Volkswagen passat b6 2.0 TDI 103kw
Kategória:
Volkswagen
Technické údaje:
r.v.:2007, 103kW (140PS), M6, Diesel, Euro 4, farba: zelená, kód motora: BMP,karoseria: kombi, pohon: predných kolies
Výbava:
Vyhrievané zadné a predné okno, vyhrievané spätné zrkadlá, auto hold, automatická klíma, tempomat, dažďový senzor, svetelný senzor, šoférova sedačka elektrická, vyhrievané predné sedadlá, elektricky nastavitelné spätné zrkadlá, vnutorné spätné zrkadlo samostmievacie,dvojzonová klíma, v stredovej opierke vyduchy klimi, klimatizovana priehradka, elektronicka ručná brzda
Servis:
O auto bolo starané jazdene iba dlhe trasy, pravidelne meneny olej a filtre. Vymenena hadica od turba spolu aj so senzorom vyfukovych plynov za original bosh. Vymene madlo kufrových dverí spolu so zámkom. Vymené predné ložiská. Zadné platicky su zachovalé. Má nový katalizator ktory ma najazdených okolo 25 tisíc km. Komplet nova spojka aj s dvojhmotným zotrvačníkom, ktora ma pár tisic km. Posledný servis ktorý prebehol pred týždňom: Komplet predné Brzdy(kotúče aj platničky + nové šrouby v strmeňoch a všetko premazané a skontrolovane,( skontrolovane aj zadne brzdy) čerpadlo v nádrži nové, káble pri vstrekoch su nové, Vstreky sú čerstvo po poriadnom repase čize motor ide krásne ticho a hladko. Plus NOVÁ STK spravená spolu s posledným servisom. Auto ide velmi krasne ma pekny plynulý chod, nič v ňom nebucha neklepe a má krásny ťah najadzenych ma +- 236 tisic km. Nápravy ma pevné. Motoricky bez investicií. Štartuje krásne za studena aj za tepla, nikdy ma nikde nenechalo. Jediny nedostatok je, ukazuje sa hrdza (ako na každej b6tke) ale nieje to nic co by sa nedalo spraviť je to zohladnené v cene, kedže ja už nemám ćas sa tomu venovať. Zo spodu je auto zdravé, podbehy chytené niesu. Dobrej dohode na cene pri obhliadke auta sa nebránim.
r.v.:2007, 103kW (140PS), M6, Diesel, Euro 4, farba: zelená, kód motora: BMP,karoseria: kombi, pohon: predných kolies
Výbava:
Vyhrievané zadné a predné okno, vyhrievané spätné zrkadlá, auto hold, automatická klíma, tempomat, dažďový senzor, svetelný senzor, šoférova sedačka elektrická, vyhrievané predné sedadlá, elektricky nastavitelné spätné zrkadlá, vnutorné spätné zrkadlo samostmievacie,dvojzonová klíma, v stredovej opierke vyduchy klimi, klimatizovana priehradka, elektronicka ručná brzda
Servis:
O auto bolo starané jazdene iba dlhe trasy, pravidelne meneny olej a filtre. Vymenena hadica od turba spolu aj so senzorom vyfukovych plynov za original bosh. Vymene madlo kufrových dverí spolu so zámkom. Vymené predné ložiská. Zadné platicky su zachovalé. Má nový katalizator ktory ma najazdených okolo 25 tisíc km. Komplet nova spojka aj s dvojhmotným zotrvačníkom, ktora ma pár tisic km. Posledný servis ktorý prebehol pred týždňom: Komplet predné Brzdy(kotúče aj platničky + nové šrouby v strmeňoch a všetko premazané a skontrolovane,( skontrolovane aj zadne brzdy) čerpadlo v nádrži nové, káble pri vstrekoch su nové, Vstreky sú čerstvo po poriadnom repase čize motor ide krásne ticho a hladko. Plus NOVÁ STK spravená spolu s posledným servisom. Auto ide velmi krasne ma pekny plynulý chod, nič v ňom nebucha neklepe a má krásny ťah najadzenych ma +- 236 tisic km. Nápravy ma pevné. Motoricky bez investicií. Štartuje krásne za studena aj za tepla, nikdy ma nikde nenechalo. Jediny nedostatok je, ukazuje sa hrdza (ako na každej b6tke) ale nieje to nic co by sa nedalo spraviť je to zohladnené v cene, kedže ja už nemám ćas sa tomu venovať. Zo spodu je auto zdravé, podbehy chytené niesu. Dobrej dohode na cene pri obhliadke auta sa nebránim.
