inzercia, predaj, predám, bazár

Ponuka prace - správa eshopu

Kategória: Administratíva

Príjmeme kolegu/kolegyňu na administráciu e-shopu a tvorbu obsahu

Náplň práce:
- Vytváranie popisov k produktom ( vždy budú nejaké informácie k produktu, stačí ich prerobiť- podrobný návod vás naučíme.)
- Vytváranie popisov ku kategóriam – ide o štandardný opis podkategórií v hlavnej kategórií s následným prelinkovaním.
- Písanie článkov s tématikou:
- dom a záhrada (Rôzne návody pre záhradu, recenzie produktov, návody a typy pre domácnosť)
- Astronomické pozorovania a pomôcky (pozorovania v prírode a podobné články spojené s ďalekohľadmi, teleskopmi a mikroskopmi)
- Elektornika ( Novinky zo sveta elektroniky, návody porovnania modelov a podobné veci)
- Nahadzovanie produktov na e-shop ( spomínané popisy produktov bude treba doplniť o súvisiace produkty, podobné produkty, darčeky, súvisiace videá, atď)
- Nahadzovanie produktov na Google alebo sociálne siete (FB,IG)
- Pracovná doba Po - Pi 8:00 - 16:00

Kolegu/kolegyňu riadne zaučíme, vysvetlíme čo treba, budeme mu nápomocní kým bude treba. Nejde o žiadnú komplikovanú prácu, určite sa to dá naučiť, a opakovaním dosiahnuť samostatnosť.
Platové ohodnotenie
3,5 -€ prvé tri mesiace v rámci zaúčania
po zaučení 3,7-€ na hodinu, plus:
- platená dovolenka (20dní)
- príspevok na obed 2,5eur na deň
- príspevok na dochádzanie 1-€ na deň (pokiaľ by išlo o osobu mimo Michaloviec)
- možnosť nakupovať za nákupné ceny s DPH
- pri odvádzaní dobrej práce aj bonusy v podobe príplatku.
- Len na dohodu

Vyžadujeme znalosť v gramatike, znalosti v programe Excel a Word.
Ponuka prace - správa eshopu
Podobné inzeráty
Nová Baňa
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti. Zodpovednosti: Správa a aktualizácia obsahu na e-shope Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL. Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek Požiadavky: Skúsenosti s obsluhou e-shopu a počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov Ponúkame: 900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Administrátor/ka eshopových objednávok
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Mzdové podmienky (brutto) 900 - 1 500 EUR/mesiac Ku mzde: plus príspevok na stravovanie, plus dochádzkový bonus Mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru skúseností v danej oblasti a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? • spracovávanie internetových objednávok (administratívne) • aktívne telefonické riešenie agendy objednávok so zákazníkmi eshopu v Slovenskom jazyku • fakturácia v systéme POHODA • administratívne práce spojené s danou pozíciou • denná práca s PC, ostatné kancelárske práce podľa potreby, internet, MS Office Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Práca v rozvíjajúcej spoločnosti • Zaškolenie na danej pozícii • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné teambuildingy Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov viac na Profesii.
Hľadám prácu
Som ZŤP a hľadám prácu vykonávateľnú z domu. Som počítačovo zdatný a mám dostatok voľného času. Môže byť niečo na spôsob zákazníckej podpory eshopu, dopĺňanie položiek eshopu, príjem objednávok, práca s tabuľkami a pod. Kľudne aj jednorazovápráca. Nemám záujem o aktívny predaj, MLM a pod.
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.