inzercia, predaj, predám, bazár

Staň sa manažérom/-kou v našom tíme - práca aj z domu

Kategória: Obchod a predaj

Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.

Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.

Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie

Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Manažér v priemere 1800€

Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť

Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.

Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Staň sa manažérom/-kou v našom tíme -  práca aj z domu
Podobné inzeráty
ABSOLUTE REAL, obchodník s nehnuteľnosťami
Realitná kancelária Absolute Real hľadá do svojho tímu ďalšiu posilu. Obchodník s nehnuteľnosťami Miesto práce: Bratislavský kraj Termín nástupu: 12.1. 2023, resp. dohodou Druh pracovného pomeru: živnosť, vlastná sro. Ak máš chuť robiť prácu, ktorá ťa bude baviť a primerane živiť, vieš sa samostatne motivovať, rád komunikuješ s ľuďmi a vidíš v živote skôr riešenia ako problémy, určite sa nám ozvi. Radi sa s tebou stretneme na pracovnom pohovore. Len nám ešte pošli svoj životopis, nech o tebe niečo vieme. Ponúkame spoluprácu na dlhodobej báze ako hlavný zdroj finančného príjmu. Predchádzajúce skúsenosti s prácou realitného makléra sú výhodou, nie však podmienkou. Nesľubujeme, že to bude vždy ľahké, ale k prepracovaniu sa k slobode v práci vždy nejaké to úsilie treba..)) Úspešný realitný maklér je manažérom, ktorý si vie riadiť svoje obchodné prípady v spolupráci s tímom odborníkov. Práca na počítači a mobile je mu blízka, nebráni sa však ani foteniu nehnuteľností. Disponuje rozvinutými komunikačnými zručnosťami, primeranými morálnymi vlastnosťami a samozrejme odbornými znalosťami. Postupne si buduje povedomie o svojej práci v okolí a tak postupom času získava nové zákazky skôr spontánne namiesto akvizovania nových klientov. Práca u nás prebieha v menšom tíme, v ktorej budeš postupne robiť väčšinou úkonov samostatne. Budeme ťa viesť v vzdelávaní, aj keď najviac znalostí získaš pri samotnej práci v praxi. Nemáme stanovený presný pracovný čas. Realitný trh ti však pomôže sa zorientovať, kedy sa oplatí byť v teréne a kedy nie. Tvojou najväčšou odmenou za dobre vykonanú prácu bude nadpriemerný zárobok, flexibilita v pracovnom čase a sebarealizácia. Vlastný počítač je podmienkou, automobil je výhodou. Odporúčame sa zamyslieť pred štartom v realitách na otázkami: Čo mi má táto práca priniesť? Aké sú moje pracovné priority, čo je pre mňa v práci dôležité? Aký potrebujem a chcem mať mesačný zárobok? V prípade záujmu pošli svoj životopis na e-mail: michalik@ Tešíme sa na teba)) Eduard
Finančný konzultant - Allianz
Prelistoval si už všetky nové pracovné ponuky, ktoré sa objavili začiatkom roka? Čo tak patriť do jedného z TOP skupín v našej spoločnosti? Chceš robiť vo financiách pod najsilnejšou značkou? Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni? Nerobí ti problém zorganizovať si svoj osobný ale aj pracovný život tak aby ťa práca bavila? Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej a najekologickejšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. Hľadáme šikovného a ambiciózneho človeka s chuťou a ochotou pracovať, ktorý posilní náš tím nie len pracovným výkonom, ale aj osobným duchom. Sme síce najväčšia poisťovňa na trhu, ale garantujeme ti, že u nás nebudeš len číslo, ale plnohodnotná osoba. Dbáme na rovnosť a rozmanitosť v našom tíme. Nie sme obyčajná poisťovňa, ale sme predovšetkým ľudia a priatelia s vášňou pre to, čo robíme :) Poď k nám pracovať, ukáž svoje kvality a prines svoje nápady. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - aktívna podpora a starostlivosť o existujúcich/zverených klientov - budovanie vzťahov s klientami - komunikácia s klientom a hľadanie najvhodnejšieho produktu - profesionálne a reprezentatívne vystupovanie behom stretnutí s klientom - kontaktovanie nových potenciálnych klientov - práca v interných systémoch spoločnosti - účasť na školeniach, poradách, tréningoch Zamestnanecké výhody, benefity: - možnosť fixného zárobku až do 2500 € (podľa predchádzajúcich skúseností z oblasti predaja) + atraktívne provízne odmeňovanie - kvartálne bonusy od 333 € do 999 € - ročné bonusy od 666 € do 2 222 € - tvorba pasívneho príjmu - pridelenie už existujúcich klientov spoločnosti - profesionálne vzdelávanie, osobnostné školenia, obchodné zručnosti, - všetky školenia sú plne hradené spoločnosťou - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností v danej oblasti - práca s kombináciou a Home Office (práca z domu) - zľavy na firemné produkty - zľavy na kúpu nového auta Mercedes a Kia - iné firemné aktivity hradené spoločnosťou (dovolenka v zahraničí...) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - obchodné a organizačné schopnosti - orientácia na výsledky a efektivitu - zodpovednosť a spoľahlivosť - samostatnosť - potreba rásť finančne aj osobnostne V prípade záujmu nám pošli Svoj životopis na e-mail:
Práca v kancelárii v Skalici
- náplň práce: komunikácia s klientom, plnenie úloh zadaných manažérom - práca vhodná aj pre absolventa - pracovná doba: 08:00 - 17:00 (flexibilná) - platové ohodnotenie: fixná zložka 800€-1400€ v čistom - požiadavky na zamestnanca: komunikatívnosť, bezúhonnosť, zodpovednosť, chuť učiť sa novým veciam, prax nieje nutná - výhody: práca v kancelárii, firemný telefón, flexibilný pracovný čas, nadštandardné platové ohodnotenie, možnosť kariérneho rastu V prípade záujmu ma kontaktujte na mail: robinpekarovic@, alebo volajte na:
Chceš zmenu? Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo s
Zmeň svoj život? Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon
Sprav zmenu Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo s