inzercia, predaj, predám, bazár

Reprezentant - Vedúci pobočky - Pezinok -Bratislava - Trnava

Kategória: Financie a ekonomika

Do svojho obchodného týmu hľadám nových ľudí na viacero pracovných pozícií - reprezentant spoločnosti - vedúci pobočky .
Práca je vhodná pre nezamestnaných, mamičky na materskej dovolenke , študentov VŠ , ale aj popri práci .
Mzdové podmienky od 500eur ( záleží od výkonu a kariérneho stupňa )
Ponúkam vám : Spoluprácu s medzinárodnou firmou,flexibilný čas, kariérny rast, vzdelávanie a odbornú prípravu + rôzne benefity .
Pre viac informácií ma neváhajte kontaktovať cez email .
Reprezentant - Vedúci pobočky - Pezinok -Bratislava - Trnava
Podobné inzeráty
Vedúci reprezentant
Náplň práce: Kontakt s ľuďmi Dlhodobé plánovanie s klientami Finančná analýza, servis zmlúv Profesionálne finančné sprostredkovanie Administratívna práca Práca s počítačom, e-mailová a osobná komunikácia s klientmi a s partnerskými spoločnosťami, servisné telefonáty a stretnutia aj online cez aplikáciu Zoom. Vedenie ľudí Zamestnanecké výhody, benefity: Po skúšobnej dobe odmena 300euro Flexibilný pracovný čas Individuálnu možnosť kariérneho rastu Vzdelávanie Podporu a pomoc od centrály Benefitný program firmy Teambuilding Pracovné cesty, dovolenky Požiadavky: stredoškolské vzdelanie s maturitou Microsoft Office 365 - Pokročilý Internet, Zoom - Pokročilý
Finančný analytik a obchodník
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov Administratívna práca Obchodný vedúci: Koordinácia obchodného tímu Školenie a vedenie spolupracovníkov Vyparcovanie finančných plánov Personalistiku Zamestnanecké výhody, benefity: Bezplatné a profesionálne zaškolenie (aj ONLINE) Flexibilný pracovný čas Možnosť využitia kancelárie, alebo HOME OFFICE KNOW HOW v medzinárodnej spoločnosti Garantovaný karierny rast Možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu Motivačné odmeny Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii Práca v mladom a dynamickom kolektíve Možnosť využiť CRM systém - starostlivosť už o existujúcu databázu klientov Našim klientom poskytujeme služby elitného finančného plánovania na najvyššej úrovni podľa prestížnej európskej certifikácie EFA. Informácie o výberovom konaní Ak hľadáte nové povolanie, brigádu alebo prípadne chcete zmenu, zašlite nám svoj životopis na mailovú adresu: monikamadarcikova@ Prijímacie pohovory sú rozdelené na 2 kolá: 1.Kolo- osobný pohovor 2.Kolo- vstupný online webinár Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: Stredoškolské s maturitou Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Študent vysokej školy Vysokoškolské I. stupňa Vysokoškolské II. stupňa Vysokoškolské III. Stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa - Áno Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Internet ( e-mail) - Základy Mzdové podmienky (brutto) od 300-2500 EUR/mesiac Hodnotenie výkonu prebieha na základe povízneho systému, ktorý umožňuje získať výrazne vyšší zárobok. Monika Maďarčíková Reprezentant pre OVB Allfinanz Slovensko, a.s.
Asistentka predaja , obchodný vedúci,  Realitný makler
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra. Asistentka od 900 € Obchodný vedúci od 1500 € Realitný maklér 2500 € Info na tel. čisle Alebo na mail jozefmestanek@
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN. Náplň práce finančného sprostredkovateľa: Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu Práca s PC a firemných systémom Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi Jednoduchá administratíva Náplň práce na pozícii manažéra pobočky: Vedenie a riadenie ľudí Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke) Benefity: Práca v mladom a dynamickom kolektíve Garantovaný plán kariery Firemné benefity Nadštandardné finančné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Chceš byť súčasťou nášho obchodného tímu?
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny Oblasť práce - Manažment a marketing, - Administratíva, - Kontrola a štatistika, - Podnikové financie, - Obchod, - Finančné služby. Požadované vzdelanie - ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa. Nástup ihneď Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina. V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@
Chceš byť súčasťou nášho obchodného tímu?
Do novootvorenej kancelárie v Nitre hľadáme šikovných ľudí na rôzne pozície. Klientsky pracovník, Vedúci obchodnej skupiny Oblasť práce - Manažment a marketing, - Administratíva, - Kontrola a štatistika, - Podnikové financie, - Obchod, - Finančné služby. Požadované vzdelanie - ukončené stredoškolské. Vhodné aj pre absolventa. Nástup ihneď Práca možná online z domu 80%-100% času, preferovaná platforma ZOOM, možná aj práca v kancelárskych priestoroch Pohyblivý mesačný príjem bude záležať hlavne od vašich ambícií, šikovnosti, flexibilite a schopnosti skĺbiť pracovný a súkromný život. Je potrebné aspoň 1x mesačne vycestovať do jedného z miest - Nitra, Bratislava, Pezinok, Senec, Prešov, Košice, Žilina. V prípade záujmu o danú pozíciu zašlite váš životopis na adresu: nikola.nagyova7@