inzercia, predaj, predám, bazár

Ponúkam Vám dlhodobú prácu asistentky konatela

Kategória: Administratíva

PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ,


V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Ponúkam Vám dlhodobú prácu asistentky konatela
Podobné inzeráty
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Asistent/asistentka konateľa
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa. Náplň práce: - administratíva, vyplňanie formulárov - komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne) - komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb) - korešpondencia - zastupovanie konateľa v neprítomnosti Podmienky: - SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP - anglický jazyk - úroveň B2 Odmena: - nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne - výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu) Benefity: - wellness day (raz do mesiaca) - firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook - flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
PONÚKAM PRÁCU VIRTUÁLNEJ ASISTENTKY
Práca virtuálnej asistentky. Postarám sa o Vašu celú agendu. Ovládam jednoduché účtovníctvo, 10 prstovú hmatovú metódu, Office, SAP. Mám 3. stupeň VŠ Zabezpečím Vám rezervácie hotelov, reštaurácií, upozorním vždy na stretnutie. Dohodnem schôdzky klientov. Vediem celý Váš kalendár. Síce Vám neuvarím kávu, ale určite radi ušetríte keď zaplatíte len za vykonanú prácu. Teším sa na spoluprácu
Hľadáme šikovného človeka na prácu asistentky
Hľadáme šikovného človeka do nášho tímu na administrátivne práce čo sa týka papierov k stavebnej firme, na prácu súpisov, vystavovanie faktúr atď. Práca asistentky na TPP alebo živnosť. Prosím vás poslať životopis na madera.dalibor@ Viac telefonicky :
Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Vodičský preukaz skupiny B *Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky Čo ponúkame? - náplňou Vašej práce bude dohodnutie stretnutí v oblasti realít (žiaden predaj po telefóne) - práca je do 6/2023 formou home-office, následne z kancelárie v Trnave v OC Island - práca sa vykonáva formou brigády, dohody alebo na živnosť - predpokladaný čas na splnenie úloh na home-office je denne 2 - 3 hodiny, 
telefonáty je možné realizovať od 8:00 maximálne do 19:00, len v pracovné dni - fixná odmena na úrovni 200 EUR/mesačne + maximálne motivačná variabilná čiastka odvíjajúca sa od kvality práce a celkového výkonu práce - práca je vhodná aj popri štúdiu, MD alebo inej práci Čo vyžadujeme? - komunikačné zručnosti a ovládanie základov slušnej komunikácie - ľudskosť - empatiu - profesionálny prístup - cieľavedomosť - obchodného ducha Vašou výhodou (ale nie podmienkou), je skúsenosť s predajom, skúsenosť z call centra, 
prípadne podobných pracovných pozícií. Preferujeme záujemcov z TT, NR alebo BA kraja. Pre viac informácií nás kontaktujte e-mailovou správou. Obsah Vašej e-mailovej správy: - životopis - aktuálna fotografia - kontaktné údaje Kontakt: info@ Tešíme sa na spoluprácu s Vami :)