Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline
Kategória:
Volkswagen
2008
Palivo: diesel
Obsah: 1422 cm3
Výkon: 128 kW - 69 HP
Prevodovka: 5 stupňová manuálna
Pohon: predný
Farba: modrá metalíza tmavá
Miest: 5 miestne
Km: 235 000 km
Polo dovezené z Nemecka v roku 2014, odvtedy na SK na SK značkách.
Výbava: hmlovky, sezónne prezutie, výškovo nastavitelné sedadlo vodiča, 2x el. okná, el. vyhrievané spätné zrkadlá, polohovatelný volant, klimatizácia, autorádio MP3/AUX/USB, ABS, 4x airbag, isofix, centrál na DO,
Polo primerané veku a najazdeným kilometrom.
Karoséria má kozmetické nedostatky, ťukančeky, miestami sa lúpe lak, no nieje to zas nič katastrofálneho. Interiér má takisto známky používania, nejaké nedostatky sa nájdu.
Motor v dobrej kondícií, minulý rok menená rozvody, olej filtre pravidelne každých 15 000 km / každý rok.
Podstatná vec čo je potrebné na aute spraviť je nakalibrovať posilovač riadenia. Odišlo servočerpadlo, kúpili sme druhé, vymenilo sa, a nakoľko sa jedná o elektrické servo, treba ho kaliborvať, ja tu nemám človeka čo mi to spraví, už sa s tým nebudem ďalej zapodievať.
Prosím len vážny a seriózny záujem, na SMS nereagujem, treba volať !!!
Palivo: diesel
Obsah: 1422 cm3
Výkon: 128 kW - 69 HP
Prevodovka: 5 stupňová manuálna
Pohon: predný
Farba: modrá metalíza tmavá
Miest: 5 miestne
Km: 235 000 km
Polo dovezené z Nemecka v roku 2014, odvtedy na SK na SK značkách.
Výbava: hmlovky, sezónne prezutie, výškovo nastavitelné sedadlo vodiča, 2x el. okná, el. vyhrievané spätné zrkadlá, polohovatelný volant, klimatizácia, autorádio MP3/AUX/USB, ABS, 4x airbag, isofix, centrál na DO,
Polo primerané veku a najazdeným kilometrom.
Karoséria má kozmetické nedostatky, ťukančeky, miestami sa lúpe lak, no nieje to zas nič katastrofálneho. Interiér má takisto známky používania, nejaké nedostatky sa nájdu.
Motor v dobrej kondícií, minulý rok menená rozvody, olej filtre pravidelne každých 15 000 km / každý rok.
Podstatná vec čo je potrebné na aute spraviť je nakalibrovať posilovač riadenia. Odišlo servočerpadlo, kúpili sme druhé, vymenilo sa, a nakoľko sa jedná o elektrické servo, treba ho kaliborvať, ja tu nemám človeka čo mi to spraví, už sa s tým nebudem ďalej zapodievať.
Prosím len vážny a seriózny záujem, na SMS nereagujem, treba volať !!!
