inzercia, predaj, predám, bazár

Poradca klienta - Allianz

Kategória: Administratíva

Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.

Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca

Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť

Životopis posielať na
Topoľčany , Partizanske, Nitra
Poradca klienta - Allianz
Podobné inzeráty
Administratívno-klientský pracovník agentúrne kancelárie
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac 1000€ fix + bonusy a odmeny Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v kancelárii Pracovná doba od 8:00 - 16:00 Sviatky a víkendy VOĽNO Administratívna činnosť Starostlivosť a obsluha klientov Poradenstvo pre klientov Predaj produktov a služieb, osobne aj online Plnenie predajných plánov Práca s databázou a marketingom Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia Denný report výkonu a aktivít Zamestnanecké výhody, benefity Odmeny mesačné, kvartálne a ročné Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj Možnosť kariérneho rastu V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka Práca vo veľmi dobrom kolektíve Bonifikácie Zamestnanecké zľavy Reklamné predmety Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál Home office a flexibilná pracovná doba Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti Informácie o výberovom konaní Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list ) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Ostatné znalosti Microsoft Word, - Základy Microsoft Excel - Základy Osobnostné predpoklady a zručnosti Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach Presnosť a precíznosť Kultivovaný slovný a písomný prejav Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu Precíznosť, presnosť Ochota učiť sa nové veci Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb. V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Allianz finančný konzultant
náplň práce: administratívna práca na pobočke práca z domu práca s databázou klientov správa existujúceho portfólia ponuka najnovších produktov v rámci komplexného zabezpečenia klientov dodržiavanie firemnej stratégie a obchodnej politiky kontakt s klientom a práca s databázou obchodné stretnutia vzdelávanie flexibilita kariérny postup finančné ohodnotenie bez stropu
Práca v kancelárií Partizánske  a okolie
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií. Náplň práce: -Poskytovanie poradenstva klientovi -administratíva -podpisovanie zmlúv s klientmi -komunikácia s klientom -starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom - bežné administratívne práce - hlásenie poistných udalostí Ponúkame: -výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu -bezplatný systém vzdelávania a odborných školení -flexibilný pracovný čas -možnosť kariérneho rastu - možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody - práca na agentúrnej kancelárii na adrese OC Šípok, Malinovského 1706 Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Vodičský preukaz B výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Mamičku na materskej dovolenke Osobnostné predpoklady a zručnosti - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - pozitívny prístup k práci - ochota učiť sa nové veci Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Koordinátor - Náborár v Ostrave
Do nášho tímu hľadáme skúseného koordinátora/ku s praxou pre pobočku na Morve (Ostrava). Náplň práce: - nábor a výber nových zamestnancov - starostlivosť o pridelených zamestnancov - zabezpečenie objednávok od klienta - koordinácia nástupov u klienta - administratíva Benefity: - zabezpečené a hradené ubytovanie - možnosť týždenných turnusov - služobný automobil - služobný mobil - notebook - práca v stabilnej spoločnosti - výhodné platové podmienky - možnosť záloh Kontakt: praca@
Ponúkam spracovanie Vášho účtovníctva a miezd
Ponúkam spracovanie Vášho účtovníctva - jednoduché (Alfa+), podvojné účtovníctvo (OMEGA), personalistika a mzdy (OLYMP) a iné administratívne služby podľa požiadavky klienta. Rožňava a okolie, celé SR Samozrejme je možná aj externá spolupráca, k dispozícii mám automobil. Cena závisí od množstva a druhu agendy, prípadne od ponuky klienta.
Vedenie účtovníctva
Čo ponúkame v rámci vedenia účtovníctva. Špecializujeme sa na vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre malé a stredné spoločnosti. Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode a závisí od zákonných povinností, napríklad či ide o platiteľa DPH alebo neplatiteľa DPH, a aj od konkrétnych požiadaviek a potrieb klienta. Ku každému klientovi pristupujeme individuálne, pričom sa usilujeme o priateľské vzťahy v rámci obchodných aktivít. -kontrola dokladov -účtovná závierka -zaúčtovanie dokladov -vypracovanie daňových priznaní -daňové priznania k DPH -mzdy a personalistika -poradenstvo -ďalšie služby podľa požiadaviek klientaúčtovná závierka -zaúčtovanie dokladov -vypracovanie daňových priznaní daňové priznania k DPH -ďalšie služby podľa požiadaviek klienta