inzercia, predaj, predám, bazár

Nemecky hovoriaci Manager

Kategória: Administratíva

Zdravím, do nášho kolektívu príjmeme nemecky hovoriacu osobu.
Ide o kancelársku prácu (zastupovanie firmy pri online pohovoroch poradách so zahraničnými klientmi)

Požadujeme:
Flexibílnosť
Diskrétnosť
Profesionalitu
Nemčinu na pokročilej úrovni

Platové podmienky dohodou 1000+€

Tešíme sa na Vás
Nemecky hovoriaci Manager
Podobné inzeráty
Koordinátor/ka - Manager/náborár
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Office manager, predajca.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.
Office manager, predajca.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Hrubá mzda 1050eur + provízia z predaja.
Manager/ka s nemeckým jazykom (C1)
Ponúkame voľnú pozíciu manager/ka pracovník/čka s nemeckým jazykom (úroveň C1) v Bardejove. Požiadavky : - veľmi dobré komunikačné schopnosti - samostatnosť - flexibilita Mzda : 2 000,00 €/mesačne brutto Nástup : ihneď Kontakt :
Assistant of General Manager - SIRAIL s.r.o.
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager* Miesto práce: Prakovce Druh pracovného pomeru: Plný úväzok Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví Zodpovednosti: Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna Súčinnosť s účtovnym oddelením Viac info pri osobnom pohovore Zamestnanecké výhody: Flexibilné nastavenie pracovnej doby Víkendy + štátne sviatky voľno Stravné lístky v hodnote 5,10€ Pole pôsobenia spoločnosti: Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže Požadované schopnosti: Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom Znalosť a skúsenosti práce s MS Office Preferované schopnosti: Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Sales Manager
Miesto práce Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu 1.5.2023 Mzdové podmienky (brutto) Od 1 322,2 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj. Čo ťa na tejto pozícii čaká? • Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb. • Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom • Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii. •telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy • Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy. • zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej spokojnosti • Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? •finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix •provizie od 5% • Benefity • Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou). • Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch • Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra. O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí. Informácie o výberovom konaní Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru. Kontaktná osoba: Erik Ondrus Tel.: E-mail: office.manager@