Predám BMW E39 525iA
Kategória:
BMW
Všetko v inzeráte vrátane popisu chýb a fotiek,nemám čo o aute viac povedať
Predám BMW E39 525i, 10.10.2002 , M54B25 141kW v kombinácií s automatickou prevodovkou ZF
Auto som kúpil pri 266 000km,aktuálny nájazd 306 000km,interier nepotrhaný, exteriér 20 ročný. Z technického stavu automat za celú dobu vlastníctva ani raz nezakolisal otáčkami a radí hladko,motor ide bezchybne v celom spektre otáčok
V 2015 dovezené z Českej republiky,nájazd si môžte cez portály overiť ,STK/EK platná do 11/2023,všetko je plne sériové bez úprav
Auto má vo výbave BMW Business rádio,xenony,automatická klimatizácia,veľký palubný počítač,multifunkčný sport volant,4X elektrické okno atd.
- Motor po výmene remenov,nové tesnenie olejovej vane - 266 000km
- Podvozok výmena 2ks Spodné ramená + čap,2ks Tyčky riadenia,2ks Čapy riadenia - 266 000km
- Pneumatiky zimné nové Nexen Winguard Sport 225/55 R16 DOT 2319 - 266 000km
- Nová batéria - 266 000km
- Nové hadice na servo čo vedú od nádržky - 268 000km
- Palivové čerpadlo - 271 000km
- Vodná pumpa,nové hadice,termostaty,chladiaca kvapalina - 276 000km
- Brzdy kotúče a platničky predné,zadné - 280 000km
- Zadná náprava horné rameno vodičova strana - 292 000km
- Repas pixelov na budíkoch,snímač vonkajšej teploty - 292 000km
- Repas double vanos,tesnenie krytu rozvodov,tesnenie veka ventilov - 297 000km
Medzitým výmeny oleja,filtrov a geometria
Chyby:
Tečie tesnenie olejovej vane motora - mám kúpené, dám spolu s olejom novému majiteľovi
Povrchová hrdza na klasických E39 miestach zadný blatník a roh zadných dverí,videl som horšie autá za viac penazí najmä na dnešnom trhu.Kapota od kamienkov stopy
Koncom novembra na výfuku sa rozsypali vnútornosti bud katalyzátor alebo stredový tlmič tak z tej oblasti ide najmä na volnobehu hrkotavý zvuk,niekedy zmizne ked výfukové plyny potlačia a potom sa znovu objaví a takto dookola,jazdu to neovplyvnuje,len je to otravné
Pneumatiky majú tak 4000km života pred výmenou
Kľučka kufra je na výmenu,otváranie stále funguje gombíkom na kľúči či v interieri
Izolácia kapoty sa odliepa pri ostrekovači
Rádio má vypadané pixely
Volant je ošúchaný používaním
Najazdené km: 306000
Predám BMW E39 525i, 10.10.2002 , M54B25 141kW v kombinácií s automatickou prevodovkou ZF
Auto som kúpil pri 266 000km,aktuálny nájazd 306 000km,interier nepotrhaný, exteriér 20 ročný. Z technického stavu automat za celú dobu vlastníctva ani raz nezakolisal otáčkami a radí hladko,motor ide bezchybne v celom spektre otáčok
V 2015 dovezené z Českej republiky,nájazd si môžte cez portály overiť ,STK/EK platná do 11/2023,všetko je plne sériové bez úprav
Auto má vo výbave BMW Business rádio,xenony,automatická klimatizácia,veľký palubný počítač,multifunkčný sport volant,4X elektrické okno atd.
- Motor po výmene remenov,nové tesnenie olejovej vane - 266 000km
- Podvozok výmena 2ks Spodné ramená + čap,2ks Tyčky riadenia,2ks Čapy riadenia - 266 000km
- Pneumatiky zimné nové Nexen Winguard Sport 225/55 R16 DOT 2319 - 266 000km
- Nová batéria - 266 000km
- Nové hadice na servo čo vedú od nádržky - 268 000km
- Palivové čerpadlo - 271 000km
- Vodná pumpa,nové hadice,termostaty,chladiaca kvapalina - 276 000km
- Brzdy kotúče a platničky predné,zadné - 280 000km
- Zadná náprava horné rameno vodičova strana - 292 000km
- Repas pixelov na budíkoch,snímač vonkajšej teploty - 292 000km
- Repas double vanos,tesnenie krytu rozvodov,tesnenie veka ventilov - 297 000km
Medzitým výmeny oleja,filtrov a geometria
Chyby:
Tečie tesnenie olejovej vane motora - mám kúpené, dám spolu s olejom novému majiteľovi
Povrchová hrdza na klasických E39 miestach zadný blatník a roh zadných dverí,videl som horšie autá za viac penazí najmä na dnešnom trhu.Kapota od kamienkov stopy
Koncom novembra na výfuku sa rozsypali vnútornosti bud katalyzátor alebo stredový tlmič tak z tej oblasti ide najmä na volnobehu hrkotavý zvuk,niekedy zmizne ked výfukové plyny potlačia a potom sa znovu objaví a takto dookola,jazdu to neovplyvnuje,len je to otravné
Pneumatiky majú tak 4000km života pred výmenou
Kľučka kufra je na výmenu,otváranie stále funguje gombíkom na kľúči či v interieri
Izolácia kapoty sa odliepa pri ostrekovači
Rádio má vypadané pixely
Volant je ošúchaný používaním
Najazdené km: 306000
