inzercia, predaj, predám, bazár

Telefonista, oddlžovací špecialista

Kategória: Administratíva

Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.

Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.

Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.

Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom

Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.

Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa

Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa

Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný

Miesto výkonu práce: Office Košice

Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia

Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Podobné inzeráty
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, administratívne a pod.,Home Office
Dobrý deň, ak mi pošlete mail pošlem Vám životopis. Posledné roky som robil profesiu šoféra a v poslednom čase už ako kamionista v zahraničí. Mám veľa skúsenosti aj s tohto a rôznych pracovných odvetví. S manželkou aj 8 ročným synom bývame už dva roky v Kráľovskom Chlmci a snažím sa byť doma viac s rodinou a preto som sa zamestnal na živosť v Košiciach no aj takto som doma malo, lebo chodím domov len na víkendy. Popritom som cez živnosť zamestnaný aj ako externý náborový pracovník nových zamestnancov pre viaceré pracovné agentúri. Viackrát som začal robiť pre poisťovne a pod. Robil kurz účtovníctva a vysokú prvy ročník.. Ovládam prácu s pc komunikujem si myslím dobre cez tel.slovenskí aj magyarski a ak by som dostal školenie určite by mi to šlo. Ak by ste to mali voľné ozvite sa. Dúfam, že spĺňam požiadavky na prácu a svojimi znalosťami a schopnosťami môžem byť len prínosom pre Vašu spoločnosť a jej rozvoj . 094810239
Telefonista/ka - Košice Staré Mesto
Hľadáme do personálnej agentúry v Košiciach nových kolegov. Radi komunikujete telefonicky a nerobí Vám problém zavolať kamkoľvek, kde Vás nepoznajú? Chcete byť pravou rukou našim náborárom? U nás Vás čaká: Úzka spolupráca s náborármi Telefonicky komunikovať s potencionálnymi kandidátmi o prácu Viesť administratívu a agendu spojenú s telefonovaním Ponúkame prácu na dohodu. Práca na 4h denne, prípadne podľa dohody. 4,52 eur/h brutto + v prípade šikovnosti výkonnostný bonus. Prax v call centre výhodou - nie podmienkou. V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky : /
Asistentka / telefonista / predajca
Obsadzujeme voľné pracovné pozície v Realitnej kancelárii na pobočke v Žiline. Podmienkou je stredoškolské vzdelanie, komunikatívnosť, základy excel, word - pokročilý, web. Náplň práce: - práca na kontaktoch spoločnosti - práca s internými systémami spoločnosti - podpora obchodného konzultanta (telefonické dohodnutie stretnutia – oslovujeme klientov a spoločnosti, 50% práce) - práca s kalendárom obchodníka - organizovanie stretnutí a porád, vytváranie zápoisov z porád Výhodou je pracovný čas, benefity spoločnosti, pre tých šikovnejších možnosť vyššieho ohodnotenia. Osobnostné predpoklady a zručnosti: - orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok - príjemné a reprezentatívne vystupovanie - komunikačné a organizačné zručnosti - písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni. - zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, flexibilita, pozornosť - odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh - záujem učiť sa nové veci + Svoje životopisy posielajte na e-mail: lucia.staffenova@
Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory
Hľadame do zákazníckej podpory do Bratislavy troch zamestnancov. Pracovná pozícia: Špecialista na riadenie objednávok a technickej podpory Nástup možný od februára 2023 Nástupný plat 1700 EUR/ mesačná hrubá mzda plus 13.plat HPP doba neurčitá Možnosť prace z domu po zaučení Potrebné je ovládať Holandský jazyk