inzercia, predaj, predám, bazár

Nová Baňa

Kategória: Administratíva

Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti.

Zodpovednosti:

Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek

Požiadavky:

Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov

Ponúkame:

900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií

Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."

Nová Baňa
Podobné inzeráty
Hľadám prácu
Hľadám prácu v oblasti administratívy sociálnej oblasti alebo v oblasti školstva. Nová Dubnica, Dubnica nad Váhom, Trenčianske Teplice a okolie. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Manažérka - projektová manažérka Nemecko
Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni? Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu. Čo bude tvoja náplň práce? - denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická ) - vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. ) - vytváranie zmlúv Čo by mali byť tvoje silné stránky? - zodpovednosť - dochvíľnosť - flexibilita - schopnosť predať ( obchodný duch ) - komunikatívnosť na výbornej úrovni - schopnosť zvládať stres - dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého ) Čo ti vieme ponúknuť my ? - kvalitné finančné ohodnotenie - systém odmeňovania, mesačné bonusy - príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária ) - príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému - zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne -profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov - služobný smartphone , notebook V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie. Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email. Tešíme sa na novú kolegyňu. office@ ( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )
Administratívna pracovníčka – účtovníčka
Pracovná náplň : ekonomika , analytická evidencia , postupne preberanie agendy hlavnej účtovníčky firmy . Pracovne predpoklady : vzdelanie v príslušnom smere , ovládanie min. základov podvojného účtovníctva , ovládanie min anglického jazyka , komunikačné schopnosti , Ponúkame : mzda minimálne 1100 Eur po zaškolení a viacero firemných benefitov nastavených podlá konkrétnych potrieb Miesto výkonu práce : Spišská Nová Ves , možnosť flex prac času . Nástup : ASAP Prosím pripadne uchádzačky aby posielali svoje žiadosti na cv@
Účtovníčka - výpomoc
Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách. Miesto výkonu práce: Nová Dubnica Odmena: určite sa dohodneme
Vaša nová virtuálna asistentka
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu. Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu. Rada Vás odbremením od týchto povinností. Moje služby: e-mailová komunikácia upráva a dizajn fotiek v programe Canva správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) tvorba tabuliek vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word reporty práce pohotová komunikácia Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku. Teším sa na našu spoluprácu.
Administratívny pracovník/referent v Žiline
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni. Mzdové podmienky dohodou na pohovore. Náplň práce: - príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie, - pracovno-právna agenda, - komunikácia s klientom, - vystavovanie faktúr, - vedenie evidencie pošty, - vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk, - plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného. Požiadavky na zamestnanca: - Anglický jazyk: úroveň B1. - Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel. - Compliance - Mierne pokročilý - Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.