Office Sale manager
Kategória:
Obchod a predaj
Future Capital Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Crowne Plaza Bratislava, Podchod Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 4 000 EUR/mesiac
fix 1250 eur netto + provízie za klientov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
• Tvojou hlavnou úlohou bude telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• K fixu dávame provízie od 3,4% za uzatvorenie obchodu a odmeny za počet klientov.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si komunikatívny/na, rád nadväzuješ kontakt s ľudmi, táto práca je pre teba šitá na mieru.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Investičná spoločnosť
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
Tel.:
E-mail: praca@
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí, keď pošlete žiadosť.
Miesto práce
Crowne Plaza Bratislava, Podchod Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 4 000 EUR/mesiac
fix 1250 eur netto + provízie za klientov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
• Tvojou hlavnou úlohou bude telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• K fixu dávame provízie od 3,4% za uzatvorenie obchodu a odmeny za počet klientov.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si komunikatívny/na, rád nadväzuješ kontakt s ľudmi, táto práca je pre teba šitá na mieru.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Investičná spoločnosť
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
Tel.:
E-mail: praca@
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí, keď pošlete žiadosť.
Podobné inzeráty
Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava.
Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr
Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné)
Česká republika/Slovensko/Maďarsko
s miestom výkonu práce v Bratislave
Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov?
Tak potom ste ten správny človek pre nás!
Vaša budúca pracovná náplň
- Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí.
-Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“.
- S riadením zákazníkov už máte skúsenosti.
- Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny).
- U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme.
- Máte intuíciu pre potenciálne projekty
- Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť.
Váš profil
- Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou.
- Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou.
- Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov.
- Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu.
Benefity:
- Moderná globálna firemná kultúra
- Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty
- Pravidelne možnosť práce z domu
- Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama
- Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby
- Významné benefity pre vaše zdravie.
Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja.
Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt.
Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@
Pre novo otvorenú prevádzku v Trenčíne na Zlatovskej ulici príjmeme zamestnanca na obsadenie pozície SALES MANAGER-Vedúci pobočky interiérového štúdia.Požadované :vek do 45r,znalosť práce na PC,vystupovanie+komunikativnosť,základné programy PC,FB/anglický jazyk a VP výhodou.Možnosť ďalšieho rozvoja,bonusové odmeny.Základný plat podľa dohody+provízie.
Budeš zodpovedný za:
* aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí v segmente HORECA a mloobchodu v regiónoch západného Slovenska
* nadviazanie obchodného vzťahu
* budovanie dlhodobých obchodných vzťahov so zákazníkmi
* analýzu obchodného potenciálu a konkurencie na trhu
reporting obchodných výsledkov
Čo od teba očakávame:
* skúsenosti s akvizičnou činnosťou v segmente HORECA
* prozákaznícke myslenie, obchodnícke, prezentačné a vyjednávacie zručnosti
* extrovertnú osobnosť s pozitívnym prístupom k riešeniu rôznych situácií
* znalosť PC na užívateľskej úrovni
byť aktívnym vodičom
Čo ti vieme ponúknuť:
mzdové ohodnotenie od 900€, bez zastropovanej výšky zárobku s naším provizným systémom (s radosťou ti ho predstavíme na osobnom pohovore)
byť súčastou rozvíjajúcej sa spoločnosti s veľkými ambíciami
* kompletné vstupné zaškolenie
* možnosť profesijného i osobného rastu
* rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov
* 5 dní voľna nad rámec zákona
* kredit na nákup našich produktov v hodnote 300€ ročne
služobné auto, mobil a tablet aj na súkromné účely
Ak ťa naša ponuku oslovila, zašli nám tvoj životopis. Budeme sa tešiť na osobné stretnutie.
Niečo málo o nás:
Spoločnosť il primo s.r.o. vznikla v roku 2020. Zaoberáme sa dovozom kvalitných potravín z Talianska a ich následnou distribúciou na slovenskom trhu.
Medzinárodná rozvíjajúca sa fotografická spoločnosť príjme do prac. pomeru/ dohodou (formou brigády)uchádzačov na pozíciu asistent fotografa/fotograf, obchod. zástupca. Práca si vyžaduje cestovanie, výhodou vodičský preukaz skup.B +prax, vhodná aj pre absolventov, invalid. dôchodcov, prípadne ako brigáda popri zamestnaní.
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle a životopisy zasielajte na : manager@
Medzinárodná rozvíjajúca sa fotografická spoločnosť so sídlom v Bardejove príjme do pracovného pomeru zamestnancov na pozície : asistent fotografa, administratívne práce, obchodných zástupcov.
Hľadáme mužov aj ženy, prípadne manželské páry.
Požiadavky: komunikatívnosť, dochvíľnosť, chuť pracovať,výhodou vodičský preukaz skup.B +prax. Práca na územi celého Slovenska, vyžaduje sa cestovanie.
Platové ohodnotenie : 750 - 1200 brutto
V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle v čase 8.00 - 15.00 od pondelka do piatku a životopisy prosím zasielajte na : manager@
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 300 EUR/mesiac
+ odmeny zo zisku sekcie + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu.
Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
• Zodpovednosť za zverené portfólio produktov
• Rozširovanie sortimentu v produktových kategóriách
• Vyhľadávanie a analýza potenciálu nových produktov
• Komunikácia a vyjednávanie tých najlepších podmienok s dodávateľmi
• Analýza trhu, marže a nastavenie cenotvorby, riadenie zásob
• Komunikácia a vyhľadávanie veľkoobchodných partnerov
• Príprava podkladov pre marketingové oddelenie
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme
Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za obchodné výsledky z maloobchodného a veľkoobchodného predaja. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti
• Možnosť rozšírenia pôsobenia kategórie do ČR
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné
teambuildingy
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
viac na Profesii.