inzercia, predaj, predám, bazár

Špecialista/tka do nášho tímu - Šaľa a okolie

Kategória: Administratíva

Hľadáme špecialistu/tku do nášho tímu do kancelárie v Šali. Fixná zložka mzdy + odmeny.
Podmienka: stredoškolské vzdelanie s maturitou, príjmeme aj absolventov bez skúseností. V prípade záujmu kontaktovať v pracovné dni telefonicky od 9:00 - 17:00 hod.
Ďakujeme
Špecialista/tka do nášho tímu - Šaľa a okolie
Podobné inzeráty
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Poľský jazyk - zákaznícka podpora, marketing
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý: • ovláda POĽSKÝ a SLOVENSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty) • má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie • je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu • orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov. Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou? • prekladanie textov zo slovenského do poľského jazyka, prípadne opačne • zabezpečenie zákazníckej podpory v poľskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach) • vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia • komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí • dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame? • Poľský jazyk na úrovni C1/C2 • Anglický jazyk na úrovni B1/B2 • Samostatnosť • Komunikatívnosť • Príjemné vystupovanie • Schopnosť pracovať aj v tíme • Microsoft Office - mierne pokročilý • sociálne siete - mierne pokročilý Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás! V prípade záujmu poprosím zaslať životopis na mail: office@
ŠPECIALISTA VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI Hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu v oblasti verejného obstarávania, ktorý sa orientuje v zákone o verejnom obstarávaní a má záujem svoje doterajšie skúsenosti naďalej rozvíjať. Pridajte sa do dynamického tímu a stabilnej spoločnosti. Od úspešného kandidáta požadujeme praktické skúsenosti v oblasti verejného obstarávania NFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ Oslovila Vás naša ponuka? Dajte nám o sebe čo najskôr vedieť prostredníctvom svojho životopisu. Motivačný alebo sprievodný list poteší, radi sa o Vás dozvieme čo najviac. Ideálnym kandidátom pre nás ste, ak máte: - najmenej tri roky praxe v oblasti verejného obstarávania, - dobré komunikačné a argumentačné zručnosti, - orientáciu na výsledok, - ochotu vzdelávať sa a pracovať na sebe, - schopnosť pracovať v prospech tímu, - precíznosť a trpezlivosť. OSTATNÉ ZNALOSTI Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft PowerPoint - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý E-mail: poslať životopis buceksro@
Hľadáme auditora - 3000€
Hľadáme auditora - 3000€ - V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior. Audit Senior sa u nás stará o: - riadenie zakázok auditu u klienta - junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja - zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov - komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov - identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.) Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi. Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru Zamestnanecké výhody, benefity - dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars) - flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie) - letné krátke piatky - 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity - firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy - sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona) - notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely - podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP) - Mentoring program - Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov) - vianočné a darčeky k výročiam - pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Čo je pre nás u Teba dôležité? - min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu - znalosť ISA štandardov - znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov - schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov - tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi - flexibilita cestovania v rámci Slovenska Stručná charakteristika spoločnosti - Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok Životopis zasielajte na certifikat@
Hľadáme auditora - 3000€
V rozširujeme tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior. Audit Senior sa u nás stará o: - riadenie zakázok auditu u klienta - junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja - zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov - komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov - identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.) Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi. Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru Zamestnanecké výhody, benefity - dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars) - flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie) - letné krátke piatky - 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity - firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy - sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona) - notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely - podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP) - Mentoring program - Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov) - vianočné a darčeky k výročiam - pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Čo je pre nás u Teba dôležité? - min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu - znalosť ISA štandardov - znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov - schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov - tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi - flexibilita cestovania v rámci Slovenska Stručná charakteristika spoločnosti - Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok Životopis zasielajte na certifikat@
Administratívno personálny konzultant
Do nášho tímu hľadáme administratívno - personálneho konzultanta. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie - telefonické poradenstvo pre zamestnaných klientov - kontrola plnenia činností svojho prideleného HR tímu - tvorba inzercie - operatívne riešenia vzniknutých situácií - práca s PC Ponúkané výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - teambuilding - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Platové podmienky: 800 € (možné navýšenie mzdy po skúšobnej dobe) Neváhajte nás kontaktovať na tel. č.: alebo mailom: globalweb.presov@