inzercia, predaj, predám, bazár

Voľná obchodnícka pozícia v Trnave

Kategória: Financie a ekonomika

Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na obchodnícke pozície. Firma sa zaoberá sprostredkovávaním finančných služieb pre fyzické a právnické osoby, vytváraním ponúk na mieru a ich spravovaním.

Skúsenosti nevyžadujeme, všetko zaučíme. Vedenie aj zaškolenie je zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa.

Požiadavky na uchádzačov:
- povinnosť ukončeného SŠ vzdelania (výučný list alebo maturita),
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívnosť,
- chuť učiť sa novým veciam.

Obsadzujeme pracovnú pozíciu, kde po zaškolení bude pracovník spravovať databázu klientov fyzických a právnických osôb. Jeho náplňou práce bude komunikácia, vytváranie a spravovanie portfólií.

Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky do exotiky, nadštandardné finančné ohodnotenie, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.
Voľná obchodnícka pozícia v Trnave
Podobné inzeráty
Do novootvorenej kancelárie prijímame dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Anketár / obchodník
Aktuálne obsadzujem 2 pozície. (Je možný aj homeoffice) 1) Anketár Pozícia vhodná pre maturantov, študentov VŠ alebo materskej dovolenke Na túto pozíciu hľadám človeka ktorý je ochotný sa naučiť nové veci a je ochotný práci venovať 2-3h týždenne. (300€ - 600€) 2) Obchodník Pozícia vhodná pre študentov VŠ a pre ľudí ktorý hľadajú druhý zdroj príjmu. Na túto pozíciu hľadám ambicióznych ľudí ktorý majú podnikateľského ducha a sú ochotný pracovať na sebe. (1200€ - 2500€) Do mailu vopred napísať: - vek - mesto - tel. č. - pozíciu o akú máte záujem
Do novootvorenej kancelárie prijímeme dvoch pracovníkov.
Pracovná náplň: - práca v kancelárii a možnosť home office - práca z domu - administratívna činnosť - kontakt s klientmi - práca s databázou - príprava podkladov pre manažéra Zamestnanecké výhody, benefity - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur a ročné odmeny - zvýšenie príjmu už po 6 mesiacoch - pridelenie už existujúcich klientov - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - flexibilná zložka výplaty - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore V prípade záujmu prosím zaslať Váš životopis : Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti predaja je vítaná - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - empatia - cieľavedomosť - komunikatívnosť - spoľahlivosť Stručná charakteristika spoločnosti Allianz a. s., vznikla v roku 2003 zlúčením dvoch samostatných subjektov - Allianz a. s. a Slovenskej poisťovne, a. s. Ako univerzálna komerčná poisťovňa je dlhodobo jednoznačným lídrom na slovenskom poistnom trhu. Viac ako 1300 zamestnancov a 3100 obchodných zástupcov na Slovensku sa stará o vývoj, zlepšovanie a predaj kvalitných poistných produktov a služieb v oblastiach životného a úrazového poistenia, poistenia privátneho majetku a motorových vozidiel, poistenia zodpovednosti a tiež v oblasti poistenia priemyslu a podnikateľov. Od marca 2006 je súčasťou siete prvej európskej spoločnosti Allianz Sociates Europea (SE), ktorá má v regióne strednej Európy viac ako dva milióny klientov.
Obchodný zástupca
Miesto práce Košice Druh pracovného pomeru živnosť Termín nástupu 01.1.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 250 EUR/mesiac Pre seniorných ľudí so skúsenosťami ponúkame fixnú zložku 1000 EUR/mesiac + variabilnú zložku od 250 EUR bez obmedzenia hornej hranice. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Analýza potrieb a prianí klientov, tvorba finančného plánu a návrh vhodného riešenia pre klientov, Získavanie odporúčaní od klientov a následne dohodnutie termínov s nimi, Poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom, Starostlivosť o vlastný klientský kmeň, Vzdelávanie vo financiách, aby si bol všeobecný odborník vo všetkých segmentoch financií – bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery. Zamestnanecké výhody, benefity Fixný a nadštandardný príjem za výkon, Zaujímavé a rastúce platové ohodnotenie, vyplácanie obchodných bonusov štvrťročne a aj následných provízií od začiatku, Unikátny a rýchlo sa rozvíjajúci projekt s možnosťou sebarealizácie a kariérneho rastu, V prípade zodpovedného prístupu určitá časová flexibilita, príp. práca z domu, Možnosť vypracovať sa na manažéra pobočky a prekonať aj max. výšku príjmu, Príjemný kolektív, ľudský prístup, Moderná a nová pobočka, Škála benefitov v oblasti vzdelávania a firemných akcií, víkendových či viacdenných poznávacích ciest, Sme plne digitalizovaní a odpadá tak papierová agenda (s výnimkou žiadostí o hypotéku), Nepracujeme s hotovosťou, naša banka bude plne digitalizovaná. Informácie o výberovom konaní Pre spoločnosť SB-KOŠICE I. z našej skupiny hľadáme šikovných a skúsených ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí sa chcú venovať bankovo – poradenskej činnosti. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.12.2022 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Naša spoločnosť ponúka komplexné služby v oblasti podnikania, financií a investícií. Informácie o práci Vyberáme šikovných ľudí s chuťou učiť a rozvíjať sa. Či už si na začiatku svojej kariéry, alebo skúsený špecialista - naša ponuka je práve pre Teba. Žiadne tlačenie na mesačné plány či predávanie nepotrebných produktov. Sme súčasťou českej finančnej skupiny, ktorá má vlastnú sieť pobočiek, poisťovňu, investičnú a dôchodkovú spoločnosť. Finalizuje sa veľký projekt novej fintechovej banky, vďaka čomu na jednom mieste dokážete dostať tú najlepšiu službu zo všetkých možností na trhu. Na našich pobočkách máme pohodovú rodinnú atmosféru, všetci sa dobre poznáme a fungujeme ako tím. Svoju prácu máme radi, robíme ju s nadšením, zodpovedne a profesionálne. Kontakt Kontaktná o
Pomocná účtovníčka
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku, ktorej úlohou bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác pod odborným vedením hlavnej účtovníčky. Požadujeme znalosť: • podvojného účtovníctva, • skladového hospodárstva, • hospodárskej korešpondencie, • ovládanie programov Word, Excel na vyššej úrovni. Osobnostné predpoklady a zručnosti: • Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké benefity: • práca v stabilnej firme, • výplata vždy v stanovenom termíne, • stravné lístky v hodnote 4,80 €. Finančné ohodnotenie zodpovedajúce náročnosti • od 4,379 € hod./ brutto, • osobné ohodnotenie od 0- 800 € brutto Miesto výkonu práce sú Košice. Nástup ihneď. Očakávame flexibilitu, zodpovednosť, dôslednosť, ochotu vzdelávať sa. V prípade záujmu nám pošlite profesijný životopis a žiadosť o prijatie do zamestnania na e-mail: Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Klientsky pracovník na pobočka Revúca
Do komplexného klientskeho centra prijímame dvoch pracovníkov: Fixný plat 1000Eur + variabilná zložka. Pracovná náplň: - osobný kontakt s klientmi na pobočke - telefonický kontakt s klientmi - komplexná starostlivosť o klienta - administratívna činnosť - práca s databázou spoločnosti - spolupráca s manažérom pobočky - možnosť home office - práca z domu - možnosť kariérneho rastu už po 6. mesiacoch Fixná zložka mzdy + variabilná zložka. Bezplatné profesionálne zaškolenie. V prípade záujmu, prosím, poslať Váš životopis mailom: Ponuka platná do zmazania. Ponúkané výhody - kvartálne bonusy od 333 Eur do 999 Eur + ročná odmena - zvýšenie príjmu už po 3 mesiacoch - teambuildingové akcie - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností - výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti a možnosť kariérneho rastu - zázemie jednej z najväčších spoločností - možnosť prispôsobenia pracovnej doby – flexibilita - všetky školenia úplne bezplatné - finančné a materiálne benefity - podpora realizácie nápadov, ktoré by boli obojstranne prospešné - bližšie informácie a detaily odmeňovacieho systému na osobnom pohovore Pracovné podmienky Pracovný čas: od 8:00 do 16:00 Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim Požiadavky na zamestnanca Požadované vzdelanie Stredné odborné vzdelanie Dĺžka praxe bez požiadavky na odbornú prax Zručnosti, schopnosti Ďalšie požiadavky: - zodpovednosť - flexibilita Osobnostné predpoklady komunikatívnosť spoľahlivosť