inzercia, predaj, predám, bazár

Skladník náhradných dielcov Opel a Hyundai

Kategória: Administratíva

Príjmeme pracovníka na pozíciu skladník, práca 80% na PC.

Náplň práce je objednávanie, skladovanie a vydávanie náhradných dielcov vozidiel Opel a Hyundai. Podmienkou je základná znalosť automobilov a ich súčiastok
Skladník náhradných dielcov Opel a Hyundai
Podobné inzeráty
Manažér autoservisu/ prijímací technik
Prijmeme manažéra do autoservisu Náplň práce *objednávanie náhradných dielov *predaj náhradných dielov (v rámci EU, ale aj do 3tích krajín), komunikácia s colnicou *komunikáciou so zákazníkmi v predajni *vybavovanie osobných aj telefonických objednávok zákazníkov *práca v Exceli, (objednávanie tovaru, fakturácie,...) *evidenciou hotovostných tržieb *naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru *prijímanie, vozidiel do opravy, (fotodokumentácia) Základná ponúkaná mzda je 800€. Výška mzdy bude závisieť od predajov našich produktov. Znalosti v oblasti automobilového priemyslu budú považované za výhodu. Znalosť anglického jazyka výhodou. Adresa servisu: Jesenná 1 Prešov Areál Nostromo
Rada pomôžem vo Vašej firme
Želám Vám krásny deň, Pracujem ako skladník, vodič NZV a hľadám si novú prácu. Prax mám v oblasti výroby, logistiky a gastronómie. Nie je mi cudzia ani práca v obchode, so zákazníkmi či s PC. Môžem pomôcť dohnať resty v obchode, ale aj na eshope. Zvládnem zaobstarať korešpondenciu v kancelárii, alebo zaskočiť za pokladňou. Som ten typ človeka čo vie z každého rožku trošku a rada sa nechám naučiť ďalšie nové veci. Vlastním preukaz na VZV a potravinársky preukaz. Momentálne pracujem na kurzoch excelu. Vodičské oprávnenie bohužiaľ nemám. Ideálne by pre mňa bolo pracovať v Seredi, keďže by som mohla pracovať dlhšie, keby som nemusela cestovať, ale rada si vypočujem ponuky aj z Trnavy, Galanty, Nitry či Bratislavy. Za každú ponuku budem vďačná. Ak ma nezastihnete telefonicky, môžete zaslať sms alebo email. Kompletné CV môžem zaslať na e-mail.
Predajca nových vozidiel Hyundai
Príjmeme predajcu vozidiel Hyundai Predajcu vozidiel sme povýšili na vedúceho predaja a na jeho pozíciu hľadáme náhradu. Práca predajcu obnáša hlavne samotný predaj vozidla, t.z. zistenie potrieb zákazníka, nájdenie najlepšieho riešenia pre klienta, nacenenie jazdeného vozidla a administratíva okolo predaja.
Administratívny pracovník skladu
Hľadáme administratívneho pracovníka skladu, ktorý by rozšíril náš tím. Jedná sa o prácu v prestížnej firme zaoberajúcej sa predajom, prenájom a servisom stavebných strojov a náhradných dielov. V čom spočíva táto práca? - zabezpečovať obstarávanie, evidenciu, skladovanie, príjem a výdaj tovaru zo skladu podľa požiadaviek jednotlivých obchodov - vykonávať fyzickú inventarizáciu, - vykonávať mesačné uzávierky skladov - fyzická manipulácia s tovarom Platobné podmienky dohodou. Viac pri osobnom pohovore. Máte záujem alebo viete o niekom? Dajte nám vedieť do správy, alebo nám pošlite svoj životopis na info@ Ďakujeme!
Service Coordinator
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - kontakt s klientmi a technikmi osobne, emailom a telefonicky - práca v IS spoločnosti, vo fakturačnom a skladovom systéme - objednávanie, príjem, výdaj, balenie, príprava zásielok náhradných dielov k expedícii - príjem, evidencia a odosielanie poštových zásielok, zásielok cez kuriérske spoločnosti - vystavovanie montážnych listov, dodacích listov a faktúr - vzájomná zastupiteľnosť na oddelení služieb zákazníkom - kontrola 30 dňovej zákonnej lehoty Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk Anglicky jazyk - základy Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Fakturácia – pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Pozícia je vhodná i pre absolventa Možnosť pracovať i na ½ alebo čiastočný úväzok. Osobnostné predpoklady a zručnosti - technická a manuálna zručnosť - zmysel pre detail, komunikatívnosť - prozákaznícky prístup, proaktívny prístup - osobnosť zameraná na hľadanie riešení - pozornosť, samostatnosť - analytické a logické myslenie Zamestnanecké výhody, benefity Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti Notebook a mobilný telefón i na súkromné účely Pravidelný teambuilding Výrobky a služby za zamestnanecké ceny Káva a klimatizácia na pracovisku Parkovanie, voľné víkendy Stručná charakteristika spoločnosti Sme spoločnosť FIDELIA SERVICE, s.r.o., zaoberajúca sa servisom bielej techniky. Na Slovensku pôsobíme od roku 2014. link:
Administratívny pracovník v dopravnej spoločnosti
Príjmeme administratívneho pracovníka do dopravnej spoločnosti. Náplň práce : evidencia a vybavenie objednávok, evidencia vozového parku - STK TK, objednávky náhradných dielov, ostatná administratíva podľa potreby. Požiadujeme: Prax min. 3 roky ,práca s PC, mail ,excel ,word , apsoň jeden cudzí jazyk ,komunikačné schopnosti, logické myslenie,schopnosť zvládať stresové situácie , skúsenosti v doprave výhodou. Životopis prosím posielať na : obchod@ Nastupný plat od 1100,- eur. Ostatné info na osobnom pohovore. Ďakujem .