inzercia, predaj, predám, bazár

Účtovník

Kategória: Administratíva

Hľadáme účtovníka, buď na plný alebo čiastočný úväzok - cca 30 hodín. Práca je v lokalite na Zlatých Pieskoch v Bratislave.
Je potrebné mať znalosť jednoduchého účtovníctva, prax v Alfe vítaná. Iné jazyky okrem SJ nie sú potrebné.
Nástup dohodou. V prípade záujmu prosíme o stručný životopis.
Účtovník
Podobné inzeráty
Uctovnik-junior Nitra
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
Účtovník/účtovníčka-podvojné účtovníctvo
Ponúkame prácu pre účtovníka/účtovníčku Podvojné účtovníctvo Práca v kancelárii v Trnave Pracovná doba od 8:00-16:00 Od pondelka do piatku Pre viac informácií volajte na číslo
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Účtovník + administratívny pracovník
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, hlavný pracovný pomer Pracovná doba: od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné Termín nástupu: 01. 08. 2022 Odmena: minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov - vedenie mzdovej agendy/účtovníctva - vedenie jednoduchého účtovníctva - komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa - ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut Požiadavky na zamestnanca: Požadované vzdelanie: - stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie - vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné Jazykové znalosti: - slovenský jazyk (slovom i písmom) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou - nutná znalosť MS Office - Word a Excel - príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami - spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť - ochota učiť sa Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Inzerujúca spoločnosť: Autoservis FURMAN, s.r.o. Myslavská 58/77 040 16 Košice-Myslava Počet zamestnancov: 7 - 10
Účtovník/čka
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku. Náplň práce: vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy Počítačové zručnosti: Internet-pokročilé Microsoft Word-pokročilé MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Mzdový/á účtovník/čka / Personalista/ka
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy. Náplň práce: - komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov - komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP - vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní - zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie - zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou - spracovanie mesačných výkazov poistného, - mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov - vydávanie potvrdení o výške príjmov - spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti Zamestnanecké výhody, benefity - možnosť vzdelávania - moderné pracovné prostredie - práca v dynamickom kolektíve - adekvátne finančné ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - práca v modernom a dynamickom prostredí - možnosť práce z domu - sick day - ročná prémia - stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí. V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@