inzercia, predaj, predám, bazár

TELEFONISTKA BB

Kategória: Administratíva

Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum

Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie
zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes
možnost prispôsobenia pracovnej doby
nenaročna práca
podrobne zaškolime zaučime

v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom
na pracatelefonistkabb@
budeme Vas kontaktovat
dakujeme tešime sa na spolupracu
TELEFONISTKA BB
Podobné inzeráty
Práca telefonistka z domu
Prijmem do firmy telefonistky len na živnosť, žiadny predaj po telefóne, práca s databázou. Len na živnosť. Práca z domu. Pracovná doba 7 hodín denne. Mzda 1300 eur na mesiac na živnosť, služobný mobil Prosím posielať len životopisy s vážným záujmom a prax nutná 2 roky ako telefonistka Prosím životopisy zasielať na email telefonistkasro@
Hľadám prácu na doma - Telefonistka, asistentka
Dobrý deň, Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis. Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Telefonistka -asistentka  BB
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie zaklad +odmeny cca 1000-1200 eur /mes možnost prispôsobenia pracovnej doby nenaročna práca podrobne zaškolime zaučime v pripade zaujmu nam pošlite životpis mailom na pracatelefonistkabb@ budeme Vas kontaktovat dakujeme tešime sa na spolupracu
Telefonistka BB
Hladame šikovnú,pracovitu,komunikativnu telefonistku- asistentku pre webovy portal. nie sme call centrum Ponukame zaujimave fin. ohodnotenie zaklad +odmeny cca 1000-1300 eur /mes. možnost prispôsobenia pracovnej doby kancelarska stabilna nenaročna práca podrobne zaškolime zaučime v pripade zaujmu pošlite životpis na mail pracatelefonistkabb@ budeme Vas kontaktovat dakujeme tešime sa na spolupracu
Telefonista, oddlžovací špecialista
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 € – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Virtuálna asistentka
Prijmem prácu ako virtuálna asistentka. Viac ako 15 rokov sa venujem administratívnej činnosti. Mám skúsenosti aj ako telefonistka. Mám prax v rôznych oblastiach od bankovníctva, cez poisťovníctvo až po písanie rôznych zmlúv a žiadostí. Ponúkam tieto služby v oblasti administratívy aj v maďarskom jazyku: • pomoc s administratívou • komunikáciu s klientmi a obchodnými partnermi cez telefón a email • starostlivosť o klientov, vytváranie a aktualizáciu databázy • vyhľadávanie informácií podľa pokynov zadávateľa • internetový prieskum • písanie, úpravu textov • tvorbu tabuliek, prezentácií • vystavovanie a evidenciu faktúr • sledovanie úhrad faktúr a ich urgenciu • uverejňovanie pracovných ponúk na internetových portáloch, selekcia životopisov, dohodnutie termínov pohovorov s potenciálnymi záujemcami • preklad textov z/do maďarčiny • vypracovanie kúpno-predajných zmlúv • vypracovanie daňového priznania k dani z nehnuteľností Cena je 8 €/hodina práce. Kontaktujte ma prosím mailom na virtasistant12@, telefónne číslo je vymyslené.