Účtovníctvo, poradenstvo - inzercia, predaj, predám, bazár - strana 26
			Spracovávam mzdy pre podnikateľov  v programe MRP, od 10 do 50 pracovníkov, kalkulácia 7 € za  1 pracovníka mesačne, vrátane všetkých výkazov a štatistík, ktoré s tým súvisia, spoľahlivo, PP, KK, SN, SL,
			
			Spracujeme Vám účtovníctvo, mzdy a personalistiku. Samozrejmosť je kvalitné účtovné poradenstvo a ako bonus aj digitálnym marketing. Sme tu pre Vás.  
Ponúkame Vám: 
– podvojné a jednoduché účtovníctvo, daňová evidencia, paušálne výdavky, 
- spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu, 
- všetky druhy daňových priznaní, 
- mzdy, personalistika, pracovné zmluvy a všetky formality. 
Účtované poradenstvo a digitálny marketing sú našou silnou stránkou. 
Našou prednosťou je vysoká profesionalita, flexibilita, orientácia vo svete daní a zákonov a najmä individuálny prístup.  
Kontaktujte nás a získajte pridanú hodnotu, ktorou sa staneme stabilnou súčasťou Vašej spoločnosti. 
			
			Ponukame Vam vypracovanie a vedenie uctovnictva podvojneho/jednoducheho, platcov DPH, mzdova agenda. 
			
			Spracovanie podvojného účtovníctva a miezd vo vlastnom účtovnom programe Pohoda. 
Ponúkame: 
-Spracovanie miezd (vrátane zaslania  
 výkazov) 
-Spracovanie podvojného účtovníctva 
-Spracovanie a podanie DPH – mesačné,  
 štvrťročné 
-Spracovanie DPPO 
-Spracovanie dani z MV (motorových vozidiel) 
-Personalistika 
-Elektronické ukladanie dokladov 
-Poradenstvo 
-Spracovanie daňového priznania fyzické osoby 
 
Cena za podvojné účtovníctvo je: 0,65 eur za položku. Cena za 80-100 položiek je 50 eur mesačne. 
Cena za 1 mzdu vrátane podania výkazov je 7,5 eur 
Prihlásenia a odhlásenie zamestnanca na sociálnu a zdravotnú poisťovnu je: 3 eur/zamestnanec. 
  
 
Na spracovanie účtovníctva bude mesačne vytvorená faktúra. 
 
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.  
			
			Spracujeme Vám jednoduché, podvojné účtovníctvo, mzdy, DPH, či daňové priznanie externe vrátane komunikácie s finančnou správou, posielanie výkazov, daňových priznaní a poradenstva pre živnostníkov a s.r.o., OZ, či a.s.. 
Účtovníctvu a poradenstvu sa venujeme aktívne viac než 25 rokov, zodpovednosť, lojálnosť či diskrétnosť samozrejmosťou, tel. 
			
			Ponúkam vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva s individuálnym prístupom ku každému klientovi, pre platcov aj neplatcov DPH, tiež mzdy a personalistiku do 10 zamestnancov. Všetky výkazy a daňové priznania spracúvam a podávam elektronicky. Ponuka platí pre firmy v Košice-mesto a blízke okolie. Mám vlastné softvéry od f. Kros, dlhoročné skúsenosti, VŠ vzdelanie. Cena dohodou podľa rozsahu agendy. Moji klienti prešli viacerými kontrolami od Soc.poisťovne, Finančnej správy a úspešne, bez pokút. Tel.. 
			
			Eshopy sú z hľadiska svojho fungovania odvetvím ako stvoreným pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov. 
 
8 krokov k časovej a finančnej efektivite pre každý eshop. 
 
1. krok - podpísanie NDA - zmluvy o mlčanlivosti 
2. krok - získanie vzorových dát 
3 - faktúry v PDF za testovacie obdobie mesiac, rôznorodé formáty faktúr, export účtovného denníka za obdobie 1 mesiaca 
3. krok - naimplementujeme chýbajúce formáty, urobíme analýzu vyťažovania faktúr a výber vhodnej platformy (úspešnosť vs. cena) 
4. krok - predloženie aktualizovanej ponuku našich služieb a návrhu zmlúv 
(v prípade rozhodnutia sa pre spoluprácu) 
5. krok - implementácia zákazky na našej strane (do 30 dni) 
6. krok - 1 mesiac testovacia prevádzka, paralelne so súčasnou účtovnou firmou (neplatí pre novovzniknutý eshop bez súčasnej účtovnej agendy), náklady cca 30% z ostrej ponuky. Doladenie detailov/vygenerovanie reportov/odsúhlasenie 
7. krok - nastavenie výstupov od súčasnej účtovnej firmy 
8. krok – zahájenie/spustenie spolupráce na ostro - od 1. dňa v mesiaci (po splnení všetkých krokov) 
 
 
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu. 
 
Efektivita 
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu 
 
Výkonnosť 
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta 
 
Odbornosť 
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi 
 
Spoľahlivosť 
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií
			
			Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre SZČO a s.r.o.. 
Prípravu a podanie daňového priznania k DPH, dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO a PO. 
Okrem toho ponúkam aj komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy. 
Cena za vedenie účtovníctva sa stanovuje osobitne podľa klienta, počtu zaúčtovaných položiek.
			
			Potrebujete účtovníka - človeka, na ktorého sa budete môcť spoľahnúť, že bude diskrétny a lojálny,  ktorý Vám spracuje  jednoduché, podvojné účtovníctvo a mzdy, vypracuje daňové priznania, personalistiku + mzdy, zabezpečí komunikáciu so sociálnymi a zdravotnými poisťovňami, daňovým úradom, štatistiku či iné administratívu služby pre Vašu firmu?  
Ponúkam Vám kompletné účtovné služby, vedenie administratívy, daňové a ekonomické poradenstvo. 
Mám dlhoročnú prax a účtujem v programe POHODA, Money S3 
 
			
			Sme tím účtovníkov ktorý sa venuje účtovníctvu poradenstvu lektorskej činnosti a zakladaniu spoločností už 17 rokov. Dialka pre nás nie je problem vzhladom nato že máme kancelárie v BA, BB ale aj PP. Spracujeme pre Vás JU, PU, Mzdy,vyškolíme nových učtovníkov u nás alebo priamo u Vás vo firme, upraceme účtovníctvo po predchádzajúcich účtovníkoch,a v neposlednom rade vypracujeme danové priznanie k dani z príjmov A, B aj PO, riadne aj s odkladom. Poznáme väčšinu účtovných programov.  Uvedená cena je orientačna
			
			Ponúkam komplexné spracovanie účtovnej agendy a miezd pre malých a stredných podnikateľov (Rožnava a okolie) 
      –   vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva 
      -    spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného výkazu 
-       všetky druhy daňových priznaní 
-       spracovanie miezd, personalistika 
 
Osobný a individuálny prístup založený na vzájomnej dôvere. 
Diskrétnosť a mlčanlivosť je samozrejmosťou, garantujem kvalitu, profesionalitu a individuálny prístup. 
			
			Analýza nákladov, príprava a kategorizácia účtovných dokladov, tvorba číselníkov, obeh dokladov,  organizačná štruktúra, zavedenie účtovníctva, tvorba podnikateľských zámerov, finančných projektov a žiadostí o pôžičku, čerpanie dotácií, vypracovanie hodnotiacich a výročných správ, daňové priznanie, digitálne spracovanie písomností, obrázkov, fotiek a VHS kaziet. 
Cena: dohodou  
Lokalita: Nitra a okolie  
			
			Predám platcu - platiteľ DPH, s garanciou bezdlžnosti. Prevod firmy je v cene. K tomu grátis sídlo v Banskej Bystrici, Zvolene, Lučenci, Poltári, Žiari nad Hronom, Rimavskej Sobote, Jelšave alebo Dobšinej na 1 rok zdarma. Ihneď k dispozícii.
			
			Ponúkam komplexné vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre s.r.o. a SZČO. Príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmu FO, PO a k DPH. Taktiež aj spracovávanie mzdovej a personálnej agendy. Cena za vedenie účtovníctva je 1eur doklad, na základe podkladov pre spracovanie. Kontakt na email:12uctovnictvo@
			
			Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov.V prípade záujmu prosím kontaktovať na mail uctovnictvoelba@, tel.kontakt - , web-  
 
			
			 
Ponúkam komplexné vedenie účtovníctva 
Ponúkam komplexné vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva v súlade s platnými účtovnými predpismi. 
- Spracovanie mesačnej a ročnej závierky / DPH, Daň z MV, Daňové priznanie PO/ 
- Komplexné vedenie mzdovej evidencie / vystavenie miezd, personalistika, zasielanie mesačných výkazov, RZD. Ponúkam aj rekonštrukcie účtovníctva v kancelárii na pešej zóne v Šali.
			
			Ponúkam kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujem v mieste môjho podnikania v mojom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavevie OMEGA, OLYMP, ALFA+. V prípade záujmu prosím kontaktovať na tl. čísle , alebo emailom na  Bratislava, Nové Mesto nad Váhom a široké okolie.
			
			Ponúkam externé vedenie podvojného účtovníctva, daní, miezd a personalistiky. Mám viac ako 20 ročnú prax a skúsenosti s vedením kompletnej ekonomickej agendy právnických a fyzických osôb, plátcov i neplátcov DPH, podnikateľských subjektov aj neziskových organizácií. Aktívne spolupracujem s audítorskou firmou. V prípade záujmu prosím o zaslanie prvotných informácií cez kontaktný formulár.   
			
			Ponúkam služby vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, daňovej evidencie, výpočet miezd, personálne a účtovné poradenstvo, spracovanie organizačných smerníc, vypracovanie daňových priznaní FO, PO, neziskových organizácií, občianskych združení
			