SEAT TOLEDO 1.6 77kW r.v. 2004 LPG, klima, ťažné
Kategória:
Seat
Na zaciatok, ak chcete za 1200€ nove a bezchybne auto zajdite do predajne s novymi autami a pytajte si nove auto za 1200€ tam.
Nikomu nerezervujem, kto prvý príde ten berie.
STK, EK 12/24 preslo bez uplatku, nová LPG nádrž do 2032, dva kluce, serviska, klima naplnena v lete a funkcna, nové cúvacie senzory, nove brzdy, novy vyfuk od katalyzatora, nove zadne tlmiče aj pružiny, nove homokinetické kĺby.
Olej meneny v prevodovke aj v motore na jesen, rozvody este 15000km.
Letne zanovne pneu na elektronoch, zimne tiez v pohode na elektronoch.
LPG aj ťažné zapísané v TP, 4 x Airbag, ABS, LPG nadrz miesto rezervy, gumene koberceky s vysokym okrajom v aute aj v kufry, laktova opierka vpredu aj vzadu. V technickom zapisane R15, R16 aj R17.
Vsetky okna v elektrine, elektricky sklapane vyhrievane zrkadla, denne led svietenie, hmlovky, nove radio Pioneer s USB, predne repro dvojpasmove Blaupunkt.
Do auta som kvôli STK a kvôli tomu ze sa na ňom mala vozit manzelka s detmi nainvestoval viac ako je jeho cena, ma nabehanych poctivych 415 tis. jazdí denne a pribudajú ak tam ale chcete ine cislo mozem za priplatok zariadit, momentálne bez investície, jazdi 500km na 43L LPG.
Normálnej dohode sa na mieste nebránim, ak potrebujete auto na pobežky lacnejsie vozenie nenájdete. Benzin tankujem raz za stvrt roka za 20€.
Auto obcas (raz za pol roka) vyhodi chybu motora, je to pri studenom starte a nasledne ked ho necham bezat na volnobehu aby sa nahrialo, robilo mi to kazde MPI s LPG a to jazdim na nich uz 20 rokov, ale po troch startoch chyba sama zmizne. Je to asi bezny jav a ked ho napichneme na VAG tak piše nieco s tlakom vzduchu, snimac tlaku vzduchu som dal menit uz dva krat ale po premerani bol vzdy aj ten starsi OK. V servise mi tiez povedali ze si to nemam vsimat. Ak je toto dôvod preco ho niekto nechce, kupte kludne inde lepsie alebo skuste aj to nove.
Bezproblemove LPG montovane v Hatiar Zvolen.
K autu davam cisto nove sviecky specialne na LPG, zanovne zapalovacie moduly, povodne funkcne autoradio na CD, dalsi filter na LPG a mnoho inych nahradnych dielov. Auto ma horsie prahy, ale vzdy som ho zdvihal za ne a este vzdy vydrzali. Korozia mimo prahov ziadna. Na aute sa vplyvom veku lupe lak. Na aute je nakablovany tempomat aj palubny pocitac. Kvoli zime sa to nedokoncilo ale packy su uz vemenené aj nakablovane. Na pravej strane dorobena zamka dvery.
Nikomu nerezervujem, kto prvý príde ten berie.
STK, EK 12/24 preslo bez uplatku, nová LPG nádrž do 2032, dva kluce, serviska, klima naplnena v lete a funkcna, nové cúvacie senzory, nove brzdy, novy vyfuk od katalyzatora, nove zadne tlmiče aj pružiny, nove homokinetické kĺby.
Olej meneny v prevodovke aj v motore na jesen, rozvody este 15000km.
Letne zanovne pneu na elektronoch, zimne tiez v pohode na elektronoch.
LPG aj ťažné zapísané v TP, 4 x Airbag, ABS, LPG nadrz miesto rezervy, gumene koberceky s vysokym okrajom v aute aj v kufry, laktova opierka vpredu aj vzadu. V technickom zapisane R15, R16 aj R17.
Vsetky okna v elektrine, elektricky sklapane vyhrievane zrkadla, denne led svietenie, hmlovky, nove radio Pioneer s USB, predne repro dvojpasmove Blaupunkt.
Do auta som kvôli STK a kvôli tomu ze sa na ňom mala vozit manzelka s detmi nainvestoval viac ako je jeho cena, ma nabehanych poctivych 415 tis. jazdí denne a pribudajú ak tam ale chcete ine cislo mozem za priplatok zariadit, momentálne bez investície, jazdi 500km na 43L LPG.
Normálnej dohode sa na mieste nebránim, ak potrebujete auto na pobežky lacnejsie vozenie nenájdete. Benzin tankujem raz za stvrt roka za 20€.
Auto obcas (raz za pol roka) vyhodi chybu motora, je to pri studenom starte a nasledne ked ho necham bezat na volnobehu aby sa nahrialo, robilo mi to kazde MPI s LPG a to jazdim na nich uz 20 rokov, ale po troch startoch chyba sama zmizne. Je to asi bezny jav a ked ho napichneme na VAG tak piše nieco s tlakom vzduchu, snimac tlaku vzduchu som dal menit uz dva krat ale po premerani bol vzdy aj ten starsi OK. V servise mi tiez povedali ze si to nemam vsimat. Ak je toto dôvod preco ho niekto nechce, kupte kludne inde lepsie alebo skuste aj to nove.
Bezproblemove LPG montovane v Hatiar Zvolen.
K autu davam cisto nove sviecky specialne na LPG, zanovne zapalovacie moduly, povodne funkcne autoradio na CD, dalsi filter na LPG a mnoho inych nahradnych dielov. Auto ma horsie prahy, ale vzdy som ho zdvihal za ne a este vzdy vydrzali. Korozia mimo prahov ziadna. Na aute sa vplyvom veku lupe lak. Na aute je nakablovany tempomat aj palubny pocitac. Kvoli zime sa to nedokoncilo ale packy su uz vemenené aj nakablovane. Na pravej strane dorobena zamka dvery.
