inzercia, predaj, predám, bazár

Práca Slovensko -Nemecko

Kategória: Administratíva

Prijmeme na tpp administratívne práce.tlmočenie.preklad dokumentov.komunikacia v nemeckom jazyku
Práca Slovensko -Nemecko
Podobné inzeráty
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Koordinátor/ka - Manager/náborár
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Customer support
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Slovensko/Rumunsko/Nemecko/Slovinsko/Poľsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup od 1.3.2023 Pracovná doba 7:30-16:00(pracovná doba sa môže presunúť aj napr. 7:00-15:30 alebo 6:30-15:00 alebo 6:00-14:30) podľa dohody. Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť ´customer support”) andreas.martinel21@ Slovenský jazyk Slovinsky jazyk Rumunsky jazyk Nemecky jazyk Poľsky jazyk Slovensko Slovinsko Nemecko Rumunsko Poľsko Slovinsčina Nemčina Rumunčina
Customer support
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Rumunsko/Nemecko/Slovinsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup od 1.3.2023 Pracovná doba 7:30-16:00(pracovná doba sa môže presunúť aj napr. 7:00-15:30 alebo 6:30-15:00 alebo 6:00-14:30) podľa dohody. Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “customer support”) andreas.martinel21@ Slovinsky jazyk Rumunsky jazyk Nemecky jazyk Slovensko Slovinsko Nemecko Rumunsko Slovinsčina Nemčina Rumunčina
Customer support
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Rumunsko/Nemecko/Slovinsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov na profesionálne úrovni a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 1100eur netto alebo podľa dohody. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Pracovná doba 7:00-15:30 Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “customer support”) andreas.martinel21@ Slovinsky jazyk Rumunsky jazyk Nemecky jazyk Slovensko Slovinsko Nemecko Rumunsko Slovinsčina Nemčina Rumunčina
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.