inzercia, predaj, predám, bazár

Obsluha + recepcia Nitra

Kategória: Administratíva

Ponúkame zodpovedným ľuďom prácu na recepcii hotela v Nitre za 40€ v čistom za smenu + ev. odmena 10€ podla príslužby a tržieb. Možnost flexibilného plánovania smen. Súčasťou je aj krátká príslužba s ubytovaním priamo na hoteli.
Výhoda znalosť cudzieho jazyka a práca na PC. Možnosť formou brigády aj na trvalý úväzok. Vhodné aj pre študentov. V prípade zaujmu zaslite Váš životopis e-mailom.
Obsluha + recepcia Nitra
Podobné inzeráty
Prijimeme presavacku/obsluhu
Prijímeme predavačku/obsluhu do našej novootvorenej prevádzky bistra - náplň prace: obsluha zákazníkov, obsluha pultov, vydávanie jedál, práca s pokladňou, udržovanie čistoty na pracovisku - Práca na TTP alebo aj skrátený úväzok - Miesto prace: Košická 6, Prešov - Pracovná doba PO-PIA - Vyžadujeme: komunikatívnosť, pracovitosť, dochvíľnost, záujem učiť sa, prax v odbore nie je nutná - zaučíme - Mzda od 4,00-5€/ hod v čistom + strava, zamestnanecké výhody - Nástup ihneď - V prípade záujmu volajte na číslo
Virtuálna asistentka / Virtual assistant
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám prácu-recepcia
Hľadám prácu na recepcii- pol. úväzok alebo dohoda, nie nočné smeny, Poprad a okolie. Prosím email, číslo je neplatné.
Náborová pracovníčka s miestom výkonu práce Bardejov
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku. Očakávame: -komunikatívnosť -ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa Náplň práce: - pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov, - bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy, - vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete), - evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie, - prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov, - zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok, - obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka), - spracovávanie rôznych podkladov, - práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. + bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom + stravné preplatené v plnej výške firmou Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10
Office manager, predajca.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.