inzercia, predaj, predám, bazár

Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory

Kategória: Administratíva

Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov.
Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Nástup možný od februára 2023
Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat
HPP doba neurčitá
Možnosť prace z domu po zaučení
Potrebné je ovládať Holandský jazyk
Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Podobné inzeráty
Administrátor/ka eshopových objednávok
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Mzdové podmienky (brutto) 900 - 1 500 EUR/mesiac Ku mzde: plus príspevok na stravovanie, plus dochádzkový bonus Mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru skúseností v danej oblasti a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? • spracovávanie internetových objednávok (administratívne) • aktívne telefonické riešenie agendy objednávok so zákazníkmi eshopu v Slovenskom jazyku • fakturácia v systéme POHODA • administratívne práce spojené s danou pozíciou • denná práca s PC, ostatné kancelárske práce podľa potreby, internet, MS Office Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Práca v rozvíjajúcej spoločnosti • Zaškolenie na danej pozícii • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné teambuildingy Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov viac na Profesii.
E-Shop
Operator E-SHOP (zastupovanie počas MD) Náplň práce a zodpovednosti: - prijem telefonických a emailových objednávok, - zodpovedný prístup k práci, - príjemné vystupovanie - poskytovanie informácií o tovare - kontrola objednávok a komunikácia so zákazníkom v eshope, - administratívne a pomocné úlohy - odbavenie objednávok - prijemné vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti - samostatnosť, zodpovednosť - preklad produktov do poľskeho jazyka Jazykové znalosti: - poľsky jazyk: pokročilý (ústne aj písomne) VITANA Microsoft Excel Microsoft Word Nastup od 01.07.2023
Hľadáme pracovníčku na výdajné miesto - DLHODOBÁ PRÁCA
Ponúkame administratívnu prácu pre ženu. Sme internetový obchod a náplň práce bude. Osobný výdaj objednávok Komunikácia so zákazníkmi Spolupráca v sklade Riešenie online objednávok Práca na jednu zmenu. Práca sa vykonáva v Giraltovciach. NASTUP IHNEĎ Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@
Nová Baňa
Spoločnosť OBIFON v Novej Bani hľadá plnohodnotného pracovníka na pozíciu obchodu a obsluhy e-shopu. Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti s prevádzkou a správou e-shopov, je motivovaný a má solídne počítačové znalosti. Zodpovednosti: Správa a aktualizácia obsahu na e-shope Zabezpečenie zákazníckej podpory a služieb, vrátane komunikácie so zákazníkmi cez email a telefon Správa objednávok a plnenie zákazníckych požiadaviek,správa cenníkov a TL. Prispôsobenie obsahu e-shopu na základe analýzy predaja a zákazníckych požiadaviek Požiadavky: Skúsenosti s obsluhou e-shopu a počítačové zručnosti, vrátane práce s Microsoft Office (najmä Excel) prip. práce s grafickým softvérom komunikačná zručnosť a schopnosť riešiť zákaznícku podporu cez email a telefon Schopnosť riešiť problémy a nájsť riešenia pre zákazníkov a chuť rásť s riešením problémov Ponúkame: 900 euro brutto nástup a možnosť získania rastu platu a odmien za dosiahnutie výsledkov Príležitosť rozvíjať svoje zručnosti a kariéru v oblasti e-commerce a digitálnych technológií Ak vás táto pozícia zaujíma a veríte, že spĺňate požiadavky, pošlite nám váš životopis a pár viet o tom, prečo si myslíte, že ste tou správnou osobou pre túto pozíciu."
Hľadám prácu
Som ZŤP a hľadám prácu vykonávateľnú z domu. Som počítačovo zdatný a mám dostatok voľného času. Môže byť niečo na spôsob zákazníckej podpory eshopu, dopĺňanie položiek eshopu, príjem objednávok, práca s tabuľkami a pod. Kľudne aj jednorazovápráca. Nemám záujem o aktívny predaj, MLM a pod.
Klientský poradca s možnosťou postupu na manažera
Do existujúcej pobočky v Nových Zámkoch privítame ambicióznych ľudí, ktorí hľadajú zmenu a priestor na sebarealizáciu. Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie v jednom z najlepšie platených sektorov, časovú slobodu s možnosťou kariérneho a osobného rastu. Tvojou hlavnou činnosťou bude aktívna práca s klientom. Po zaškolení budeš poskytovať servis a poradenstvo novým aj existujúcim klientom UNIQA. Istý čas stráviš za počítačom pri administratívnych činnostiach. Budeš oporou ľudom pri ich dôležitých životných rozhodnutiach. Ponúkame jednu z najlepších kariér na trhu s možnosť finančnej podpory počas zapracovania na 2 roky, možnosť home office po dohode a zapracovaní (cca po 6-12 mesiacoch) Uľahčíme ti prácu tým, že dostaneš potrebné vybavenie - firemný mobil, tablet, SIM kartu s možnosťou využitia na súkromné účely. Možnosť finančnej podpory počas prvých 2 rokov až do výšky 20 900€. Záujemcov o uvedenú pracovnú pozíciu prosíme o zaslanie štruktúrovaného životopisu. email: andrea35@