Volkswagen Passat CC 2.0 TDI 4MOTION DSG
Kategória:
Volkswagen
Volkswagen CC (facelift model)
TECHNICKÉ ÚDAJE:
2.0 TDI 4MOTION DSG 125kw(170 koní) CFGB
Rok výroby: 6/2012
146 tisíc kilometrov najazdené aktuálne
Strieborná metalíza
STK platná do 6/2024
VÝBAVA:
Alarm, Airbag 8X, EBD/EBV, ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), MSR, ADS, DSC(DTC), Brzdový asistent(BAS), Isofix, Deaktivácia airbagov, Natáčacie svetlomety, Indikátor tlaku v pneu. Centrálne uzamykanie, El. predné a zadné okná, El. nastaviteľné sedadlá, El. zrkadlá, CD menič, Automatická dvojzónová klimatizácia, Diaľkové ovládanie, Rádio, Rádio/CD, multifunkčný volant, Ostrekovače svetlometov,
Disky z ľahkej zliatiny, Imobilizér, Palubný počítač, Navigačný systém, Parkovací asistent, Ťažné zariadenie, Tónované sklá, Vyhrievané predné aj zadné sedadla, Vyhrievané spätné zrkadlá, Dažďový senzor, Svetelný senzor, Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Bi-Xenónové svetlomety, Tempomat,
El. otváranie kufra, Bluetooth, Adaptívny podvozok-možnosť voľby nastavenia tuhosti tlmičov ŠPORT, COMFORT, NORMAL,
Serv. knižka, TOP stav, STK, EK, Kontrola originality, Úplná servisná história, 5-miestná verzia, Kupované na Slovensku
SERVIS:
Olej v motore menený každých 15-17 tisíc km. Jazdené prevažné dlhé trasy, kde bol motor vždy zohriatý. Pri každej výmene oleja v motore boli aplikované aditíva od BG na dekarbonizáciu motora. Olej v DSG a v HALDEXE menený v skrátenom intervale každých 40 tisíc km.(namiesto 60 tisíc km.)
5.4.2021- Pri 117 tisíc km menené rozvody-preventívne(rozvody sa menia každých 240 tisíc km. alebo 8 rokov). Rozvody sú značky INA a boli menené aj komplet s originál vodnou pumpou a aj chladiacou kvapalinou.
Takisto prebehla aj výmena olejov v prednom a v zadnom diferenciály, pri výmene boli taktiež použité prípravky od BG na preplach. Faktúra a doklad sú samozrejmosťou.
10.7.2020- Bol upravený softwer DSG aby prevodovka nedusila motor v nízkych otáčkach a radila správne, takisto bol deaktivovaný systém Štart-Stop aby auto nevypínalo motor pri každom zastavení(napríklad na križovatke) Auto bolo taktiež na valcovej brzde kde bol odmeraný reálny výkon motora 131kw a 361nm. Na aute sú taktiež vymenené všetky filtre a náplne ako aj žhaviace sviečky.
AKTUÁLNE ROBENÝ SERVIS:
16.6.2021- Pri 120 tisíc km bola výmena oleja v DSG a Haldexe.
15.1.2021- Pri 136 tisíc km bola výmena oleja v motore. Motorový olej je vždy PETRO-CANADA.Na aute sú nove zimné pneu. 235/45R17(posledná foto). Letna sada je 235/40R18(foto č.4). Samozrejme, že sa nájdu aj nejaké oderky ale na to, že ma 10 rokov je maximálne zachovalé. Samozrejme, že sa nebránim rozumnej cenovej dohode. Motor je pružný a v spolupráci so 6-stupňovou DSG prevodovkou(tá spoľahlivejšia DSG prevodovka, ktorá ma mokré spojky) je to skvelá kombinácia. Spotrebu nie je problém držať v rozmedzí od 5 do 7 litrov, samozrejme však záleží na štýle jazdy. Auto je možné vidieť okrem Slovenska aj na trase Praha - Plzeň.
V6, 4MOTION ,passat CC, VR6, 4x4, 3.6
TECHNICKÉ ÚDAJE:
2.0 TDI 4MOTION DSG 125kw(170 koní) CFGB
Rok výroby: 6/2012
146 tisíc kilometrov najazdené aktuálne
Strieborná metalíza
STK platná do 6/2024
VÝBAVA:
Alarm, Airbag 8X, EBD/EBV, ABS, ESP(VDC), ASR(TC,EDS), MSR, ADS, DSC(DTC), Brzdový asistent(BAS), Isofix, Deaktivácia airbagov, Natáčacie svetlomety, Indikátor tlaku v pneu. Centrálne uzamykanie, El. predné a zadné okná, El. nastaviteľné sedadlá, El. zrkadlá, CD menič, Automatická dvojzónová klimatizácia, Diaľkové ovládanie, Rádio, Rádio/CD, multifunkčný volant, Ostrekovače svetlometov,
Disky z ľahkej zliatiny, Imobilizér, Palubný počítač, Navigačný systém, Parkovací asistent, Ťažné zariadenie, Tónované sklá, Vyhrievané predné aj zadné sedadla, Vyhrievané spätné zrkadlá, Dažďový senzor, Svetelný senzor, Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Bi-Xenónové svetlomety, Tempomat,
El. otváranie kufra, Bluetooth, Adaptívny podvozok-možnosť voľby nastavenia tuhosti tlmičov ŠPORT, COMFORT, NORMAL,
Serv. knižka, TOP stav, STK, EK, Kontrola originality, Úplná servisná história, 5-miestná verzia, Kupované na Slovensku
SERVIS:
Olej v motore menený každých 15-17 tisíc km. Jazdené prevažné dlhé trasy, kde bol motor vždy zohriatý. Pri každej výmene oleja v motore boli aplikované aditíva od BG na dekarbonizáciu motora. Olej v DSG a v HALDEXE menený v skrátenom intervale každých 40 tisíc km.(namiesto 60 tisíc km.)
5.4.2021- Pri 117 tisíc km menené rozvody-preventívne(rozvody sa menia každých 240 tisíc km. alebo 8 rokov). Rozvody sú značky INA a boli menené aj komplet s originál vodnou pumpou a aj chladiacou kvapalinou.
Takisto prebehla aj výmena olejov v prednom a v zadnom diferenciály, pri výmene boli taktiež použité prípravky od BG na preplach. Faktúra a doklad sú samozrejmosťou.
10.7.2020- Bol upravený softwer DSG aby prevodovka nedusila motor v nízkych otáčkach a radila správne, takisto bol deaktivovaný systém Štart-Stop aby auto nevypínalo motor pri každom zastavení(napríklad na križovatke) Auto bolo taktiež na valcovej brzde kde bol odmeraný reálny výkon motora 131kw a 361nm. Na aute sú taktiež vymenené všetky filtre a náplne ako aj žhaviace sviečky.
AKTUÁLNE ROBENÝ SERVIS:
16.6.2021- Pri 120 tisíc km bola výmena oleja v DSG a Haldexe.
15.1.2021- Pri 136 tisíc km bola výmena oleja v motore. Motorový olej je vždy PETRO-CANADA.Na aute sú nove zimné pneu. 235/45R17(posledná foto). Letna sada je 235/40R18(foto č.4). Samozrejme, že sa nájdu aj nejaké oderky ale na to, že ma 10 rokov je maximálne zachovalé. Samozrejme, že sa nebránim rozumnej cenovej dohode. Motor je pružný a v spolupráci so 6-stupňovou DSG prevodovkou(tá spoľahlivejšia DSG prevodovka, ktorá ma mokré spojky) je to skvelá kombinácia. Spotrebu nie je problém držať v rozmedzí od 5 do 7 litrov, samozrejme však záleží na štýle jazdy. Auto je možné vidieť okrem Slovenska aj na trase Praha - Plzeň.
V6, 4MOTION ,passat CC, VR6, 4x4, 3.6
