Mitsubishi Colt CJ4A 1.6 16v
Kategória:
Mitsubishi
—————————————————————————————
Dohoda na mieste! Bez splnomocnenia ani nechoď, alebo si minimalne vyhraď čas na prepis :)
—————————————————————————————
Predávam moju bývalú daily, spolahlivú 4G92 1.6 16v 66kW, aktuálne má nabehané 326 000, pri 300 000 menená spojka, rozvody, prevodový olej menený u mňa každý druhý interval motorového oleja - čo 10 000km. Bohužiaľ skrz hrdzu a na niektorých miestach deravý výfuk padla STK a aktuálne je dočasne odhlásené. Auto vlastním 4 roky, za tu dobu ma auto nikdy nikde nenechalo (nie ako niektoré “spolahlivé” autá, ktoré sú viacej v servise ako na ceste). K autu akurát to, že auto má sice 90 koní, ale len 950 kg a tým padom je neskutočne živé a do 160 nechávalo za sebou kdejakú 2.5 naftu. Kto videl jazdiť, vie… plus na zákruty to je neskutočná bomba, čo tá nezavislá náprava dokáže je masaker, auto je nemožné pretočiť, aj keď ide na hrane. Silnejšia verzia bola od tohoto už len Mitsubishi Mirage s MIVEC 4G92, skoro identický motor, vyšší kompresný pomer a Mivec Hlava plus elektronika a voala, 170 koníkov im tam nejako naskákalo. Ten bol ale vyrábaný len pre japonský trh, čiže u nás sú len importy, a aj to vzácne ako jednorožce. V pláne bola ešte krátka prevodovka z 1.3, ktorá by dynamiku posunula ešte o level vyššie. Konkrétne táto 1.6 sa trošku ťažšie zháňa, farba auta je T49 - Iris Blue. V tejto kombinácií farby a motorizácie som na celom nemeckom bazare ani nikde naokolo nenašiel ani jeden jediný kus. bohužial som ho nechal zhniť viac jak by sa patrilo, čo ma mrzí… ale ak má niekto náladu a chuť sa do toho pustiť, tak je treba s povenovať tej hrdzi na lemoch vzadu a nejaká hrdza zospodu vzadu (flintstone to neni, podlaha je v pohode). Ja sa aktuálne nemám čas venovať ani svojmu projektu, nie to tomuto. Či už chceš auto na projekt, na diely alebo kvôli papierom, chcem, aby to odišlo v celku. Po svojej osi ešte odíde, ale odporúčam prísť podvalom, keďže papiere sú v depozite. Zatiaľ sa z toho nič nevyberalo a pár mesiacov pred odstavením sa robili obydve strany stabilizačiek vpredu a oba predné náboje (je to pôrod ich lisovať von a nové naspäť). V papieroch zapísané 195/50 r15 (v papieroch majú od výroby r13 a občas r14). Zadné koncovky a koncový tlmič je Ulter. Plus stredový tlmič magnaflow. Nová lambda, uni katalyzator euro 3. Čo sa týka interiéru a výbavy - bez klímy (ziadna váha navyše), servo, komplet šedý interiér, manuál, okná v elektrike, vôľa motorčeka stieračov.
Dohoda na mieste! Bez splnomocnenia ani nechoď, alebo si minimalne vyhraď čas na prepis :)
—————————————————————————————
Predávam moju bývalú daily, spolahlivú 4G92 1.6 16v 66kW, aktuálne má nabehané 326 000, pri 300 000 menená spojka, rozvody, prevodový olej menený u mňa každý druhý interval motorového oleja - čo 10 000km. Bohužiaľ skrz hrdzu a na niektorých miestach deravý výfuk padla STK a aktuálne je dočasne odhlásené. Auto vlastním 4 roky, za tu dobu ma auto nikdy nikde nenechalo (nie ako niektoré “spolahlivé” autá, ktoré sú viacej v servise ako na ceste). K autu akurát to, že auto má sice 90 koní, ale len 950 kg a tým padom je neskutočne živé a do 160 nechávalo za sebou kdejakú 2.5 naftu. Kto videl jazdiť, vie… plus na zákruty to je neskutočná bomba, čo tá nezavislá náprava dokáže je masaker, auto je nemožné pretočiť, aj keď ide na hrane. Silnejšia verzia bola od tohoto už len Mitsubishi Mirage s MIVEC 4G92, skoro identický motor, vyšší kompresný pomer a Mivec Hlava plus elektronika a voala, 170 koníkov im tam nejako naskákalo. Ten bol ale vyrábaný len pre japonský trh, čiže u nás sú len importy, a aj to vzácne ako jednorožce. V pláne bola ešte krátka prevodovka z 1.3, ktorá by dynamiku posunula ešte o level vyššie. Konkrétne táto 1.6 sa trošku ťažšie zháňa, farba auta je T49 - Iris Blue. V tejto kombinácií farby a motorizácie som na celom nemeckom bazare ani nikde naokolo nenašiel ani jeden jediný kus. bohužial som ho nechal zhniť viac jak by sa patrilo, čo ma mrzí… ale ak má niekto náladu a chuť sa do toho pustiť, tak je treba s povenovať tej hrdzi na lemoch vzadu a nejaká hrdza zospodu vzadu (flintstone to neni, podlaha je v pohode). Ja sa aktuálne nemám čas venovať ani svojmu projektu, nie to tomuto. Či už chceš auto na projekt, na diely alebo kvôli papierom, chcem, aby to odišlo v celku. Po svojej osi ešte odíde, ale odporúčam prísť podvalom, keďže papiere sú v depozite. Zatiaľ sa z toho nič nevyberalo a pár mesiacov pred odstavením sa robili obydve strany stabilizačiek vpredu a oba predné náboje (je to pôrod ich lisovať von a nové naspäť). V papieroch zapísané 195/50 r15 (v papieroch majú od výroby r13 a občas r14). Zadné koncovky a koncový tlmič je Ulter. Plus stredový tlmič magnaflow. Nová lambda, uni katalyzator euro 3. Čo sa týka interiéru a výbavy - bez klímy (ziadna váha navyše), servo, komplet šedý interiér, manuál, okná v elektrike, vôľa motorčeka stieračov.
