inzercia, predaj, predám, bazár

Špecialista pre odpadové hospodárstvo

Kategória: Administratíva

Hľadáme výnimočnú osobu ktorá sa rada priučí znalostiam v oblasti environmentalistiky s excelentným dorazom pre detail a presnosť. Ak máš talent pre zdokonaľovanie a uľahčovanie práce, digitalizovanie a automatizovanie procesov, radi tvoje nápady uvítame.

Náplň práce
- komplexné zabezpečenie agendy odpadového hospodárstva
- vedenie evidencie odpadov a kvartálne uzatváranie evidencie
- spracovanie a podávanie ročné hlásenia o vzniku odpadov na Okresné úrady a úrady Životného prostredia,
- administratíva spojená s pozíciou;
- zostavenie školiaceho manuálu pre pozíciu

Požiadavky na pozíciu uchádzača
Vzdelanie a prax v oblasti evidencie odpadového hospodárstva nie je nutná bude však výhodou. Uchádzača plne zaškolíme s možnosťou odborného školenia a rastu. Pokročilé znalosti MS Excel, Korešpondencia v MS Word, emailový klient MS Outlook. Základná znalosť Angličtiny bude výhodou, nie podmienkou. Nástup - ihneď.

Ohodnotenie a benefity
- Mzda je v rozmedzí od 500 - 1000€ za polovičný pracovný pomer (20h/týždeň) a flexibilné hodiny
- Štvrťročné výkonnostné odmeny
- Flexibilný pracovný čas po zaškolení a preukázaní samostatnosti
- Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti
- Dlhodobo perspektívna práca s možnosťou ďalšieho odborného rastu

Životopis prosíme zaslať na info@
Špecialista pre odpadové hospodárstvo
Podobné inzeráty
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10
Administratívna pracovníčka/pracovník
Hľadáme pracovníka na administratívnu prácu na autovrakovisku v Bratislave Náplň práce - Odpadové hospodárstvo, administratíva spojená s recykláciou vozidiel. Kontakt so zákazníkmi a odberateľmi, objednávky materiálu. Práca s PC. Zivotopis poprosime poslat na wip@ Nástup možný ihneď
Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov. Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory Nástup možný od februára 2023 Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat HPP doba neurčitá Možnosť prace z domu po zaučení Potrebné je ovládať Holandský jazyk
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Hľadám pracu
Hľadám prácu v administratíve.Mam manažérske schopnosti, ovládam fakturácie, skladove hospodárstvo, príprava dokladov pre účtovníctvo, vedenie evidencie miezd, pošty a pod. Dobré sa orientujem v zákonoch, mám prax aj v advokátskej kancelarii.Ovladam, MW, Excel, power point, Omega. Vodičský preukaz B