hladam zamestnancov
Počet nájdených inzerátov HLADAM ZAMESTNANCOV
: 1000

Miesto práce: Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda
Termín nástupu: Ihneď
Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac
NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:
Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník
Počet rokov praxe
1
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať
Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí

Náplň práce:
- starostlivosť o klientov zamestnávateľa, komunikácia s klientmi zamestnávateľa
- vyhľadávanie a zabezpečovanie zamestnancov, nábor zamestnancov
- registrácia uchádzačov, vedenie databázy uchádzačov, vedenie pohovorov
- kompletná starostlivosť o zamestnancov, spracovávanie dokladov, vyhotovenie pracovných zmlúv a ich podpisovanie
- zodpovednosť za správnosť údajov a prípravu podkladov v stanovenom termíne (dochádzka, odpracované hodiny, poskytovanie dopravy, vyplatené bonusy za dochádzku, čerpanie PN a dovoleniek, podklady na výpočet miezd a faktúr,...)
- príprava výberových konaní
- vedenie personálnej evidencie
- spolupráca so štátnymi orgánmi
- vybavovanie požiadaviek zamestnancov
- pravidelné reportovanie nadriadenému na týždennej báze
- ostatné práce podľa pokynov nadriadeného
Druh pracovného pomeru: hlavný pracovný pomer
Termín nástupu: apríl 2023
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ príplatky za odpracované hodiny zverených zamestnancov, príplatky za znáborovaných ľudí; po zaučení mzda s príplatkami od 1000€/netto/mesiac
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón
- služobný notebook
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii vítaná
- aktívny vodič (podmienka)
- komunikatívnosť a slušný prejav (verbálny aj písomný)
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni výhodou
Výberové konanie bude prebiehať v priebehu mesiaca marec a apríl.
V prípade Vášho záujmu o danú pracovnú pozíciu nám zašlite Váš štruktúrovaný životopis. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu.

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu operatívny manažér/ka pre Nemecko - oblasť Erfurt. Čo od teba očakávame? Riadenie, koordinácia zamestnancov v jednotlivých závodoch priamo u zákazníka, riešenie operatívnych úloh a prípadných problémov na dennej báze, pomoc pri riešení problémov zamestnancov, zabezpečenie dodania podkladov pre evidenciu zamestnancov, evidencia a archivácia dokladov zamestnancov, komunikácia so zákazníkom o jeho potrebách a následne zabezpečenie potrieb zákazníka. Pravidelný denný, týždenný reporting na centrálnu kanceláriu a zákazníka. Čo ponúkame? Príjemný kolektív, plat 2500€ a zabezpečíme aj ubytovanie.

Hľadáme motivovaných zamestnacov na nové projekty v Nemecku na pozíciu koordinátor zamestnancov. Nemecká pracovná zmluva priamo u zamestnávateľa - trvalý pracovný pomer.
Náplň práce: koordinácia nových zamestnancov na nových pracovných projektoch po celom Nemecku (väčšinou pracovníci do skladov, jednoduché práce), uvítanie slovenských pracovníkov, ich ubytovanie, predstavenie miesta výkonu práce, vysvetlenie náplne práce, používanie vstupných kariet a podobne, nastavenie pracovných zmien podľa potreby daného projektu a celková koordinácia a prehľad o stavoch pracovníkov na danom projekte, komunikácia so zamestnancami.
Pracovný čas: flexibilný-podľa dohody, mesačná mzda: od 1700eur v ČISTOM, služobné auto, telefón a ubytovanie.
Prvý mesiac bude koordinátor zaučený skúsenými pracovníkmi.
Požiadavky: komunikatívnosť, flexibilita, vodičský preukaz, nemecký jazyk na úrovni B2, príjemné vystupovanie, skúsenosť s koordinovaním zamestnancov je vítaná.
Nástup možný okamžite.
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu na praca@, radi Vás budeme spätne kontaktovať.
Viac pracovných ponúk na
S pozdravom

Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu:
Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE:
- aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne
- zverejňovanie inzerátov na webových portáloch
- kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov
- nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície
- komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti
- kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov
- príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie
Osobnostné predpoklady:
- skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- príjemné vystupovanie
- orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní
- proaktívny prístup
- odolnosť voči stresu
- ochota učiť sa nové veci
Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky
Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny
Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.

Dobry den,
Vecerne smeny!!!
nasa spolocnost sa zaobera vyrobou kukuricnych trubiciek znacky balila a dalsich vyrobkov. Sme zabehnuta tovaren s dlhorocnymi skusenostami. Hladame zamestnancov na planovane vecerne smeny od 15:30 do 22:00.
Konkretne hladame 18 ludi ktory su ochotni a schopni pracovat v takomto case a nemaju problem sa naucit nieco nove rychlo a kvalitne.
Podmienky pre uchadzacov: cistotnost,schopnost pracovat v kolektive, ochota pracovat naucit sa manualnu pracu a ambicie zlepsovat sa aby sme sa na Vas mohli spolahnut.
Na pracu u nas netreba ziadnu skolu ani maturitu iba iq, ochotu a slusny pristup ku kolegom.
Najdolezitejsie je chodit na cas a neulievat sa v pripade potreby nieco vybavit oznamit idealne o niekolko dni skor.
Sposobilost zniest obcasny natlak vo vyrobe a spolocnym usilim to vyriesit.
Ak mate zaujem kontaktujte ma kludne aj cez vikend. Naber zamestnancov a ich odskusanie zacina v pondelok 28.11.22 v nasej vyrobnej hale v areale David jazerna 1 kosice. Budete mat moznost nas navsivit vyskusat si pracu cez dennu smenu a moznost sa naucit pracovat s pomocou nasich zamestnancov z dennej smeny. (8:00 do 15:30)
Kontaktujte ma bud formou sms, email alebo telefonnym hovorom. Uprednostnujeme ludi ktori zaslu zivotopis s fotkou na emailovu adresu radwan.chaled@ ale nieje to podmienka. Praca je vhodna pre zeny (idealne kolektiv zien muzsku pracovnu silu uz mame ale privitame aj muzov) idealny vek od 18 do 45.
Pracovne pozicie su operatorka vyrobneho pasu. (Naberanie do krabic , zoradenie trubiciek)
Praca nabaliacom stroji (hotove trubicky ukladat do krabic) a mnoho dalsich jednochsich pozicii
Casom s nami sa naucite vsetko dolezita je ochota pracovat a zdopovednost.
Ospravedlnujem sa za vela informacii ale chcem aby ste vedeli o co ide :p
Prijmame zamestnancov na dlhodoby pracovny pomer so zmluvpu alebo brigady nuz treba 5 dni do tyzdna chodit neda sa vyhoviet vasmu casu.
Dakujem
S pozdravom,
Rado
Www.

Ponúkame Vám kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, miezd a daňových priznaní na základe dlhoročných skúseností v oblasti účtovníctva a daní.
Vypracujeme Vám:
- daňové priznania k dani z príjmov fyzických osôb – typ A, typ B pre: živnostníkov s paušálnymi výdavkami, živnostníkov so skutočnými výdavkami, zamestnancov, študentov pracujúcich na dohodu, dôchodcov pracujúcich na dohodu, slovenských občanov pracujúcich v zahraničí, a pod.,
- daňové priznania k dani z príjmov právnických osôb,
- jednoduché a podvojné účtovníctvo,
- kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov,
- DPH agendu,
- interné smernice vašej firmy
- virtuálne meny
- účtovanie e-shopov
Komunikácia a zasielanie dokladov môžeme osobne, E-mailom alebo poštou. Daňové priznania, alebo odklad podania DP je možné poslať na daňový úrad elektronicky na základe plnej moci.
Pracujeme v účtovnom programe Pohoda.

Miesto práce:
Vráble
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu:
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
8,5 - 9,5 EUR/hod.
8,50€/hod základná odmena + 1€/hod dochádzkový a výkonnostný bonus
Čo budeš u nás robiť?
• do všetkého ťa zaškolíme
• budeš obsluhovať spoľahlivé a moderné stroje
• tvojou úlohou bude nakladať a vykladať plech/výlisok do lisovacieho alebo zváračského stroja
• pracovať budeš presne podľa pokynov a všetci budeme mať z teba radosť
• práca podľa inštrukcií a pod dohľadom majstra
• zabezpečíš plynulý chod výrobného procesu
• vďaka tebe budú automobily bezpečnejšie
• samozrejme je potrebné dodržiavať požiadavky kvality, bezpečnosti a ochrany životného prostredia.
• pracovať budeš v 3 a 4 zmennej nepretržitej prevádzke tj. zmeny sú 8hod alebo 12hod podľa zaradenia a typu výroby
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ak si z iného mesta, kraja alebo z inej krajiny už teraz sa na teba tešíme, od nás budeš mať zabezpečené ubytovanie s príspevkom 7,5€/noc
• stravovanie je možné aj priamo v závode
• zvozový autobus z lokalít: Nitra, Komárno, Hurbanovo, Marcelová, Strekov, Nové Zámky a + ďalších lokalít
• raz za rok príspevok na regeneráciu vo výške 100€
• možnosť v prípade záujmu pracovať na nadčas
• nástupný bonus 300€ vyplatený po odpracovaní min. 3 mesiacoch a 100% dochádzke počas prvých mesiacov
Informácie o výberovom konaní:
• Ubytovanie zabezpečené
• Doprava zabezpečená
• Nástup ihneď
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• chuť učiť sa
• dôslednosť a precíznosť
• manuálne zručný
• vytrvalosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hľadáte zamestnancov? Ste tu správne! Hľadáte zamestnanie?
Ste tu správne! Zavolajte na náš HOTLINE zvýhodnené telefónne číslo
My sme HR Business, sme tu, aby sme Vám pomohli. Poskytujeme kompletnú starostlivosť klientom, ktorí hľadajú vynikajúcich zamestnancov. Nezabúdame na zamestnancov, ktorým poskytujeme kompletnú starostlivosť v nájdení vynikajúcich zamestnávateľov. Našou prácou je, aby ste Vy boli šťastní a spokojní. Spoločnosť bola založená v roku 2019 a je držiteľom povolenia na sprostredkovanie zamestnania za úhradu
Kontakt
Kontaktná osoba: Michal Chovanec
Tel.:
E-mail: praca@

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod

Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.

Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov

Ponúkam kompletné spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva, mzdy, daňové priznania PO, daňové priznania FO. Mám dlhoročné skúsenosti v oblastí účtovníctva a daní. Všetko diskrétne a spoľahlivo:
1.) PODVOJNÉ ÚČTOVNÍCTVO v programe OMEGA -kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie právnických osôb, spracovanie DPH, dani z motorových vozidiel; evidencia, odpisy, zaradenie a vyradenie DHM, poradenstvo, štatistické výkazy podľa potrieb a požiadaviek.
2.) JEDNODUCHÉ ÚČTOVNÍCTVO pre živnostníkov v programe ALFA plus - kompletné spracovanie dokladov až po daňové priznanie k dani z príjmov fyzických osôb, poradenstvo.
3.) MZDY v programe OLYMP - kompletné spracovanie miezd, príprava pracovných zmlúv, dohôd o prácach, potvrdení pre zamestnancov, ochrana osobných údajov, prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do / z poisťovní, komunikácia so Sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, ročné zúčtovanie daní, evidenčný list dôchodkového poistenia; poradenstvo, potvrdenia zamestnávateľa pre zamestnancov, prípadne štatistické výkazy podľa potreby.
Ponúkam spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby typu A, B (t.j. ak ste zamestnaní, nezamestnaní, ste študenti príp. dôchodcovia,pracujete na dohodu, pracovali ste resp.pracujete v zahraničí), podklady stačí poslať do e-mailu: Daňové priznanie pošlem rovnako e-mailom.

Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spolupracuje s vedúcou Housekeepingu a pomáha pri kontrole kvality, inventúre a organizovaní zmien.
- Upratovanie a príprava izieb pre hostí /hotel má 32 izieb/
- Priemer izieb na jednu chyžnú je 8-12 izieb, nerobí sa na kvantitu ale kvalitu.
- Udržuje čistotu vo verejných priestoroch
- Vedie príručný sklad bielizne, stará sa o posteľnú bielizeň, ostatný textil
- Nahlasuje technické závady zistené počas práce
- 8 hodinová pracovná doba
Ubytovanie pre zamestnancov neposkytujeme.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príjemné pracovné prostredie
- Strava zdarma
Informácie o výberovom konaní
Predchádzajúca prax nutná ako chyžná v hoteli.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
Chyžná v hoteli
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovitosť, dôslednosť, precíznosť, flexibilita, samostatnosť, spolahlivosť, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hotel Danubia Gate Bratislava poskytuje moderné a komfortné ubytovanie v centre Bratislavy. Hotel ponúka v rámci svojich služieb reštauráciu, kde si môžu hostia vychutnať skvelé raňajky a chutné obedové menučka.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Emil Fejtl
E-mail: gm@

Ponúkame prácu supervízor pre upratovací personál v NEMOCNICA BORY Bratislava
Druh pracovného pomeru:
Plný úväzok, živnosť
Termín nástup:
ASAP
Mzdové podmienky: (brutto) 1250 EUR/mesiac alebo 1700 EUR/živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-sleduje a organizuje plnenie úloh podriadenými pracovníkmi
-vydáva a eviduje tovar a čistiace prostriedky pre upratovačky
-objednáva tovar a čistiace prostriedky na pridelené prevádzky
-zabezpečuje, preberá, skenuje a odovzdáva originály dodacích listov zo zverených prevádzok
-školí a vedie podriadených pracovníkov
-efektívne a hospodárne riadi poskytovanie služieb
-plánovanie a riadenie prác na zverených prevádzkach
-zabezpečenie strojov a čistiacich prostriedkov pre zverenú prevádzku
-kontrola kvality prevedených prác na zverených prevádzkach
-kontrola dochádzky zamestnancov
-kontrola používaných strojov a čistiacich prostriedkov
-Zodpovedá za vykonanie prác v požadovanom rozsahu, kvalite a termíne
- Zodpovedá za spracovanie dennej a mesačnej evidencie dochádzky
-vypracovanie hlásení - reportov o vykonaných kontrolách
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobný mobil
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Internet - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Skladový manažment - Pokročilý
RON dochádzkový systém - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Spoľahlivosť
Samostatnosť
Iniciatívny prístup k práci
Flexibilnosť
Morálna bezúhonnosť
Schopnosť team leadera
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nábor pracovníkov pre Nemocnicu novej generácie Bory Bratislava.
Sme súkromná slovenská spoločnosť zaoberajúca sa komplexnými službami v oblasti profesionálneho cleaningu : upratovanie interiéru, starostlivosť o exteriér, dodávky a predaj čistiaceho a hygienického sortimentu a i.. Taktiež zabezpečujeme facility a služby priemyselnej práčovne. Sme stabilná spoločnosť pôsobiaca na trhu viac ako 15 rokov. Viac sa o nás dozviete na
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Pavol Šoltýs
kontaktovať v čase od 8:00 do 16:00 hod.
Tel.:
E-mail: psoltys@

EVA MARCINOVÁ z realitnej kancelárie CASSOVIA REALITAS ponúka ***EXKLUZÍVNE*** Na predaj investičnú nehnuteľnosť - komerčnú budovu v centre mesta Prešov, na Slovenskej ulici.
Pozrite si video obhliadku k nehnutelnosti :
Komerčná budova s prevádzkou Irish Pub v Prešove sa nachádza v samotnom centre mesta s výbornou lokalitou a menom, ktorá je Prešovčanom veľmi blízka a známa.
Komerčná budova bola postavená v roku 1893, už vyše 30 rokov ponúka svojim zákazníkom reštauračné služby, má svoju klientelu, ktorá sa opäť a rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia.
Budova je sčasti podpivničená o zastavanej ploche 157m2, 1. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 284m2, 2. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 186m2 , s priľahlým pozemkom 332m2.
Budova je tehlová, zateplená , prešla rekonštrukciou a dostavbou zadnej časti budovy v roku 2011, kde vznikla na 1.poschodí veľká letná terasa, z ktorej máte výhľad priamo na budovy v centre mesta.
Vstup do budovy je priamo z chodníka ulice, s vlastným pozemkom a parkovacím miestom. Je napojená na všetky inžinierske siete.
Na prízemí budovy je nateraz prevádzka Irish Pabu s kompletným reštauračným zariadením, bar, zimná záhrada, toalety dámske a pánske, , plne vybavená kuchyňa, skladové priestory a zázemie pre zamestnancov.
Na 1. poschodí je letná terasa a dve bytové jednotky, ktoré sa dajú využívať na trvalé bývanie , či prenajímať, resp. zmeniť účel na kancelárske priestory.
Reštauračné zariadenie je doposiaľ plne fungujúcou prevádzkou .
Priestor pozostáva zo vstupnej chodbovej časti, samotnej reštaurácie s väčšou kapacitou pre cca 55 hostí, prepojenej veľkým barovým pultom , zimnej záhrady s kapacitou pre cca 25 hostí a letnej záhrady na poschodí s kapacitou pre cca 40 hostí. Súčasťou reštauračného zariadenia sú kompletne rekonštruované pánske a dámske toalety, plne vybavená kuchyňa, 8x skladové priestory, zázemie pre zamestnancov ( vybavené sprchou, toaletou).
Hneď vstup do budovy vás osloví a zaujme, nakoľko vás upúta už samotným typickým interiérovým zariadením s nádychom írskeho štýlu, ktorý pokračuje aj v samotnej reštaurácii, kde prevláda drevený nábytok, steny z tehál ako aj zariadenie veľkého baru s dreveným sedením.
Samotná kuchyňa plne vybavená je prepojená so skladovými priestormi a zázemím pre zamestnancov.
Na prízemí sa nachádza tzv. zimná terasa opäť zariadená v danom štýle .
Značne využívaná je aj letná záhrada na 1. poschodí , ktorá sa využíva nielen v teplých mesiacoch, nakoľko je celá uzavretá a zastrešená.
Reštaurácia má svoju klientelu, ktorá sa stále rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia.
Je možné pokračovať v prevádzkovaní tohto zariadenia, resp. aj prevádzky iného typu.
Táto ponuka komerčnej budovy určite upúta svojím menom, účelom využitia a potenciálom, ktorým disponuje.
Bližšie informácie o tejto investičnej ponuke vám poskytneme na čísle: 0

Ponúkame prácu pre zručného pracovníka v oblasti lakovania, prípravy striekania, samotného striekania plechových dverí,prípadne jednoduchej montáže ako aj iných nevyhnutných služieb súvisiacich s hlavnou podnikateľskou aktivitou zamestnávateľa – výroba a montáž oceľových dverí, manipulačných paliet, manipulačných vozíkov a iných výrobkov. Pracovník môže byť prijatý do stavu zamestnancov, alebo pracovať ako živnostník. 13-ty plat sa na živnostníkov nevzťahuje.
Mzdové podmienky (brutto)
10,66 - 11,91 EUR/hod.Mzda na živnosť, možnosť práce na na TPP
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity:
- Pracovný odev (údržba + čistenie)
- Mesačný BONUS – 10 eur za deň ( variabilná zložka )
- 13-ty plat ( výška mesačného platu – na konci roka ) platí iba pre zamestnancov
- príplatky za sťaženú prácu platí iba pre zamestnancov
- Jendozmenná prevádzka ( 6:00 – 14:30 )
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
lakovník
Miesto práce
Robotnícka 2136/72, Považská Bystrica-Strojárne
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Podľa dohody
Poprosím kontaktovať na email: katarina@

Ponúkame Vám zaujímavú investičnú príležitosť, stať sa súčasťou mikro-priemyselného parku vo významnej priemyselnej obci Štós, ktorá ňou je už od začiatku 19.storočia. Táto rýchlo rozvíjajúca sa obec prekvitala hlavne v oblasti baníctva a kováčstva, čo sa neskôr pretavilo do postavenia továrne na výrobu značkových nožov.
ZÁKLADNÉ ÚDAJE:
Lokalita: Štós (45 km od Košíc)
Predmet: časť z komplexu bývalých závodov Sandrik Štós, a.s.
skladové a výrobné haly - 2x veľká hala, 1x malá hala - 2940 m2
administratívna budova a vrátnica - 1110 m2
priestory pre zamestnancov (cca pre 300 zamestnancov) na dvoch podlažiach – 900 m2
kotolňa – 210 m2
Úžitková plocha spolu: 6200 m2
Stav: pôvodný stav
Veľkosť pozemku: 1,6 ha
Inžinierske siete: elektrina- trafo,
voda- dá sa napojiť na obecnú vodu alebo možnosť vykopania vlastnej studne
KONŠTRUKCIA STAVIEB:
Rok výstavby: 50.-te roky
Konštrukcia: tehla/betón, kovová konštrukcia
Strecha: šikmá – plech, sklo
POPIS MIESTNOSTÍ - DISPOZÍCIA:
Vstup do komplexu je cez vrátnicu s bránou, nasleduje dvojpodlažná administratívna budova, ktorá má zo zadnej strany štyri garáže. Pozdĺž cesty, ktorá vedie stredom cez celý komplex sa po ľavej strane ťahajú haly. Prvá budova je pre zamestnancov ( sociálka). Tá je prepojená priamo s výrobnými a skladovými priestormi a tiež sú prepojené jednou hlavnou chodbou medzi sebou. Po pravej strane cesty je trafostanica a kotolňa. Jedna z veľkých hál má nakladaciu rampu, ostatné veľké plechové brány pre vstup autom.
Ďalšie budovy v komplexe sú zabehnuté firmy, ktoré tvoria súčasť areálu a teda mikro-priemyselného parku.
Na obrázku č. 17 sú vyznačené budovy ktoré sú predmetom predaja.
V ostatných priestoroch, stále beží výroba predmetov z plechu. V prípade záujmu možnosť po konzultácii odkúpenia aj týchto.
LOKALITA A OKOLIE:
- komplex sa nachádza pri vstupe do obce Štós
- obec je obklopená krásnou prírodou a je známa dlhoročnou tradíciou Štóskych kúpeľov.
- kompletná občianska vybavenosť – obchody, park, zakladná škola, materská škola, sieť obchodov a služieb, zdravotné stredisko, pošta, knižnica, turistická ubytovňa a iné ubytovacie zariadenia.
- parkovanie pred areálom ale aj vo dvore
CENA A PLATBA:
- na cene je možné sa dohodnúť
- cena budov 120,-EUR/m2
- cena pozemku pod budovami 11,-€
- platba v hotovosti alebo prostredníctvom hypotekárneho úveru (pomôžeme Vám s jeho vybavením).

Pracovník výjazdovej skupiny PCO
Ochranná služba s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
dohodou / ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
5,1 - 7 EUR/hod.výkonnostné odmeny + koncoročné odmeny + všetky príplatky vyplývajúce zo zákonníka práce
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v zásahovej jednotke PCO - výjazdy k objektom na pokyn operátora,
Vedenie príslušnej dokumentácie,
Starostlivosť o zverenú zbraň,
Starostlivosť o zverené služobné motorové vozidlo,
Starostlivosť o svoje stanovisko.
Zamestnanecké výhody, benefity
náborový príspevok 300 €,
pravidelná mzda vyplácaná vždy do 10.dňa v mesiaci,
všetky príplatky v zmysle zákonníka práce,
mesačné výkonnostné odmeny,
príjemné pracovné prostredie,
vianočné odmeny,
práca v stabilnom kolektíve,
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
SBS
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Preukaz odbornej spôsobilosti v zmysle zákona o SBS - nutná podmienka,
Minimálna prax v SBS 2 roky - nutná podmienka,
Vodičský preukaz B,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Bezpečnostná agentúra zaoberajúca sa ochranou objektov od r. 1996. Naša spoločnosť patrí k špičke v poskytovaní bezpečnostných riešení. Sme držiteľmi certifikátov ISO, Našou prioritou je spokojnosť našich klientov ako aj našich zamestnancov. Všetky naše záväzky voči zamestnancom si plníme načas a podľa platnej legislatívy. Životopisy je možné zasielať na: os@
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Tel.:
E-mail: os@

Úväzok: 100%
Termín nástupu: i h n e ď (9.1.2023)
(do 31.8.2023 s možnosťou predĺženia)
Základné požiadavky:
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
Kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky v zmysle zákona č. 138/2019 Z. z. o pedagogických a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa vyhlášky č. 1/2020 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov. v v znení neskorších predpisov.
Bezúhonnosť.
Zdravotná spôsobilosť.
Prax aspoň 1 rok.
Doplňujúce informácie pre uchádzačov:
Platové podmienky sú určené podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov vo výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 138/2019 Z. z. Základný tarifný plat bude stanovený podľa dosiahnutého vzdelania a odpracovaných rokov.
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom zasielajte elektronickou formou na adresu:
K žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov pre potreby výberového pohovoru v zmysle zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

EVA MARCINOVÁ z realitnej kancelárie CASSOVIA REALITAS ponúka ***EXKLUZÍVNE*** Na predaj investičnú nehnuteľnosť - komerčnú budovu v centre mesta Prešov, na Slovenskej ulici.
Pozrite si video obhliadku k nehnutelnosti :
Komerčná budova s prevádzkou Irish Pub v Prešove sa nachádza v samotnom centre mesta s výbornou lokalitou a menom, ktorá je Prešovčanom veľmi blízka a známa.
Komerčná budova bola postavená v roku 1893, už vyše 30 rokov ponúka svojim zákazníkom reštauračné služby, má svoju klientelu, ktorá sa opäť a rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia.
Budova je sčasti podpivničená o zastavanej ploche 157m2, 1. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 284m2, 2. nadzemné podlažie o zastavanej ploche 186m2 , s priľahlým pozemkom 332m2.
Budova je tehlová, zateplená , prešla rekonštrukciou a dostavbou zadnej časti budovy v roku 2011, kde vznikla na 1.poschodí veľká letná terasa, z ktorej máte výhľad priamo na budovy v centre mesta.
Vstup do budovy je priamo z chodníka ulice, s vlastným pozemkom a parkovacím miestom. Je napojená na všetky inžinierske siete.
Na prízemí budovy je nateraz prevádzka Irish Pabu s kompletným reštauračným zariadením, bar, zimná záhrada, toalety dámske a pánske, , plne vybavená kuchyňa, skladové priestory a zázemie pre zamestnancov.
Na 1. poschodí je letná terasa a dve bytové jednotky, ktoré sa dajú využívať na trvalé bývanie , či prenajímať, resp. zmeniť účel na kancelárske priestory.
Reštauračné zariadenie je doposiaľ plne fungujúcou prevádzkou .
Priestor pozostáva zo vstupnej chodbovej časti, samotnej reštaurácie s väčšou kapacitou pre cca 55 hostí, prepojenej veľkým barovým pultom , zimnej záhrady s kapacitou pre cca 25 hostí a letnej záhrady na poschodí s kapacitou pre cca 40 hostí. Súčasťou reštauračného zariadenia sú kompletne rekonštruované pánske a dámske toalety, plne vybavená kuchyňa, 8x skladové priestory, zázemie pre zamestnancov ( vybavené sprchou, toaletou).
Hneď vstup do budovy vás osloví a zaujme, nakoľko vás upúta už samotným typickým interiérovým zariadením s nádychom írskeho štýlu, ktorý pokračuje aj v samotnej reštaurácii, kde prevláda drevený nábytok, steny z tehál ako aj zariadenie veľkého baru s dreveným sedením.
Samotná kuchyňa plne vybavená je prepojená so skladovými priestormi a zázemím pre zamestnancov.
Na prízemí sa nachádza tzv. zimná terasa opäť zariadená v danom štýle .
Značne využívaná je aj letná záhrada na 1. poschodí , ktorá sa využíva nielen v teplých mesiacoch, nakoľko je celá uzavretá a zastrešená.
Reštaurácia má svoju klientelu, ktorá sa stále rada vracia a vyhľadáva takýto typ zariadenia.
Je možné pokračovať v prevádzkovaní tohto zariadenia, resp. aj prevádzky iného typu.
Táto ponuka komerčnej budovy určite upúta svojím menom, účelom využitia a potenciálom, ktorým disponuje.
Bližšie informácie o tejto investičnej ponuke vám poskytneme na čísle: 0918