inzercia, predaj, predám, bazár

PRACUJ 2 HOD DENNE

Kategória: Administratíva

Práca na 2 hod denne = 1.000,-EUR mesačne.
Privyrábanie aj popri dôchodku, popri zamestnaní, podnikaní.
PRACUJ 2 HOD DENNE
Podobné inzeráty
Chceš si prilepšiť? Pracuj z domu
Zaujímavá práca na 4 hod. denne. Administratíva zaujímavé ohodnotenie, možnosť okamžitého nástupu. Privyrábanie popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku. Jednoduchá práca. Personálna práca. Práca z domu. Práca pre spoľahlivých a šikovných ľudí. Veľmi zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí. Odmena na úrovni. Osobný pohovor podmienkou. (Košice/Bratislava) Informujte sa viac ak máte záujem, kontaktuje ma výhradne emailom alebo sms správou. Na telefonáty neodpovedám kvôli pracovnej vyťaženosti.
Administratívny pracovník pri predaji motorových vozidiel
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - administratívna činnosť súvisiaca s predajom vozidiel - prihlasovanie vozidiel do evidencie - komunikácia so zákazníkom - príprava podkladov pre účtovníčku Zamestnanecké výhody, benefity - služobný mobilný telefón Pracovná doba od 9:00 hod do 17:00 hod. Každá druhá sobota od 9:00 hod do 13:00 hod. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Windows - Pokročilý Vodičský preukaz - B Osobnostné predpoklady a zručnosti Znalosti v oblasti fakturácie, účtovníctva a kompletného vedenia administratívy, ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B, základný prehľad o automobiloch, aktívny vodič Od 900 -1500 EUR/mesiac Mzda pozostáva zo základnej a výkonovej zložky. Viac informácii poskytneme na osobnom pohovore.
Administr. a personálna práca
Pekný deň, ponúkam prácu na doma - emailová komunikácia, prípadne telefonická , - na 2 hod denne ( hod. dopoludnia a hod. k večeru) - odmena je 800 € mesačne dá sa robiť popri práci, určené pre každého - aj maminky na materskej samozrejme, - vhodné taktiež popri dôchodku - práca prevažne z domu Ak máš záujem, kontaktuj ma na mail: julia.drottnerova@ :)
Administratívny pracovník/referent v Žiline
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni. Mzdové podmienky dohodou na pohovore. Náplň práce: - príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie, - pracovno-právna agenda, - komunikácia s klientom, - vystavovanie faktúr, - vedenie evidencie pošty, - vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk, - plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného. Požiadavky na zamestnanca: - Anglický jazyk: úroveň B1. - Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel. - Compliance - Mierne pokročilý - Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.
Pracovnik recepcie na Ubytovni (Vhodné aj pre dôchodcu)
Prijmeme do pracovného pomeru lojálneho pracovníka/čku recepcie na Ubytovni Vranovská 6 v Bratislave - Petržalke. Pracovná náplň bude operatívna agenda pri prenájme izieb ako napríklad ukazovanie izieb záujemcom, komunikácia s existujúcimi nájomcami, riešenie problémov, inkasovanie nájomného. Pracovný čas je flexibilný (4-12 hod/denne podľa dohody). Ponúkame hodinovú mzdu 5-7 €/hod. brutto. Celková mesačná mzda cca 950 € brutto. Pracovná doba je len cez deň, práca cez víkend nie je podmienkou. Osobnostné predpoklady a zručnosti samostatné konanie, zodpovednosť, dôslednosť, flexibilita, komunikatívnosť. Prosíme o zaslanie Vášho životopisu e mailo: office@
Administratívny pracovník Prešov, skrátený pracovný úväzok
Spoločnosť s administratívno-právnymi činnosťami hľadá asistenta/ku na skrátený pracovný úväzok v rozsahu 3 - 4 hod. denne. Pracovný pomer je na dobu určitú 1 rok. Miesto výkonu práce Prešov centrum mesta. Náplň práce: - vykonávanie administratívnych činností v kancelárii - práca s došlou a odoslanou poštou - vytváranie dokumentov a listín - administratívne úlohy podľa potreby Predpoklady uchádzača: - ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitnou skúškou - základy práce na PC, Word, Excel - spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita - záujem nadobudnúť nové pracovné skúsenosti Ponúkaná mzda 4,90 Eur/hod. Žiadosť spolu so životopisom a fotografiou Vás poprosím poslať na mail giro122@