inzercia, predaj, predám, bazár

Správa sociálnych sieti a jednoduchá práca s PC

Kategória: Administratíva

Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch a baví ťa tvoriť kontent na sociálnych sieťach neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu:
-správa sociálnych sieti(instagram, facebook, tiktok)
-vytváranie obsahu, tvorenie obsahu, vylepšovanie kontentu…) Stačí nám spisovné ovládanie Slovenský jazyk, zodpovedný prístup k práci, preukázať znalosť na sociálnych sieťach, logické myslienie a samozrejme byť zdatný v ovládaní socialných sieti a PC. Nehľadáme experta ale ani začiatočnika. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 700eur netto.
Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca.
Nástup možný ihneď
Pracovná doba 7:30-16:00 Práca len interne.
Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť “siete”)

andreas.martinel21@
Správa sociálnych sieti a jednoduchá práca s PC
Podobné inzeráty
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Práca na doma - virtuálna asistentka
Hľadám si prácu na doma. Mám skúsenosti s prácou ako je virtuálna asistentka. Podvojné účtovníctvo,Práca v call centre - aktívny a pasívny predaj,Vymáhanie pohľadávok, Aktívny predaj,Práca pre poisťovňu a banku,Práca vo Worde, Exceli, Power Pointe,Prepisovanie, Nahadzovanie, Copywrighting, Spravovanie eshopu, Fakturácia, Obvolávanie klientov a dohadovanie stretnutí, reklamácie, Spravovanie sociálnych sietí, Tvorba obsahu, Interakcia s publikom, Príprava podkladov pre účtovníctvo, Pomocná sila, Mailová a telefonická komunikácia, Adminovanie webu, Tvorba newsletterov, Vybavovanie poštových zásielok, Správa kalendárov. Ďakujem za každú jednu pracovnú ponuku. Teším sa na možno spoluprácu s Vami.
Asistentka / asistent obchodu a predaja stavebného centra
Spoločnosť HGC centrum Poprad obsadzuje pracovnú pozíciu Asistentka / asistent predaja a administratívy. Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon. Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce. Základné potrebné požiadavky na uchádzača: - Vodičský preukaz sk. B - Znalosti MS Office Pokročilý - Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST. Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok. Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť. Výhodou: - Znalosť Sketchup a grafické programy - Znalosť jazykov ANJ a PL - Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania Forma TPP resp. živnosť podľa dohody Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00 Miesto výkonu: Poprad Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania. ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@ Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV. Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.
Hľadám prácu, brigádu
Hľadám si prácu, brigádu, ktorú je možné vykonávať z domu. Niečo ako administratívna výpomoc, pomoc pri správe sociálnych sietí, asistencia pri úprave webových stránok, správa e-shopu a pod. Ovládam excel, základy HTML a CSS, orientujem sa na sociálnych sieťach. Taktiež mám skúsenosti s tvorbou rozpočtov a kalkulácií. Nemám problém sa naučiť nové veci a v prípade potreby občas navštíviť aj kanceláriu (ak je to potrebné pre výkon práce kdekoľvek na Slovensku). Vlastním notebook so stabilným pripojením na internet a aj osobný automobil. Ponuky mi prosím posielajte mailom. PS: nemám záujem o predaj produktov a finančné sprostredkovanie. Ďakujem
Hľadáte virtuálnu asistentku ?
Hľadáte spoľahlivú virtuálnu asistentku, ktorá vám pomôže zvládnuť vaše pracovné a osobné povinnosti? Tu som ja! Ponúkam: Digitálny marketing: správu sociálnych médií, copywriting a tvorbu obsahu. - grafika: upráva a dizajn fotiek v programe Canva - správa sociálnych sietí ( FB, Instagram) - tvorba tabuliek Podporu zákazníkov: odpovedanie na otázky a poskytovanie riešení prostredníctvom e-mailu alebo chatu. S mojou pomocou môžete zvýšiť svoju produktivitu a zamerať sa na to, čo je pre vás skutočne dôležité. Nechajte ma prevziať vašu záťaž a získajte viac času na relaxáciu alebo na rozvoj svojich podnikateľských aktivít. Kontaktujte ma e-mailom a spolu vyriešime vaše potreby!