inzercia, predaj, predám, bazár

Rodinný,firemný asistent

Kategória: Administratíva

Hľadám prácu na dlhodobý prac.pomer ako asistent vo vašej firme a u Vás doma.Vo firme komplexná starostlivosť o kanceláriu,nakupovanie kancelárskych potrieb,pošta,drobné administratívne práce,starostlivosť o zamestnancov,nakupovanie a príprava občerstvenia,starostlivosť o vozový park,možnosť sprevádzania na služobných cestách atď.U Vás doma,starostlivosť o exteriér,interiér,nakupovanie atď.Som 54.r ženatý muž,ponúkam absolútnu spoľahlivosť,diskrétnosť,lojalitu,slušnosť,flexibilitu.Prácu hľadám celá SR.Kontaktovať po 14.30.hod.Ďakujem
Rodinný,firemný asistent
Podobné inzeráty
Office manager / Asistent  – vhodné aj pre absolventov
Hľadáme: Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby. V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management. Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov. Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia. Ponúkame: Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu. Mzda Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne. Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne. Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o. Požiadavky: Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) Miesto výkonu prác: Banská Bystrica Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023 Termín možného nástupu: Júl/August 2023 O spoločnosti Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko. Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami. Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy) - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami - Vedenie databázy firiem a komunikácie. Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - Firemný počítač (notebook) - práca 8:00 - 16:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby) Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý a komunikatívny - Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka) - Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Asistentka konateľa
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • administratíva • timemanagement kalendára a sledovanie termínov • komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť) • evidencia firemnej korešpondencie • nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov) Zamestnanecké výhody, benefity Výhody pre zamestnanca: • flexibilný pracovný čas na základe dohody • príjemné a komfortné pracovné prostredie • firemný telefón • firemný notebook • jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu • možnosť homeoffice na základe dohody Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy Životopisy zasielajte na email info@ Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Office - Mierne pokročilý Fakturácia - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov. V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu. • Uprednostníme uchádzačov s fotografiou. • Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania. • Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne. O spoločnosti Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
Administrativna praca
Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom. NÁPLŇ PRÁCE: - Spracovanie evidencie dochádzky - Kontakt so subdodávateľmi - Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov - Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie ČO POŽADUJEME: - Ukončené SŠ vzdelanie - MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) - Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou - Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou - Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky - Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Cenár - cenový referent
Prijmeme na TPP nového kolegu/kolegyňu. Viac informácii o našej spoločnosti nájdete tu: Náplň práce: - spracovanie cenových ponúk a predaj zákazníkom - kompletná starostlivosť o predané zákazky - skladové hospodárstvo - starostlivosť o zverenú prevádzku v Kežmarku Platové podmienky: 850€ Brutto + variabilná zložka 1% z predaja (+cca 250 - 400€ mesačne) Pracovné benefity: - firemný paušál - firemný notebook - práca v mladom kolektíve - pravidelné teambuildingové akcie - firemné dovolenky Požiadavky na nového kolegu/kolegyňu: - analyzovanie a riešenie problémov - fyzická zdatnosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný a písomný prejav - prezentovanie - pružnosť myslenia - samostatnosť - tímová práca - zodpovednosť - potrebný - precíznosť pri práci a kvapka perfekcionizmu Posudzovanie uchádzačov sa bude realizovať na základe zaslaných životopisov. Životopis môžete zaslať na: administrativa@
Nemecky hovoriaci asistent
Hľadám človeka do kancelarie na prácu 3-4 hodiny denne , pripadne prácu z domu. K dispozícií firemný telefón , pc , Sme stavebná firma pôsobiaca na nemeckom trhu 9 rokov. Ak viete komunikovať na úrovni v nemeckom jazyku ozvite sa nám. Platobné podmienky osobne Kontakt : Mail : info@