niesom nie som - strana 2
Počet nájdených inzerátov NIESOM NIE SOM
: 1000 - strana 2

Rok Výroby: 2014
Palivo: Diesel
KM: 209 300
1968cm3, 130kW (177PS), P, A8, Diesel, Čierna
Spotreba vozidla (l/100km): 5,7 / 4,3 / 4,8 (mesto, mimo mesto, kombinovaná)
Činitel odporu 0,32
Zrýchlenie 0-100: 8,4
STK a EK platí do 22.6.2024
Predám Audi A4 B.5 Avant 2.0 TDI. Rok výroby 2014, dovezene 2018, najazdene momentálne 209 xxx km (auto používam, takže mierne stúpa). Kupoval som ho v 2018, dovezene z DE. Na Slovensku som prvý majiteľ (mimo dovozcu). Keď som ho kupoval, dal som ho overiť cez , všetko bolo v poriadku. 2 x kľúč, 1x plastový. VAM R1. Vzadu zatmavené sklá s certifikátom.
Auto ma kombináciu manuálnej prevodovky a adaptívneho tempomatu.
V aute je niekoľko drobných vylepšení. Vymenil som pôvodné gumené za kovové, pretože mi lepšie sadli. K autu dám aj tie pôvodné. Auto som odhlučnil s materiálmi a podľa návodov od . Sú spravené kapota, predné dvere, predné podbehy, zadné podbehy a čiastočne kufor. Zároveň som menil silentbloky motora a prevodovky koli vibráciám. Garantujem, že tichšiu a kultivovanejšiu 2.0 TDI A4 ste nestretli. Vypnutý start stop, zapnute dosviecovanie do zákrut, pretočenie budíkov pri štarte. Predné stredobasy a výškové reproduktory sú vymenené za Hertz z . Auto má zimné 16 originálne disky ako zimnú sadu a letné 17 ATS Antares polar-silver.
Letné gumy Sava Intensa UHP 2 225/50R17 98Y XL, DOT 1618
Zimné Kleber Krisalp HP3 DOT 5219
sezónne koberčeky(letné, zimné)
Na audinku som si zvykol a je to perfektné auto, ale je čas odovzdať ju do dobrých rúk ďalej.
Staral som sa o ňu dobre, keď som tankoval, dával som VIF SUPER DIESEL a netankoval som na pofidérnych benzínkach. Servis som robil preventívne, nečakal som, kým sa niečo rozsype. Rozvody som už menil, takže žiadne investície by sa nemali diať.
Interiér je vo výbornom stave. Nič nevŕzga. Tlačidlá nezošúchané.
Kupujete auto, čo predáva majiteľ a teda žiaden dovoz na kšeft.
Dôvod predaja je kúpa nového, benzínového auta do mesta.
Výbava:
Farba je čierna BRILLANTSCHWARZ LY9B. TP píše, že je to čierna metalíza, výpis výbavy že čierna briliant. Motor 2.0 TDI 130KW CGLC s 6 stupňovým manuálom.
Bi xenón, denné led svietenie, predné a zadné hmlovky, adaptívny tempomat, lane assist, parkovacie senzory vpredu + vzadu, Audi Braking Guard (varovanie a brzdenie pred čelnou zrážkou, veľmi užitočné), mmi monitor oleja, monitoring tlaku pneumatík.
Airbagy vodiča, spolujazdca, bočné airbagy, hlavový airbag.
Emisná norma Euro 5 (bez adblue, s DPF)
Kožený volant s ovládaním, kožená hlavica riadiacej páky. Vyhrievane predne sedačky, elektrická bedrová opierka vodiča. Automatická klimatizácia (1 zóna).
Dažďový senzor, svetelný senzor
MMI LOW, sú tam mapy aktualizovane cca 2019. Bluetooth na volanie (bez hudby), dvd prehrávač, slot na 2x SD kartu (v jednej sú mapy). Lakťová opierka, elektrická ručná brzda.
Fa

Zdravím, rozmýšľam o predaji môjho biku CTM Boxxer 3.0. Mal som s ním väčšie plány ale keďže som študent nemôžem si to dovoliť. Kúpil som ho na MTBiker bazári za 750€.
Rám - CTM Boxxer 3.0 (M) na ráme sú kozmetické chyby ale treba brať na vedomie že má 10 rokov a bolo na ňom jazdené. Bike mal krabí chod takže som vymenil ložiská a v ráme nieje žiadna vôľa.
Tlmič - Pružinový tlmič rockshox 180mm, hneď po kúpe som vymenil tesnenia a olej.
Vidlica - RST Storm vzduchová 180mm. Vidlica funguje ale potrebuje servis. Tečie olej na nohách a nohy majú zošúchaný olex. Myslím že by stačilo vymeniť guferá a olej ale nepozeral som na to bližšie.
Brzdy - Sram G2R. Kúpil som za 220€ a vymenil za staré Avid elixir 3.
Kotúče - Predný - 203mm Zadný - 180mm
Radenie - Prehadzovačka Sram X5 9 rýchlostná, funguje no v dnešnej dobe už by sa hodil upgrade na ktorý už bohužiaľ nemám peniaze.
Kľuky - Truvativ ruktion, rád by som na nich vymenil pedále za dartmoor, no tie čo sú na biku sú asi hryznuté.
Prevodník - Truvativ 36z tiež by sa hodil vymeniť.
Bashguard - SHMN je možné naň nasadiť napínak aj vodítko.
Plášte - Maxxis Minion DHF nové jazdené len štvrť sezóny dezén je 80%-85% stave.
Ráfiky - Dirt sériové v zadnom vyplete chýbajú z nejakého dôvodu 2 špice.
Náboje - Novatec
Rajdy - Force 740mm
Gripy - Force
Predstavec - Truvativ
Hlavko - FSA
Na biku som spravil všetko čo som vedel a na čo som mal peniaze, som vymenil.
Na biku som bol 3 krát v kalnici a zažil aj pár skokov, no okrem toho nebol nijak namáhaný.
Predávam ho z dôvodu že by som si chcel kúpiť a vyskúšať aj niečo iné.
Pre viac foto a info kľudne píšte/volajte. :)
Dohoda na cene je možná. No investoval som doň dosť času a peňazí, preto taká cena.

Technické špecifikácie:
Technológia zobrazovania: LCD
Uhlopriečka obrazovky (cm): 51
Pomer strán obrazovky: 4: 3
Rozlíšenie obrazu: 640 x 480
Čas odozvy (ms): 16
Svietivosť (cd / m): 450
Plochá obrazovka: áno
100 Hz: nie
Hrebeňový filter: áno
Prepínanie 16: 9/4: 3: áno
PIP: nie
PAP: nie
PAT: nie
Počet tunerov: 1
Tuner DVB-T2: Nie
Zvuk: stereo
Výstupný výkon L + R (W): 4
Subwoofer: nie
Teletext: áno
Pamäť stránok teletextu: 10
Časovač: nie
Spánok: áno
Scart 1: áno
Vstup HDMI: nie
Vstup DV-I: nie
D-Sub: Nie.
Vstup VGA: nie
Zvukový výstup RCA: áno
Predná zásuvka AV: vstup AV
Konektor pre slúchadlá: Áno
Strieborná farba
Základňa: áno
Diaľkový: ovládač PANASONIC
Zdroj:PANASONIC N0JZHK000011
Do zmazania je inzerát aktuálny.
!!! Niesom na telefóne !!!
Prvý kontakt prosím na email: art.pb@, alebo cez formulár bazaru.

Predám samsung galaxy s 22 ultra čierny, 12gb ram plus 8 gb virtuálna ram, 256gb úložisko, telefón bol kupovaný 8/22 v auguste minulý rok, 19 mesiacov ešte v záruke, kupoval som ho ako týždňový čisto nový nepoužívaný, nakoľko sa majitel rozhodol radšej pre iphone, ja som telefón po kúpe použil asi 2x aktualizoval som na android 13, a mal som tam svoje aplikácie ale odvtedy bol zapnutý až včera, nebol používaný z dôvodu že som vlastil vtedy ešte galaxy s21 ultra a potom pred 3 mesiacmi som kúpil motorolu edge 30 ultra ktorú používam primárne doteraz, s22 ultra bola odložená v krabičke, je to uloženka, mám na predaj aj motorolu no našiel sa kupec na motorolu tak som včera nastavil všetko a prehodil veci do samsungu, ale vôbec mi to už nevyhovovalo nakoľko som si zvykol na čistý android v motorole, dôvod predaja je buď kúpa nového samsungu s23 ultra alebo onedlho predstavenej motoroly, ešte niesom rozhodnutý ale prvoradý je pre mňa predaj samsungu, v každom prípade sa jedná o čisto nový telefôn ako priamo z obchodu o čom sa môžte presvedčiť sami, hneď pri kúpe som nalepil ochrannú fóliu a kúpil kvalitné 20 eurové Spigen puzdro ktoré bolo 1x vyskúšané na mobile, je to všetko vidno že sa to nepoužívalo, vyhovovala mi viac motorola a zrejme aj pri nej ostanem nadalej, samozrejme je platná záruka, záručný list/faktúrka, krabica, kábel nedotknutý, iba osobný predaj Bratislava Šaľa, cena 750eur, je to cena za čisto nový telefón nepoužívaný!!! Poprosím prvotný kontakt SMS potom si môžme zavolať. Ďakujem a o cene nediskutujem.

Ponúkam do pléna moju budúcu bývalú kombošku. Srdce mi to trhá, keďže nič nie je viac sexy ako koža v koži, ale už sa nej stal iba lapač prachu. Supersport vytiahnem z garáže raz za rok a už som dosť veľká na to, aby som sa prestala klamať, že ju ešte využijem. Aj keď som ju nenosila, resp. nachytala som maximálne 43 mušiek za sezónu, tak o kombošku som sa príkladne starala. Každú sezónu minimálne 2x dôkladne čistená a impregnovaná podľa návodu na obsluhu. Stihla som ju roztiahnuť do prirodzených rozmerov za čo si účtujem v cene manipulačný poplatok :D Nič nie je viac ako keď už nemusíš absolvovať obliekanie do gatí spolu s polovičkou. A tých rečííí pri tom... ale pri vyzliekaní záhadne asistuje doteraz aj keď mi je komboška o 2 čísla väčšia :D
Takže dostávame sa koreň veci. Poprvé už jazdím iba turistiku v textile a podruhé som sa rozhodla zmenšiť, čo sa mi ako jedna z mála veci v živote podarilo...
Ide o tento model bundy a nohavíc, ktoré k sebe výborne pasujú:
Veľkosť je 42 a v čase mojej slávy som mala pri kúpe 166 cm do výšky a cca 63 - 64 kg na tom prístroji čo nám uberá chuť do jedla. Bunda sa odporúča pre výšku 162.5 - 165.5 cm (som rebel :D, viem) a obvod okolo predností 80 - 84 cm.
Kupovaná bola v Kawasaki BA za zhruba polovicu ľadviny, čo je na naše asi 800 eur... Čo už...bola som mladá a hlúpa a nie tak krásna ako teraz.. proste som tú kombošku potrebovala :D
Za 320 eur ju s plačom v duši posuniem do dobrých rúk. Nájde sa tu nová majiteľka alebo aspoň sponzor budúcej majiteľky? Ak ešte váhate, tak aby som Vám pomohla vyriešiť dilemu, tak Vám prihodím aj balzám na impregnáciu kože. No nekúp to...
Nezabúdajte, že sa blíži čas motorkovania a urobíte tak radosť minimálne dvom osobám. Žene, ktorá ju bude nosiť a samozrejme mne :) Tak smelo do toho.
Skúsiť sa ju dá v BA alebo Vám prisľúbim, že Vám bude pasovať a pošlem na dobierku :)

Rozmery balenia, ŠxVxH: 8.6 x 21.6 x 15.2 cm
Rozmery zariadenia, ŠxVxH: 18.7 x 11.4 x 2.3 cm
Displej - veľkosť, ŠxV: 15.4 x 8.6 cm
Displej - rozlíšenie, ŠxV: 800 x 480 bodov
Displej - uhlopriečka, "; cm: 7.0"; 17.8 cm
Displej - typ: TFT, farebný
Dotyková obrazovka: Áno
Hmotnosť balenia: 771 g
Hmotnosť zariadenia: 352 g
Napájanie: batéria
Akumulátor - typ: nabíjateľná lithium - ion
Akumulátor - výdrž (pohotovostný režim): do 1,5 hod., do 1,5 hod.
Odolnosť voči vode: Nie
GPS prijímač: Áno
Vysoko-citlivý prijímač: Áno
Podpora externej antény: Nie
Podpora externého mikrofónu: Nie
Mapy a pamäť: -----------------------------------------------------------
Basemapa: Áno
Predinštalované mapy: City Navigator Europe
90-dňová garancia najnovšej mapy: Áno
Doživotná aktualizácia máp: Áno
Vstavaná pamäť: podľa zariadenia
Používanie pam. kariet: microSD™
Waypointy/obľúbené/pozície: 1000
product_web: 0, 7448
Cesty: 15
Funkcie a výbava: ------------------------------------------------------------
Záznam trás/ciest: Áno
Správa trás/ciest: Áno
Hlasová navigácia: Áno
Hlasové ovládanie: Áno (nepodporuje slovenský jazyk)
Prispôsobenie hlavného menu: Nie
3D zobrazenie budov: Nie
3D zobrazenie terénu: Nie
Zobrazenie DMT (digitálny model terénu): Áno
Asistent jazdných pruhov: Áno (rozšírený)
PhotoReal™: Áno
nüRoute™ - trafficTrends™: Nie
nüRoute™ - myTrends™: Áno
Automatické zoradenie bodov: Áno
Automatický prepočet trasy (autorouting): Áno
Nastavenie výpočtu trasy: Áno
Okamžitý náhľad na zvolenú trasu: Áno
Nastavenie obmedzení na trase: Áno
Služby pri výjazdoch: Áno
Zobrazenie rýchlostných limitov: Áno
Úprava rýchlostných limitov: Nie
Upozornenie na prekročenie rýchlosti: vizuálne / zvukové
Automatické uloženie pozície parkovania: Áno
Možnosť doplniť body záujmu POI: Áno
Hodnotenie bodov záujmu POI: Áno
Bluetooth®: Áno
TMC prijímač - kompatibilita: Áno
TMC prjímač v dodávke: Áno
Podpora FMI rozhrania: Áno
Multi-mód (jazda, túra, bicykel, loď): Nie
Kde som? funkcia: Áno
Posledný bod (uloženie pozície): Áno
ecoRoute™: Áno
ecoRoute™ HD - kompatibilita: Áno
Fotonavigácia: Áno
MP3 prehrávač: Nie
Prehrávanie videa: Nie
Prehrávač zvukových kníh: Áno
Prehliadač obrázkov: Áno
Garmin Garage™ (ikony vozidiel): Áno
Svetový čas, konvertor meny a jednotiek: Nie
Budík: Nie
Qwerty alebo ABC klávesnica: Áno
Slúchadlá vstup/audio výstup: Nie
Video vstup (kompozitný): Áno
Garmin Voice Studio™ - kompatibilita: Áno
Motocykel (užívateľský profil): Nie
Automobil (užívateľský profil): Áno
TIR (užívateľský profil): Áno
Hry a zábava: Nie
Počet prejazdových bodov: 10+
USB konektor: micro USB
Pôvodná cena 449,90 €

Ahojte v minulosti som spieval asi v 3 amatérských kapelkách, s prvou mám dokonca už síce starú, ale štúdiovú nahrávku, tak snáď úplny nímand nie som, hoci od profíka mám ďaleko. :D Ale dokážem zo seba vypotiť aj nejaký ten text.
Ja len, že mi zachýbalo toto hobby a chcel by som sa k nemu vrátiť. Čas mám vždy najmä cez víkend, no dá sa mi niekedy aj v týždni. Skúšobňu nemám.
Ak by mal niekto záujem so mnou skúsiť niečo hudobne poriešiť či založiť čisto nový projekt alebo ste už hotová kapela, ktorej chýba hlavný spev, tak mi píšte mail. Prosím len o to, aby šlo o muzikantov/kapelu, čo chcú hrať vlastnú tvorbu v slovenskom jazyku (nie som zástanca angličtiny už len tým, že anglicky znie dobre na prvé počutie všetko aj úplna blbosť bez obsahu) + žiadny cover band! Jedine sa zohrať na coveroch, ale priorita je pre mňa vlastná tvorba! Úroveň hrania neriešim, sám som už dlhšie nečinný a vypadol som z toho.
Žánrovo som najviac doma v rocku a metale či v starších kapelách z 80. rokov tak aj pri kapelách po r. 2000. Čo mám rád je strašne veľa. Ale najviac z hladiska podžánrov milujem glam metal, metalcore, post-grunge či tzv. novodobý hard rock, alt. metal, vyrastal som aj na punk-rocku/pop-punku samozrejme len nie už extrémne nemelodické metalové odnože, ale ani zas čistý popík to už nie je pre mňa, proste zlatý stred. :D
Ak som niekoho týmito drístami zaujal či už gitaristu, basáka, bubeníka prípadne už komplet kapelu nástrojmi (vek nad 20 rokov, ja mám 32), tak píšte mail. :) Len prosím, zdržiavam sa v Žiline resp. v Považskej Bystrici, tak najlepšie priamo z týchto miest či blízkeho okolia. Nie z diaľky! Lebo dostal som už v minulosti kopec mailov práve od ľudí nad 100 km, na také maily už nereagujem a zbytočne ušetríte nervy ako sebe, keďže aj tak nemám záujem robiť niečo na diaľku, tak aj mne. Chápeme sa, či? :D ROCK ON!

Nečakal som že to budem písať ale:
Rozhodol som sa že predam svoju Mazda 3 ročník 2006, 1,6 benzín, najazd 284tis. “Vranka” ako sme ju všetci volali ma 77kW takže fabiu s tým dokážeš upratať ale nevyčmudiť, pretože STK a EK som robil nedávno(11/22) takže do 11/24 máš pokoj od ekozlodejov. Kupoval som ju pretože milujem vôňu benzínu a ako autofanatik(len tých lepších samochodov) som chcel mať v garáži naozajstnú krásku. Zarobil som na ňu v Holandsku odkiaľ som ju aj v 2016 doviezol, prihlásil a odvtedy sa o ňu dôkladne posledných 100tis km starám. Ale už som na ňu celkom starý a prešiel som na niečo pohodlnejšie a menej športové pretože pri dupaní plynového pedálu ešte stále láme chrbticu. Katalyzátor zatiaľ má, aj keď kvôli aerodynamike by som ho radšej nemal, no som rad že ho zatiaľ nikto nevyrezal -je to jediná vec ktorú som už nechcel na nej meniť, aj keď si ju už pýta kontrolkou (zaslúžil by si prečistiť a vypucovať), inak si prešla kompletným vykuchaním vnutorností, generalka motora a jeho okolia pri 250tis(11/20) - odvtedy nabralo ďalších par koní, no žiadnu líšku ani jeleňa, stret zo zverou teda nebol.
Na otázky typu “som študent, nechali by ste mi ho na splátky?”. .. alebo “vymením za notbuk” atď… prosím nereagujem.
S cenou sa dá ešte hýbať, samozrejme radšej smerom hore. AAA pre vás je cena aj s vysokohorskou prirážkou 3000e.
K výbave: posilnovač kormanu už samozrejmosť, el. šiby,el.spätné zrkadlá + vyhrievané(aj zadný oblok), automatická klíma, multifunkčný volant, cúvacie senzory v ŠPZ, alarm, imobilizér, xenonové svetlá, letné pneu na diskoch 16"(posledna foto) a zimné na plechačoch 15”, tónované sklá a elektrony mu dodávajú imidž albánského mafiána. Autokoberčeky gumené aj textilné,olej nepapá ale inak ľúbi 5w30 menený 09/22, airbagy, isofix, diaľkové ovládanie 2x kľúč, lakťová opierka, hmlovky…atď..
Má malé estetické vady, ale kedže som pri žienke zlenivel a moje oči našli krásu inde, nechce sa mi ich riešiť, no prahy a podvozok ošetrené.
Auto napriek tomu že ide o sedan ponuka obrovský úložný priestor, ktorý sa po sklopení zadných sedačiek, zmení na priestor súložný - zatiaľ však netestované.
Je to náš cukrík dobre sladený, leštený a garážovaný. Jeden cukrík meníme za druhý a to je dôvod predaja, ideálne niekomu kto je rovnaký fanatik a dopraje jej všetko čo bude potrebovať.

Dobrý deň , predám golf 6 combi 1.6TDI 77kw rok výroby : 2013 4x elektrické okna 2x elektrické spätné , klíma naplnená . Najazdené 294xxxkm ale fakt ich necítiť pretože o auto je maximálne starané. ľudia mi vravia že to ma max 170 000km že som to pretočil smerom nahor ????
STK ek do 9.7.2023 STK ek prejde úplne bez problémov ale ak chcete dam ju spraviť dopredu len je to zbytočne keď je platná.
Na autíčku som menil olej a filtre každých 12000km kompletne . Autíčku som každý pól rok dal vyčistiť dpf filter preventívne. Posledné čistenie bolo dnes 3.1.2023 - samozrejme bolo čisté a malo len 29g po vyčistení 9g od čoho mám samozrejme foto . Autíčko ma nové rozvody ktoré majú nabehané 35000km continental , stym sú spojené aj vodná pumpa a všetky remene kladky okolo motora menené.
Na náprave som dával meniť tyčky stabilizátora značkové Meyle-HD , čapy a ešte pár veci .
Autíčko ma čisto nové zimné gumy na ktorých je nabehane 600km ! Svetla originál všetko originál . Do autíčka tankujeme každú 3 tiu nádrž prémiové palivo a do každej normálnej nádrži dávam aditíva či na palivovú sústavu alebo rôzne preventívne .
Autíčko je v dobrom stave nedymí neskáče nelieta na diaľnici pekne drží všetko pevné nebúcha neklepe netrasie volantom ani nás 180km/h . fakt o auto som sa staral tak ako som vedel dával som najlepšie najdrahšie diely . spravidla každé 3 mesiace kompletne čistené tepované . Výfuk čistý . Auto nevykazuje žiadnu chybu na diagnostike ani zle hodnoty už 100 000km bez jedinej chyby . Nežerie olej ani vodu . S autíčkom som maximálne spokojný jediný dôvod predaja je že sa sťahujem a na 10km denne nebudem ničiť také spoľahlivé auto radšej sa ho vzdám a kúpim benzínové . Poprípade vymením za benzínovú KIA Ceed .
O golfíku by som ešte vedel veľa povedať určite som zabudol na veľa veci ktoré som menil za kvalitnejšie . Žiadna druhovýroba všetko originál . . Autíčko kľudne môžete pozrieť na zdvihaku alebo hocijako ako chcete nič netečie zo spodu úplne čisté žiadny olej nič čierne proste žiadna netesnosť .
Na auto sa behalo väčšinou diaľnice + mesto
Čiže kombinovane . Auto som nikdy hneď nevypínal keď som niekde prišiel vždy som ho nahal 5 minút vychladnúť až potom vypol .
Pri dlhšej trase aj 10 minút .
A teraz chyby predsa ich ma každé auto no toto samozrejme iba také malinké : no skoro žiadne jedine vo vnútri mi odpadli tie kolieska plastové na sedačke s ktorými sa nastavuje operadlo chrbta . ak to veľmi vadí môžem kúpiť vo vw za 5€ .
A posledná chyba : prasknutý zadný nárazník na rohu keďže do mňa baba ťukla v kolóne na spojke.
Autíčko inak nemá žiadnu haváriu nikdy vystrelené airbagy ani nič podobne . Svetla svietia všetky
normálne žiadne hafrovanie mriežky na klíme niesu popukane ani zlomené .
A za ten nárazník kľudne môžem spustiť 250€ ktoré mi dala baba na ruku .
Predaj mi nesúri. Cena tohto spoľahlivého autíčka bez chyby je 6500€ mínus 250€ za ten nárazník .
Tel c

Ponúkam na predaj môj Mercedes W124 :
Rok výroby - 1991
Motor 2.0 Liter Benzín , E200 87kw.
4 Stupňový manuál
Nájazd : 230 000 km - overené na KO + sú ku tomu dokumenty ešte z DE
STK EK platná do 04/2024
- Hnedý Interiér s hnedou palubnou doskou
Na aute sú platné všetky papiere + Kontrola originality a je písané na mňa s platnou poistkou
Auto má za sebou servis
- Dekarbonizácia Motora + Samozrejme výmena oleja a Filtrov
- Nové palivové čerpadlo
- Z nádrže bola odstránená nečistota + prebytočná voda ktorá vzniká kondenzáciou v každom aute
- Robené Nové veko rozdelovača
- Vymenené Sviečky
Na aute sa denne jazdilo , zvládol som sním ísť v lete na dovolenku a jazdievalo okresné cesty tak aj Diaľnicu kde sme kľudne išli 140 km/h pri rozumných otáčkach aj so 4 Stupňovou prevodovkou. Interiér je neporušený v dobrom stave.
Do auta som na odporúčanie skúsenejších tankoval len 100 oktánový benzín.
Priemernú Spotrebu som mal 7 Litrov na 100 km
- Diaľnicou to bolo 8 litrov pri rýchlejšej jazde
( Nikdy som nesledoval spotrebu no mal som otázky tohto typu )
Obuté je na R16 - Zimných pneu Continental
Nedostatky :
- Kontrolka nádrže ukazuje PRESNÝ stav ale po zapnutí svetiel spadne ručička na spodok
ja som sa s touto vecou naučil žiť
- nefunkčný Schieber alebo Strešné okno.
- Drobná hrdza na Predných blatníkoch ktorú som mal v pláne spraviť si sám
- Roztrhaná sedačka vodiča na ľavej strane , asi klasika u týchto áut.
- rôzne odreninky a škrabance laku čo je pri 32 ročnom aute za túto cenu aj pochopiteľné
Auto predávam pretože sa nerád pozerám na to ako stojí a pretože som si z rodinných dôvodov kúpil A6 Avant ktoré je pre mňa už Potrebné a samozrejme aj Prakticejšie. Otec sa zvykne na aute občas previezť aby to nestálo.
Rád by som ho predal do dobrých rúk pretože som sním mal iné plány.
Auto Stojí v Spišskej Novej Vsi alebo obec Štós Kúpele 04426 - ak by to vyhľadávanie hodilo na Košice Okolie.
So serióznym záujemcom sa viem prípadne Stretnúť cez víkend dajme tomu v Košiciach aspoň budem mať dôvod sa na aute previezť.
Auto samozrejme predám len so splnomocnením na prepis vozidla a preferujem seriózne jednanie pretože som pracovne vyťažený.
- na vyžiadanie prepošlem fotografie ktoré sú potrebné /
Kontakt je možný Mailom , Whatsapp , SMS , volať. Ak by som sa neozval tak som v práci a spätne sa ozvem
Dohoda je možná len na mieste pri aute po telefóne nemám záujem zjednávať je to strata času.
- snažil som sa napísať všetko priamo v inzeráte a vďaka za prečítanie

Prenájom zariadeného 3 izbového bytu s nádherným výhľadom, Zobor
3. poschodie, garáž priamo pod bytovým domom
Dispozícia bytu: vstupná hala, chodba, samostatná kuchyňa s komorou,
obývacia izba, 2 spálne, samostatné wc, kúpelňa s vaňou,
obývacia izba sa môže využiť aj ako 3. spálňa,
Z každej izby je nádherný výhľad na mesto, na kopec Zobor
V cene prenájmu je aj internetové a TV pripojenie
Cena prenájmu: 700 EUR / mes
Poschodie: 3
Počet poschodí: 3
Počet izieb: 3
Obytná plocha: 80m²
Celková rozloha: 90m²
Úžitková plocha: 80m²
Stav: po rekonštrukcii
Odvoz odpadu: áno
Voda: nie
El. napätie: nie
Plyn: nie
Kanalizácia: nie
Internet: TV káblový rozvod
Kúpeľňa: vaňa
Vykurovanie: spoločné – vlastná kotolňa
Balkón: nie
Lódžia: nie
Terasa: nie
Pivnica: nie
Garáž: áno - 1 auto
Výťah: nie
Parkovanie: áno
Inžinierske siete: nie
Postavené z: tehla
Zariadenie: zariadený
Zateplený objekt: nie
Strecha: pôvodná
Krb: nie
Klimatizácia: nie
Káblová televízia: áno
Energetický certifikát: nie
Predzáhradka: nie
Bezbariérový prístup : nie
Okná: nie

Dobrý deň. Niesom žiaden predajca aút. Predávam svoj Volkswagen transporter T4 prerobený na Campervan (karavan). Kúpil som ho v novembri minulého roka, ako prázdnu dodávku nábytok som dorábal sám. Samozrejme sa da všetko vybrať. Na aute bola pred tým, ako som ho kúpil menená spojka. Majiteľ, ktorý mi ho predal ma vyslovene oje… a predal mi ho s pokazeným palivovým čerpadlom takže som asi po mesiaci jazdenia musel riešiť veľký servis. Takže na aute je už urobené všetko. Taktiež sú tam uplne nové ani nie ročné zimné pneumatiky. Na aute som tak menil komplet celý motor. Spolu s tým sa naraz robil Termostat, Olej filtre,Remeň na vodnú pumpu, LP vnútorný kĺb, Chladiaca kvapalina, Servo olej, Tesnenia, Podtlakový ovládač egr, štartér. Auto teraz funguje skvele. Samozrejme sa mi podarilo ako som odchádzal z parkoviska z IKEA zobrať ľavou stranou taký nižší plot. Takže to čo vidíte na tej ľavej strane som nechcel ani nejako prekrývať nech vidíte, čo to je. Samozrejme dá so to všetko opraviť nastriekať no mne sa už s tým nechce nič robiť keďže to chcem predať a kúpiť nové auto. Ak máte nejaké otázky môžte zavolať ak budem mať čas zoberiem to. Prosím vás ak mi chcete volať s tým, že mi dáte 1500 a prídete o hodinu tak sa neobťažujte. S predajom sa neponáhľam. Na cene sa vieme dohodnúť.
Najazdené km: 331848

Predam uplne novu bateriu - len otvorenu
GoPro Hero 9 Black bateria
Bola kupovana ku kamere ako nahradna, kameru som kupoval v paku, teda uz v baleni boli 2 baterie, na tuto bateriu som uplne zabudol. Teda ku kamere som mal 3 baterie. Tato bola doma zahadzana v sufliku a ani som o nej nevedel, zabudol som na nu. Prakticky som pouzival i tak len jednu bateriu, druhu som nosil len pre pripad nudze....pocas korony som kameru prakticky nevyuzival....takze mi baterie nechybali. Kameru som uz predal ( GoPro Hero9 Black aj s bateriami a az teraz pri upratovani suflika som narazil na tuto new bateriu - myslel som ze je to prazdna skatula...ale nieje, takze som si cekol nakup a fakt som objednaval 3 ks baterii ????)
Hadam niekoho potesi
20€ si myslim ze je akurat za original new nepouzivanu bateriu. Od vyroby by mala byt nejako nabita, ja kameru uz nemam, takze to skontrolovat neviem, ale vzdy su nabite.
pre vyhladavanie ( GoPro Hero9 Hero5 Hero6 Hero7 Hero8 Hero9 Hero10 Hero11 Black bateria)
cena = 20€
jaroslav.lim@
osobny odber BA a okolie

Nečakal som že to budem písať ale:
Rozhodol som sa že predam svoju Mazda 3 ročník 2006, 1,6 benzín, najazd 284tis. “Vranka” ako sme ju všetci volali ma 77kW takže fabiu s tým dokážeš upratať ale nevyčmudiť.
STK a EK som robil nedávno(11/22) takže do 11/24 máš pokoj od ekozlodejov. Kupoval som ju pretože milujem vôňu benzínu a ako autofanatik(len lepších samochodov) som chcel mať v garáži naozajstnú krásku. Zarobil som na ňu v Holandsku odkiaľ som ju aj v 2016 doviezol, prihlásil a odvtedy sa o ňu dôkladne posledných 100tis km starám. Ale už som na ňu celkom starý a prešiel som na niečo pohodlnejšie a menej športové pretože pri dupaní plynového pedálu vás ešte stále tlačí do sedačky.
Kompletná generálka motora 11/2020 + vybrus hlavy a doprial som jej wellness kúru (pletenec výfuku, zbernicu, tesnenie pod motor, sviečky, tesnenie veka hlavy, gufero ventily, vzduchovy filter aj obe lambda sondy pred aj za KAT, olejovu vanu, autobateriu, skrutky hlavy, ojničnu skrutku, piestne kružky, oleje aj v prevodovke + všetky kvapaliny) jediná vec ktorú som nemenil je katalyzázor, aj keď si ho už pýta kontrolkou motora(zaslúžil by si prečistiť alebo vymeniť)na diagnostike vypisuje chybu P0328 - snímač klepania a P0032 - snímač ohrievača O2
vysoky signal - výmenu nechavam na nového majiteľa. - odvtedy nabralo ďalších par koní, no žiadnu líšku ani jeleňa, stret zo zverou teda nebol.
Na otázky typu “som študent, nechali by ste mi ho na splátky?”. .. alebo “vymením za notbuk” atď… prosím nereagujem.
Na cene sa vieme dohodnúť :)
AAA pre vás je cena aj s vysokohorskou prirážkou 3000e.
K výbave: posilnovač riadenia, el. šiby,el.spätné zrkadlá + vyhrievané(aj zadný oblok), automatická klíma, multifunkčný volant, cúvacie senzory v ŠPZ, alarm, imobilizér, xenonové svetlá, letné pneu na diskoch 16"(posledna foto) a zimné na plechačoch 15”, tónované sklá a elektrony mu dodávajú imidž albánského mafiána. Autokoberčeky gumené aj textilné,olej nepapá ale inak ľúbi 5w30 menený 09/22, airbagy, isofix, diaľkové ovládanie 2x kľúč, lakťová opierka, hmlovky…atď..
Má malé estetické vady ako každá Mazda v jej veku, ale kedže som pri žienke zlenivel a moje oči našli krásu inde, nechce sa mi ich riešiť, no prahy a podvozok ošetrené.
Auto napriek tomu že ide o sedan ponuka obrovský úložný priestor, ktorý sa po sklopení zadných sedačiek, zmení na priestor súložný - zatiaľ však netestované.
Je to náš cukrík dobre sladený, leštený a garážovaný. Jeden cukrík meníme za druhý a to je dôvod predaja, ideálne niekomu kto je rovnaký fanatik a dopraje jej všetko čo bude potrebovať.

Dobrý deň, mám 25 rokov a rada by som si našla prácu v administratíve v meste Bardejov.
Mám rôzne pracovné skúsenosti, avšak v administratíve som ešte nepracovala ale vždy som to chcela skúsiť. Preto, ak by ste potrebovali alebo hľadáte niekoho k sebe do firmy či do kancelárie alebo výpomoc, budem veľmi rada.
Čo sa týka náplne práce, tak akurát by som nerada pracovala s finančníctvom.
Pracovať by som chcela prioritne na TPP alebo dohodu.
Pracovný čas ideálne od tej 9.00h do 16:30-17:00 , som prispôsobivá a robila som už rôzne čiže je to o dohode. Som svedomitá, flexibilná, zodpovedná, myslím, že čo sa týka komunikácie s ľudmi tak mám aj príjemný prístup a rada pomáham ostatným :)
Naposledy som pracovala v Holandsku a odkedy som došla domov, som nezamestnaná, preto by som sa rada uplatnila v tejto oblasti. Bola by som rada, ak by to bolo aj dobre ohodnotené.
Vopred veľmi pekne ďakujem a budem rada, ak budem môcť pomôcť a pracovať :)
Prikladám sem moju foto aby ste mali predstavu ako vyzerám.
Prosím kontaktujte ma zatiaľ mailom, tel.č je vymyslené kvôli podvodníkom aby ma neotravovali, potom vám viem poslať tel.č aby ste ma mohli skontaktovať, ďakujem. :)

Čaute, keďže toto hobby je super, no nemám na to vôbec čas a s dronom som letel naposledy niekedy v polovici leta, rozhodol som sa ho prenechať niekomu inému.
Do tohto dronu som dal celkovo vyše 2800€ (rozpis súčiastok v obrázkoch). Pri skladaní som veľmi na rozpočet nepozeral a bral som to najlepšie, čo som asi pred rokom vedel zohnať (nie žeby sa za ten rok súčiastky niekam posunuli, stále to je to najlepšie, čo v FPV môžete mať).
Dron bol vyskladaný na mieru a nastavený profi FPV pilotom na . Teda žiadne low-cost veci, toto je pre fajnšmekrov, ktorí chcú dlhý dolet, super obratnosť, rýchlosť a kvalitu prenosu obrazu s kvalitným záznamom obrazu (gopro9). ????
Je to dron robený na freestyle a long range, takže samozrejmosť je crossfire modul, hacknutý HD digital system od DJI na 1200mW, má to aj pípak na hľadanie v tráve, GPS s možnosťou automaticého vrátenia po strate signálu, prémiové antény, 6x batéria 6s 1300mAh, nabíjačka, vysielač radiomaster TX16 s diamond anténou a rám Titan DC5 HD. Dám k tomu aj plno príslušenstva, ako pájkovačka na prípadné opravy, desiatky náhradných vrtúľ, skrutky, kábliky, pôvodné diely a pod. Stačí nabiť a letieť.
Teda nepotrebujete dokupovať nič viac, predávam to ako kompletný set so všetkým vrátane Gopro 9 (gopro som ale používal aj na bike a raz som s ňou spadol, takže bola servisovaná a má známky používania, mikrofón tiež trošku šumí, no na FPV, kedy nepoužívate zvuk zo záberu, to úplne stačí a kvalitu obrazu to nijako neovplyvní, preto dávam kameru k dronu zdarma).
Dron nemá ani jeden škrabanček a nikdy nemal žiaden crash, teda je ako nový. Lietal som s ním len rekreačne niekde na lúkach, viď ukážku:
Dron má dosah vďaka hacknutému DJI HD systému (1200mW) s prémiovými anténami a modulu crossfire s diamond anténou aj pár kilometrov (nikdy som signál nestratil, limitovala ma vždy len výdrž batérie - dajú sa kúpiť aj s väčšou kapacitou). Rýchlosť je cez 130 km/h. Vo vzduchu vydrží s aktuálnou batériou 1300mAh 4-6 minút, záleží od toho, ako veľmi mu dáte zabrať. Keď boli batérie nové (časom samozrejme strácajú kapacitu), tak vydržal vo vzduchu aj cez 7 minút. Teda do budúcna kúpou nových batérií (otázka asi 30€), prípadne batérie s vyššou kapacitou viete letieť dlhšie. Ak by ste nevedeli, čo s peniazmi, odporúčam kúpiť aj lepšiu nabíjačku.
Predávam len ako celok so všetkým za 1400€ v stave ako nové, bez jediného škrabančeka.
Dohoda nie je možná, už tak som z ceny spustil príliš veľa vzhaľom na to, že je to používane minimálne a ak by ste si z týchto súčiastok vyskladali dron sami, stálo by vás to určite okolo 2400-2500€. S novou gopro aj 2800€. Zdarma pridám aj pôvodné diely na analóg.
Možnosť vidieť/vyskúšať v okolí SNV. Pošlem aj na dobierku.

Predám elektrickú kolobežku Vsett 9+ Pro.
Výkon 2x550W, špičkový výkon 1580W.
Tu je na ňu pekná recenzia
Jedná sa o verziu s najsilnejšiou 21Ah (dole je foto) baterkou s článkami od LG, teda žiadná Čína ako je tomu pri základnej verzií. Kolobežka má momentálne najazdených iba 436km výlučne po cyklochodníkoch a asfaltkách. Nebola jazdená offroad a ani v daždi. Kolobežka je v stave nového kusu, respektíve lepšia ako nová, kvôli nasledovným vylepšeniam, ktoré som na nej urobil:
Na displeji, čo dodáva Vsett nie je vonku skoro nič vidieť a preto som dal na ňu vyrobiť na 3D tlačiarni kryt displeja a voltmetra ktorý, okrem toho že je funkčný aj dobre vyzerá.
Pôvodné brzdové platničky pri brzdení hlasito pišťali a preto som ich vymenil za keramické s medenými vláknami, ktoré sú už tiché. Dodám aj s ďalšim nerozbaleným balením platničiek.
Nabíjacie porty sú na kolobežke umiestnené tam kde stojíte a hrozí, že si ich ukopete. Preto som dal znova na 3D tlačiarni vyrobiť kryt nabíjacích konektorov, ktorý ich chráni.
Pôvodné blatníky nechránia ani jazdca a ani tlmiče a preto som ich predĺžil. Zadný blatník z oboch strán, predný stačilo len na strane tlmiča.
Tiež, čo sa týka blatníkov, tak nové boli osadené tak, že medzi blatníkmi a kolesami bola asi len 2mm medzera. To pri jazdne po hrbolatej ceste spôsobovalo búchanie blatníkov o kolesá. Preto som do držiakov blatníkov vložil pár mm vysoké medzikusy a tým tento neduh odstránil.
Aby som len nechválil, tak raz sa mi podarilo s kolobežkou spadnúť na pravý bok. Pravá brzdová páčka bola poškrábaná no zatrel som to čiernou farbou. Tiež sa trochu poškrábal plast na pravej strane decku. Ten som jemne ošmirgroval a vôbec už to nie je vidieť. Zlomil sa aj plastový držiak displeja a ten som nechal profesionálne opraviť dvojzložkovým lepidlom a drží ako nový.
Kolobežku predávam s originálnou 1,5A nabíjačkou a aj s 5A rýchlonabíjačkou, ktorú som dokupoval. Tiež dostanete ku kolobežke 2 litrovú taštičku pod riadidlá, originálnu nepoužitú sadu nástrojov a 2 NFC kľúče na zamykanie kolobežky.

Dobrý deň prajem.
Práve tu na bazoši som hľadala kočík Britax römer Motion 4 plus, ktorý sa uz nevyrába a ani nepredáva.Mailom sa mi ozvala pani, ktorá mi predmetný kocik ponúkla. Kočík bol v skvelom stave a ešte v záruke a samozrejme za dobrú cenu. Ponúkala k nemu aj rôzne príslušenstvo - hlbokú korbu, vajíčko, plastenku atd. Po dohode a zopár vymenených mailoch som jej začala dôverovať. Poslala mi detailne fotky, o ktoré som ju poprosila (predpokladam, že kocik možno ani nevlastní, len ma stiahnuté fotky od nejakej maminky) Vyvolala vo mne pocit dôvery, tvrdila, že je maminkou 3 detí, ze kedysi bývala vo vedľajšej dedine a podobne. Komunikácia bola na 100%. Keďže aktualne má bývať poamly na opacnej strane Slovenska, ( Skalité - okres Čadca) dohodli sme sa na zaslaní kočíka kurierom GLS. Dokonca navrhla odoslanie platby na 2x z dôvodu ochrany a nejakého pocitu istoty. Bohuzial pani je podvodníčka. Po odoslaní penazí prestala komunikovať, respektive sa jej komunikácia obmedzila na minimum. Správy s jednou vetou. Po opakovaných výzvach mi nechcela dať číslo balíka na sledovanie. Najprv mi tvrdila, ze ma koronu, neskôr tvrdila, ze kocik neposlala, pretože si nechala poslať peniaze na bankový účet kamarátky a teda nevedela, či som jej peniaze vôbec poslala. Napriek tomu, ze som jej ihneď po odoslaní platby posielala screen. Po opakovaných výzvach, aby mi poslala číslo objednavky pre kuriéra/kód zásielky mi konečne poslala screen obrazovky kde sa tvárila, že zadala objednávku cez GLS a prepravu teda objednala. Samozrejme na screene je vidieť, že objednávka len čaká na zaplatenie a nie je dokoncena. Cez GLS som si overila,či objednávku zadala,samozrejme že nie.Žiadala som ju o vyriešenie situácie -vrátenie platby, poslanie toho kociky.Nakoniec sa odmlčala úplne. Prišla som o peniaze a samozrejme kocik do dnesneho dna neposlala.Predpokladam, ze sa už nikdy neozve. Napriek tomu som odhodlaná to len tak nenechať. V pondelok podávam trestné oznámenie. Ak sa nájde niekto další, kto spozná buď mailovú adresu, IBAN, alebo postup pri oklamaní,ozvite sa mi. Zároveň chcem týmto pomôcť vsetkym maminkám aj nemaminkam, ktoré môže ďalej obrat týmto spôsobom o peniaze.
Pani vystupuje pod mailovou adresou
cechovasonka@
IBAN: SK49 0200 0000 0046 4759 9059
Samozrejme mailovú adresu môže meniť podľa potreby a zakladať si nové a nové domény. Dokonca môže využívať aj viac bankových účtov.
V pondelok na ňu podávam trestné oznámenie na polícií. Kontaktovala som banku, Kristínu Kövesovu, ktorá sa podobným prípadom nedávno zaoberala, vyvesila toto na všetky sociálne siete.Hľadám dalších ľudí, ktorých mohla táto osoba tiež oklamať a podviesť.
Kľudne sa mi ozvite. :)
Prikladám fotografie, ktoré pani posiela.
PS: ak to čítaš, okradla si malé babatko o peniaze… karma si ta nájde a dúfam že aj spravodlivosť.. ak nie teraz,raz sa ti to vrati.. a svedomie ti dufam nedá spať
#kocik #podvod #britax #

Predám LED televízor LG 32LF510B vo veľmi zachovalom stave (nepoužívaný).
Skvelý zvuk vám pri sledovaní televízora zaistí Virtual Surround. Využiť môžete niekoľko úsporných funkcií, ktoré televízor ponúka. S funkciou Standby Mode Zero, ktorá prepne televízor do pohotovostného režimu, dosiahnete nulovú spotrebu energie! Funkcia Screen-off vám zase umožní vypnúť obraz televízora, a tak môžete jednoducho počúvať len zvuk. Vďaka jedinečnej technológii Motion Eco Sensor znížite spotrebu energie. Táto funkcia totiž dokáže regulovať jas obrazovky podľa momentálnej rýchlosti pohybu obrazu.
Hlavná charakteristika:
Druh televízorov - LED
Uhlopriečka obrazovky - 80 cm
Uhlopriečka v palcoch - 32 palcov
Priemerný príkon - 25 W
Priemerná ročná spotreba energie - 37 kWh
DVB-T tuner - áno
DVB-T2 - nie
DVB-S/S2 - nie
DVB-C - áno
Smart televízory - nie
3D televízory - nie
4K televízory - nie
Hmotnosť - 4.7 kg
Modelový rok - 2015
Rozostup otvorov VESA - 200 x 200
Energetická trieda - A+
Obraz:
Formát obrazovky - 16 : 9
Rozlíšenie - 1366 x 768
Dynamická frekvencia - 300 Hz
Prehnutá obrazovka - nie
Podpora HDR - nie
Kontrola Micro Pixelů (Lokálne stmievanie) - nie
Zvuk:
Dolby Digital Decoder - áno
DTS Dekodér - nie
Systém reproduktorov - 2 reproduktory
Hudobný výkon (Watt) - 6 W
Bezdrôtová zvuková synchronizácia - nie
Vstupy / výstupy:
Scart - áno
USB port - áno
Počet HDMI vstupov -1
Slúchadlový výstup - nie
Počet USB vstupov - 1
TV príslušenstvo:
Počet 3D okuliarov - nie
Štandartný ovládač - áno
Ďalšie funkcie:
Wi-Fi - nie
HbbTV - nie
LAN konektor - nie
Len osobný odber, v prípade vážneho záujmu, viem zabezpečiť dovoz na trase: Revúca - Tisovec - Brezno - B.Bystrica -Zvolen - Žiar nad Hronom - Žarnovica - Nová Baňa - Zlaté Moravce - Nitra + okolie.
Televízor predávam bez originálneho obalu v ktorom bol zabalený pri kúpe.

Kupim staru bezovu case zo 486tky, na stavbu historickeho pocitaca 486.
Len tower design (nie lezata).
Taku na obrazku, s velkym spinacim tlacitkom a displayom na Mhz.
Najlepsie ten model na prvej fotke (taku som kedysi mal)
Su este AT skrinky, bez MHZ displaya, ktore sa pouzivali skor na Pentium 1, ak je v peknom stave, a nezozltnuta - mal by som teoreticky zaujem tiez.
Kupim aj samotnu skrinku, v najhorsom aj ak v nej je poskladana zostava, ja si to vyberem. Vacsinou byva vnutri Pentium 1, ci K5, K6, nevadi. Vsetky ostatne komponenty na 486 uz mam (maticnu dosku, CPU, graficku kartu, FPM EDO SIMM RAM, stary IDE disk 850MB aj AT zdroj.) takze najradsej by som zobral len prazdnu skrinku. Aj sa lahsie posiela, kedze plna bude tazka, a mozu sa poskodit vnutri komponenty.
Doprava:
Najlepsi eosobny odber, co je zrejme, vramci Bratislavy.
Ak to cele vazi do 10kg - mozne aj Zasielkovnou. Zasielkovnu mam rovno pod nosom, takze to len vynesiem hore, postu dalej.
Popripade kurier v najhorsom.
Pokial komponenty z nej (maticnu dosku, CPU, SIMM moduly, FDD, kable, zdroj) vyuzijete, kludne si ich mozete vymontovat, mne ide len o skrinku. Vsetky potrebne komponenty na stavbu 486tky uz mam.
ATX skrinky - mozno ze zoberem tiez, na Pentium II alebo III zostavu. Len nie prilis zozltnute, bezove. Nejaku mam, ale niesom celkom spokojny, preto nie draho. Nezalezi mi na tom prilis, skor ako bonus. Primarne mi ide o tu 486 na obrazku. U ATX treba mat fotky spredu, zozadu, zboku, aby som videl, v akom stave je.