praga piccolo - strana 3
Počet nájdených inzerátov PRAGA PICCOLO
: 1000 - strana 3

Predam Dayens Grande Piccolo. Bedne su oškrkane , meniče v fabrickom stave. Nové stoja 5500€ , predávam za 1700€.
Meniče su SCAN -SPEAK Revelator: Bas 18W/4531 ,Výškový : R2904 ( jeden z najlepších výškových reproduktorov na svete) . Bedne su vyrobené veľmi kvalitne . Steny bední su vyrobené z 25 vrstiev MDF vnútri vlnito obrobených a zlepovanich striedavo-periodicky . Tím sa dosiahla minimálna rezonancia a minimalné stojace vlny vnútri bední. Konektory WBT Signature. Pre vnútornú kabeláž je použití strieborný kábel. Výhibky vyrobené z Mundorf kondenzátorov, metel-oxid film odpori a cievky vzduchové z medeneho drôtu.
Zvuk je presný , plný detailov. Basi su presne hlboké . Stredy a výšky su detailne , dynamické ale neúnavne .

Predám harmoniku PICCOLO - jedinečný kus z roku 1960 s originálnym kufrom. Harmonika je 10 gombíková v pôvodnom stave. Cena znížená cena 190€. Tel.:

Ponúkam na predaj úplne nový kávovar KRUPS KP1A3B31 DG PICCOLO XS v čiernom prevedení,v originálnom balení, nepoškodený,nepoužívaný.
Kapsulový kávovar na prípravu horúcich aj ľadových nápojov, ovládanie jednoduché.
Kávovar má objem zásobníka 0,8l, odnímateľnú odkvapkávaciu misku, odnímateľný zásobník na vodu.
Cena uvedená bez poštovného.

Ponúkam na predaj malo používaný kávovar na kapsule Dolce gusto piccolo xs bielej farby. Možný osobný odber v Prešove.

TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Predám traktor domácej výroby v stave ako na foto bez agregátu (kľudne aj s nim ale je pokazený a starý). Zadná napráva z Praga V3S skrátená (na jednej strane nová brzda)+ pneu v slušnom stave(viď foto). Predná napráva škoda 1203, riadenie škoda favorit, motor +1. prevodovka peugeot 504, 2. prevodovka volga 24. k traktoru pridám aj vlečku s guľovým tiahom o rozmere 1x2x0,5 m kovové dno a bočnice z foršt hrubký 4,5cm.
V prípade záujmu mam aj komplet prednú a zadnú nápravu z Nissan serena. Jedna sa o zadný náhon kardanový diferenciál komplet nove brzdy a ložiská. Predná napráva s olejovým posilňovačom riadenia. Mam aj prevodovku so spojkou.
Pri rýchlom a serióznom jednaní je dohoda na oboch stranách zaručená.
Nereagujem na sms a email. Možný len osobný odber. Nutnosť vidieť.
traktor, nd traktor, motor, napráva, diferencial, praga, V3S, praga v3s, rám

Predam Praga PV3S stabak
Od nova ma original 1.700 km (ano 1700 km) ulozenka
Technicky nove auto, nema korozi, lak je taky ako je vidiet na foto, stala aj pod stromem ...
Vsetko vratane pneumatik PUVODNI, su v stave novych - maju este drazku ktora po cca 5000 km zmizne ...
Unikatny celkovy stav, bol to štabaček (nezariadeny) stabni vuz
Ma nove baterie (akumulatory), vsetky oleje (aj v cerpadle atd) a filtre vyriesene, k autu dodam nove paraboly, blinkry, manzety atd
Startuje ako ma, po chvilke chodu nevidiet ze motor beži - ziadny dym z vyfuku !
Momentalne nema SPZ ale za cca 1.000 eur moze mat riadne biele cisla, TP a novu STK samozrejme
Nie je problem na veteranske cisla.
Na ponuky dam hned 5.000 a podobne NEREAGUJEM.
DOVOZ K VAM MOZNY !
Prosim jenom SMS nebo Whatsapp, ja zavolam !
Ak musite volat tak jenom pracovne dni 9 - 17h
Inzerat aktualny do zmazania
Auto je asi 100km od Bratislavy ale s dovozom si nerobte starosti.
Jenom SMS nebo Whatsapp prvy kontakt - ozvu se.
6
Foto su realne aktualne, ked ju vymojkam, aktualizujem fotky.
Pragovka praga v3s pv3s vetrieska vejda skrinova skrina skrinka ulozenka zanovni vuz M1 M2 prodam na prodej

Predám knihu Praga – Deväťdesiat rokov výroby automobilov. Ide o najrozsiahlejšiu publikáciu o histórii automobilky Praga, aká bola doposiaľ spracovaná. Kniha má množstvo dobových fotografií, grafov a tabuliek s detailnými informáciami o jednotlivých modeloch.
Kniha je nerozbalená.

Predám podvozok, rám, motokáru triedy KZ. Značky: Praga, FK, CRG,Maranello, Charles Leclerc, Kart Republic. Všetky 2022 ky, nová homologácia. Použité iba 1 pretek. Praga, alebo Formula K je od 3400eur. Birel Art, Charles Leclerc od 3900 eur, CRG,Maranello od 3900 eur. Staršie rámy na hobbi jazdenie sú od 1000 do 2500eur. Keď máte otázky súvisiace s motokáramy, alebo pretekaním, tak kludne volajte.

Dobrý den, z důvodu renovace hasičského vozidla, koupím jakékoliv náhradní díly na vozidlo PRAGA RN / PRAGA RND. Děkuji za nabídky.

Kúpim Náhradné diely Praga Lady
Na stave nezáleží
Praga, Tatra, Škoda, Trabant, Mercedes-Benz, BMW, Veterány, Auto

Dobrý den, z důvodu renovace koupíme jakékoliv náhradní díly na vozidlo PRAGA RN především na hasičský speciál AS 16 PRAGA RN. Ilustrační foto.

Predám nový,nepoužitý predný zatemňovací reflektor /Notek/ ČS výroba.Použitie na vojenké auto Tatra 805,Tatra 111,Tatra 128,Praga V3S,Praga RN,Škoda Tudor -bojový,alebo aj alternatíva na VW KDF,Opel Blitz,Steyr 1500 a iné.Reflektor je aj s upevňovacím držiakom.Cena za komplet 750 eur.

převodovka PRAGA V3S - [14.1. 2023] prodám starší použitou převodovku z vozidla Praga V3S, cena Kč 12.000,- bez DPH

Predám knihu Praga – Devadesát let výroby automobilů. Ide o najrozsiahlejšiu publikáciu o histórii automobilky Praga, aká bola doposiaľ spracovaná. Kniha má množstvo dobových fotografií, grafov a tabuliek s detailnými informáciami o jednotlivých modeloch.
Kniha je nerozbalená.
Autor: Emil Příhoda
Pevná väzba, A4
Počet strán 428

Predám Seznam náhradních součastí 3t. nákladního terénního automobilu Praga V3S.
Rok vydania: 1956
Vydavateľstvo: AZ Klementa Gottwalda, Motokov
Jazyk: Český
Väzba: Mäkká
Počet strán: 293
Formát: A5
Stav: zachovalý, používaný, ušpinená obálka
K tomu pribalím Mazací plán podvozku V3S
Mazací plán podvozku sklápače
Gelände-Lastkraftwagen Praga V3S
Beschreibung, Bedingungen und Intendhaltung des Lastkraftwagens
Motokow 1961

Praga PV3S
Prodám nové náhradní díly na Praga V3S.Unašeče, kardany, tlumiče, převodky řízení, tlumiče, spojovačky, převodovka funkční použitá s vývodem na jeřáb a mnoho dalšího. Ceny dohodou.

Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.