inzercia, predaj, predám, bazár

Prijmeme ekonóma spoločnosti.

Kategória: Administratíva

Prijmeme pracovníka na pozíciu ekonóm spoločnosti. Náplňou práce bude komplexné vedenie podvojného účtovníctva, mzdovej a personálnej agendy, podávanie daňových priznaní, tvorenie finančných analýz, komunikácia s poisťovňami. Znalosť programu Pohoda je výhodou. Termín nástupu ASAP.
Prijmeme ekonóma spoločnosti.
Podobné inzeráty
ekonóm/ekonómka
Do našej firmy hľadáme ekonómku/ekonóma s praxou na plný úväzok. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - podvojné účtovníctvo - mesačné a ročné uzávierky - spracovanie výkazov DPH a DPPO - mzdová agenda vrátane výkazov - banka, pokladňa požiadavky na zamestnanca: - prax v odbore - samostatnosť a zodpovednosť - znalosť účtovných programov výhody: -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -pracovný telefón -obedy hradené zamestnávateľom mzda závisí od znalostí a praxe uchádzača 700-1000€ Stručná charekteristika spoločnosti: Spoločnosť Quadro SNV, s.r.o. sa zaoberá predajom tuhého paliva- drevo, brikety a pelety. Sprostredkováva prepravu aj pre externých zákazníkov a ponúka špedičné služby. Uchádzačov poprosíme zaslať životopis na e-mail: erika.quadrosnv@
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Service Coordinator
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky - práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme - objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii - príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti - vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr - vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom - kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk Anglicky jazyk - základy Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Fakturácia – pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Pozícia je vhodná i pre absolventa Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok. Osobnostné predpoklady a zručnosti - technická a manuálna zručnosť - zmysel pre detail, komunikatívnosť - prozákaznícky prístup, proaktívny prístup - osobnosť zameraná na hľadanie riešení - pozornosť, samostatnosť - analytické a logické myslenie Zamestnanecké výhody, benefity Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely Pravidelný teambuilding Výrobky a služby za zamestnanecké ceny Káva a klimatizácia na pracovisku Parkovanie, voľné víkendy Stručná charakteristika spoločnosti Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Prijmeme na TPP/brigádu
Prijmeme pracovníčku na TPP do centrálu JOHN-C s.r.o., miesto KOŠICE. Náplň práce: Administratívne + práca v sklade. podmienky: dobrá znalosť práce na počítači -- Prijmeme brigádničku/študentku na brigádu do centrálu JOHN-C s.r.o., miesto KOŠICE náplň práce: fotenie produktov -- Životopis prosím zasielať na hemerkova@ Tel.:+575
Administratívny pracovník v dopravnej spoločnosti
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .
Mzdový/á účtovník/čka / Personalista/ka
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy. Náplň práce: - komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov - komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP - vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní - zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie - zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou - spracovanie mesačných výkazov poistného, - mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov - vydávanie potvrdení o výške príjmov - spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti Zamestnanecké výhody, benefity - možnosť vzdelávania - moderné pracovné prostredie - práca v dynamickom kolektíve - adekvátne finančné ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - práca v modernom a dynamickom prostredí - možnosť práce z domu - sick day - ročná prémia - stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí. V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@