inzercia, predaj, predám, bazár

Účtovník + administratívny pracovník

Kategória: Administratíva

Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer

Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné

Termín nástupu:
01. 08. 2022

Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:

Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné

Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa

Informácie o výberovom konaní:

V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Inzerujúca spoločnosť:

Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava

Počet zamestnancov:
7 - 10
Účtovník + administratívny pracovník
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Priehradkový zamestnanec pošty, Administratívny pra/Predavač
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR- PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Recruiter/ Administratívny pracovník
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu: Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE: - aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne - zverejňovanie inzerátov na webových portáloch - kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov - nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície - komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti - kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov - príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie Osobnostné predpoklady: - skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií - zodpovednosť - komunikatívnosť - samostatnosť - príjemné vystupovanie - orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní - proaktívny prístup - odolnosť voči stresu - ochota učiť sa nové veci Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.
Administratívny pracovník s Nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník. Naplň prace: - Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi - Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov - Príprava podkladov k fakturácii - Práca s Microsoft Office a internet Požiadavky : - Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom) - Prijemne a profesionálne vystupovanie - Flexibilita - Zodpovednosť - Odolnosť voči stresu - Optimizmus - Vodičky preukaz B Výhody : - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilný pracovný čas - 95% práca z domu - Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore. V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.