Volkswagen Passat B8, 2,0TDI 110kw
Kategória:
Volkswagen
r.v.: 2017, Generácia vozidla: B8, 110kW, Diesel, 6st.manuál, BEZ AdBlue, Krásna nízka spotreba okolo 4L/100km, Mimo obce aj pod 4L/100km.
Tónované sklá, 5 dv.(5-miestne), 165000 km, ABS, Alarm, ASR(TC,EDS),Hnedá metalíza, Deaktivácia airbagov,Alarm, Brzdový asistent(BAS), ASR, ESP, City Braking, Indikátor tlaku v pneu, Isofix, MSR, Posilňovač riadenia, CarNET,Automatická klimatizácia,Bezkľúčové štartovanie,CD menič,Centrálne uzamykanie,El. nastaviteľné sedadlá,El. predné a zadné okná,El. zrkadlá,Lakťová opierka,Multifunkčný volant,Ostrekovače svetlometov,Rádio/CD,Vonkajší teplomer,Welcome light, Adaptívny tempomat,Bluetooth,Dažďový senzor,Disky z ľahkej zliatiny,Dotyková obrazovka,Hmlové svetlomety,Imobilizér,,Navigačný systém, Palubný počítač,Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Adaptivný tempomat, Parkovací asistent,Sezónne prezutie,Stop&Start systém,Svetelný senzor, Vyhrievané predné sedadlá,Vyhrievané spätné zrkadlá, strešné nosiče, Dažďový senzor, Masážne sedadlo vodiča, Vyhrievany volant, Systém rozpoznania únavy vodiča
Na stretávacích a diaľkových svetlách sú LEDky. Samozrejme mám aj klasické žiarovky, ktoré tam boli tak ich viem dať spať ak by som záujem.
Na aute bol olej menený každých max. 15000km,taktiež všetky filtre pravidelne menené. O autíčko bolo vždy starané pravidelne, či už mechanicky alebo interiérovo (pravidelný full detailing). Šľape ako hodinky krásne, pekný ťah, nikdy nebolo vypnuté, keď vypaľovalo DPF. Raz do mesiace tankovaná plná nádrž prémiovej nafty na prečistenie motora (vždy tankované iba na OMV). Nikdy s autom nebol žiaden závažný veľký problém. Vačšina km najazdená po diaľnici, keďže pracujem za Košicami. Samozrejme nájdu sa nejaké maličké chybičky krásy, ako sú nejaké malé škrabance od kamienkov alebo od iných "zodpovedných" vodičov. Jediné čo je trošku počuť na aute (trošku to píska, ale úplne minimálne) je remeň, ktorý treba vymeniť čo som sa rozprával s mechanikom (súčiastka do 80e), a taktiež pri pomalej jazde na veľkých prekážkach na ceste začína byť počuť predný tlmič. Toto sú veci, ktoré sú bežné na každom aute, ja som sa rozhodol, že už to nebudem dávať robiť, keď ho idem predávať, že to radšej zohľadním na cene. Som druhý majiteľ, mám ho od 90000km.
Na aute sú obuté R16 215/60 letné elektróny, dávam ktomu aj zimné, taktiež zimné koberčeky do auta.
Tónované sklá, 5 dv.(5-miestne), 165000 km, ABS, Alarm, ASR(TC,EDS),Hnedá metalíza, Deaktivácia airbagov,Alarm, Brzdový asistent(BAS), ASR, ESP, City Braking, Indikátor tlaku v pneu, Isofix, MSR, Posilňovač riadenia, CarNET,Automatická klimatizácia,Bezkľúčové štartovanie,CD menič,Centrálne uzamykanie,El. nastaviteľné sedadlá,El. predné a zadné okná,El. zrkadlá,Lakťová opierka,Multifunkčný volant,Ostrekovače svetlometov,Rádio/CD,Vonkajší teplomer,Welcome light, Adaptívny tempomat,Bluetooth,Dažďový senzor,Disky z ľahkej zliatiny,Dotyková obrazovka,Hmlové svetlomety,Imobilizér,,Navigačný systém, Palubný počítač,Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Adaptivný tempomat, Parkovací asistent,Sezónne prezutie,Stop&Start systém,Svetelný senzor, Vyhrievané predné sedadlá,Vyhrievané spätné zrkadlá, strešné nosiče, Dažďový senzor, Masážne sedadlo vodiča, Vyhrievany volant, Systém rozpoznania únavy vodiča
Na stretávacích a diaľkových svetlách sú LEDky. Samozrejme mám aj klasické žiarovky, ktoré tam boli tak ich viem dať spať ak by som záujem.
Na aute bol olej menený každých max. 15000km,taktiež všetky filtre pravidelne menené. O autíčko bolo vždy starané pravidelne, či už mechanicky alebo interiérovo (pravidelný full detailing). Šľape ako hodinky krásne, pekný ťah, nikdy nebolo vypnuté, keď vypaľovalo DPF. Raz do mesiace tankovaná plná nádrž prémiovej nafty na prečistenie motora (vždy tankované iba na OMV). Nikdy s autom nebol žiaden závažný veľký problém. Vačšina km najazdená po diaľnici, keďže pracujem za Košicami. Samozrejme nájdu sa nejaké maličké chybičky krásy, ako sú nejaké malé škrabance od kamienkov alebo od iných "zodpovedných" vodičov. Jediné čo je trošku počuť na aute (trošku to píska, ale úplne minimálne) je remeň, ktorý treba vymeniť čo som sa rozprával s mechanikom (súčiastka do 80e), a taktiež pri pomalej jazde na veľkých prekážkach na ceste začína byť počuť predný tlmič. Toto sú veci, ktoré sú bežné na každom aute, ja som sa rozhodol, že už to nebudem dávať robiť, keď ho idem predávať, že to radšej zohľadním na cene. Som druhý majiteľ, mám ho od 90000km.
Na aute sú obuté R16 215/60 letné elektróny, dávam ktomu aj zimné, taktiež zimné koberčeky do auta.
