Renault Thalia 1,2l 55kW
Kategória:
Renault
Predám jednoduché a spoľahlivé autíčko z dôvodu nevyužitia v rodine. Mali sme ho ako druhé auto v rodine, na také presúvanie sa po meste nech nederieme diesel krátkymi trasami. Priateľke ale viacej vyhovuje automat. Ale je škoda to auto nechať stáť pred činžiakom, tak sme sa rozhodli ho posunúť novému majiteľovi. Vhodné či už do mesta alebo mimo neho.
Čo sa auta týka, tak je to už staršia pani - ročník 2008 ale jeden z posledných kusov prvej generácie. Najazdených má niečo cez 163000 kilometrov. Motor je štvorvalec 1,2l 55kw ktorý sa ešte donedávna dával do Renault Clio. Je vhodný aj na prestavbu na LPG.
Výbava je na toto auto, podľa mňa po slovensky povedaná, "plnka." Má manuálnu klímu, predné elektrické okná, centrál na DO, vyhrievané zadné okno, palubný PC (ukazateľ priem. spotreby, akt. spotreby, vzdialenosti, spotrebovaného paliva, dojazd na nádrž), ISOFIX vzadu, Defend lock na prevodovke, predné hmlovky, dorobené zadné cúvacie senzory.
Nakoľko sme na aute jazdili málo kilometrov ročne, tak je celoročne obuté na zimných pneumatikách na diskoch.
Spotreba v meste je aj cez 7l/100km
kombinovanú spotrebu má cca 6,2l/100km.
Stav auta vzhľadom na vek, by som povedal, že je výborný. Žiadna korózia, žiadne hlboké škrabance ani preliačiny. Sem-tam nejaké menšie škrabančeky sa nájdu, ale zaleštením by sa to vyriešilo.
Rozvody boli menené na jar 2021, na jar 2022 menené predné brzdy, nové predné gumy, v októbri 2022 nová EK, TK a vymenený olej v motore. Na TK mali len pripomienku ohľadne svetiel, ktoré by vraj do ďalšej TK (2024) bolo treba prebrúsiť. Inak že je dosť v pohode vzhľadom na vek.
Rozumnej dohode NA MIESTE sa nebránim.
Čo sa auta týka, tak je to už staršia pani - ročník 2008 ale jeden z posledných kusov prvej generácie. Najazdených má niečo cez 163000 kilometrov. Motor je štvorvalec 1,2l 55kw ktorý sa ešte donedávna dával do Renault Clio. Je vhodný aj na prestavbu na LPG.
Výbava je na toto auto, podľa mňa po slovensky povedaná, "plnka." Má manuálnu klímu, predné elektrické okná, centrál na DO, vyhrievané zadné okno, palubný PC (ukazateľ priem. spotreby, akt. spotreby, vzdialenosti, spotrebovaného paliva, dojazd na nádrž), ISOFIX vzadu, Defend lock na prevodovke, predné hmlovky, dorobené zadné cúvacie senzory.
Nakoľko sme na aute jazdili málo kilometrov ročne, tak je celoročne obuté na zimných pneumatikách na diskoch.
Spotreba v meste je aj cez 7l/100km
kombinovanú spotrebu má cca 6,2l/100km.
Stav auta vzhľadom na vek, by som povedal, že je výborný. Žiadna korózia, žiadne hlboké škrabance ani preliačiny. Sem-tam nejaké menšie škrabančeky sa nájdu, ale zaleštením by sa to vyriešilo.
Rozvody boli menené na jar 2021, na jar 2022 menené predné brzdy, nové predné gumy, v októbri 2022 nová EK, TK a vymenený olej v motore. Na TK mali len pripomienku ohľadne svetiel, ktoré by vraj do ďalšej TK (2024) bolo treba prebrúsiť. Inak že je dosť v pohode vzhľadom na vek.
Rozumnej dohode NA MIESTE sa nebránim.
