Nová Baňa
Kategória:
Administratíva
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti.
Zodpovednosti:
Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky:
Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov
Ponúkame:
900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií
Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Zodpovednosti:
Správa a aktualizácia obsahu na e-shope
Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon
Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL.
Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek
Požiadavky:
Skúsenosti s obsluhou e-shopu a
počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon
Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov
Ponúkame:
900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov
Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií
Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Podobné inzeráty
Hľadám prácu v oblasti administratívy sociálnej oblasti alebo v oblasti školstva. Nová Dubnica, Dubnica nad Váhom, Trenčianske Teplice a okolie.
V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni?
Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu.
Čo bude tvoja náplň práce?
- denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická )
- vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. )
- vytváranie zmlúv
Čo by mali byť tvoje silné stránky?
- zodpovednosť
- dochvíľnosť
- flexibilita
- schopnosť predať ( obchodný duch )
- komunikatívnosť na výbornej úrovni
- schopnosť zvládať stres
- dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého )
Čo ti vieme ponúknuť my ?
- kvalitné finančné ohodnotenie
- systém odmeňovania, mesačné bonusy
- príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária )
- príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému
- zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne
-profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov
- služobný smartphone , notebook
V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie.
Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email.
Tešíme sa na novú kolegyňu.
office@
( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )
Pracovná náplň : ekonomika , analytická evidencia , postupne preberanie agendy hlavnej účtovníčky firmy .
Pracovne predpoklady : vzdelanie v príslušnom smere , ovládanie min. základov podvojného účtovníctva , ovládanie min anglického jazyka , komunikačné schopnosti ,
Ponúkame : mzda minimálne 1100 Eur po zaškolení a viacero firemných benefitov nastavených podlá konkrétnych potrieb
Miesto výkonu práce : Spišská Nová Ves , možnosť flex prac času .
Nástup : ASAP
Prosím pripadne uchádzačky aby posielali svoje žiadosti na cv@
Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách.
Miesto výkonu práce: Nová Dubnica
Odmena: určite sa dohodneme
Ak hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku viem vám ponúknuť služby v oblasti administratívy a marketingu.
Mám 25 rokov, vyštudovala som Obchodnú akadémiu a 2r som študovala marketingovú komunikáciu. Doteraz som pracovala v oblasti administratívy a marketingu.
Rada Vás odbremením od týchto povinností.
Moje služby:
e-mailová komunikácia
upráva a dizajn fotiek v programe Canva
správa sociálnych sietí ( FB, Instagram)
tvorba tabuliek
vypracovanie podkladov v programoch Excel, Word
reporty práce
pohotová komunikácia
Prosím kontaktujte ma v prípade záujmu a môžme sa dohodnúť na presnej cenovej ponuke. Je možné sa dohodnúť na mesačnom alebo jednorázovom balíku.
Teším sa na našu spoluprácu.
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni.
Mzdové podmienky dohodou na pohovore.
Náplň práce:
- príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie,
- pracovno-právna agenda,
- komunikácia s klientom,
- vystavovanie faktúr,
- vedenie evidencie pošty,
- vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk,
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného.
Požiadavky na zamestnanca:
- Anglický jazyk: úroveň B1.
- Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel.
- Compliance - Mierne pokročilý
- Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo
Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.