Predajný manažér/manažérka
Kategória:
Obchod a predaj
Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti:
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@
