inzercia, predaj, predám, bazár

WIRTGEN Odstránenie Deaktivácia ADBLUE DPF EGR W200 WR 250

Kategória: Auto Moto

TEL: +48 787893205
heavydiag@
heavydiag./ - Čiastočne Ponuka

Ahoj. Ponúkame službu programového vypnutia systému SCR (Adblue) DPF EGR vo frézach, stabilizátoroch pôdy, šmykových finišeroch WIRTGEN s motormi Cummins a Caterpillar. Po našom servise stroj neprejde do núdzového režimu pre poruchu úpravy výfukových plynov, dnes neberie drahú močovinu adblue, neprechádza nepretržitou regeneráciou a podobne.
Máme riešenia pre väčšinu stavebných strojov nasledujúcich značiek: CAT CATERPILLAR DOOSAN KOMATSU HITACHI KUBOTA CUMMINS LIEBHERR PERKINS VOLVO HYUNDAI
Ku každej objednávke pristupujeme individuálne. Máte problém s Adblue DPF v inom stroji? Zavolajte nám, vyriešime váš problém!

Príklady modelov fréz WIRTGEN:

W200
W200i
W250
W250!
W250Fi W250Fi W250Fi
W220Fi W220Fi W220Fi
W210Fi W210Fi W210Fi
W207Fi W207Fi W207Fi
W200Hi W200Hi W200Hi
W200Fi W200Fi W200Fi
W150XFi W150XFi W150XFi
W130XFi W130XFi W130XFi
W120XFi W120XFi W120XFi
W120XTi W120XTi W120XT
W100XFi W100XFi W100XFi
W120Ri W120Ri W120Ri
W100Ri W100Ri W100Ri
W60Ri W60Ri W60Ri
W50Ri W50Ri W50Ri

WIRTGEN stabilizátor pôdy:

WR200XLi WR200XLi WR200XLi
WR240i WR 240 i WR240 i
WR250i WR 250 i WR250 i

Recyklátor WIRTGEN:

W240CRi W 240 CRi W240CR a W240 CRi
W380CRi W380CRi W380CR a W380CRi

Šmykľavé dlaždice WIRTGEN:

SP15i SP 15 i SP15 i
SP25i SP 25 i SP25 i
SP61i SP 61 i SP61 i
SP61i SP 61 i SP61 i
SP62i SP 62 i SP62 i
SP64i SP 64 i SP64 i
SP94i SP 94 i SP94 i
SP102i SP 102 i SP102 i
SP124i SP 124 i SP124 i

TCM95i TCM 95 i TCM95 i
TCM180i TCM 180i TCM180 i
WIRTGEN Odstránenie Deaktivácia ADBLUE DPF EGR W200 WR 250
Podobné inzeráty
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur Ďalšie produkty na:
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur Ďalšie produkty na:
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi: VAG, BMW, TOYOTA, PSA, OPEL, LAND ROVER, MERCEDES-BENZ, RENAULT, LAUNCH, AUTEL, ABRITES, FLASHTEC, SMOK, CARPROG, ALIENTECH... Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@ ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, STAGE 1...
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... Taktiez disponujeme silnym skladovym zazemim nahradnych riadiacich jednotiek pre Vas automobil. - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi. Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@ ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, IMMO, STAGE 1...
MOTOSERVIS , SERVIS MOTORIEK , DIAGNOSTIKA , OPRAVA
Ponúkame servis motocyklov a zvyšovanie výkonu . Generálna oprava motora , prelisovanie ojnice , meranie výkonu ( dynamometer ), zvyšovanie výkonu, údržba, príprava na preteky, diagnostika , MXGP datalogging (vyhodnocovanie techniky jazdy s rovnakym systémom ako jazdci MXGP Herlings, Cairolli, atd.).Poradenstvo pri kúpe motoriek. AKCIA na FACTORY LEVEL úpravy pre KTM SXF 250 / SXF 450 a HUSQVARNA FC 250 / FC 450 nasadený v majstrovstvách sveta MX2 (MXGP). Viac informácií na: Ladenie motocyklov - riadiaca jednotka: GET, VORTEX, KTM -KEIHIN, KAWASAKI KEIHIN, YAMAHA, Powercomander, Bazzaz, YEC, Motec atď. Náhradné diely za výhodné ceny: ATHENA GET, VORTEX, TWIN AIR, HIFLO, YOSHIMURA, HGS, FMF,PRO CIRCUIT, AKRAPOVIČ, MAHLE, WOSSNER, WISECO, VERTEX, PROX, HOT RODS ... Suzuki RM 125, RM 250, RMZ 250, RMZ 450, RMX 450, Kawasaki KX 125, KX 250, KXF 250, KXF 450, KTM SX 125, SX 250, EXC 125, EXC 250, EXC 450, SX-F 250, SX-F 350, SX-F 450, XC-F 350 Honda CR 125, CR 250, CRF 250, CRF 450, CRF 450 X HM Yamaha YZ 125, YZ 250, YZF 250, 450, WR 250, WR 450, YZ 426, Husqvarna CR 125, 250, FC 125, FC 250, FC 450, FE 250, FE 450, WR 125, 250, 300, Husaberg, BMW S 1000RR, Aprilia, Vor, TM, DUCATI ...
Autoelektronika - Autodiagnostika a podpora pre autoservisy
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy. Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjaydu priamo k Vám. Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď... - Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off) - Aktivácia/Deaktivácia systému EGR - Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP - Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE - Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra - Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu - Oprava teplých a studených štartov - Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster) - Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela - Korekcia počítadla najazdených KM - Výmena displayov Autokľúče a štartovacie karty: -Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi: VAG, BMW, TOYOTA, PSA, OPEL, LAND ROVER, MERCEDES-BENZ, RENAULT, LAUNCH, AUTEL, ABRITES, FLASHTEC, SMOK, CARPROG, ALIENTECH... Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni. Tel.: mail: info@