inzercia, predaj, predám, bazár

Práca z domu na pozícii „Online Virtuálny Asistent“

Kategória: Administratíva

Môžete v najbližších hodinách alebo dňoch začať pracovať online z domu? Ak áno, odporúčam medzinárodnú spoločnosť, ktorá hľadá domácich Virtuálnych Asistentov na prácu online.

Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka.

Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad:

• Zadávanie údajov/vstupných dát
• Zákaznícky servis
• Písanie & zapisovanie
• Správa sociálnych médií
• Online výskum
• Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“

Môžete zarobiť 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu.

Pracovná pozícia: Zarábajte 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu nezávislou prácou z domu, a to ako ‘Online Virtuálny Asistent’.

Druh pracovného pomeru: Samostatná zárobková činnosť.

Pracovná doba: Sami si určujete, koľko a kedy budete pracovať.

Požadujeme
- mať zariadenie s prístupom na internet (počítač, notebook alebo iné zariadenie s prístupom na internet, ako napr. smartfón alebo tablet) a platnú e-mailovú adresu
- znalosť anglického jazyka

Ponúkame: Možnosť pracovať doma a zarobiť si slušné peniaze.

Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete napísať e-mail na túto adresu: Do predmetu e-mailu zadajte VA-01--sk a do tela správy potom stačí uviesť e-mailovú adresu, na ktorú si želáte zaslať informácie.

Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Práca z domu na pozícii „Online Virtuálny Asistent“
Podobné inzeráty
Práca z domu na pozícii Online Virtuálny Asistent
Môžete v najbližších dňoch začať pracovať online z domu? Ak áno, odporúčam medzinárodnú spoločnosť so sídlom v USA, ktorá hľadá domácich Virtuálnych Asistentov na prácu online. Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka. Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad: • Zadávanie údajov/vstupných dát • Zákaznícky servis • Písanie & zapisovanie • Správa sociálnych médií • Online výskum • Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“ Môžete zarobiť 25 € a viac na hodinu. Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete zaslať SMS správu v tvare VA-01--sk na uvedené telefónne číslo. Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Práca z domu 100%
Ponukám prácu telefonovanie a vybavovanie objednávok pre Poľsku firmu. Telefonujete so slovenskými zákazníkmi tak že treba vedieť po slovenský. Práca je na 6hodin denne ak chcete viac môžete. Je to na živnosť. Potrebujete počítač internet a sluchadla. Všetko je z domu všetko je online. Aj pohov je online. Budete mať týždeň platené školenie online a potom po týždni začínate pracovat. Preplácajú aj nemocenskú aj 12 dni platenej dovolenky čo je super. Ak je záujem kľudne ma kontaktujte ak bude vážny záujem dám kontakt na šefku s ktorou budete absolvovať online pohovor. 6€/hodina Práca pre cele Slovensko
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Administratívna práca z domu
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne. Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne. Náplň práce: -Administratívne úkony na PC alebo telefóne -Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky -Pridávanie inzercie -Poskytovanie informácií o produktoch -Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení. Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne. Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet. Práca vhodná pre celé SR. Požiadavky: - notebook alebo telefón, internet - základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie - znalosť slovenskej gramatiky - kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania - ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Koncipient, asistent riaditeľa
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu) 
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne 
 mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa. Náplň prace, právomoci a zodpovednosti správa pracovného kalendára riaditeľa príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty prieskum trhu Ponúkané benefity služobný telefón služobný počítač multisport karta príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu flexibilná pracovná doba 
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Power Point - pokročilý práca s MacOS výhodou nie podmienkou vodičský preukaz B znalosť cudzieho jazyka výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti základné znalosti a orientácia v oblasti financií prax v administratíve výhodou analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady obchodný duch a organizačne schopnosti dynamickosť a orientácia na detail dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.