linearne vedenie - strana 36
Počet nájdených inzerátov LINEARNE VEDENIE
: 1000 - strana 36

York 100 lux zverak - 120€
vyrobený zo šedej liatiny GG25, odlievaný
- čeľuste s vysokokvalitnej ocele kalené na 45 HRC ± 5 HRC
- integrovaná otočná doska s polohovacími skrutkami
- presné valcové vedenie
- vratidlo s bezpečnostnými koncovkami
- upevnenie k základnej doske maticami
- vreteno a matice zinkochrómované
Ako novy

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod

Asistent obchodného vedúceho - administratívna práca, telefonická, mailová a osobná komunikácia,
spracovanie agendy .....
Vedúci obchodnej skupiny - koordinácia, vedenie tímu, zaškolenie nových pracovníkov
- príprava projektov
- nutné zaškolenie
Podmienky - komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- kreativita, bezúhonnosť,
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- znalosti MS OFFICE, EXCEL, WORD, platforma ZOOM
Ponúkame: - kancelársky priestor - možná i práca z domu
- bezplatné profesionálne vzdelávanie
- variabilná pracovná doba,
- firemné akcie a dovolenky, firemný mobil.
- vhodné na hlavnú, vedľ.činnosť, absolventskú prax
- kariérny rast,
Odmena je v závislosti od vykonanej práce a vykonávanej pozície,
- zvyšovanie príjmu už po treťom mesiaci
V prípade záujmu životopis zašlite e-mailom na adresu: blaskovavlasta@, vybratých uchádzačov budeme kontaktovať na osobný pohovor.

Spracujem mzdy Vašich zamestnancov, TPP aj dohodári, vrátane evidencie, mesačných výkazov, pomôžem Vám s administratívnymi prácami, na ktoré nemáte čas a chuť, napr:
- prihlášky, odhlášky do Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne
- elektronická komunikácia s daňovým úradom
- daňová evidencia
- zapisovanie údajov
- vedenie databázy
- prepis textov do elektronickej podoby,
aj z rukopisov
Máte odložené daňové priznania? pomôžem vám ich spracovať.
Pomôžem Vám s výberom produtov finančného trhu, úvermi, PZP, II. pilier, III. pilier, refinancovanie hypotéky, konsolidácia úverov, refinancovanie.
Rada budem súčasťou vašich finančných rozhodnutí.
Som mzdová účtovníčka s 25ročnou praxou.
Môže byť home office, dohoda, čiastočný úväzok, živnosť
Na odmene sa určite dohodneme.

Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@

Zdravím,
hľadáme účtovníčku na HPP, alebo na SPÚ ( 4 hodiny).
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- samostatné vedenie podvojného účtovníctva,
- komunikácia s daňovým úradom,
- účtovanie a kontrola došlých faktúr,
- príprava a účtovanie odberateľských faktúr,
- účtovanie bankových výpisov,
- účtovanie interných dokladov,
- kontrola a príprava daňových priznaní k DPH,
- kontrola účtov, správnosti, úplnosti a ich inventarizácia,
- spracovanie miezd zamestnancom spoločnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 ročná prax v účtovníctve,
- vyžaduje sa kvalitná a samostatná práca
- dobrá znalosť/orientácia v platnej účtovnej a daňovej legislatíve
- zodpovednosť, logické a analytické myslenie,
- práca v programoch Omega alebo MRP K/S.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, ktorá sa venuje zasielateľstvu, stavebným , výkopovým a zemným prácam.
Spoločnosť poskytuje zasielateľské služby súvisiace s poskytovaním prepravy tovaru v rámci EÚ - slovenským, českým a poľským prepravcom.
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
OMEGA - Pokročilý
Výkon Práce: Turzovka
Kontakt :
Nastúp do práce podľa dohody.

Ponúkam vedenie účtovníctva jednoduché aj podvojné, spracovanie miezd, daňových priznaní, daňové poradenstvo. Cena dohodou.

EXKLUZÍVNE na predaj Panský dom postavený približne v roku 1530. Pozemok má rozlohu 1757 m2, nachádza sa v centre vinárskej obce Sebechleby.
Budova je v pôvodnom stave, pripravená na rekonštrukciu. Vhodná na investičnú príležitosť ako penzión alebo bytový dom.
Tento Panský dom má 2 nadzemné podlažia, kde každé má výmeru cca 220 m2 a pivničné priestory o výmere 25 m2, z ktorých v minulostii viedli podzemné chodby.
Prípojka na plyn je v dosahu. V obci prebieha budovanie novej kanalizácie, teda do budúcna bude možnosť pripojenia.
Terajší majitelia majú k dispozícií vypracovaný aj projekt, ktorý ponúka možnosť rekonštrukcie na penzión s kapacitou cca 45 osôb. Projekt zahŕňa aj oddychové relaxačné priestory ( sauna, bazén, fitness ...)
Sebechleby sú známe svojou bohatou históriou. Na prelome 16. a 17. storočia tu sídlilo vedenie Hontianskej stolice a boli tu volení vyslanci do krajinského snemu.
Pod obec patrí vinárska oblasť Stará Hora,ktorá je výnimočná svojími pivničnými obydliami, ktoré sa obývajú len pri výrobe vína. Koná sa tu Oberačka po Sebechlebsky. Jej posledná návštevnosť bola cca 23 000 ľudí. Oblasť Sebechlebov má veľkú návštevnosť turistov, je tu krásna príroda, veľká vodná priehrada a ticho. Vybudovaná je cyklotrasa a motocross. Vzdialenosť do najbližších miest: Dudince kúpele - 23km,Štiavnica historické mesto - 24km.
Pri vážnom záujme, viac informácií ( vypracovaný projekt a viac fotografií) v RK.
Predáme, alebo prenajmeme aj Vašu nehnuteľnosť. Pomôžeme Vám pri príprave nehnuteľnosti na predaj. Zabezpečíme pre Vás vypracovanie kvalitných kúpnych zmlúv, dohodneme znalecký posudok, vybavíme kataster, zabezpečíme odovzdanie nehnuteľnosti a prepis energií. V prípade potreby zabezpečíme pre Vás statický posudok, vypracovanie geometrických plánov, vypratanie nehnuteľnosti, právne poradenstvo. Viac info e-mail: krahulec@
Počet poschodí: 1
Počet izieb: 5
Zastavaná plocha: 225m²
Obytná plocha: 441m²
Celková rozloha: 1757m²
Rozloha pozemku: 1757m²
Úžitková plocha: 441m²
Vlastníctvo: osobné
Stav: pôvodný
Odvoz odpadu: áno - separovaný
Voda: studňa a vodovod
El. napätie: 230/400V
Kanalizácia: septik
Internet: telefónna linka
Kúpeľňa: áno
Pivnica: áno
Výťah: nie
Parkovanie: vonkajšie
Inžinierske siete: áno
Postavené z: iné
Zariadenie: nezariadený
Zateplený objekt: nie
Strecha: pôvodná
Káblová televízia: áno
Energetický certifikát: C
Okná: drevené
Prístupová cesta: asfaltová cesta

Si fanúšik Applu? Alebo ťa zaujímajú iné akciové tituly, ktoré lámu pravidelne rekordy?
Ak ťa zaujíma svet financií a investovanie neváhaj a pridaj sa k nám!
Sme slovenská firma zložená z profesionálneho tímu ľudí s dlhoročnými skúsenosťami, ktorá sa špecializuje na známe akciové tituly ako napr. APPLE, GOOGLE, AMAZON, MICROSOFT a ďalšie, ktoré hýbu svetom.
Preto ponúkame prácu pre skúsených maklérov ale aj začiatočníkov s nadštandardnými benefitmi ako sú napríklad:
Nástupný fixný plat 1000€ + Provízie až do výšky 5000€
(Priemerný plat Konzultanta 2200€)
(Priemerný plat Manažéra 3500€)
Pracovný čas od Pon - Pia 8:30 - 17:00
Práca na TPP aj SZČO
Medzinárodné školenia
Certifikát OFV, AML,
Odborné skúšky v NBS
Rýchly kariérny rast
Balíček súťažných odmien, výkonnostný bonus
Pravidelné teambuildingy
Mladý kolektív a pozitívna atmosféra
Zabezpečený pitný režim - káva, čaj
Atraktívne kancelárske priestory s veľkou terasou
Náplň práce:
- Telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- Organizovanie a vedenie osobných stretnutí v rámci našej kancelárie
- Budovanie vzťahu s klientmi
- Práca s PC a mobilom
- Plnenie pokynov nadriadeného
Každého pracovníka zaškolíme v rámci pracovných hodín
Konzultant so skúsenosťami (Lepšie platové podmienky)
Požiadavky na pozíciu:
- Ambiciózny a flexibilný prístup k práci
- Výborné komunikatívne zručnosti
- Minimálne Stredoškolské vzdelanie ukončené maturitnou skúškou
- Vzdelanie v obore výhodou (nie však podmienkou)
- Čistý register trestov
Termín nástupu IHNEĎ !!!
V prípade záujmu nám posielajte váš životopis aj s fotkou na email: info@
Alebo kontaktujte telefonicky na:

Ponukam na predaj Americky privesny vozik na vodné skútre kategórie O1 (stači obycajny vodicsky preukaz). Vozik je vo velmi dobrom technickom stave, nové ložiská, el. vedenie s LED osvetlenim a s dobrymi pneu. Na vozik sa zmestia dva velke skutre + stojka na stred privesu. Pre blizsie informacie viac po telefonickom rozhovore.

Informácie o pracovnom mieste:
Jedna sa o vedenie účtovníctva fo firme,
Prijmanie a vybavovanie objednávok
Služobný telefón, Laptop,
uvádzný plat v hrubom,
práca vykonávana fo firme v Medzilaborciach,
Po- Pi - 8:00-16:00
CV poslite na mail, inzerat plati do zmazania

➡ Hľadáme zdravotné sestry a zdravotníckych asistentov pre domovy dôchodcov v Rakúsku, blízko Viedne!
➡ Jedná sa o poskytovanie dlhodobej starostlivosti o seniorov, vedenie ošetrovateľskej dokumentácie, realizácie výkonov na základe vopred stanoveného ošetrovateľského plánu.
➡ Akceptované sú zdravotné sestry, zdravotnícki asistenti a praktické sestry.
➡ Úroveň nemeckého jazyka stačí na úrovni A2. Potrebné je uznanie vzdelania "Anerkennung" s ktorým Vám pomôžeme.
➡ Je možné pracovať tri týždne a 1 týždeň voľna.
➡ Ubytovanie je hradené v plnej výške.
➡ + 300 € diéty
➡ 13 a 14 plat + príplatky za prácu v noci, za sobotu a nedeľu
➡ Flexibilný plán služieb.
➡ Možnosť stravovania za symbolické ceny!
➡ Príjemný kolektív, kde už pracujú slovenky
➡ Krásne okolie - dostupnosť zabezpečená verejnou dopravou.
???????? Viac informácií kontakt@ a na tel. čísle: +42. ????????

Súčasné spoločnosti sú z hľadiska svojho fungovania ako stvorené pre využitie pokroku v IT technológiách, v rámci transformácie účtovníctva do digitálnej doby vďaka čomu je možné výrazné zvýšenie efektivity pri spracovávaní veľkého množstva podkladov do potrebných výstupov.
Ekonomicko-konzultačná spoločnosť TOP Clerks aktívne pôsobiaca na území SR a ČR ponúka možnosť využitia služieb vedenie účtovníctva, ekonomického/daňového poradenstva, auditu.
Efektivita
Úspora finančných prostriedkov a času vďaka inteligentným IT riešeniam. Naše služby sú dostupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom online prístupu
Výkonnosť
Tisíce položiek spracované hromadne využitím robotizácie procesov. Výstupy/reporting podľa požiadaviek klienta
Odbornosť
Spolupracujúci experti na účtovníctvo a IT špecialisti, ktorý prinášajú optimálne riešenie na mieru konkrétnemu klientovi
Spoľahlivosť
Pre našich klientov sme dlhodobým a spoľahlivým partnerom. Naše služby sú Vám vďaka zastupiteľnosti vždy k dispozícií

Máš strojné vzdelanie a rád by si spoznal technológie jadrovej elektrárne? Si tímový, manuálne zručný, zodpovedný a ochotný učiť sa nové veci? Do tímu zohratej partie chlapov strojnej údržby hľadáme novú posilu.
Náplň práce:
• Výkon opravárenských a údržbárskych prác na strojno-technologickom zariadení.
• Odstraňovanie zložitých porúch, výkon kontrol, príprava a zúčastňovanie sa na výkone funkčných skúšok.
• Vedenie pracovnej skupiny pri opravách a údržbe strojno-technologického zariadenia a pri dodávateľských prácach.
• Príprava podkladov k technickému vyhodnoteniu údržbárskeho zásahu.
• Výkon podporných remeselných prác potrebných k výkonu činností.
Mzda:
Základná mesačná mzda pri nástupe je: 1009 EUR brutto + mesačná výkonnostná odmena až do výšky 13,1% zo základnej mesačnej mzdy.*
*Po doplnení si odbornej spôsobilosti potrebnej pre samostatný výkon práce v jadrovej elektrárni, zapracovaní sa a na základe vyhodnotenia adaptácie po 1 roku od nástupu, bude vaša základná mesačná mzda prehodnotená. V závislosti od prevádzkových aktivít sa priemerná mesačná mzda na pozícii Zámočník môže pohybovať až do výšky 1800 eur brutto - (uvedená suma je vrátane mesačnej výkonnostnej odmeny, mzdových zvýhodnení, odmien, nadčasov a pod.).
Požiadavky:
• SŠ/ ÚSO vzdelanie – strojné zameranie (zámočník, potrubár).
• Minimálne 4 roky odborných skúseností.
• Požadujeme manuálnu a technickú zručnosť, samostatnosť pri organizácii prác, znalosť čítania technickej dokumentácie.
Oslovila ťa naša ponuka?
Daj nám o sebe čo najskôr a pošli svoj životopis cez formulár v nasledovnom linku:

Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.

Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.

Montážna firma Slovak Partner s.r.o. hľadá skúseného náborára/ku s praxou. Náplň práce: nábor a výber nových pracovníkov, vedenie pracovných pohovorov, podpisovanie zmlúv a iná administratíva. Práca je pre SZČO. Plat 1000.- plus prémie. možnosť práce aj z domu. Bližšie informácie na tel.čísle

Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo).
Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel.
Plat : dohodou

Ponúkame kompletné služby v oblasti vedenia jednoduchého a podvojného účtovníctva, personalistiky a miezd. Vedenie účtovníctva a miezd zabezpečujeme v mieste nášho podnikania v našom účtovnom programe. Účtovnícke práce sú zabezpečované na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujeme. Tieto je možné zasielať aj elektronicky. Táto forma je vhodná hlavne pre živnostníkov, ktorí vedú jednoduché účtovníctvo a spoločnosti, ktoré vedú podvojné účtovníctvo a nechcú sa zaťažovať nákupom softvéru, jeho aktualizáciami a sledovaním účtovno-právnych predpisov. Programové vybavenie MONEY S4. V prípade záujmu prosím kontaktovať emailom na Stará Turá a široké okolie. Cena dohodou.

Názov pozície:
administrátor(rka) centra zdravia a krásy
Nástup: 1.12.
Typ zmluvy: TPP
Čistá mzda: 670 eur
Hruba mzda : 850 eur
+ pohyblivá časť viazaná na výsledky centra
Prac.podmienky:
po- so : 6,5 hod denne na smeny doobeda/poobede
podľa rozpisu medzi dvoma administrátormi.
Centrum bude otvorené po- so od 8:00- 21.00
Náplň práce:
- komunikácia s klientami, vedenie objednávok a rezervácií
- predaj ponúkaných služieb a výrobkov
- administrácia a prezentácia centra na soc. sieťach
Podmienky:
- slovenský a anglický jazyk
- príjemné a pozitívne vystupovanie
- pracovná skúsennosť v dannej oblasti plusom