kurz uctovnictva - strana 40
Počet nájdených inzerátov KURZ UCTOVNICTVA
: 1000 - strana 40

Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Poprosíme Vás keďže sa uchádzate o miesto asistentky kde sa vyžaduje aj komunikatívnosť je potrebné nás kontaktovať telefonicky nie prostredníctvom SMS. Ďakujeme.

Dobrý deň,
hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne.
Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni.
Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku.
Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov.
Ďakujem.

Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.

Účtovná kancelária ponúka prácu externej účtovníčke s praxou týždenne 20 hod. Znalosť slovenského a maďarského jazyka nutná.
Účtovanie podvojného účtovníctva v programe POHODA, spracovanie miezd (5), spracovanie DPH a DPPO.

Pracovná náplň : ekonomika , analytická evidencia , postupne preberanie agendy hlavnej účtovníčky firmy .
Pracovne predpoklady : vzdelanie v príslušnom smere , ovládanie min. základov podvojného účtovníctva , ovládanie min anglického jazyka , komunikačné schopnosti ,
Ponúkame : mzda minimálne 1100 Eur po zaškolení a viacero firemných benefitov nastavených podlá konkrétnych potrieb
Miesto výkonu práce : Spišská Nová Ves , možnosť flex prac času .
Nástup : ASAP
Prosím pripadne uchádzačky aby posielali svoje žiadosti na cv@

Ponúkame pre študentov VŠ prácu (dlhodobého charakteru) v oblasti účtovníctva.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Ovládanie programu OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy.
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: pomocné účtovnícke práce bez uzávierok a DP,
- administratíva
- spracovanie mesačných podkladov k účtovníctvu,
triedenie dokladov a pod. .
Práca pod dohľadom.
Odmena 4,10€/hod.(na začiatok).
Životopis posielajte na:
Telefonicky budú pozvaní na pohovor vybraní záujemcovia.

Pozdravujem,
Hľadám si brigádu v administratíve formou homeoffice (s občasnou možnou prácou z kancelárie-vramci Košíc). Skúsenosti s administratívou a základmi účtovníctva mám. Brigádu hľadám popri TPP, pričom svoj čas viem ponúknuť počas víkendov a v poobedňajších hodinách počas pracovného týždňa.
Ovládam účtovnícke programy Kros a Pohodu, zároveň sa dokážem rýchlo naučiť ovládať aj v interný systém firmy.
-pomocné účtovnícke práce
-fakturácia
-správa eshopu
-personalistika
-štatistiky
-finančne reporty
a ďalšie…
Som zodpovedná a prácu vždy odovzdávam na čas. Na odmene za vykonanú prácu sa vieme dohodnúť. Prvý kontakt uprednostňujem formou e-mailu, následne sa vieme dohodnúť na ďalšej komunikácii (tel.c. v inzeráte je vymyslené)

Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo.
Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň.
Životopisy zasielať na
email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel.
Miesto výkonu práce: Turzovka.
Mzda: 920 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.

Ponúkam spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva, DPH, mzdy a personalistika.
Cena dohodou.

Vyplniť daňové priznanie nie je jednoduché. Neriskujte chybu. Obráťte sa na nás.
Spracujeme daňové priznanie pre fyzické aj právnické osoby.
Ponúkame komplexné spracovanie účtovníctva a miezd.
Cena závisí od náročnosti práce.

Ponúkam komplexné vedenie podvojného účtovníctva , vypracovanie daňových priznaní, DPH, mzdy.
Prax 25 rokov. Cena dohodou.

Ponúkam vedenie účtovníctva, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb (typ A, typ B), k dani z príjmov právnických osôb, vypracovanie DP k DPH vypracovanie DP k dani z motorových vozidiel, spracovanie personálnej a mzdovej agendy... Cena dohodou, individuálny prístup, mám dlhoročné skúsenosti.

:) externé vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, miezd a personalistiky
:) vypracovanie daňových priznaní (typ A, B, DPH, daň z motorových vozidiel)
:) 10-ročná prax, VŠ vzdelanie, práca v programoch spoločnosti Kros
:) na rozumnej cene sa určite dohodneme

PONÚKAM VYPRACOVANIE DAŇOVÉHO PRIZNANIA typ FO A a B.
Daňové priznanie zasielam v pdf a xml forme na email. Následne si ho viete kdekoľvek vytlačiť.TYP A VIEM AJ PODAT ak ste Trnavský-Bratilavský kraj!ZBIERAM DOKLADY raz týždenne u Vás DOMA!!!!TRNAVSKý+BRATISLAVSKÝ KRAJ!ALEBO zašlem vypracované na emailVY si len podáte ak na príslušnom danovom úrade CELÁ SR!!!ROBÍM AJ CUDZINCOM AK MAJÚ PRECHODNÝ POBYT A MALI ZDANITELNÉ PRÍJMY NA SK!TAKISTO POMOŽEM so všetkými potrebnými úkonmi ak si NEVIETE DAT RADY(cudzinecká polícia,sociálna+zdravotná poistivna+finančná správa,zakladanie živnosti,s.r.o,vedenie účtovníctva fyzickým aj právnickým osobám,všetky druhy DANOVÝCH PRIZNANÍ+VRÁTENIE DANE zo zahraničia) Diskrétnosť, dodržiavanie GDPR, elektronické podanie - zdarma
typ A - príjmy zo závislej činnosti zamestnanie, brigády, dohody 20e typ B - živnosť (paušálne výdavky) 40e
zyp B . živnosť (reálne výdavky ) 50e
typ B - osobná asistencia, iné príjmy 35e
typ B - kombinácia zamestnanie + príjmy z prenájmu nehnuteľnosti 35e
daň z motorových vozidiel 10€
Elektronické podanie daňového priznania - ZDARMA (ak máte vybavené prístupy na daňový úrad)
DOKLADY VIEM V TRNAVE A OKOLÍ VYZBIERAŤ!m.stefakova@

Ponúkam vedenie externého podvojného účtovníctva pre obchodné spoločnosti a neziskové organizácie, spracovanie mzdovej agendy, spracovanie daňových priznaní (DPH, Daň s príjmov a daň z motorových vozidiel), komunikácia s poisťovňami a Finančnou správou. Viem aj prísť osobne do ktoréhokoľvek z miest Košického kraja ako aj do mesta Prešov.

externá účtovníčka s viac ako 25 ročnou praxou ponúkam služby v oblasti spracovania podvojného účtovníctva, príprava a podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel, dane z príjmov FO, PO a k DPH. Spracovanie personalistiky a miezd, komunikácia s úradmi a ročné zúčtovanie dane. Účtovníctvo spracovávam v programe Omega a mzdy v programe Olymp od firmy KROS. Dodanie dokladov osobne, alebo mailom. Oblasť Galanta, Sereď, Šaľa, Nitra, Trnava, Dunajská Streda, pri mailovom doručení dokladov celé Slovensko.
Teším sa na spoluprácu. kontakt: uctovnictvosaga@

Do našej prevádzky v Prešove prijmeme internú účtovníčku/účtovníka s praxou. Prac. náplň: vedenie podvojného účtovníctva a skladu v programe Omega alebo MKsoft, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba cca 7.30 - 15.30, TPP alebo ŽL, ovládanie anglického alebo maďarského jazyka výhodou. Viac info telefonicky alebo osobne. Mzda podľa formy úväzku. Životopis prosím pošlite na

Hľadáme spoľahlivého účtovníka alebo účtovníčku, ktorý sa chce ďalej učiť nové veci, má rád výzvy a baví ho práca. Ako benefit poskytujeme možnosť pracovať aj z domu a možnosť odborne napredovať. Podmienkou je samostatnosť, znalosť legislatívy, účtovníctva, dani z príjmov a DPH. Samozrejme rýchlosť, presnosť a pro-klientsky prístup.

Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@