inzercia, predaj, predám, bazár

Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov

Kategória: Administratíva

Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.

Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa

Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.

+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou

Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Podobné inzeráty
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Administratívna pracovníčka
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany Predbežný termín nástupu: 01.04.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády) Mzdové podmienky: od 700 € Pracovný čas: 8:00 - 17:00 Informácie o pracovnom mieste Náplň práce Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok. Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka). Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi. Zodpovednosť za zverenú hotovosť. Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí. Zamestnanecké výhody, benefity Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.02.2023 Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Úplné stredné odborné vzdelanie Úplné stredné všeobecné vzdelanie Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá Internet - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi) organizovanie a plánovanie práce kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) analyzovanie a riešenie problémov Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť Kontakt: Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Administratívna pracovníčka
Ponúkame prácu na TPP v hoteli SUN**** nachádzajúceho sa na Slnečných jazerách v Senci na pozíciu Administratívna pracovníčka. Náplň práce: - komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov - tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín - komunikácia s ÚPSVaR a inými úradmi - spolupráca s účtovníčkou - vyzdvihovanie poštovej korešpondencie - fakturácia -príprava účtovných a štatistických výkazov - ďalšie úlohy podľa pokynov priameho nadriadeného - emailová komunikácia V prípade záujmu nás kontaktujte na e mailovej adrese: media@
Administrativna pracovnicka
Dobrý deň, hľadám si prácu na TPP 8 h prac. čas - ako administratívna pracovníčka, fakturantka, príprava podkladov pre účtovníctvo, pomocné účtovnícke práce, korešpondencia. Vodičský preukaz sk.B Mam 16 ročnú prax, pracovala som programe MRP. V prípade záujmu pošlem životopis. Lokalita DS, GA, SA, BA.
Administrativna pracovnicka
Dobrý deň, hľadám si prácu na TPP 8 h prac. čas - ako administratívna pracovníčka, fakturantka, príprava podkladov pre účtovníctvo, pomocné účtovnícke práce, korešpondencia. Vodičský preukaz sk.B Mam 16 ročnú prax, pracovala som programe MRP. V prípade záujmu pošlem životopis. Lokalita DS, GA, SA, BA + okolie Kristinan47@