inzercia, predaj, predám, bazár

Ponuka práce NITRA

Kategória: Administratíva

Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.

O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.

Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.

Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.

Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Ponuka práce NITRA
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis Miesto výkonu práce Trnava. Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Miestna akčná skupina hľadá administratívneho manažéra
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023. miesto práce: Oravský Podzámok druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 € Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením. Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Asistent personalistiky a skladového hospodárstva
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou. Hlavnou náplňou na danej pozícii bude: - pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí, - aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce, - sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov, - denná evidencia a kontrola dochádzky, - pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track), - iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného, - 8 hod. pracovná doba, - miesto výkonu práce: Košice – Šaca. Požiadavky na prijatie do zamestnania: - stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, - všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook, - zodpovednosť a spoľahlivosť, - komunikatívnosť, - príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť, - flexibilita, samostatnosť a dôslednosť. Druh pracovného pomeru: - plný úväzok Mzdové podmienky: - dohodou na pracovnom pohovore Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu: Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov. TECHNOMONT s.r.o., Stanča Učňovská 6 040 15 Košice – Šaca
Back office špecialista
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Profil spoločnosti: Etablovaná spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na trhu. Náplň práce: - kompetencie, úlohy a zodpovednosť - príprava a kompletizácia podkladov, vytváranie zmluvných dokumentov - komplexná administratívno-organizačná podpora - telefonická a e-mailová komunikácia Požadované vzdelanie : - SŠ, VŠ Osobnostné predpoklady: - radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup - spoľahlivosť, lojalita, precíznosť, komunikatívnosť, kreativita Iné požadované znalosti: Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Outlook - pokročilý Iné požadované znalosti: vodičský preukaz sk. B (aktívne) Miesto výkonu práce: Nitra Termín nástupu dohodou Benefity a ďalšie výhody: mesačné odmeny po splnení podmienok Práca na: SZČO Platové podmienky: od 850 Eur/mesačne do 1000 Eur/mesačne fixný príjem K fixnému príjmu prislúchajú mesačné odmeny vo výške 100 až 250 Eur/mesačne netto Poprosím o zaslanie životopisov na e-mail : email: