inzercia, predaj, predám, bazár

Mzdová účtovníčka

Kategória: Administratíva

- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo)
- Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel)
- doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce
- stravovanie zdarma - raňajky, obedy
- vianočný večierok
- vianočný balíček

Plat : 1000€
Mzdová účtovníčka
Podobné inzeráty
Administratívna pracovníčka
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe. Ovládam programy z balíka Microsoft Office. Za každú ponuku vopred ďakujem.
Pomocná účtovníčka, mzdová účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo. Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň. Životopisy zasielať na email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel. Miesto výkonu práce: Turzovka. Mzda: 920 eur brutto/mes. Nástup: ihneď. Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Mzdová účtovníčka
Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo). Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel. Plat : dohodou
Administratívna pracovníčka - účtovníčka
Hľadáme do nášho tímu človeka so skúsenosťami s aspoň jednou z dolu popísaných oblastí: • Administratívne práce • Mzdová agenda • Personálna agenda • Fakturácia • Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a odberateľmi v angličtine alebo nemčine Miesto výkonu práce - Areál PPS Detva V prípade záujmu volajte na číslo:
Mzdova uctovnicka
Uctovna firma hlada mzdovu uctovnicku.Vykon prace cca 5 dni/mes- dohoda.
Mzdová účtovníčka
Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku do stabilnej spoločnosti v Žiline. Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce. Jednozmenný pracovný režim. Prax: min. 6 mesiacov. Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el.úroveň, Olymp- výhodou. Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: . Mzda: 960 eur brutto/mes. Nástup: ihneď.