Práce pre SBS / Osobná Vrátnica nástup ihneď
Kategória:
Administratíva
Do pracovne ľahkého objektu v hľadáme zodpovedných pracovníkov, ktorí majú chuť pracovať. Ak ste to práve Vy, tak neváhajte a kontaktujte nás pre bližšie info.
Mzda od 3,50 v čistom +...
Bez nutnosti vlastnenia SBS preukazu.
Mzda od 3,50 v čistom +...
Bez nutnosti vlastnenia SBS preukazu.
Podobné inzeráty
Do pracovne ľahkého objektu v hľadáme zodpovedných pracovníkov, ktorí majú chuť pracovať. Ak ste to práve Vy, tak neváhajte a kontaktujte nás pre bližšie info.
Mzda od 3,40 v čistom +...
Bez nutnosti vlastnenia SBS preukazu.
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“
Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny
Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe.
Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny.
Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne).
Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať:
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac
-dosiahnutý stupeň vzdelania
Náplň práce:
-kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie
-práca s počítačom a internetom
-administratívne práce
-príprava a expedícia odoslanej pošty
-asistencia pri rôznych projektoch
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-práca s počítačom a internetom
-Microsoft Excel – pokročilý
-Microsoft Word – pokročilý
-komunikatívnosť
V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@
Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Miesto výkonu práce Trnava.
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@
Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora.
Tvou náplní práce bude:
- zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky
- komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích
- telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor
- zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách;
- zpracovávání docházky zaměstnanců;
- příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance;
- komunikace s účetním oddělením;
- komunikace s ubytovacími zařízeními;
- řešení problémů a požadavků zaměstnanců;
- a jiné.
Výhody:
• Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst
• Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností
• Nástup na pracovní smlouvu i osvč
• Mladý tým spolupracovníků•
Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon
• Služební mobil a notebook, tankovací karta
• Nástup 1.5.2023
Platové podmínky: 35 000kč brutto
Počítačové znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Ostatní znalosti:
- řidičský průkazB, aktivní řidič
- vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
• Schopnost vést lidi
• Komunikativnost
• Empatie
• Asertivita
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Hľadáme výnimočnú osobu ktorá sa rada priučí znalostiam v oblasti environmentalistiky s excelentným dorazom pre detail a presnosť. Ak máš talent pre zdokonaľovanie a uľahčovanie práce, digitalizovanie a automatizovanie procesov, radi tvoje nápady uvítame.
Náplň práce
- komplexné zabezpečenie agendy odpadového hospodárstva
- vedenie evidencie odpadov a kvartálne uzatváranie evidencie
- spracovanie a podávanie ročné hlásenia o vzniku odpadov na Okresné úrady a úrady Životného prostredia,
- administratíva spojená s pozíciou;
- zostavenie školiaceho manuálu pre pozíciu
Požiadavky na pozíciu uchádzača
Vzdelanie a prax v oblasti evidencie odpadového hospodárstva nie je nutná bude však výhodou. Uchádzača plne zaškolíme s možnosťou odborného školenia a rastu. Pokročilé znalosti MS Excel, Korešpondencia v MS Word, emailový klient MS Outlook. Základná znalosť Angličtiny bude výhodou, nie podmienkou. Nástup - ihneď.
Ohodnotenie a benefity
- Mzda je v rozmedzí od 500 - 1000€ za polovičný pracovný pomer (20h/týždeň) a flexibilné hodiny
- Štvrťročné výkonnostné odmeny
- Flexibilný pracovný čas po zaškolení a preukázaní samostatnosti
- Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
- Dlhodobo perspektívna práca s možnosťou ďalšieho odborného rastu
Životopis prosíme zaslať na info@