podpery pod auto - strana 14
Počet nájdených inzerátov PODPERY POD AUTO
: 1000 - strana 14

Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane/letné ALU - dohodou!! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies - liate je 1200e. Cena s letnými kolesami je 1500e Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať

Dobrý deň ponúkam na predaj BMW e46 330i
Čítať pozorne!!!
Nova STK+EK do 12/2024
Motor: M54B30/170kw
Palivo: Benzín, 98+oktan!
Prevodovka: (SMG) 6 kvalt/radenie pod volantom +automatické medziplyny pri podradzovani
Dátum prvej registrácie: Maj 2003
Som druhy majiteľ vozidla, kupovane ako nove prvým majiteľom {našim rodinným známym}, ktorý ho vlastnil 18rokov,auto bolo využívane ako diaľnične vozidlo preto ten nájazd poctivých a stále pribúdajúcich 385 XXXtisic km. Auto je v uplne originálnom stave žiadne zásahy kutilov. Auto je na ceskych prevoznych ŠPZ. Bohužiaľ auto ma zacinajucu hrdzu na lavom prednom blatniku, inak aj zospodu je bez hrdze!!!Auto bolo pravidelne servisovane a udržiavane preto ten stav.
Výbava auta:
Originál fabricky Mpacket II
Čierny strop
Predne vyhrievane sedačky, origo 2din rádio s navigáciou a CDmeničom
Predne xenónové svetlomety s odstrekmi, centrálne uzamykanie, zadne parkovacie senzory, elektrické spätne zrkadla, 4x elektrické okna, dažďový senzor, palubný počítač, klimatizácia, atd.
Servis: za môjho vlastníctva!!!Ku všetkým veciam mam faktúry!!
September 2021- preventívne robený cely vodný systém/novy chladic,termostat,v.pumpa,senzory,BMWchladiaca zmes+naplnenie klimatizacie,novy servo olej+olej v diferaku
Oktober 2021- vsetky kladky,napinaky,obidva remene, olej filtre
December 2021- nove predne ramena+geometria
Februar 2022- nove predne kotuce+platničky
Maj 2022- motorovy olej+ vsetky filtre okrem palivoveho
December 2022- nova dvojhmota+spojkova sada,novy olej+hydraulicky olej SMG+nastavenie/adaptacia prevodovky,zadne nove pruziny, motorovy olej+olejovy,palivovy,kabinovy,vzduchovy, nove tesnenie kluky predne aj zadne,obidve predne stahovacky okien,koleno sania
Januar 2023- repas alternatora+tycky stabikov
Doplnky ku autu: (od všetkého mám faktury)!!!! ku autu mám veľa nových ešte nerozbalenych
veci ako napríklad h&r športové stabilizátory, h&r športové pružiny, HEL pancierové brzdové hadice, nerezovy športový výfuk, zadné ramena a veeeela veeela ďalšieho, (auto som si chcel urobiť ako vikendovku); Cena auta zo vsetkymi doplnkami k nemu je 8000e. Pri cuvani som chytil pravu cast predneho naraznika ktory sa vyckavol a bohuzial som ozgrel zospodu pravu časť naraznika,
Auto sa predáva na zimných kolesách, letne som predal, auto je pripravene na novu sezónu, motor si krásne pradie, krásny chod a tah v celom spektre otaciek, na nápravách nič nebúcha, neklepe vsetko funguje tak ako má!! Cena auta bez doplnkov je 6800e+dohoda!!

r.v.: 9/2003, Generácia vozidla : 1J1, 74kW, P, M5, Diesel, Euro 4, 5 dv.(5-miestne), 293000 km, Žltá metalíza, ABS, ADS, Posilňovač riadenia, Airbag 10X Žltá metalíza Farba
VIN -
KOMFORT: Centrálne uzamykanie El. predné okná El. zrkadlá Rádio
OSTATNÉ: Disky z ľahkej zliatiny Fólie Imobilizér Tónované sklá Vyhrievané spätné zrkadlá
Poznámka
Auto bolo dovezené 2009r od tej doby som jediným majiteľom na Slovensku. Na aute sú úpravy, Nárazníky prednej zadnej Prahy R32 (500€), auto je po celolaku farba miešaná v Holandsku na zákazku(1200€), sportovo nastaviteľný podvozok sklon aj tuhosť(350€), auto je úplne odhlučnene vnútra 2x Fóliou(200€), Elektróny Brock B24 R18 pneu majú cca 1000km 225/40R18 r2019 (1300€), Výfukový systém robený na mieru v Talianskou firmou ragazzon (800€), Predné a zadné brzdy nové cca 1000km, pred pol rokom bol menený ABS snímač na ľavom zadnom kolese (motor oleje filtre mene každý rok) Rozvody menene pri 285, 000km dával som kontrolovať aj vstreky ( preventívne som vymenil gumičky pod vstrekmi ) k všetkému mám dokumenty doklady auto ma všetky certifikáty od každej jednej maličkosti takže autom nieje problém ani na STK a samozrejme, ani na EM. Viac info po telefóne alebo e-mailom môžem poslať aj viac fotiek nieje problém. Auto nebolo jazdene v zime. Dôvod predaja chcem kúpiť Benzínové športové auto. Auto je živé nič tam nebúcha neklepe auto je veľmi tiché a spoľahlivé určite niekomu ešte správy radosť, ako robilo a robí radosť mne, ale je potreba aj zmenu v živote. Prosím volať len pri väzňom zaujme, nevolať prosím že dám 2000€ prídem hneď, to si ho radšej nechám a kúpim k nemu ďalšie. Samozrejme rozumnej dohode sa nebránim
Najazdené km: 293000

Veľmi nerád pridávam tento inzerát :( ale dávam na predaj túto našu lásku :)
Americká verzia pripravená na Prihlasenie v EU. Spĺňa všetky požiadavky na prihlasenie. Prihlásenie Vám samozrejme vieme zabezpečiť priamo na vaše meno. Auto je ihneď k odberu a užívaniu si neuveriteľnej jazdy a pozornosti na ceste. Je neuveriteľne ako ľudia na krajnici otáčajú hlavu a zabúdajú zatvoriť ústa keď idete okolo. Kto sa na tom previezol alebo auto reálne videl a počul, vie presne o čom hovorím. Na to, aby som napísal tieto vety som musel prejazdit niekoľko nádrži :)
Predám toto jedinečné auto vyrobene v Canade. Dovezené na objednávku.
Chevrolet CAMARO SS s objemom neuveriteľných 6,2 litra s klasickým atmosférickým motorom V8. Výkonom neuveriteľných 297 kW bez zásahov, na jednej náprave. Auto má špeciálne upravené výfukové zvody na mieru, má neuveriteľný zvuk aky ku tomuto auto jednoducho patrí. Je to Americká klasika. Kto má videl alebo počul vie čo píšem :) napriek mohutnému obsahu má auto spotrebu v meste okolo 14 litrov čo je ozaj nič na toto auto. Nebudem sa tu rozpisovať, pretože je to auto, ktoré kto pozná vie, že je to klasicky motor čo potrebuje kvalitný olej a vodu :) a pôjde do nekonečna. Olej menený každých 5000 míľ a v prevodovke 20 tis míľ.
Niečo ku konkrétnemu autu :
CAMARO SS
Koniec roka 2011
Obsah 6,2 8 valec V8
297 kW
97 000 míľ overiteľné a podložene
K&N športový filter
Tachometer sa dá prepínať - míle / km
Svetlá upravené na EU normu
Automaticka prevodovka
Krásny a zároveň jednoduchý interiér ktorý plnohodnotne spolupracuje s telefónom ( YouTube, audio, Bluetooth )
Príplatková hudba Boston premium audio
Krásne prešívane sedačky
Riadenie F1 pod volantom
Tempomat
Multi volant
Úplne nové predné aj zadné brzdy vrátane kotúčov
Úplne nové pneumatiky R20
Head-up displej ( premietanie rýchlosti a otáčok na čelne okno )
Automaticka klima
Rôzne športové budíky - ukazovatele
Original úprava SS
Denne svietenie EU
Elektricky šiber ( strešné okno )
Čierny tapacir vrátane stropov
Prosím špekulanti a testovací jazdci ušetrite mi čas :)
V prípade seriózneho záujmu Vám viem vybaviť výhodné financovanie od 10% akontacie

Dámi a páni predstavujem Vám adepta na predaj: Tel.vymysleny
Ford Mondeo MK3 kombi - POZORNE ČÍTAJ AŽ DO KONCA!!!
2.0 TDCi 85Kw manuálna 6r prevodovka
moja spotreba bola 5,7l/100km - používané celé spektrum otáčok žiadne točenie do 2000ot/min, automatická klimatizácia OK, sezónne prezutie zimné plech - nanovo striekane! 4x okná v elektrike
auto bolo dovoz z nemecka, od 2015 som majiteľom od 185tis km
Auto je plne pojazdné!! všetko čo má fungovať funguje. Pravidelný servis - bez servisnej knižky...normalka..
Vymenené: -všetky tlmiče a pružiny -Predné poloosy L/P -silent bloky na ramenach dal som tam silonové! -spodné čapy -Zánovné zimné pneu na opieskovaných a prestriekaných placháčoch -Predné svetlá preleštené a nalakované proti UV dôkladne nastavené, takže svietia tam kam majú a velmi dobre! -čelné sklo menené cca pred 2r nedoškriabané -palivový filter -hl. brzdový valec vymenený preventívne -termostaty pozor má 2 - oba vymenené -dorobené cúvacie senzory, kôli manželke pre ňu je to vesmírna loď - ale zvykla si (jeden vypadol) -výškové nastavovanie šoférovej sedačky - nebojte aj to ozubenie som vymenil - takže výška ide
Olej+filtre menené poctivo každých 10000km orig Ford olej 5w30
čo je poškodené: mali sme ťukanec/pán mi potiahol auto o ľavé dvere aj pred aj zad je to "vyklepané" trochu ma to mrzelo ale už to neriešim stalo sa to asi pred 4 rokmi... Predná kapota menená kôli mojej hlúposti nezaistil som kapotu a rozbehol som sa....viete čo nasledovalo, čelné okno vydržalo!... Sem tam škrabanec - Ale lak všeobecne pekný. Pri silnejšej akcelerácii zadymí ale pri týchto km a diesel si myslim ze OK. Na emisnej nebol nikdy problem.
Celkovo auto v dobrom stave. Má nájazd 309...tis km. Spojka pôvodná, turbo pôvodné.
POZOR! ! !Je to jedno z mála Ford Mondeo 2.0 TDCi 85Kw kombi ktoré je BEZ váhy vzduchu, má podtlakový EGR(zaslepený samozrejme)..., podtlakové turbo(cena repasu 170e).. Toto auto je ročník 2006. Na základe tohoto si osobne myslím že ešte veľa znesie. Je aj ťažné !!!Vlastním ho 7 rokov a doposiaľ som plne spokojný, používali sme ho ako rodinné auto takže som sa staral aj o lak a dostávalo pravidelne ručné voskovanie. Na aute som mechanicky toho veľa nerobil až na nápravy lebo v podstate nebolo čo okrem spotrebáku - homokynetické (vymenené asi 4x), tyčky stabilizátora, predávame ho LEN kôli tomu že nam bolo ponuknute novsie mondeo.EST/EK nikdy problém! aj so zaslepeným EGR spravilo EK v pohode. Pozeral som a auta za 2,5-3,5tis eur hrdzave derave akoze grc!! Ja ponúkam auto auto úplne bez hrdze, s motorom ktorý nemá podstatné súčasti pod senzorom - čiže jednoduchá mechanika. Motor v dobrej kondícii. Takže, rozumne sa vieme dohodnúť ale obhájim si svoje!
Cena bez letnej sady kolies je 1200e. Treba prísť pozrieť povoziť sa. Podivný ľudia s podivnými myšlienkovými tokmi - najprv sa treba zamyslieť keď sa niečo opýtate!!AAA nevolať

Predám šikovné, obratné, ľahko ovládateľné a vnútri zachovalé auto / Fiat Stilo 1.2 16V benzín, r.v. 2003, 59 kW, 80 koní, naj. 258.000 km, 5-dverový hatchback, 6-stupňová manuálna prevodovka, takže pomerne úsporné vozenie, tmavá červená metalíza, autíčko vhodné pre začiatočníka alebo na nenáročné lacné vozenie do mesta, interiér veľmi zachovalý, nepoškriabaný, nefajčený, voňavý.
Nová autobatéria Bosch S04 52 Ah, 470 A v záruke do 05/2024.
Delené sklápateľné zadné sedadlá, dajú sa aj posúvať objem kufra 335 L / 410 L v základe, po sklopení sedadiel 1035 L.
Karoséria je v pôvodnom stave, javí už ale známky opotrebovania a má preliačiny a škrabance, je to pôvodný stav. Spodok auta bol pred časom ošetrený proti korózii, vrátane prahov, ktoré budú zrejme ešte asi tiež pôvodné.
STK platná do 8/2023 a EK platná do 8/2023, auto bez problémov prejde novou kontrolou, je bez závad.
Auto je v pôvodnom stave, má 2 kľúče, kompletné servisné záznamy, návod na obsluhu v SK jazyku. Kupované v roku 2003 v predajni Chedos Svit.
Režim CITY posilňovača riadenia umožňuje veľmi ľahké a pohodlné ovládanie volantu v meste, pri parkovaní a v úzkych uličkách, volantom sa otáča doslova jedným prstom.
Auto je aktuálne po kompletnej výmene prednej nápravy, tyčky, čapy riadenia, stabilizátory, 3D geometria.
2x kľúč, diaľkové ovládanie, centrálne zamykanie, 4x airbag, ABS, ASR, elektrické predné okná, elektrické zrkadlá, posilňovač riadenia s režimom CITY, originál rádio Fiat s prehrávačom kaziet, 6x repro, MP3 transmitter do zapaľovača pre prehrávanie hudby z telefónu, zadná lakťová opierka, originál gumené rohože, povinná výbava, nová lekárnička, nové lano, nová výstražná vesta, nová taška na povinnú výbavu.
Auto je bezpečné, podľa NCAP dostalo ****, 4x airbag, má ABS, ASR, aj vzadu kotúčové brzdy, čo vzhľadom na autá rovnakej kategórie a ročník nie je bežné.
Plechové disky a zimné pneumatiky Matador Sibir Snow 195/65 R 15 s čiernymi puklicami.
Auto po kúpe nevyžaduje žiadne investície, pre začiatočníka úplne vhodné auto bez zbytočných ďalších výdajov.
Spoľahlivý nenáročný Fiat motor bez kazítok ako turbo, EGR ventil, DPF a pod.
Olej Shell Helix 10W40 menený poctivo každých 10.000 km / rok.
Rozvody boli menené pri 239.000 km v 3/2019.
Predám iba serióznemu záujemcovi s overeným splnomocnením, alebo auto hneď spolu prepíšeme na DI.

Dobrý deň,
Predávam moju používanú octaviu ktorú mám od roku 2019 kedy som ju kúpil ako dovezenú z Holandska s 200 000 kilometrami.
Auto bolo používané ako taxík. O auto bolo starané v súkromnom autoservise takže od 200 tisíc nemám servisnú históriu zaznamenanú.
Na aute boli menené 2x komplet rozvody (naposledy pred 80 000km), spojková komplet sada pred 30 000 km, komplet brzdy pred 20 000km, alternátor a batéria pred 40 000km, komplet servis prednej nápravy pred 30 000km (tlmiče,uloženia, stabilizačné tyčky). Na aute bol poctivo menený olej každých 10 000km.
Auto má veľa vizuálnych vád. Všetky sú viditeľné na fotkách. Preliačená kapota, malá prasklina na ľavom blatníku, poškrábané pravé predné dvere, pravé zadné dvere a zadný blatník. Auto má preliačený aj podbeh pod pravými dverami. Auto nebolo za môjho používania nikdy vážne havarované, táto udalosť sa stala pri oškretí zvodidiel. Bol poškodený aj predný pravý blatník, ktorý je ako jediný vymenený za nový kus vo farbe.
Auto predávam BEZ sezónnenho prezutia na 16 Elektrónoch Škoda. Zimné pneumatiky sú kupované túto sezónu. K autu je iba JEDEN kľúč. V aute je namontovaný imobilizér VAM R1. Mám k nemu samozrejme aj duplikát ktorý pri kúpe dostanete spolu s homogolizáciou. V aute je namontovaná kamera Mio MiVue dual. Predný širokouhlý a zadný záber nepretržitého nahrávania.
Predaj auta a prepis vykonáme v Bratislave kde sa auto aj nachádza.
Emisná kontrola ako aj technická kontrola je platná do 2025.
Auto je bez dialničnej známky.
Prosím volajte iba vážni záujemcovia, v prípade rýchleho jednania sa vieme dohodnúť na cene.
Najazdené km: 385000

Predám šikovné, obratné, ľahko ovládateľné a vnútri zachovalé auto / Fiat Stilo 1.2 16V benzín, r.v. 2003, 59 kW, 80 koní, naj. 258.000 km, na ukazovateli je 289.000 km z dôvodu výmeny prístrojovej dosky za druhú (kilometre viem cez Fiat Multi Ecu Scan nastaviť, ale kvôli podozreniu na manipuláciu to neurobím), 5-dverový hatchback, 6-stupňová manuálna prevodovka, takže pomerne úsporné vozenie, tmavá červená metalíza, autíčko vhodné pre začiatočníka alebo na nenáročné lacné vozenie do mesta, interiér veľmi zachovalý, nepoškriabaný, nefajčený, voňavý.
Nová autobatéria Bosch S04 52 Ah, 470 A v záruke do 05/2024.
Delené sklápateľné zadné sedadlá, dajú sa aj posúvať objem kufra 335 L / 410 L v základe, po sklopení sedadiel 1035 L.
Karoséria je v pôvodnom stave, javí už ale známky opotrebovania a má preliačiny a škrabance, je to pôvodný stav. Spodok auta bol pred časom ošetrený proti korózii, vrátane prahov, ktoré budú zrejme ešte asi tiež pôvodné.
STK platná do 8/2023 a EK platná do 8/2023, auto bez problémov prejde novou kontrolou, je bez závad.
Auto je v pôvodnom stave, má 2 kľúče, kompletné servisné záznamy, návod na obsluhu v SK jazyku. Kupované v roku 2003 v predajni Chedos Svit.
Režim CITY posilňovača riadenia umožňuje veľmi ľahké a pohodlné ovládanie volantu v meste, pri parkovaní a v úzkych uličkách, volantom sa otáča doslova jedným prstom.
Auto je aktuálne po kompletnej výmene prednej nápravy, tyčky, čapy riadenia, stabilizátory, 3D geometria.
2x kľúč, diaľkové ovládanie, centrálne zamykanie, 6x airbag, ABS, ASR, elektrické predné okná, elektrické zrkadlá, posilňovač riadenia s režimom CITY, originál rádio Fiat s prehrávačom kaziet, 6x repro, zadná lakťová opierka, originál gumené rohože, povinná výbava, nová lekárnička, nové lano, nová výstražná vesta, nová taška na povinnú výbavu.
Auto je bezpečné, podľa NCAP dostalo ****, 4x airbag, má ABS, ASR, aj vzadu kotúčové brzdy, čo vzhľadom na autá rovnakej kategórie a ročník nie je bežné.
Plechové disky a zimné pneumatiky Matador Sibir Snow 195/65 R 15 s čiernymi puklicami.
Auto po kúpe nevyžaduje žiadne investície, pre začiatočníka úplne vhodné auto bez zbytočných ďalších výdajov.
Spoľahlivý nenáročný Fiat motor bez kazítok ako turbo, EGR ventil, DPF a pod.
Olej Shell Helix 10W40 menený poctivo každých 10.000 km / rok.
Rozvody boli menené pri 239.000 km v 3/2019.
Predám iba serióznemu záujemcovi s overeným splnomocnením, alebo auto hneď spolu prepíšeme na DI.

Predám BMW rad 3, e91 325d, rok výroby 2007. Motor, diesel, 6 valec, 2993 cm3, 145kW, typ motora M57TU2. Prevodovka 6 rýchlostná manuálna.
Auto je vo veľmi dobrom technickom stave. Zachovalý interiér aj exteriér. V interiéri nič nevŕzga, v podvozku nič nebúcha. Auto vlastním 10 rokov od zánovného stavu, som druhý majiteľ. Sú odstránené všetky slabé stránky tejto verzie. Sú vymenené rozvody, kladky, remenica, tlmiče, termostaty, spojka, dvojhmotný zotrvačník, pravidelne menené žhaviče. Bol čistený filter DPF. Táto verzia ešte nemá problematické vírivé klapky v saní. Bol menený odlučovač oleja v odvetraní kľukovej skrine za bezúdržbový. Auto má nové predné kotúče a všetky doštičky. Motor tesní, pri výmene rozvodov bola menená aj časť tesnení. Stav tachometra 370 xxx km.
Výhoda verzie 325d sú vstrekovač na princípe solenoidu, ktoré sú spoľahlivejšie ako piezo verzia. Vstrekovače sú vo veľmi dobrom stave, žiaden nevykazuje abnormálne hodnoty kompenzácií. Auto má nízku spotrebu, rovnakú ako keď som ho kupoval, v priemere 6.6l/100km kombinovanú, no mimo mesto vie jazdiť aj pod 6 litrov.
Výbava, iDrive, xenónové svetlomety, dynamický tempomat s funkciou brzdenia, BT pripojenie telefónu, audio vstup, 12V zásuvka, roletky na zadných dverách, 2 zónová automatická klimatizácia, multifunkčny volant, predné a zadné parkovacie senzory, navigácia, el. okna, el. zrkadla, ABS, ESP, 10x airbag, isofix, palubný pc a iné. Auto je na 17 elektrónoch, predné letné pneu sú zánovné, zadné úplne nové, rozmer 225/45 R17.
Auto jazdí tak ako má, treba vyskúšať, aktuálne nevyžaduje investície. Pri primeranej starostlivosti najazdí ešte mnoho kilometrov. Auto má vzhľadom k veku a nájazdu zopár kozmetických vád, ako škrabanec na prednom nárazníku, zopár ťukancov od kamienkov na prednej kapote, auto ale nebolo nikdy búrané.
Ku autu je komplet servisná história, servisná knižka, 2 x kľuč.

Predám alebo Vymením Škoda Octavia RS 2 Facelift Combi 2011rok,auto má 282700km,Čierná metalíza,Automat 6 Stupnový F1 pod volantom,multifunkčný volant,Vyhrievané predné aj zadné sedačky elektrické okná a spetné zrkadlá,cuvacie senzory vzadu,alarm,Isofix klíma naplnená plne funkčná,olej v prevodovke menené rozvody pred 30000km dozadu,fólie na zadných oknách,natáčacie xenóny prisvecovanie do zákrut,ostrekovač svetlometov atď
Auto je veľmi spoľahlivé a má dobrú spotrebu dobré rodinné auto
Auto má nové zimné plus letné na R17 elektrónoch,LED Dynamické smerovky v spätných zrkadlách Nové predné a zadné brzdy,auto si nevyžaduje žiadné investície,auto má zopár škrabancov nič važne bežné od používania
AAA auto a špekulanti nevolať
Pri rýchlom jednaní dohoda na cene ...na ute spravené svetlá výmena za Bi-LED ,menená maska za druhú za mriešku ako je na spodku aby ladilo ,menený olej filtre,letné zimné nové zimné pneu ,letné R18 na 2 sezóny ešte
Vytlmené kufeové dvere pre viac info volať alebo písať
AAA auto nevolať ani špekulanti
Možná výmena aj za lacnejšie s vaším doplatkom VW Touran,Passat,Seat Leon Škoda Superb alebo ponúknite poprípade možné aj za novšie s doplatkom do 3000€

Predám Subaru Outback 12/2005 2.5i 121kW (165k) benzín +LPG, najazdené 356xxx km
Auto som doviezol z Nemecka na konci 2014.
LPG značky KME s primazavanim, montované v 2015 Autoklinika Holčík, pravidelne menené LPG filtre.
Ťažné Galia montované 2015.
Do auta bolo pravidelne investované xxx€, pravidelne meny olej v motore + filter pri každom sezónnom prezuti = cca 10tis km, ostatné filtre raz ročne
Aktuálne komplet nové brzdy, silentbloky, kontrola vôle ventilov, olej+filter, úplne nová STK.
2021 nové komplet tlmiče + pružiny, zosilnené pružiny vzadu, uloženia, prachovky. Auto zdvihnuté o 3cm podložky (nejazdene ťažký terén len občas na chatu cez hlbší sneh som potreboval prejsť). Výmena tehlic, repas serva+olej, olej v prevodovke a diff, výmena ložísk vpredu. Nová lambda, konzervacia podvozku, vyvoskovane dutiny.
2020 výmena stredový diel výfuku za nerez p. Málek, čapy tyčky geometria.
Menena aj spojka + repas dvojhmoty.
V 2019 repas motora, výmena tesnenia pod hlavami ventily poistné krúžky atď. Auto na pomery Subaru žerie minimum oleja, možno tak 0.5l medzi výmenami.
Do 2018 v podstate bežný servis oleje filtre rozvody brzdy... Výmena chladiča.
Určite som veľa vecí zabudol ak si spomeniem, pridam...
Veci čo treba/netreba riešiť:
Kozmetika - tukance, škrabance a iné.. asi ako na hocijakom 20 ročnom aute..
Nejde DO centrál - neriešim, nezamykam, nekradne sa.
Auto hlási chudobnú zmes kvôli LPG. Neriešim, mažem to cez obd adaptér keď sa to objaví. Keď tak stačí navštíviť nejakého LPG frajera a pohrať sa s nastavením.
Bude treba meniť rozvody, naposledy sa menili pri repase motora cca 265tis km.
Emisná je do 7/2023.
LPG nádrž je do 2025.
Predaj mi nesuri, ak sa auto nepredá, budem sa oň starať ako doteraz. Auto stále slúži ako prvé auto v rodine, plánujem ale kúpu 7 miestneho.
K autu sú priečniky, gumové rohože, letné pneu Paxaro (=Matador) na originál Subaru alu 17" diskoch kupované v 4/2022 a zimné pneu Vranik Green Diamond na 16" alu diskoch (majú pár sezón za sebou ale ešte v pohode poslúžia).
Prvy kontakt prosím mailom, rád zodpoviem prípadné otázky a pošlem aktuálne a detailné foto.
Auto je možné vidieť a skúsiť po dohode v Trenčíne, Piešťanoch, Vrbovom, prípadne aj inde kde budem mať cestu...
Dohoda na cene istá nebránim sa rouzmne zdovodnenym ponukám:-)

Ruční ohýbačka je určena k ručnímu řezání a ohýbání plechů se zachováním parametrů zadaných výrobcem. Je vyrobena z oceli nejvyšší kvality, natřená práškovým lakem. Příslušenství a drobné součástky jsou chráněny před korozí zinkem. Ohýbačka je zkonstruována tak, aby bylo možné opravit jednotlivé díly. Tato konstrukce umožnila dosažení velmi vysoké pevnosti ohýbačky. Ohýbačka má také několik nastavení mechanických prvků jako: úhel náklonu přítlačné lišty, přítlačná síla přítlačné lišty a nastavení symetrie polohy lišty vůči spodní liště. Kruhový nůž může během řezání plechu zůstat ve vodicích lištách na kraji ohýbačky bez nutnosti jeho odložení. Všechny prvky konstrukce ohýbačky jsou seřízeny a není nutné je seřizovat.
VYBAVENÍ:
1. KRUHOVÝ NŮŽ
ostří nožů (válečky) jsou vyrobeny z vysoce legované oceli ( max. tloušťka řezaného ocelového pozinkovaného plechu je 0,80 mm). Trvanlivost nožů je asi 25 km řezaného plechu o tloušťce 0,5 mm. Nože je možné několikrát naostřit. Konstrukce nožů je velmi pevná, jsou vyrobeny z oceli natřené práškovým lakem. Hmotnost – 5 kg. Pokud dojde k opotřebení starých válečků, lze také zakoupit nové.
2. ZADNÍ STŮL VYBAVENÝ PODPĚRAMI (1000 mm)
umožňuje položení plechu a jeho volné posunování. Může sloužit jako místo pro odkládání tabulí plechu. Je vybaven měřítkem, které umožňuje přesné nastavení ohýbaného a řezaného plechu.
3. KOTOUČ PRO OHÝBÁNÍ ÚHLU– umožňuje ohýbání plechů pod úhlem v rozmezí 0° až 150°. Měřicí kotouč umožňuje rychlé nastavení úhlu nebo provedení ohnutí plechu pod libovolným úhlem při jedné nebo několika kusech bez nastavení úhlového dorazu.
4. PŘEDNÍ PODPĚRY
umožňují nastavit šířku řezání zepředu ohýbačky. Konstrukce podpěr umožňuje jejich otáčení 180° a jejich návrat na stejné místo. Velmi vhodné pro sériové dělení plechů. Přední omezovače se používají při opakovaných pracích. Udržují po dlouhou dobu stejnou délku řezaného plechu. Rychlé a přesné měření řezaného plechu lze dosáhnout využitím instalovaného měřidla.
5. JEDNOPOLOHOVÝ OMEZOVAČ ÚHLU OHÝBANÉHO PLECHU – Úhel ohnutí 0-150 stupňů. Umožňuje po úvodním nastavení a zaaretování omezovače úhlu v rozsahu 0-150 stupňů opakovatelné ohýbání plechů v sériové výrobě.

VYBAVENÍ:
1. KRUHOVÝ NŮŽ
ostří nožů (válečky) jsou vyrobeny z vysoce legované oceli ( max. tloušťka řezaného ocelového pozinkovaného plechu je 0,80 mm).Hmotnost – 5 kg. Pokud dojde k opotřebení starých válečků, lze také zakoupit nové.
2. PŘEDNÍ PODPĚRY – Velmi vhodné pro sériové dělení plechů. Přední omezovače se používají při opakovaných pracích. Udržují po dlouhou dobu stejnou délku řezaného plechu.
3. ZADNÍ STŮL VYBAVENÝ PODPĚRAMI (1000 mm)
umožňuje položení plechu a jeho volné posunování. Může sloužit jako místo pro odkládání tabulí plechu.
4. KOTOUČ PRO OHÝBÁNÍ ÚHLU – umožňuje ohýbání plechů pod úhlem v rozmezí 0° až 135°. Měřicí kotouč umožňuje rychlé nastavení úhlu nebo provedení ohnutí plechu pod libovolným úhlem při jedné nebo několika kusech bez nastavení úhlového dorazu.
5. JEDNOPOLOHOVÝ OMEZOVAČ ÚHLU OHÝBANÉHO PLECHU – Úhel ohnutí 0-135 stupňů. Umožňuje po úvodním nastavení a zaaretování omezovače úhlu v rozsahu 0-135 stupňů opakovatelné ohýbání plechů v sériové výrobě.

VYBAVENÍ:
1. KRUHOVÝ NŮŽ
ostří nožů (válečky) jsou vyrobeny z vysoce legované oceli ( max. tloušťka řezaného ocelového pozinkovaného plechu je 0,80 mm).Hmotnost – 5 kg. Pokud dojde k opotřebení starých válečků, lze také zakoupit nové.
2. PŘEDNÍ PODPĚRY– Velmi vhodné pro sériové dělení plechů. Přední omezovače se používají při opakovaných pracích. Udržují po dlouhou dobu stejnou délku řezaného plechu.
3. ZADNÍ STŮL VYBAVENÝ PODPĚRAMI (1000 mm)
umožňuje položení plechu a jeho volné posunování. Může sloužit jako místo pro odkládání tabulí plechu.
4. KOTOUČ PRO OHÝBÁNÍ ÚHLU– umožňuje ohýbání plechů pod úhlem v rozmezí 0° až 155°. Měřicí kotouč umožňuje rychlé nastavení úhlu nebo provedení ohnutí plechu pod libovolným úhlem při jedné nebo několika kusech bez nastavení úhlového dorazu.
5. POJEZDOVÉ ÚSTROJÍ OHÝBAČKY – použití otočných soukolí s brzdou umožňuje volný pohyb ohýbačky.
6. JEDNOPOLOHOVÝ OMEZOVAČ ÚHLU OHÝBANÉHO PLECHU – Úhel ohnutí 0-155 stupňů. Umožňuje po úvodním nastavení a zaaretování omezovače úhlu v rozsahu 0-155 stupňů opakovatelné ohýbání plechů v sériové výrobě.

minibager MPT 82-1500 P-A+ Profi+ ® model pre rok 2023
Súčasťou dodávky je : Lyžica 30 cm, doprava a vykládka zdarma v celej Slovenskej republike
Technické údaje :
Výrobca: SAS EKI Plus Francúzsko
Typ: Minirýpadlo
Model: MPT-72-1200-P-A 2023
Krajina pôvodu : EÚ – Francúzsko
Základná hmotnosť: 790 Kg ( bez náplní, lyžíc, protizávaží )
Šírka: 790 mm
Dĺžka: 2 400 mm
Pracovný uhol 360° + mimoos ramena +/- 55° (mimoosé kopanie - natáčanie hydrulicky)
Maximálna výška pod uzavretou lyžicou: 1 600 mm
Maximálna hĺbka výkopu (bez rychloupínáku a bez teleskopického ramena) : 1790 mm
Maximálna hĺbka výkopu (s rychloupíncou hlavou a bez teleskopického ramena) : 1900 mm
Maximálna hĺbka výkopu (s rychloupínacou hlavou a teleskopickým ramenom) : 2200 mm
Dosah ramena/max. výška : 2300 mm
Trhacia sila: 15 kN ( najväčší trhací výkon medzi minibagrami do 0,8 tony )
Motor: 14HP Kohler CH440 Command PRO s elektrickým štartérom
( autorizované servisné stredisko amerického výrobcu motorov KOHLER priamo v SR )
Typ: Jedno valec, 4-taktný
Výkon: 10,3kW /14 HP
Objem: 429cc
Spotreba (100% zaťaženie): 3 l/h /Priemerná spotreba: 1,8 l/h
Objem palivovej nádrže: 7,4 l
Vzduchom chladený motor
Palivo: Benzín bezolovnatý BE95
Emisie hluku v 1m / na mieste obsluhy 80dB(A)/83dB(A)
Hydraulický systém
Hydraulické čerpadlo: 2x 4,8 cc zubové čerpadlo (dvojkomorové = 2 oddelené hydraulické okruhy = vyrovnaný tlakový systém, čerpadlo s najväčším objemom medzi minibagrami do 0,8 tony)
Prevádzkový tlak: 165bar
Prietok: 34,5 l/min / 3600ot. ( najväčší prietok čerpadla medzi minibagrami do 0,8 tony )
Trakčný motor: Orbitálny
Objem hydraulickej nádrže 35 l ( najväčší objem medzi minibagrami do 0,8 tony )
Štandardné pásy: 150x72x31
Mohutný výkonný chladič hydraulického okruhu oleja umožňujúci nepretržitú záťaž bez prestojov.
Minibager je určený pre neobmedzené použitie a pre všetky druhy náradia.
Základná výbava v cene :
Rýpacia lyžica 30 cm
Rychloupínacia hlava
Hydraulicky ovládané rameno pre mimoosé kopanie bez aretačného čapu
Predná radlica hydraulicky naklápaná
Výsuvné podpery z prednej radlice
Prídavné hydraulické pripojenie s rýchlospojkami pre napojení ďalších zariadení (Zbíjacie kladivo, Vrták, Chápadlo, Štiepačka dreva, Hydraulicky naklápaná svahová lyžica )
Priezor s teplomerom a odmerka hydraulického oleja
Výkonný chladič hydraulického oleja
Počítadlo motohodin
Súčasťou sú všetky náplne k okamžitému štartu a k okamžitému použitiu ihneď po vykládke
Možnosť financovania : ČSOB leasig, TATRA leasing, VUB leasing, Slovenská Sporiteľňa, GRENKE leasing, QUATRO a pod.
Autorizovaný záručný a pozáručný servis a profesionálne poradenstvo
NOVÁ GENERÁCIA stojov MPT pre rok 2023 - typ A obsahuje nové technické vylepšenia
Už viac ako 100 ks predaných v SR

Predam zvysne balenie zo stavby betonovej podpery pod bleskozvod. Pouziva sa najma pri plochych strechach. V pocte 10ks.

Rucni ohybacka plechu ZRF 2250/0,8 mm - 3.8. - 12:15 Ruční ohýbačka je určena k ručnímu řezání a ohýbání plechů se zachováním parametrů zadaných výrobcem. Je vyrobena z oceli nejvyšší kvality, natřená práškovým lakem. Příslušenství a drobné součástky jsou chráněny před korozí zinkem. Ohýbačka je zkonstruována tak, aby bylo možné opravit jednotlivé díly. Tato konstrukce umožnila dosažení velmi vysoké pevnosti ohýbačky. Ohýbačka má také několik nastavení mechanických prvků jako: úhel náklonu přítlačné lišty, přítlačná síla přítlačné lišty a nastavení symetrie polohy lišty vůči spodní liště. Kruhový nůž může během řezání plechu zůstat ve vodicích lištách na kraji ohýbačky bez nutnosti jeho odložení. Všechny prvky konstrukce ohýbačky jsou seřízeny a není nutné je seřizovat.
VYBAVENÍ:
1. KRUHOVÝ NŮŽ
ostří nožů (válečky) jsou vyrobeny z vysoce legované oceli ( max. tloušťka řezaného ocelového pozinkovaného plechu je 0,80 mm). Hmotnost – 5 kg. Pokud dojde k opotřebení starých válečků, lze také zakoupit nové.
2. ZADNÍ STŮL VYBAVENÝ PODPĚRAMI (1000 mm) umožňuje položení plechu a jeho volné posunování. Může sloužit jako místo pro odkládání tabulí plechu. Je vybaven měřítkem, které umožňuje přesné nastavení ohýbaného a řezaného plechu.
3. KOTOUČ PRO OHÝBÁNÍ ÚHLU – umožňuje ohýbání plechů pod úhlem v rozmezí 0° až 161°. Měřicí kotouč umožňuje rychlé nastavení úhlu nebo provedení ohnutí plechu pod libovolným úhlem při jedné nebo několika kusech bez nastavení úhlového dorazu.
4. JEDNOPOLOHOVÝ OMEZOVAČ ÚHLU OHÝBANÉHO PLECHU – Úhel ohnutí 0-161 stupňů. Umožňuje po úvodním nastavení a zaaretování omezovače úhlu v rozsahu 0-161 stupňů opakovatelné ohýbání plechů v sériové výrobě.
5. PŘEDNÍ PODPĚRY
Velmi vhodné pro sériové dělení plechů. Přední omezovače se používají při opakovaných pracích. Udržují po dlouhou dobu stejnou délku řezaného plechu.

Detská sedačka s pohodlným posedom a dobre priedušným chrbtom. Nastaviteľná dĺžka chrbta a jednoduchá obsluha ramien a bedrového pásu vám dovolí zladiť si sedačku do úplnej dokonalosti šetrnej k vašej chrbtici. Vnútorná pohodlná sedačka s polstrovaným sedom a bezpečnostnými popruhmi je konštruovaná tak, aby udržala dieťa v pohodlne prirodzenom sede. Ľahko zregulujete výšku posedu a pre nohy využite nastaviteľné podpierky. Neustála starostlivosť je zaručená pomocou vrecka na zips pod sedačkou, dvoch bočných a jedného čelného vrecka. Vďaka dostatku úložného priestoru môžete mať po ruke celý servis pre vášho potomka.
Dôležité informácie:
nastaviteľný chrbát
batoh 10 litrov o váhe 230 g
dobre priedušná sieťka na chrbte
polstrované ramená
polstrovaný a anatomicky tvarovaný bedrový pás
pevná kovová konštrukcia
hrudný pás
Určite oceníte:
vrecko pod sedačkou na zips
vrecko na hydrovak 3 litre
striešku proti slnku o váhe 160 g
kľúčenku
2 bočné vrecká
výkyvný bedrový pás
elastickú čelnú kapsu
odnímateľný, vyprateľný podbradník
nastaviteľné podpery pre detské nohy
polstrovaný posed
bezpečnostné pásy pre dieťa
nastaviteľnú výšku posedu dieťaťa
bočné priedušné sieťky na odvetrávanie
možnosť rozloženia konštrukcie a pevného postavenia na zem
spätné zrkadielko
pláštenka v krásnom zelenom prevedení

Zváracie zariadenie, podobne ako stôl, výrazne zjednodušuje život a prácu zvárača, zvyšuje rýchlosť výroby a kvalitu výrobkov.
A dobre navrhnuté a vybrané nástroje vám stále môžu ušetriť peniaze, ak pracujete s ľahkými a strednými konštrukciami a nechcete preplácať špeciálne ocele.
Výroba: Slovensko. Materiál: S235 (11375). Hrúbka 8 mm alebo na požiadanie 6-12 mm.
Našu ponuku neustále rozširujeme, preto nám zachovajte kontakt a oznam - nové produkty už čoskoro.
Napíšte nám a my vám pomôžeme posunúť vašu výrobu na novú úroveň.
Doraz - Univerzálny doraz slúži na zamedzenie posúvania obrobkov po povrchu zváracích stolov. Môže byť umiestnený ako pozdĺž dielov, tak aj naprieč alebo pod uhlom.Tieto dorazy môžu byť použité samostatne alebo ako základ pre vertikálne podpery. Upevnené pomocou upevňovacej skrutky.
Rozmery: 100x30, 150x50, 100x40, 175x40, 400x50, 125x40, 50x30, 80x30, 165x50, 80x25, 115x25, 200x25, 237x25 mm
Plochý uholník - Plochý uholníky sa používajú na upevnenie dielov na pracovnom stole a na nastavenie dielov pod uhlom 90 stupňov voči sebe. Je možné inštalovať diely z rôznych strán, ako aj do rohov a na voľné plochy. Upevnené pomocou upevňovacej skrutky.
Rozmery: 120x145, 270x270, 125x125, 205x205, 275x275 mm
Zaistovaci (fixačný) kolík - Umožňuje rýchlo vytvoriť fixačný bod na stole na upevnenie dielu.
Rozmery: 40, 60 mm
Excentrický doraz - Excentrické dorazy na zváranie umožňujú presné nastavenie obrobkov a pevné upevnenie akejkoľvek časti cez otvor v doraze.
Rozmery: 50, 75 a 100 mm.
Uhlomer - Zvárací uhlomer sa často používa v priemysle a remeselných dielňach pri zváraní kovových dielcov. Je to nástroj, ktorý umožňuje presné meranie uhla zvaru, čím pomáha zabezpečiť rovnaký a správny uhol zvaru pre každý diel. To znižuje riziko nekvalitného zvaru a zvyšuje jeho pevnosť a spoľahlivosť.
Rozmery: 150x450, 150x150 mm
Katalóg s cenami na obrázkoch.
Zasielanie dielov cez Paketu alebo podobnú službu.

Súprava exteriérovej domčekovej fínskej sauny o rozmeroch 2,0 x 2,0 x 2,0 m (alebo Vami požadovaných rozmerov):
- drevené podpery pod domčekovú saunu
- podlaha z 3 častí
- steny sauny zo škandinávskeho smreku a izolácie hrúbke 100mm (po dohode je možné steny spraviť aj hrubšie)
- strechu zo strešnej krytiny
- dvojradové lavice ( počet závisí od rozmerov sauny)
- presklené dvere v bronzovom alebo čírom prevedení
- osvetlenie (skladá sa z 1 svietidla a 1 tienidla - možnosť výmeny za LED pásy namontovanými pod lavicami)
- maľovanie + impregnácia stien + drevených lavíc
- presýpacie hodiny, drevené vedierko s naberačkou, termometer s vlhkomerom, 2ks drevených podhlavníkov
V cene nie je zahrnutá pec.
VŠETKY SAUNY VYRÁBAME AJ NA MIERU PODĽA VAŠICH POŽIADAVIEK!!!
Ďalšie informácie a naše realizácie exteriérových fínskych domčekových a sudových sáun nájdete taktiež na našej webovej stránke
NEVÁHAJTE NÁS KONTAKTOVAŤ!
KONTAKT:
mail.sferagroup@
jacuzzi vírivka kúpací súd kupacia kada wellness ochladzovacia kada bazén finska sauna zahradna sauna sudova sauna