praga v3s - strana 3
Počet nájdených inzerátov PRAGA V3S
: 1000 - strana 3

Predam alebo vymenim staré original reklamné smaltované a plechové auto moto tabule cedule. Niektoré sú nepoužité, zo zadnej strany majú ešte ochranný papier a návod.
Tabulky č.1:
Info cez mobil, mail, whatsapp, viber.
PRAGA obojstranná 2 kusy s 2 šípkami spolu 550€
PRAGA smaltovana 270€
PRAGA DIESEL tlačený plech signovaná 130€
AUTO PRAGA obojstranná 150€
Poštovni urad 80€
Pojistovna karton 50€
Tabulky č. 2. Obodbie Československo ČSSR
Domovník 40€ kus
Ostatné v hornej časti 30€ kus
Spodná časť 15€ za kus.

TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Predam Praga PV3S stabak
Od nova ma original 1.700 km (ano 1700 km) ulozenka
Technicky nove auto, nema korozi, lak je taky ako je vidiet na foto, stala aj pod stromem ...
Vsetko vratane pneumatik PUVODNI, su v stave novych - maju este drazku ktora po cca 5000 km zmizne ...
Unikatny celkovy stav, bol to štabaček (nezariadeny) stabni vuz
Ma nove baterie (akumulatory), vsetky oleje (aj v cerpadle atd) a filtre vyriesene, k autu dodam nove paraboly, blinkry, manzety atd
Startuje ako ma, po chvilke chodu nevidiet ze motor beži - ziadny dym z vyfuku !
Momentalne nema SPZ ale za cca 1.000 eur moze mat riadne biele cisla, TP a novu STK samozrejme
Nie je problem na veteranske cisla.
Na ponuky dam hned 5.000 a podobne NEREAGUJEM.
DOVOZ K VAM MOZNY !
Prosim jenom SMS nebo Whatsapp, ja zavolam !
Ak musite volat tak jenom pracovne dni 9 - 17h
Inzerat aktualny do zmazania
Auto je asi 100km od Bratislavy ale s dovozom si nerobte starosti.
Jenom SMS nebo Whatsapp prvy kontakt - ozvu se.
6
Foto su realne aktualne, ked ju vymojkam, aktualizujem fotky.
Pragovka praga v3s pv3s vetrieska vejda skrinova skrina skrinka ulozenka zanovni vuz M1 M2 prodam na prodej

Najazdené: 9 999 999 km
Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
Inzerát č. 19018087
Aktualizované: 01.02.2023
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Najazdené km: 9 999 999 km
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

Predam Praga PV3S stabak
Od nova ma original 1.700 km (ano 1700 km) ulozenka
Technicky nove auto, nema korozi, lak je taky ako je vidiet na foto, stala aj pod stromem ...
Vsetko vratane pneumatik PUVODNI, su v stave novych - maju este drazku ktora po cca 5000 km zmizne ...
Unikatny celkovy stav, bol to štabaček (nezariadeny) stabni vuz
Ma nove baterie (akumulatory), vsetky oleje (aj v cerpadle atd) a filtre vyriesene, k autu dodam nove paraboly, blinkry, manzety atd
Startuje ako ma, po chvilke chodu nevidiet ze motor beži - ziadny dym z vyfuku !
Momentalne nema SPZ ale za cca 1.000 eur moze mat riadne biele cisla, TP a novu STK samozrejme
Nie je problem na veteranske cisla.
Na ponuky dam hned 5.000 a podobne NEREAGUJEM.
DOVOZ K VAM MOZNY !
Prosim jenom SMS nebo Whatsapp, ja zavolam !
Inzerat aktualny do zmazania
Auto je asi 100km od Bratislavy ale s dovozom si nerobte starosti.
Foto su realne aktualne, ked ju vymojkam, aktualizujem fotky.
Kontakt vylucne SMS, telefon nedviham.
Prosim poslite sms na a odpisem alebo zavolam.
Na maily bez telef.c. NEODPISUJEM
Pragovka praga v3s pv3s vetrieska vejda skrinova skrina skrinka ulozenka zanovni vuz M1 M2 prodam na prodej

Predam Praga PV3S stabak
Od nova ma original 1.700 km (ano 1700 km) ulozenka
Technicky nove auto, nema korozi, lak je taky ako je vidiet na foto, stala aj pod stromem ...
Vsetko vratane pneumatik PUVODNI, su v stave novych - maju este drazku ktora po cca 5000 km zmizne ...
Unikatny celkovy stav, bol to štabaček (nezariadeny) stabni vuz
Ma nove baterie (akumulatory), vsetky oleje (aj v cerpadle atd) a filtre vyriesene, k autu dodam nove paraboly, blinkry, manzety atd
Startuje ako ma, po chvilke chodu nevidiet ze motor beži - ziadny dym z vyfuku !
Momentalne nema SPZ ale za cca 1.000 eur moze mat riadne biele cisla, TP a novu STK samozrejme
Nie je problem na veteranske cisla.
Na ponuky dam hned 5.000 a podobne NEREAGUJEM.
DOVOZ K VAM MOZNY !
Pragovka praga v3s pv3s vetrieska vejda skrinova skrina skrinka ulozenka zanovni vuz M1 M2 prodam na prodej
Prosim vylucne SMS nakolko nedviham telefony - pracujem.
Treba napisat spravu SMS na pracovne dni 9-17h a ja sa ozvem.
Na maily neodpisujem.
Ked tu je inzerat tak je AKTUALNY ! Dakujem.

Ročník: 1968
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Stav: Používané
Lokalita: Svätý Jur
TECHNICKÉ ÚDAJE
Rok: 1968
Palivo: diesel
Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l)
Výkon motora: 72 kW (98 PS)
Výbava
praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod.
Doplňujúce údaje
možná výmena
nehavarované
veterán
Poznámka
Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.

prosim vas,mel by nekdo,vykres,nebo fremu,mezikus,mezi prevodovku praga v3s a motor zetor krystal?koupil bych,nebo hledam cloveka,ktery by zhotovil.dekuji

Predám komplet kabinu a blatniky na praga v3s.
Viď foto
Kabina komplet aj so sedačkami 200€.
Blatniky aj so svetlami 120€.
Mozná vymena za tvrde palivové drevo.
Viac info po tel.

Predám nové ND na Praga V3S:
časť plechovej remenice motoru-5 eur
kožený vak páky ručnej brzdy-8 eur
držiaky zadných svetiel a EČ-3/ks
stieratka stieračov-5/ks
zádrž dverí-2/ks
tlačítko húkačky do volantu-8 eur
zámok vodičových dverí so štítkom-12 eur
čidlo tlaku oleja-4 eurá
háčiky na upevnenie šnúry plachty-1/ks
tesnenie pák prevodovky v kabíne-4 eurá
filcová vložka čističa paliva-8 eur
plátené manžety konca kardanov-2/ks
tesnenie volantovej tyče-10 eur
spínacia skrinka-12 eur
poistková skrinka-12 eur
štartovacie páčkové tlačítko-8 eur
nožný prepínač svetiel-10 eur
odkalovač,sitko,pružina a tesnenie palivového čerpadla-4 eurá komplet
predná brzdová hadica-5 eur
silentblok kabíny predný-8 eur
tesnenie vetracej klapky-4 eurá
zámok strešného otvoru-5 eur
predná parabola-12 eur/ks
predná smerovka-12 eur/ks
hardy spojka volantovej tyče-12 eur
tesniaca guma kapoty-15 eur
tesnenia na motor
sada tesnení na predné vyklápacie sklá-52 eur sada na kabínu

Demontované z Unimog U 406, ktoré poháňalo silnú bagrovaciu nadstavbu. Pohon vývodovým kardanom, všetky parametre vidieť na fotkách. Vhodné na Zetor, Praga, V3S...

Predám ukladac lana pre navijak Praga V3S, použité, stav ako na foto , necistene z rozobratých navijakov , cena za kus 10€