Mestská časť Bratislava-Petržalka - upratovač/ka
Kategória:
Ostatné
s vašou prácou v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Čistota a poriadok sú jednou z priorít aj vo vašej domácnosti?
- Všimnete si pri upratovaní každú špinku a smietku?
- Vždy vás poteší pohľad na vyblýskané podlahy a nábytok?
- Nie je vám cudzia manuálna práca s mopom alebo metlou?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- upratovanie kancelárií, kuchyniek a sociálnych zariadení
- čistenie spoločných priestorov ako schodiská a chodby
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Vašim pracoviskom sa stane Miestny úrad Petržalka. Vaša pracovná doba bude v pondelok až štvrtok od 15:00 do 21:00 a v piatky od 13:00 do 19:00. V rámci upratovania budovy budete mať určené priestory, ktoré budete pravidelne upratovať a udržiavať. Všetky potrebné pomôcky a vybavenie dostanete od kolegov a budete ich mať uložené v samostatnej miestnosti určenej pre vaše poschodie. V našej budove sú najmä kancelárie úradníkov, sociálne zariadenie pre personál, kuchynku a samozrejme spoločné priestory - chodby a vstupná hala. Sme úrad, takže si k nám občania chodia vybavovať veci. Ide o administratívnu budovu, takže čo sa týka upratovania, nemusíte sa u nás ničoho obávať. Spolu s vami upratujú naše priestory ďalšie kolegyne a kolegovia, čiže spolu ste na to až šiesti. V práci sa tak počas dovolenky či maródky dokážete bez problémov zastúpiť.
kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne základné vzdelanie a chuť pracovať. Samozrejmosťou je zdravotná spôsobilosť na výkon práce.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- ochotu a chuť pracovať
- flexibilitu a dochvíľnosť
- samostatnosť a spoľahlivosť
- zodpovednosť a precíznosť
- záujem o rozširovanie vedomostí a zručností
výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku
- priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 900 EUR
- 5 dní dovolenky navyše
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- teambuildingy s občerstvením
- samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 20.02.2023 (vrátane) na e-mail Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
- Čistota a poriadok sú jednou z priorít aj vo vašej domácnosti?
- Všimnete si pri upratovaní každú špinku a smietku?
- Vždy vás poteší pohľad na vyblýskané podlahy a nábytok?
- Nie je vám cudzia manuálna práca s mopom alebo metlou?
činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
- upratovanie kancelárií, kuchyniek a sociálnych zariadení
- čistenie spoločných priestorov ako schodiská a chodby
váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto
Vašim pracoviskom sa stane Miestny úrad Petržalka. Vaša pracovná doba bude v pondelok až štvrtok od 15:00 do 21:00 a v piatky od 13:00 do 19:00. V rámci upratovania budovy budete mať určené priestory, ktoré budete pravidelne upratovať a udržiavať. Všetky potrebné pomôcky a vybavenie dostanete od kolegov a budete ich mať uložené v samostatnej miestnosti určenej pre vaše poschodie. V našej budove sú najmä kancelárie úradníkov, sociálne zariadenie pre personál, kuchynku a samozrejme spoločné priestory - chodby a vstupná hala. Sme úrad, takže si k nám občania chodia vybavovať veci. Ide o administratívnu budovu, takže čo sa týka upratovania, nemusíte sa u nás ničoho obávať. Spolu s vami upratujú naše priestory ďalšie kolegyne a kolegovia, čiže spolu ste na to až šiesti. V práci sa tak počas dovolenky či maródky dokážete bez problémov zastúpiť.
kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieť
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne základné vzdelanie a chuť pracovať. Samozrejmosťou je zdravotná spôsobilosť na výkon práce.
k vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
- ochotu a chuť pracovať
- flexibilitu a dochvíľnosť
- samostatnosť a spoľahlivosť
- zodpovednosť a precíznosť
- záujem o rozširovanie vedomostí a zručností
výhody a benefity spojené s vašou novou prácou pre Petržalku
- priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 900 EUR
- 5 dní dovolenky navyše
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)
- možnosť využívania MultiSport karty
- stabilná práca v prívetivom kolektíve
- teambuildingy s občerstvením
- samozrejme príspevok na stravovanie
a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 20.02.2023 (vrátane) na e-mail Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.
