inzercia, predaj, predám, bazár

hladam zamestnancov

Počet nájdených inzerátov HLADAM ZAMESTNANCOV : 1000

PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Consultant/ Koordinátor - Sládkovičovo
Náplň práce: - starostlivosť o klientov zamestnávateľa, komunikácia s klientmi zamestnávateľa - vyhľadávanie a zabezpečovanie zamestnancov, nábor zamestnancov - registrácia uchádzačov, vedenie databázy uchádzačov, vedenie pohovorov - kompletná starostlivosť o zamestnancov, spracovávanie dokladov, vyhotovenie pracovných zmlúv a ich podpisovanie - zodpovednosť za správnosť údajov a prípravu podkladov v stanovenom termíne (dochádzka, odpracované hodiny, poskytovanie dopravy, vyplatené bonusy za dochádzku, čerpanie PN a dovoleniek, podklady na výpočet miezd a faktúr,...) - príprava výberových konaní - vedenie personálnej evidencie - spolupráca so štátnymi orgánmi - vybavovanie požiadaviek zamestnancov - pravidelné reportovanie nadriadenému na týždennej báze - ostatné práce podľa pokynov nadriadeného Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer Termín nástupu: apríl 2023 Mzdové podmienky (brutto) 900 EUR/mesiac+ príplatky za odpracované hodiny zverených zamestnancov, príplatky za znáborovaných ľudí; po zaučení mzda s príplatkami od 1000€/netto/mesiac Zamestnanecké výhody, benefity - služobný telefón - služobný notebook Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Ľudské zdroje Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax na podobnej pozícii vítaná - aktívny vodič (podmienka) - komunikatívnosť a slušný prejav (verbálny aj písomný) - zodpovednosť - spoľahlivosť - anglický jazyk na komunikačnej úrovni výhodou Výberové konanie bude prebiehať v priebehu mesiaca marec a apríl. V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu nám zašlite Váš štruktúrovaný životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu.
Operatívny manažér pre Nemecko
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu operatívny manažér/ka pre Nemecko - oblasť Erfurt. Čo od teba očakávame? Riadenie, koordinácia zamestnancov v jednotlivých závodoch priamo u zákazníka, riešenie operatívnych úloh a prípadných problémov na dennej báze, pomoc pri riešení problémov zamestnancov, zabezpečenie dodania podkladov pre evidenciu zamestnancov, evidencia a archivácia dokladov zamestnancov, komunikácia so zákazníkom o jeho potrebách a následne zabezpečenie potrieb zákazníka. Pravidelný denný, týždenný reporting na centrálnu kanceláriu a zákazníka. Čo ponúkame? Príjemný kolektív, plat 2500€ a zabezpečíme aj ubytovanie.
Koordinátor nových zamestnancov Nemecko
Hľadáme motivovaných zamestnacov na nové projekty v Nemecku na pozíciu koordinátor zamestnancov. Nemecká pracovná zmluva priamo u zamestnávateľa - trvalý pracovný pomer. Náplň práce: koordinácia nových zamestnancov na nových pracovných projektoch po celom Nemecku (väčšinou pracovníci do skladov, jednoduché práce), uvítanie slovenských pracovníkov, ich ubytovanie, predstavenie miesta výkonu práce, vysvetlenie náplne práce, používanie vstupných kariet a podobne, nastavenie pracovných zmien podľa potreby daného projektu a celková koordinácia a prehľad o stavoch pracovníkov na danom projekte, komunikácia so zamestnancami. Pracovný čas: flexibilný-podľa dohody, mesačná mzda: od 1700eur v ČISTOM, služobné auto, telefón a ubytovanie. Prvý mesiac bude koordinátor zaučený skúsenými pracovníkmi. Požiadavky: komunikatívnosť, flexibilita, vodičský preukaz, nemecký jazyk na úrovni B2, príjemné vystupovanie, skúsenosť s koordinovaním zamestnancov je vítaná. Nástup možný okamžite. V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na praca@, radi Vás budeme spätne kontaktovať. Viac pracovných ponúk na S pozdravom
Recruiter/ Administratívny pracovník
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu: Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE: - aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne - zverejňovanie inzerátov na webových portáloch - kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov - nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície - komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti - kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov - príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie Osobnostné predpoklady: - skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií - zodpovednosť - komunikatívnosť - samostatnosť - príjemné vystupovanie - orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní - proaktívny prístup - odolnosť voči stresu - ochota učiť sa nové veci Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.
Ponukame pracu v potravinarskej vyrobe / hale vecerne smeny
Dobry den, Vecerne smeny!!! nasa spolocnost sa zaobera vyrobou kukuricnych trubiciek znacky balila a dalsich vyrobkov. Sme zabehnuta tovaren s dlhorocnymi skusenostami. Hladame zamestnancov na planovane vecerne smeny od 15:30 do 22:00. Konkretne hladame 18 ludi ktory su ochotni a schopni pracovat v takomto case a nemaju problem sa naucit nieco nove rychlo a kvalitne. Podmienky pre uchadzacov: cistotnost,schopnost pracovat v kolektive, ochota pracovat naucit sa manualnu pracu a ambicie zlepsovat sa aby sme sa na Vas mohli spolahnut. Na pracu u nas netreba ziadnu skolu ani maturitu iba iq, ochotu a slusny pristup ku kolegom. Najdolezitejsie je chodit na cas a neulievat sa v pripade potreby nieco vybavit oznamit idealne o niekolko dni skor. Sposobilost zniest obcasny natlak vo vyrobe a spolocnym usilim to vyriesit. Ak mate zaujem kontaktujte ma kludne aj cez vikend. Naber zamestnancov a ich odskusanie zacina v pondelok 28.11.22 v nasej vyrobnej hale v areale David jazerna 1 kosice. Budete mat moznost nas navsivit vyskusat si pracu cez dennu smenu a moznost sa naucit pracovat s pomocou nasich zamestnancov z dennej smeny. (8:00 do 15:30) Kontaktujte ma bud formou sms, email alebo telefonnym hovorom. Uprednostnujeme ludi ktori zaslu zivotopis s fotkou na emailovu adresu radwan.chaled@ ale nieje to podmienka. Praca je vhodna pre zeny (idealne kolektiv zien muzsku pracovnu silu uz mame ale privitame aj muzov) idealny vek od 18 do 45. Pracovne pozicie su operatorka vyrobneho pasu. (Naberanie do krabic , zoradenie trubiciek) Praca nabaliacom stroji (hotove trubicky ukladat do krabic) a mnoho dalsich jednochsich pozicii Casom s nami sa naucite vsetko dolezita je ochota pracovat a zdopovednost. Ospravedlnujem sa za vela informacii ale chcem aby ste vedeli o co ide :p Prijmame zamestnancov na dlhodoby pracovny pomer so zmluvpu alebo brigady nuz treba 5 dni do tyzdna chodit neda sa vyhoviet vasmu casu. Dakujem S pozdravom, Rado Www.
Spracovanie daňových priznaní, účtovníctvo, mzdy
Ponúkame Vám kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a daňových priznaní na základe dlhoročných skúseností v oblasti účtovníctva a daní. Vypracujeme Vám: - daňové priznania k dani z príjmov fyzických osôb – typ A, typ B pre: živnostníkov s paušálnymi výdavkami, živnostníkov so skutočnými výdavkami, zamestnancov, študentov pracujúcich na dohodu, dôchodcov pracujúcich na dohodu, slovenských občanov pracujúcich v zahraničí, a pod., - daňové priznania k dani z príjmov právnických osôb, - jednoduché a podvojné účtovníctvo, - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, - DPH agendu, - interné smernice vašej firmy - virtuálne meny - účtovanie e-shopov Komunikácia a zasielanie dokladov môžeme osobne, E-mailom alebo poštou. Daňové priznania, alebo odklad podania DP je možné poslať na daňový úrad elektronicky na základe plnej moci. Pracujeme v účtovnom programe Pohoda.
PRÁCA VO VÝROBE-ODMENA 1500€-BONUS 300€
Miesto práce: Vráble Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 8,5 - 9,5 EUR/hod. 8,50€/hod základná odmena + 1€/hod dochádzkový a výkonnostný bonus Čo budeš u nás robiť? • do všetkého ťa zaškolíme • budeš obsluhovať spoľahlivé a moderné stroje • tvojou úlohou bude nakladať a vykladať plech/výlisok do lisovacieho alebo zváračského stroja • pracovať budeš presne podľa pokynov a všetci budeme mať z teba radosť • práca podľa inštrukcií a pod dohľadom majstra • zabezpečíš plynulý chod výrobného procesu • vďaka tebe budú automobily bezpečnejšie • samozrejme je potrebné dodržiavať požiadavky kvality, bezpečnosti a ochrany životného prostredia. • pracovať budeš v 3 a 4 zmennej nepretržitej prevádzke tj. zmeny sú 8hod alebo 12hod podľa zaradenia a typu výroby Zamestnanecké výhody, benefity • Ak si z iného mesta, kraja alebo z inej krajiny už teraz sa na teba tešíme, od nás budeš mať zabezpečené ubytovanie s príspevkom 7,5€/noc • stravovanie je možné aj priamo v závode • zvozový autobus z lokalít: Nitra, Komárno, Hurbanovo, Marcelová, Strekov, Nové Zámky a + ďalších lokalít • raz za rok príspevok na regeneráciu vo výške 100€ • možnosť v prípade záujmu pracovať na nadčas • nástupný bonus 300€ vyplatený po odpracovaní min. 3 mesiacoch a 100% dochádzke počas prvých mesiacov Informácie o výberovom konaní: • Ubytovanie zabezpečené • Doprava zabezpečená • Nástup ihneď Osobnostné predpoklady a zručnosti • samostatnosť • chuť učiť sa • dôslednosť a precíznosť • manuálne zručný • vytrvalosť Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Hľadáte zamestnancov? Ste tu správne! Hľadáte zamestnanie? Ste tu správne! Zavolajte na náš HOTLINE zvýhodnené telefónne číslo My sme HR Business, sme tu, aby sme Vám pomohli. Poskytujeme kompletnú starostlivosť klientom, ktorí hľadajú vynikajúcich zamestnancov. Nezabúdame na zamestnancov, ktorým poskytujeme kompletnú starostlivosť v nájdení vynikajúcich zamestnávateľov. Našou prácou je, aby ste Vy boli šťastní a spokojní. Spoločnosť bola založená v roku 2019 a je držiteľom povolenia na sprostredkovanie zamestnania za úhradu Kontakt Kontaktná osoba: Michal Chovanec Tel.: E-mail: praca@
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Hľadáme mzdové účtovníčky
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Vedenie mzdovej agendy zamestnancov. • Mesačné spracovanie miezd. • Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu. • Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou. • Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov • Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce. • Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier. • Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné. • Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd. • Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu. • Spracovanie štatistických výkazov. • Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti •znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý •znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý •znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou •znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou •ovládanie mzdového programu Human - výhodou Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Komplexné spracovanie podvoj./jednod./mzdového účtovníctva
Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdy, daňové priznania PO, daňové priznania FO. Mám dlhoročné skúsenosti v oblastí účtovníctva a daní. Všetko diskrétne a spoľahlivo: 1.) PODVOJNÉ ÚČTOVNÍCTVO v programe OMEGA -kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie právnických osôb, spracovanie DPH, dani z motorových vozidiel; evidencia, odpisy, zaradenie a vyradenie DHM, poradenstvo, štatistické výkazy podľa potrieb a požiadaviek. 2.) JEDNODUCHÉ ÚČTOVNÍCTVO pre živnostníkov v programe ALFA plus - kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb, poradenstvo. 3.) MZDY v programe OLYMP - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, prípadne štatistické výkazy podľa potreby. Ponúkam spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typu A, B (t.j. ak ste zamestnaní, nezamestnaní, ste študenti príp. dôchodcovia,pracujete na dohodu, pracovali ste resp.pracujete v zahraničí), podklady stačí poslať do e-mailu: Daňové priznanie pošlem rovnako e-mailom.
Supervisor housekeepingu v hoteli Danubia Gate v Bratislave
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - spolupracuje s vedúcou Housekeepingu a pomáha pri kontrole kvality, inventúre a organizovaní zmien. - Upratovanie a príprava izieb pre hostí /hotel má 32 izieb/ - Priemer izieb na jednu chyžnú je 8-12 izieb, nerobí sa na kvantitu ale kvalitu. - Udržuje čistotu vo verejných priestoroch - Vedie príručný sklad bielizne, stará sa o posteľnú bielizeň, ostatný textil - Nahlasuje technické závady zistené počas práce - 8 hodinová pracovná doba Ubytovanie pre zamestnancov neposkytujeme. Zamestnanecké výhody, benefity - Príjemné pracovné prostredie - Strava zdarma Informácie o výberovom konaní Predchádzajúca prax nutná ako chyžná v hoteli. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Prax na pozícii/v oblasti Chyžná v hoteli Osobnostné predpoklady a zručnosti Pracovitosť, dôslednosť, precíznosť, flexibilita, samostatnosť, spolahlivosť, zodpovednosť Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Hotel Danubia Gate Bratislava poskytuje moderné a komfortné ubytovanie v centre Bratislavy. Hotel ponúka v rámci svojich služieb reštauráciu, kde si môžu hostia vychutnať skvelé raňajky a chutné obedové menučka. Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Emil Fejtl E-mail: gm@
Supervízor pre upratovací personál
Ponúkame prácu supervízor pre upratovací personál v NEMOCNICA BORY Bratislava Druh pracovného pomeru: Plný úväzok, živnosť Termín nástup: ASAP Mzdové podmienky: (brutto) 1250 EUR/mesiac alebo 1700 EUR/živnosť Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -sleduje a organizuje plnenie úloh podriadenými pracovníkmi -vydáva a eviduje tovar a čistiace prostriedky pre upratovačky -objednáva tovar a čistiace prostriedky na pridelené prevádzky -zabezpečuje, preberá, skenuje a odovzdáva originály dodacích listov zo zverených prevádzok -školí a vedie podriadených pracovníkov -efektívne a hospodárne riadi poskytovanie služieb -plánovanie a riadenie prác na zverených prevádzkach -zabezpečenie strojov a čistiacich prostriedkov pre zverenú prevádzku -kontrola kvality prevedených prác na zverených prevádzkach -kontrola dochádzky zamestnancov -kontrola používaných strojov a čistiacich prostriedkov -Zodpovedá za vykonanie prác v požadovanom rozsahu, kvalite a termíne - Zodpovedá za spracovanie dennej a mesačnej evidencie dochádzky -vypracovanie hlásení - reportov o vykonaných kontrolách Zamestnanecké výhody, benefity Služobný mobil Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Internet - Pokročilý Microsoft Office - Pokročilý Skladový manažment - Pokročilý RON dochádzkový systém - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Spoľahlivosť Samostatnosť Iniciatívny prístup k práci Flexibilnosť Morálna bezúhonnosť Schopnosť team leadera Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Nábor pracovníkov pre Nemocnicu novej generácie Bory Bratislava. Sme súkromná slovenská spoločnosť zaoberajúca sa komplexnými službami v oblasti profesionálneho cleaningu : upratovanie interiéru, starostlivosť o exteriér, dodávky a predaj čistiaceho a hygienického sortimentu a i.. Taktiež zabezpečujeme facility a služby priemyselnej práčovne. Sme stabilná spoločnosť pôsobiaca na trhu viac ako 15 rokov. Viac sa o nás dozviete na Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Kontaktná osoba: Pavol Šoltýs kontaktovať v čase od 8:00 do 16:00 hod. Tel.: E-mail: psoltys@
EXKLUZÍVNE  Na predaj komerčná budova v Prešove
EVA MARCINOVÁ z realitnej kancelárie CASSOVIA REALITAS ponúka ***EXKLUZÍVNE*** Na predaj investičnú nehnuteľnosť - komerčnú budovu v centre mesta Prešov, na Slovenskej ulici. Pozrite si video obhliadku k nehnutelnosti : Komerčná budova s prevádzkou Irish Pub v Prešove sa nachádza v samotnom centre mesta s výbornou lokalitou a menom, ktorá je Prešovčanom veľmi blízka a známa. Komerčná budova bola postavená v roku 1893, už vyše 30 rokov ponúka svojim zákazníkom reštauračné služby, má svoju klientelu, ktorá sa opäť a rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia. Budova je sčasti podpivničená o zastavanej ploche 157m2, 1. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 284m2, 2. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 186m2 , s priľahlým pozemkom 332m2. Budova je tehlová, zateplená , prešla rekonštrukciou a dostavbou zadnej časti budovy v roku 2011, kde vznikla na 1.poschodí veľká letná terasa, z ktorej máte výhľad priamo na budovy v centre mesta. Vstup do budovy je priamo z chodníka ulice, s vlastným pozemkom a parkovacím miestom. Je napojená na všetky inžinierske siete. Na prízemí budovy je nateraz prevádzka Irish Pabu s kompletným reštauračným zariadením, bar, zimná záhrada, toalety dámske a pánske, , plne vybavená kuchyňa, skladové priestory a zázemie pre zamestnancov. Na 1. poschodí je letná terasa a dve bytové jednotky, ktoré sa dajú využívať na trvalé bývanie , či prenajímať, resp. zmeniť účel na kancelárske priestory. Reštauračné zariadenie je doposiaľ plne fungujúcou prevádzkou . Priestor pozostáva zo vstupnej chodbovej časti, samotnej reštaurácie s väčšou kapacitou pre cca 55 hostí, prepojenej veľkým barovým pultom , zimnej záhrady s kapacitou pre cca 25 hostí a letnej záhrady na poschodí s kapacitou pre cca 40 hostí. Súčasťou reštauračného zariadenia sú kompletne rekonštruované pánske a dámske toalety, plne vybavená kuchyňa, 8x skladové priestory, zázemie pre zamestnancov ( vybavené sprchou, toaletou). Hneď vstup do budovy vás osloví a zaujme, nakoľko vás upúta už samotným typickým interiérovým zariadením s nádychom írskeho štýlu, ktorý pokračuje aj v samotnej reštaurácii, kde prevláda drevený nábytok, steny z tehál ako aj zariadenie veľkého baru s dreveným sedením. Samotná kuchyňa plne vybavená je prepojená so skladovými priestormi a zázemím pre zamestnancov. Na prízemí sa nachádza tzv. zimná terasa opäť zariadená v danom štýle . Značne využívaná je aj letná záhrada na 1. poschodí , ktorá sa využíva nielen v teplých mesiacoch, nakoľko je celá uzavretá a zastrešená. Reštaurácia má svoju klientelu, ktorá sa stále rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia. Je možné pokračovať v prevádzkovaní tohto zariadenia, resp. aj prevádzky iného typu. Táto ponuka komerčnej budovy určite upúta svojím menom, účelom využitia a potenciálom, ktorým disponuje. Bližšie informácie o tejto investičnej ponuke vám poskytneme na čísle: 0
Lakovník / Lakovač / Lakýrnik
Ponúkame prácu pre zručného pracovníka v oblasti lakovania, prípravy striekania, samotného striekania plechových dverí,prípadne jednoduchej montáže ako aj iných nevyhnutných služieb súvisiacich s hlavnou podnikateľskou aktivitou zamestnávateľa – výroba a montáž oceľových dverí, manipulačných paliet, manipulačných vozíkov a iných výrobkov. Pracovník môže byť prijatý do stavu zamestnancov, alebo pracovať ako živnostník. 13-ty plat sa na živnostníkov nevzťahuje. Mzdové podmienky (brutto) 10,66 - 11,91 EUR/hod.Mzda na živnosť, možnosť práce na na TPP Zamestnanecké výhody, benefity Benefity: - Pracovný odev (údržba + čistenie) - Mesačný BONUS – 10 eur za deň ( variabilná zložka ) - 13-ty plat ( výška mesačného platu – na konci roka ) platí iba pre zamestnancov - príplatky za sťaženú prácu platí iba pre zamestnancov - Jendozmenná prevádzka ( 6:00 – 14:30 ) Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vzdelanie v odbore lakovník Miesto práce Robotnícka 2136/72, Považská Bystrica-Strojárne Druh pracovného pomeru plný úväzok, živnosť Termín nástupu Podľa dohody Poprosím kontaktovať na email: katarina@
Investičný komplex budov
Ponúkame Vám zaujímavú investičnú príležitosť, stať sa súčasťou mikro-priemyselného parku vo významnej priemyselnej obci Štós, ktorá ňou je už od začiatku 19.storočia. Táto rýchlo rozvíjajúca sa obec prekvitala hlavne v oblasti baníctva a kováčstva, čo sa neskôr pretavilo do postavenia továrne na výrobu značkových nožov. ZÁKLADNÉ ÚDAJE: Lokalita: Štós (45 km od Košíc) Predmet: časť z komplexu bývalých závodov Sandrik Štós, a.s. skladové a výrobné haly - 2x veľká hala, 1x malá hala - 2940 m2 administratívna budova a vrátnica - 1110 m2 priestory pre zamestnancov (cca pre 300 zamestnancov) na dvoch podlažiach – 900 m2 kotolňa – 210 m2 Úžitková plocha spolu: 6200 m2 Stav: pôvodný stav Veľkosť pozemku: 1,6 ha Inžinierske siete: elektrina- trafo, voda- dá sa napojiť na obecnú vodu alebo možnosť vykopania vlastnej studne KONŠTRUKCIA STAVIEB: Rok výstavby: 50.-te roky Konštrukcia: tehla/betón, kovová konštrukcia Strecha: šikmá – plech, sklo POPIS MIESTNOSTÍ - DISPOZÍCIA: Vstup do komplexu je cez vrátnicu s bránou, nasleduje dvojpodlažná administratívna budova, ktorá má zo zadnej strany štyri garáže. Pozdĺž cesty, ktorá vedie stredom cez celý komplex sa po ľavej strane ťahajú haly. Prvá budova je pre zamestnancov ( sociálka). Tá je prepojená priamo s výrobnými a skladovými priestormi a tiež sú prepojené jednou hlavnou chodbou medzi sebou. Po pravej strane cesty je trafostanica a kotolňa. Jedna z veľkých hál má nakladaciu rampu, ostatné veľké plechové brány pre vstup autom. Ďalšie budovy v komplexe sú zabehnuté firmy, ktoré tvoria súčasť areálu a teda mikro-priemyselného parku. Na obrázku č. 17 sú vyznačené budovy ktoré sú predmetom predaja. V ostatných priestoroch, stále beží výroba predmetov z plechu. V prípade záujmu možnosť po konzultácii odkúpenia aj týchto. LOKALITA A OKOLIE: - komplex sa nachádza pri vstupe do obce Štós - obec je obklopená krásnou prírodou a je známa dlhoročnou tradíciou Štóskych kúpeľov. - kompletná občianska vybavenosť – obchody, park, zakladná škola, materská škola, sieť obchodov a služieb, zdravotné stredisko, pošta, knižnica, turistická ubytovňa a iné ubytovacie zariadenia. - parkovanie pred areálom ale aj vo dvore CENA A PLATBA: - na cene je možné sa dohodnúť - cena budov 120,-EUR/m2 - cena pozemku pod budovami 11,-€ - platba v hotovosti alebo prostredníctvom hypotekárneho úveru (pomôžeme Vám s jeho vybavením).
Výjazdový vodič P.C.O.
Pracovník výjazdovej skupiny PCO Ochranná služba s.r.o. Miesto práce Bratislava Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu dohodou / ihneď Mzdové podmienky (brutto) 5,1 - 7 EUR/hod.výkonnostné odmeny + koncoročné odmeny + všetky príplatky vyplývajúce zo zákonníka práce Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Práca v zásahovej jednotke PCO - výjazdy k objektom na pokyn operátora, Vedenie príslušnej dokumentácie, Starostlivosť o zverenú zbraň, Starostlivosť o zverené služobné motorové vozidlo, Starostlivosť o svoje stanovisko. Zamestnanecké výhody, benefity náborový príspevok 300 €, pravidelná mzda vyplácaná vždy do 10.dňa v mesiaci, všetky príplatky v zmysle zákonníka práce, mesačné výkonnostné odmeny, príjemné pracovné prostredie, vianočné odmeny, práca v stabilnom kolektíve, Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie študent strednej školy stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti SBS Počet rokov praxe 2 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti Preukaz odbornej spôsobilosti v zmysle zákona o SBS - nutná podmienka, Minimálna prax v SBS 2 roky - nutná podmienka, Vodičský preukaz B, Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Bezpečnostná agentúra zaoberajúca sa ochranou objektov od r. 1996. Naša spoločnosť patrí k špičke v poskytovaní bezpečnostných riešení. Sme držiteľmi certifikátov ISO, Našou prioritou je spokojnosť našich klientov ako aj našich zamestnancov. Všetky naše záväzky voči zamestnancom si plníme načas a podľa platnej legislatívy. Životopisy je možné zasielať na: os@ Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov Kontakt Tel.: E-mail: os@
Školský psychológ ZŠ
Úväzok: 100% Termín nástupu: i h n e ď (9.1.2023) (do 31.8.2023 s možnosťou predĺženia) Základné požiadavky: Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky v zmysle zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. 1/2020 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov. v v znení neskorších predpisov. Bezúhonnosť. Zdravotná spôsobilosť. Prax aspoň 1 rok. Doplňujúce informácie pre uchádzačov: Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov vo výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 138/2019 Z. z. Základný tarifný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov. Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte elektronickou formou na adresu: K žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov pre potreby výberového pohovoru v zmysle zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
EXKLUZÍVNE  Na predaj komerčná budova v Prešove
EVA MARCINOVÁ z realitnej kancelárie CASSOVIA REALITAS ponúka ***EXKLUZÍVNE*** Na predaj investičnú nehnuteľnosť - komerčnú budovu v centre mesta Prešov, na Slovenskej ulici. Pozrite si video obhliadku k nehnutelnosti : Komerčná budova s prevádzkou Irish Pub v Prešove sa nachádza v samotnom centre mesta s výbornou lokalitou a menom, ktorá je Prešovčanom veľmi blízka a známa. Komerčná budova bola postavená v roku 1893, už vyše 30 rokov ponúka svojim zákazníkom reštauračné služby, má svoju klientelu, ktorá sa opäť a rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia. Budova je sčasti podpivničená o zastavanej ploche 157m2, 1. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 284m2, 2. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 186m2 , s priľahlým pozemkom 332m2. Budova je tehlová, zateplená , prešla rekonštrukciou a dostavbou zadnej časti budovy v roku 2011, kde vznikla na 1.poschodí veľká letná terasa, z ktorej máte výhľad priamo na budovy v centre mesta. Vstup do budovy je priamo z chodníka ulice, s vlastným pozemkom a parkovacím miestom. Je napojená na všetky inžinierske siete. Na prízemí budovy je nateraz prevádzka Irish Pabu s kompletným reštauračným zariadením, bar, zimná záhrada, toalety dámske a pánske, , plne vybavená kuchyňa, skladové priestory a zázemie pre zamestnancov. Na 1. poschodí je letná terasa a dve bytové jednotky, ktoré sa dajú využívať na trvalé bývanie , či prenajímať, resp. zmeniť účel na kancelárske priestory. Reštauračné zariadenie je doposiaľ plne fungujúcou prevádzkou . Priestor pozostáva zo vstupnej chodbovej časti, samotnej reštaurácie s väčšou kapacitou pre cca 55 hostí, prepojenej veľkým barovým pultom , zimnej záhrady s kapacitou pre cca 25 hostí a letnej záhrady na poschodí s kapacitou pre cca 40 hostí. Súčasťou reštauračného zariadenia sú kompletne rekonštruované pánske a dámske toalety, plne vybavená kuchyňa, 8x skladové priestory, zázemie pre zamestnancov ( vybavené sprchou, toaletou). Hneď vstup do budovy vás osloví a zaujme, nakoľko vás upúta už samotným typickým interiérovým zariadením s nádychom írskeho štýlu, ktorý pokračuje aj v samotnej reštaurácii, kde prevláda drevený nábytok, steny z tehál ako aj zariadenie veľkého baru s dreveným sedením. Samotná kuchyňa plne vybavená je prepojená so skladovými priestormi a zázemím pre zamestnancov. Na prízemí sa nachádza tzv. zimná terasa opäť zariadená v danom štýle . Značne využívaná je aj letná záhrada na 1. poschodí , ktorá sa využíva nielen v teplých mesiacoch, nakoľko je celá uzavretá a zastrešená. Reštaurácia má svoju klientelu, ktorá sa stále rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia. Je možné pokračovať v prevádzkovaní tohto zariadenia, resp. aj prevádzky iného typu. Táto ponuka komerčnej budovy určite upúta svojím menom, účelom využitia a potenciálom, ktorým disponuje. Bližšie informácie o tejto investičnej ponuke vám poskytneme na čísle: 0918