Úvod do diskrétnej matematiky - Sergej V. Jablonskij

Kategória: Učebnice, skriptá - VŠ

Top stav, prebal mierne opotrebovaný, rok 1984
Vysokoškolská učebnica je určená študentom vysokých škôl prírodovedeckého, technického a ekonomického zamerania, ašpirantom a vedeckým pracovníkom v oblasti výpočtovej techniky.

Diskrétnu matematika je relatívne samostatná súčasť matematiky. V užšom zmysle sa do nej zaradujú iba nové matematické disciplíny, ktoré vznikali práve v súvislosti s rozvojom výpočtovej techniky. Vychádzajúc z toho zaradil autor do knihy teóriu funkcionálnych systémov, teóriu grafov a sietí, teóriu kódovania a niektoré aplikácie v kybernetike.
Úvod do diskrétnej matematiky - Sergej V. Jablonskij
Automaty, kybernetika, diskrétna matematika
Algoritmizácia-Hvorecký Automaty a gramatiky-Chytil Co víme a co nevíme o prvočíslech-Sierpinski Co víme o přirozených číslech-Sedláček Číselné soustavy-Mačát Dokonalé a spriatelené čísla-Šalát Grafové algoritmy-Plesník Grafy-Demel Grafy a ich aplikácie-Bosák Grafy a jejich aplikace-Demel Grafy a jejich použití-Nečas Gramatiky a jazyky-Molnár Kódování-Adámek Kombinatorická analýza v praxi-Čulík Kombinatorická teória pravdepodobnosti-Kosmák Kombinatorické algoritmy-Kučera Kombinatorika-Vilenkin Latinské štvorce-Bosák Logika, algebry a grafy-Kolář Matematická teorie programů-Manna O dělitelnosti čísel-Bialas O dělitelnosti čísel celých-Veselý Objavujme tajomstvá čísel-Paštéka Pravděpodobnost a informace-Jaglom Reálná čísla-Vít Reálne čísla-Šalát Rovinné grafy-Zelinka Složitost výpočtů a optimální algoritmy-Morávek Teória čísel-Znám Teorie grafů-Nešetřil Teorie informace a její použití v technice-Bell Úvod do Booleovy algebry a navrhování logických obvodů-Hoernes Úvod do diskrétnej matematiky-Jablonskij Úvod do elementární číselné theorie-Rychlík Úvod do finitní matematiky-Kemeny Úvod do programování pro samočinné počítače-Raichl Úvod do teórie diskrétnych matematických štruktúr-Preparata Úvod do teorie grafů-Sedláček Úvod do teorie konečných automatů-Kobrinskij Úvod do teórie neurónových sietí-Kvasnička Úvod do teorie počítačů-Rajlich Vyhledávání-Wiedermann Vytvořující funkce-Zítek Algoritmy pre 4.r. gymnázia-Hvorecký Algoritmy a strojové řešení úloh-Trachtenbrot Diskrétní matematika pro užitou informatiku-Mezník Kombinatorika-Vrba Matematické stroje-Krištoufek Teória čísel-Davydov Ponúkam knihy z matematiky: algoritmy, automaty, kybernetika, diskrétna matematika a ďalšie. Sú v peknom a zachovalom stave. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty, nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je neexistujúce! Kontaktujte ma iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.
Automaty, kybernetika, diskrétna matematika
Algoritmizácia-Hvorecký Automaty a gramatiky-Chytil Co víme a co nevíme o prvočíslech-Sierpinski Co víme o přirozených číslech-Sedláček Číselné soustavy-Mačát Dokonalé a spriatelené čísla-Šalát Entropia a informácia v kybernetike-Černý Grafové algoritmy-Plesník Grafy-Demel Grafy a ich aplikácie-Bosák Grafy a jejich aplikace-Demel Grafy a jejich použití-Nečas Gramatiky a jazyky-Molnár Kódování-Adámek Kombinatorická analýza v praxi-Čulík Kombinatorická teória pravdepodobnosti-Kosmák Kombinatorické algoritmy-Kučera Kombinatorika-Vilenkin Kombinatorika v teorii a praxi-Sedláček Latinské štvorce-Bosák Logika, algebry a grafy-Kolář Matematická teorie programů-Manna O dělitelnosti čísel-Bialas Objavujme tajomstvá čísel-Paštéka Pravděpodobnost a informace-Jaglom Reálná čísla-Vít Reálne čísla-Šalát Rovinné grafy-Zelinka Složitost výpočtů a optimální algoritmy-Morávek Teória čísel-Znám Teorie grafů-Nešetřil Teorie informace a její použití v technice-Bell Úvod do Booleovy algebry a navrhování logických obvodů-Hoernes Úvod do diskrétnej matematiky-Jablonskij Úvod do elementární číselné theorie-Rychlík Úvod do finitní matematiky-Kemeny Úvod do programování pro samočinné počítače-Raichl Úvod do teórie diskrétnych matematických štruktúr-Preparata Úvod do teorie grafů-Sedláček Úvod do teorie konečných automatů-Kobrinskij Úvod do teórie neurónových sietí-Kvasnička Úvod do teorie počítačů-Rajlich Vyhledávání-Wiedermann Vytvořující funkce-Zítek Algoritmy a strojové řešení úloh-Trachtenbrot Algoritmy pre 4.r. gymnázia-Hvorecký Diskrétní matematika pro užitou informatiku-Mezník Kombinatorika-Vrba Matematické stroje-Krištoufek Teória čísel-Davydov O dělitelnosti čísel celých-Veselý Ponúkam knihy z matematiky: algoritmy, automaty, kybernetika, diskrétna matematika a ďalšie. Sú v peknom a zachovalom stave. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty, nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je neexistujúce! Kontaktujte ma iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.
PREDÁM KNIHY Z MATEMATIKY A FYZIKY
Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty – Jan Coufal – 10€ Kurz deskriptívnej geometrie II. – Čeněk, Medek Deskriptivní geometrie I. – R. Urban – 10 € Deskriptivní geometrie II. – Piska, Medek – 10 € Deskriptivní geometrie – Příručka pro přípravu na VŠ – Menšík, Setzer, Špaček – 5 € Deskriptívna geometria I. – Čenek, Medek – 8 € Vybrané partie z moderní matematiky – Jozef Nagy – 11 € Numerické metody – Emil Vitásek – 9 € Zobrazovací metody (I. + II.) – 10€ MATEMATIKA 1 – Budinský, Charvát – 9€ MATEMATIKA 2– Budinský, Charvát – 9€ Matematika 1 – Kluvánek, Mišík, švec – 12€ Matematika 2 – Kluvánek, Mišík, švec – 12€ (pri kúpe oboch cena 21 €) Matematická analýza – Brabec, Martan – 11€ Matematika 1 – Knichal, Bašta, Pišl, Rektorrys – 7€ Matematická štatistika – W. Sadowski – 9€ Riešené príklady derivácie a spätnej integrácie – Fritz Chemnitius – 10€ Úvod do analytické geometrie – Bohumil Bydžovský – 10€ Analytická geometrie – Jiří Klapka – 11€ Zbierka úloh z matematickej analýzy – G.N. Berman – 10€ Repetitorium matematiky a geometrie – Milan Mikan, Václav Štěpánský – 10€ MATEMATIKA – Egmont Colerus – 9€ Zbierka úloh z vyššej algebry – Faddejev, Simonskij – 10€ Sbírka úloh z vyšší matematiky – Vasilij Pavlovič Minorskij – 10€ Učebnice matematiky pro vysoké učení technické – František Rádl – 12€ MATEMATIKA 1 – Ján IVAN – 25€ MATEMATIKA 2 – Ján Ivan – 25€ (pri kúpe spolu 1 a 2 diel = 45€) Projektivní geometrie – Jednoparametrické útvary – Václav Hlavatý – 10€ Přehled středoškolské matematiky – Josef Polák – 10€ Od budu k čtvrtému rozměru – Colerus – 8 € Aplikovaná matematika 1 + 2 + 3 = 30€ PREDANÉ Zbierka úloh z matematiky – Dorota Krajňáková – 10€ Učebnice pro posluchače vysoké školy ekonomické I. – Zdeněk Horský – 8 € Učebnice pro posluchače vysoké školy ekonomické II. – Zdeněk Horský – 8 € (len spolu 1+2) Základy nauky o řešení rovnic – Štefan Schwarz – 9€ Pružnosť a pevnosť 1 – 11 € Matematika 1 – Fecenko, Pinda – 8 € Matematika 2 – Fecenko, Pinda – 8 € Rektorys – Přehled užité matematiky (mám novšie 2 zväzkové vydanie) – 18 € Fyzika v príkladoch – (Hajko) – 14 € - PREDANÉ MATEMATICKÁ ANALÝZA 1 – Šulka, Moravský, Satko – 12 € MATEMATICKÁ ANALÝZA 2 – Moravský, Moravčík, Satko – 12 € Zbierka úloh z vyššej matematiky 1, 2, 3, 4 = 10 € / ks (všetky 4 ks za 30 €) Matematická theorie rovinné pružnosti – Babuška, Rektorys, Vyčichlo – 15 € Příklady z teoretické elektrotechniky – Dufek, Mikulec – 10 € Teoretická mechanika – Obetková, Mamrillová, Košinárová – 12 € Úvod do vyšší matematiky – Richard Rychnovský – 10 € Fyzika - Příručka pro vysoké školy technického směru – Horák, Krupka - (Svazek 1 + 2) = 14 € Technická optika – Gottfried Schröder – 7 € Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty – Coufal, Klůfa, Kaňka, Henzler – 10 € FYZIKA (zväzok 1 + 2) – Dionýz Ilkovič – 15 € Úvod do inteligentního ka
PREDÁM KNIHY Z MATEMATIKY A FYZIKY
Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty – Jan Coufal – 10€ Kurz deskriptívnej geometrie II. – Čeněk, Medek Deskriptivní geometrie I. – R. Urban – 10 € Deskriptivní geometrie II. – Piska, Medek – 10 € Deskriptivní geometrie – Příručka pro přípravu na VŠ – Menšík, Setzer, Špaček – 5 € Deskriptívna geometria I. – Čenek, Medek – 8 € Vybrané partie z moderní matematiky – Jozef Nagy – 11 € Numerické metody – Emil Vitásek – 9 € Zobrazovací metody (I. + II.) – 10€ MATEMATIKA 1 – Budinský, Charvát – 9€ MATEMATIKA 2– Budinský, Charvát – 9€ Matematika 1 – Kluvánek, Mišík, švec – 12€ - PREDANÉ Matematika 2 – Kluvánek, Mišík, švec – 12€ (pri kúpe oboch cena 21 €) - PREDANÉ Matematická analýza – Brabec, Martan – 11€ Matematika 1 – Knichal, Bašta, Pišl, Rektorrys – 7€ Matematická štatistika – W. Sadowski – 9€ Riešené príklady derivácie a spätnej integrácie – Fritz Chemnitius – 10€-PREDANÉ Úvod do analytické geometrie – Bohumil Bydžovský – 10€ Analytická geometrie – Jiří Klapka – 11€-PREDANÉ Zbierka úloh z matematickej analýzy – G.N. Berman – 10€ Repetitorium matematiky a geometrie – Milan Mikan, Václav Štěpánský – 10€ MATEMATIKA – Egmont Colerus – 9€ Zbierka úloh z vyššej algebry – Faddejev, Simonskij – 10€ Sbírka úloh z vyšší matematiky – Vasilij Pavlovič Minorskij – 10€ Učebnice matematiky pro vysoké učení technické – František Rádl – 12€ MATEMATIKA 1 – Ján IVAN – 25€ MATEMATIKA 2 – Ján Ivan – 25€ - PREDANÉ Projektivní geometrie – Jednoparametrické útvary – Václav Hlavatý – 10€ Přehled středoškolské matematiky – Josef Polák – 10€ Od budu k čtvrtému rozměru – Colerus – 8 € Aplikovaná matematika 1 + 2 + 3 = 30€ PREDANÉ Zbierka úloh z matematiky – Dorota Krajňáková – 10€ Učebnice pro posluchače vysoké školy ekonomické I. – Zdeněk Horský – 8 € Učebnice pro posluchače vysoké školy ekonomické II. – Zdeněk Horský – 8 € (len spolu 1+2) Základy nauky o řešení rovnic – Štefan Schwarz – 9€ Pružnosť a pevnosť 1 – 11 € Matematika 1 – Fecenko, Pinda – 8 € Matematika 2 – Fecenko, Pinda – 8 € Rektorys – Přehled užité matematiky (mám novšie 2 zväzkové vydanie) – 18 € Fyzika v príkladoch – (Hajko) – 14 € - PREDANÉ MATEMATICKÁ ANALÝZA 1 – Šulka, Moravský, Satko – 12 € - PREDANÉ MATEMATICKÁ ANALÝZA 2 – Moravský, Moravčík, Satko – 12 € - PREDANÉ Zbierka úloh z vyššej matematiky 1, 2, 3, 4 = 10 € / ks (všetky 4 ks za 30 €)_PREDANÉ Matematická theorie rovinné pružnosti – Babuška, Rektorys, Vyčichlo – 15 € Příklady z teoretické elektrotechniky – Dufek, Mikulec – 10 € Teoretická mechanika – Obetková, Mamrillová, Košinárová – 12 €-PREDANÉ Úvod do vyšší matematiky – Richard Rychnovský – 10 € Fyzika - Příručka pro vysoké školy technického směru – Horák, Krupka - (Svazek 1 + 2) = 14 € Technická optika – Gottfried Schröder – 7 € - PREDANÉ Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty – Coufal, Klůfa, Kaňka, Henzler – 10 € FYZIKA (zväzok 1
Učebnice matematiky
Diferenciální počet pro začátečníky-Havlíček Integrální počet pro začátečníky-Havlíček Matematika-Čuřík Matematika-Frank Matematika-Simon Matematika 1-Fecenko Matematika 1+2-Ivan Matematika 1+2-Kluvánek Matematika 1 pro strojní fakulty-Mezník Matematika 1+2-Budinský Matematika 1+2-Knichal Princip matematické indukce-Vrba Rekurentní posloupnosti-Markuševič Přehled technické matematiky-Dobrovolný Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty-Coufal Učebnice matematiky pro posluchače VŠE 1+2-Horský, Šmakal Učebnice vyšší matematiky 1-Smirnov Učebnice vyšší matematiky I.1+I.2+II.1+II.2-Vlasov Úvod do vyšší matematiky-Rychnovský Vybrané partie z moderní matematiky-Nagy Vyššia matematika pre začiatočníkov-Zeľdovič Základy matematické analýzy 1-Veselý Základy matematiky 1+2-Vojtěch Žádné obavy z matematiky-Beran Fundamentals Of Mathematics-Setek Ponúkam vysokoškolské učebnice z matematiky. Sú v peknom a zachovalom stave, najnovšie vydania. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty, nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je neexistujúce! Kontaktujte ma iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.
Matematika, zbierky príkladov
Cvičení z matematiky-Prágerová Metódy riešenia matematických problémov-Larson Počátky vyšší matematiky v řešených úlohách-Ryšavý Príklady zo štatistických metód-Bakytová Příklady k teorii statistiky-Cyhelský Příklady k základům statistiky-Cyhelský Příklady z matematiky pro fyziky 1+2-Kopáček Příklady z matematiky nejen pro fyziky 3+4-Kopáček Riešené príklady derivácie a spätnej integrácie funkcií-Chemnitius Řešené úlohy z vyšší matematiky 1+2-Ryšavý Sbírka řešených příkladů z matematiky 1+2+3-Jirásek Sbírka řešených příkladů z vyšší matematiky 1+2-Hlaváček Sbírka řešených úloh z matematiky, fyziky a informatiky-Renc Sbírka úloh a cvičení z matematické analýzy-Děmidovič Sbírka úloh z teorie pravděpodobnosti, matematické statistiky a teorie náhodných funkcí-Svešnikov Sbírka úloh z vyšší matematiky-Minorskij Zbierka riešených príkladov a úloh z lineárnej algebry a analytickej geometrie-Kaprálik Zbierka úloh z matematickej analýzy-Berman Zbierka úloh z matematiky-Krajňáková Zbierka úloh z pravdepodobnosti a matematickej štatistiky-Potocký Zbierka úloh z vyššej algebry-Faddejev Zbierka úloh z vyššej matematiky 1+2+3+4-Eliaš, Horváth, Kajan Ponúkam učebnice z matematiky: zbierky príkladov. Sú v peknom a zachovalom stave, najnovšie vydania. Pozrite sa aj moje ostatné inzeráty, nájdete tam obdobné knihy. Vážnemu záujemcovi rád pošlem podrobnejšie informácie aj foto kníh. Prosím NETELEFONOVAŤ! Uvedené číslo je neexistujúce! Kontaktujte ma iba cez formulár na tejto stránke. Odpoviem každému. Skontrolujte si prosím aj spamovú zložku vašej schránky! Moja odpoveď môže skončiť v spame.