inzercia, predaj, predám, bazár

predtym ako som ta spoznala - strana 9

Počet nájdených inzerátov PREDTYM AKO SOM TA SPOZNALA : 1000 - strana 9

Elektrický skateboard Evolve carbon GTR 2in1
Dobrý deň, Predávam elektrický skateboard Evolve skateboards Carbon GTR 2 in 1. Skateboard bol už kupovaný s myšlienkou, že raz ho budem predávať, preto bol celý čas jazdený s šetrnosťou. Je to už môj druhý Evolve board, učil som sa na tom prvom takže tento bol o par chýb jazdca ušetrený. Jazdil som v centre Bratislavy, pár krat na poľných cestách a takmer po každej jazde bol prečistený. Pred posledným letom čistené a mazané keramické ložiská. Kúpil som odolné kovové štuple na gumy, prikladám originál. Tiež som kúpil kvalitnejšie viečko na nabíjací port, prikladam aj originál. Spolu s boardom je v podstate všetko ako som kúpil, plus mam ani raz neosadené druhé street kolieska, vhodné napríklad na slajdovanie. Zoznam: - Board - All-terrain kolieska a prevody - Street kolieska (2×) a prevody - nabíjačka - ovládač s nabíjačkou - puzdro na ovládač - gumený ochranný obal na ovládač (na fotke s palcom) - Y-tool (všetko náradie v jednom) - náhradné matky, skrutky, speedringy... - originálne štuplíky na gumy - cestovná taška na doplnky - krabice, návody - uplne nový griptape (zabudol som odfotiť) S boardom nikdy nebol žiadny problém, po asi roku čo som ho mal som rozbil mojou chybou ovládač a kúpil nový. Ak je treba, vždy velmi ochotný servis je originál u Evolve v Nemecku, alebo na Slovensku. Dojazd a maximálna rýchlosť závisí od štýlu jazdy a váhy jazdca, odhaduje sa: Street: 45 km a 42 km/h AT: 25km a 35 km/h Veľmi rád pomôžem s naučením ako jazdiť, servisom, čistením a všetko okolo, preferujem osobné stretko v Stupave pripadne v Bratislave. Po preplatení cesty viem doviezť menšiu vzdialenosť. Podobné ako: boosted board, elektrická kolobežka, exway, onewheel ...
ČESKE A SLOVENSKE VINYLOVE PLATNE 17
preda zbierku platni..klikni na meno a pozri vsetky inzeraty..casom priudnu stovky dalsch. RAGTIME...15e...ako nova ROCKOVY MARATON...10e...ako nova ROMANCE ZA KORUNU...8e...ex ROMOVE HRAJÍ A ZPÍVAJÍ...15e...vg+ ROMSKY FOLKLOR...10e...ako nova ROSE MARIE/POLSKA KREV...5e...ex ROCKMAPA 2...10e...ako nova SCÉNY Z NEJSLAVNĚJŠÍCH AMERICKÝCH MUSIKALU...8e...vg S KYTAROU PO VELKE ŘECE...15e...ako nova SLAVNE MELODIE...15e...vg+ SLOVENSKE EVERGREENY...10e...vg SPOMIENKY,MEMORIES...8e...ako nova STAROPRAŽSKE PISNIČKY...8e...ako nova STRETNUTIE PO ROKOCH...30e...ex STUDIO SUPRAPHON 1...10e...ako nova SLUNCI VSTŘÍC...8e...vg ŠAFRAN.......15e vg obal.. SLOVENSKA TANECNA HUDBA..10e..g-zla TRAMPSKÁ JAMBOREE...10e...ako nova TRAMPSKÁ ROMANCE...8e...ako nova TRAMPSKÁ ROMANCE 3...8e...ako nova TEXT LIBRIS...5e...vg TRIDSAŤ RUŽI...8e...ex TAKTY NA DOBRU NOC...10e...vg TIP TOP 1...10e...ako nova VEČERY POD MOSKVOU...50e...ex VŠECHNY BARVY SVĚTA...ako nova VYZNANIE...10e...ako nova V PENZIONU SVET-HAPKA HORACEK..15e.nm WHISKEY & FAZOLE....15e...ako nova ZLATY SLAVIK 69...15e...vg ZLATY SLAVIK-73...10e...vg ZPIVAJICI PŘÍSTAVY,JEDEME K VODE-BREVNOVANKA...5e...vg- ZTRACENKA ZPIVA...5e...vg- ZLOCIN V SANTANU..30e..ex ŽE MI JE ĽÚTO..8e...ex HOVORENE SLOVO: ALEXEJ PLUDEK-KRALEVIC,KRÁL,CISAŘ...10e...ex ANDER Z KOŠIC-TO SOM JA ANDER!...8e...ex ANDREJ SLÁDKOVIČ-DETVAN...20e...ex ČTENÍ Z NOVÉHO ZÁKONA 1...5e...ex ČTENÍ Z NOVÉHO ZÁKONA 2...5e...ako nova ČTENÍ ZE STARÉHO ZÁKONA...5e..nm DITA SKÁLOVÁ-VELCI SEDMILHÁŘI....10e...nm DUŠA VINA,5e,vg ĎURI ŠTACHYTKA & MLOCI-ĎURI ŠTACHYTKA & MLOCI...13e...ex FELIX HOLZMANN-ŠPRECHTY FELIXE HOLZMANNA...5e...vg FRANTIŠEK NEPIL-ŠEDESÁTÉ VÁNOCE F.NEPILA...7e...ako nova FRANTIŠEK OBŽERA-HERCI V ZÁSTERÁCH...15e..ako nova GUILLAUME APOLLINAIRE-PÁSMO...20e...ako nova HORE SRDCIA-GRECKOKATOLÍCKA LITURGIA...8e...ako nova D I.KRAJIČEK A O.HLAVAČEK-V SAMOOBSLUHE ZABAVY...8e...ako nova D I.KRAJIČEK A O.HLAVAČEK-V SAMOOBSLUHE ZABAVY 2...8e D I.KRAJIČEK A O.HLAVAČEK-HOSTINEC POD GAŠTANOM...5e..ako nova D I.KRAJIČEK A O.HLAVAČEK-OPAT V HOSTINCI POD GASTANOM..a.nova,5e IVAN KRASKO-NOX ET SOLITUDO,BÁSNICKE ZBIERKY...10e...vg
Predám Hondu Varadero XL125.
Aj keď nerád, predám moju Hondu Varadero. Je to ročník 2006, takže ešte karburátorová verzia. Vlastním ju od leta 2020 a za ten čas som najazdil okolo 18000km. Všetky km boli zábavné a užil som si na nej moje začiatky. Dôvod predaja je prechod na väčšiu kubatúru. Na motorke je menený výfuk za dominator Oval, samozrejme originál pridám ku motorke. Ku motorke mám zadný kufor originál Honda. Olej som menil vždy pred zimou a po zime. Keď som ju kúpil, bol na nej robený veľký servis. Tzn. Menené všetky filtre a náplne, menené tesnenie na vodnej pumpe a tak isto na hlavách, nastavené karburatory. Minulú sezónu boli menené brzdové platničky vpredu za brembo. Tak isto nová reťazová sada DID, na tej je najazdených cca 500km. Menil som spätné zrkadlá. Pridám aj originálne. Na motorke som lakoval zadne plasty a spodný plast vid. na fotke, kvôli vyblednutej farbe. Trošku sa to už začína šúpať treba to nanovo nastriekať. Jedna strana zadného plastu bola prasknutá, to som zavaril. Zadná guma 70% Predná guma 30%(nieje zjazdená ale je popraskaná) Celkovo ma táto motorka veľmi bavila a užil som si s ňou každý kilometer. Výborná pre začiatočníka aj pre človeka čo sa nepotrebuje ponáhľať. Dokáže odviesť celkom slušnú váhu a nemá problém najazdiť kopec dalších km. Motorka je v perfektnom motorickom stave a bez nutnych investícii. Chybičky krásy tam sú, všetky sú vidiet na fotkách. Ku všetkým servisom a objednávkam mám faktúru. Najazdené km - 43300 Ročník - 2006 Objem - 124ccm Počet valcov - V2 Pri rozumnom jednaní na mieste som ochotny dohodnúť sa na cene.
E-bike Kellys Tygon R90 2021 720Wh
Predám e-bike Kellys Tygon R90 2021. Kúpený bol v obchode Kubicasport v Liptovskom Mikuláši koncom februára 2022, čiže je ešte rok v záruke. E-bike som používal na rozvoz obedov po meste. Nabehal som na ňom 4350km. Až na pár drobných servisov (defekt, zlomený špic a menená reťaz) s bicyklom nebol žiadny problém. Bicykel ide jak hodinky. Servisovaný bol len v predajni z ktorej som ho kúpil. Pravidelne som na ňom robil údržbu (čistil som kazetu, vidlicu a reťaz som mazal aspoň raz za týždeň). Motor ma 3 stupne. Na 1. stupni je dojazd 160km. Na 2. stupni 120km a na 3. stupni je 80km dojazd. Baterka si drží kapacitu. Baterka sa nabije za 3 hodiny. Môže sa vybrať z bicykla alebo sa môže nabíjať aj s bicyklom. Batéria sa na bicykli zamyká/odomyká kľúčom. Bicykel parkujem v byte, čiže je v teple. Reťaz sa mení každých 1500-1600km. Menil som ju už dvakrát. Na bicykli je pár škrabancov od kladky. Bol som s nim veľmi spokojný. Poslúžil dobre, ale už nerozvážam obedy a bicykel stojí. Preto ho chcem predať. Na bicykli netreba robiť žiadny servis. Je pripravený na jazdu. Kúpil som ho za 3100€ a predám ho za 2500€. Len osobný odber v Prešove alebo v Liptovskom Mikuláši. Popis: Rám: KELLYS TYGON R series - advanced robotic welded 6-series aluminium alloy, integrated removable battery, 1.5“ tapered HT, 12x148mm Boost thru axle / Made in EU Veľkosť rámu: L Motor: SHIMANO STEPS E7000, 36V Cyklopočítač: SHIMANO SC-E5000 cycle computer with assist switch Batéria: KELLYS Re-Charge V10 Li-ion internal removable 720Wh / capacity 20Ah, powered by BMZ Vidlica: ROCK SHOX Recon Gold RL (29) Boost, 120mm, DebonAir / Motion Control / Maxle Stealth 15mm thru axle Hlav. zloženie: FSA 1.5 semi-integrated Kľuky: SHIMANO E6100 (36T) - dĺžka 170mm Radenie: SHIMANO Deore (021) SL-M6100-IR Rapidfire Plus (I-Spec EV) Menič: SHIMANO SLX M7100 (direct mount) Počet prevodov: 12 Kazetový pastorok: SHIMANO (021) CS-M6100-12 (10-51T) Reťaz: SHIMANO (021) CN-M6100 (122 článkov) Brzdy: SHIMANO Deore (021) MT410 Hydraulic Disc Brzdové kotúče: predný 180mm / zadný 180mm Brzdové páky: SHIMANO Deore (021) BL-M4100 Náboje: SHIMANO MT400-B / Deore MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 dier) Pevná os predná ROCK SHOX Maxle Stealth 15x110mm / zadná NOVATEC 12x148mm Ráfiky: KLS Valor 3 Disc 622x30 (32 dier) Výplet: stainless steel black Plášte: SCHWALBE Nobby Nic Performance 60-622 (29x2.35) ADDIX Predstavec: KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / dĺžka 80mm Riadidlá: KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / šírka 720mm Rukoväte: KLS Poison OneLockon Sedlovka: EXAform JAG1 Remote Telescopic - diam 30.9mm / dĺžka 485mm, zdvih 150mm Sedlo: SELLE ROYAL Vivo Pedále: plast
Yorkshirsky terier, jork
Ahojte, som malicky a vraj strasne zlaty, steniatko jorksirskeho teriera, ze som sa narodil s takou super veselou povahou, vraj rodeny komediant som. Som aj maznos, ale najradsej lietam, taky troska neposeda a to je dobre, ze to patri k zivotu steniatka. Pichali ma 2x, jedna vakcina a cip, vydrzal som, ani som neplakal. Moja panicka mi hlada tu najlepsiu novu mamu, ktoru budem lubit a ona mna. Takze mila mami ak to citas a vies, ze ja som to tvoje vytuzene male psicatko, volaj panicke ona vsetko o mne vie a rada to povie. Aby som nezabudol mam 2 mesiace prec, narodil som sa na Mikulasa 6.12. Pojdem iba k dobrym ludom, ktori hladaju spolocnika na dlho rokov a ktori sa budu o mna starat s laskou. Ona zas ta moja ludska mama ma neda len tak hocikomu.
Audi A6 C5 4.2L V8 220kw
Zdravim Predam Audi A6 C5 4.2l 220kw automat, rocnik: 7/1999, najazdene 182 000km Audi bola kupena na Slovensku mam este fakturu pre pobavenie cena 3 miliony korun. Servis: Nafotene na disku link - Chyby: Menil som stresne okno z dovodu ze sa zasekavalo, ale pri demontazi list stlpikov a stropnice som ich kde tu zlomil takze tam bude treba dat ine. Kupit od niekoho kto predava auto na diely + som mal v plane precalunit stropnicu lebo uz kde tu pada. Na prednom narazniku je suchanec. Obcas svieti airbag, daval som tam z druheho auta treba ho vymazat s diagnostikou. Mal som v plane si ju nechat motor 4.2l V8 sa uz vyrabat asi nebude nikdy... Ale idem ju skusit dat na net s dovodu ze 1.4 sa menia poplatky za prihlasenie a mam este 2 auta. Audi sa pouzivala na obcasne prevezenie, ma krasny zvuk... taka vikendovka. Tak ak sa preda tak sa preda ak nie tak si ju necham. To okno som menil teraz takze som to este nestihol dat do poriadku, ale pozeral som lista 10 euro kus... precalunenie alebo kupit inu stropnicu cca 100 euro to niesu velke polozky. Vybava: Vyhrievane predne, zadne sedacky - recaro, elektricky ovladatelne, 2 din radio s displayom + bluetooth modul (cez telefon mozete pocuvat hudbu), audi BOSE, zadne cuvacie senzory, stresne okno, tempomat, S-line... Fotky su fotene este pred tou demontazou okna takze su tam este vidiet listy aktualne su dole a je na zimnych kolesach, bol som sa snou par krat v zime sa previest inak je garazi. Cena: 3500 eur je pevna, je to kus zachovaleho auta s motorom V8 ktore sa uz vyrabat nebude. V pripade otazok volat, pisat. Dakujem
BMW M135i Mperformance xDrive Stage 2
Ahojte som BMW M135i model 2014 F20 do prevádzky som bolo uvedené v roku 2015 a zakúpené v Auto Palace Bratislava . Som mala víkendová motokára so 6 valcovým motorom s jedným “veľkým” turbom spojený spolu so športovou 8.st automatickou prevodovkou . O prenesenie výkonu sa stará pohon na všetky 4 kolesa xDrive .Moje sériové parametre sú 235kw 320ps 450nm lenže môj majiteľ sa rozhodol pre štipku väčšieho výkonu tak som obohatená úpravami Stage 2 (intercooler , sanie , výfuk , decat , olejový chladič , soft prevodovky XHP Stage 3 , soft motora - pops&bang) . Na zimných pneu s nie najlepším gripom sa mi podarilo zrýchliť 0-100kmh za 3,7s . S mojím výkonom dokážem potrápiť nie jeden superšport či už na rovinke alebo v zákrutách vďaka aktívnemu riadeniu ktoré je veľmi presné a vďaka M-podvozku som veľmi stabilná. Tankovali do mňa stále iba 100 oktánový benzín zo Slovnaftu + sem tam som si zaslúžila aj aditíva :) Olejový servis bol u mňa riadne udržiavaný a to každých 15000km v prevodovke a 4000km v motore spolu so všetkými filtrami (olejový , vzduchový , palivový) no aj napriek tomu som si pri 155tkm požiadala o wellness (servis) pri ktorom sa menilo všetko čo bolo za potreby : rozvody , palivové čerpadlo , olejové čerpadlo , hlavne ložiska , ojnične ložiska , všetky kladky a remene , sviečky , cievky a veľký kopec ďalších veci . Všetok servis bol vykonávaný originál v BMW a zo všetkého ma môj majiteľ faktúru . Olej mi doprial iba ten najlepší a to je Millers Oil 5w40 nanodrive NT+ . Dokonca som aj čerstvo po nanesení keramiky , vytepovanom interiéry a som nesmierne zachovala či už interierovo alebo exterierovo. Niečo z mojej výbavy : Mperfomance balík ktorý zahŕňa výfuk , veľké brzdy , M- adaptívny podvozok ktorý má 4 režimy , Mpacket volant z LCi multifunkčný , bezkľúčový prístup aj štartovanie , light packet , sedadla látka/alcantara , svetelný senzor spolu s automatickými diaľkovými svetlami , tempomat , 4x. El.okna , palubný počítač , budíky s plnegrafickym displejom po celej dĺžke , dažďový senzor , automatická dvojzónová klimatizácia , vyhrievané predné sedadla , automatické stmievanie spätných zrkadiel , senzor tlaku v pneu, parkovacie senzory vpredu aj vzadu , zadná parkovacia kamera , elektrické otvaranie kufra , prémiová hudba Harman Kardon , veľká navigácia professional , originál 18” disky Styling 436 s novými letnými pneu Michelin Pilot Sport Cup 2 ,Tonované Folie na zadných oknách , bezpečnostné folie na predných oknách , mierne zatmavovacie Folie na zadných svetlách , ochranná folia proti slnku na čelnom skle . Auto je veľmi udržiavané a podstivo starané , kompletný servis je robený originál v BMW od čoho sú aj faktúry a záznam na kľúči . Auto je momentálne bez akejkoľvek investície . Za top stav a garanciu km ručím ! Po dohode viem vybaviť leasing/autoúver aj s 0% akontáciou a splátkami až na 96 mesiacov schválený do hodiny . “Pri kúpe požadujem predložiť letecký preukaz” :D
e91 318i 09/2010
Ponúkam Vám moje dobre udržiavané auto BMW e91 318i s nájazdom 256000 km. Auto je v skvelom stave. Som 2 majtel o vozidlo som sa staral 4 roky veľmi dôkladne, pravidelne som menil filtre, olej 15k a každý rok som robil dekarbonizáciu. Vždy som tankoval len palivo s oktanovým číslom 100, a keď bolo potrebné, pridával som aditíva. Auto má úplnú históriu od výroby je možné vydiet históriu auto bolo servisované v autorizovanom servise špecializovanom na BMW v Pezinku. Výmeny: 2021. Výmena brzdových platničiek + kotúče 2022 reťaz,napinak reťaze 2023 originál elektrická pumpa,cievky 4x , sviečky, lamda sondy 2023-kontrola vstrekov 256000 1a3 už bude treba vymeniť pri stretoch je odporúčaný interval 120000 originálne ja som sa staral dôkladne zatiaľ držia pri 256000km ešte verím že par km dajú. 2023 kontrola rozvodov rozvody bez známok uvoľnenej reťaze Rád by som posunul auto ďalej pretoze chcem kúpiť vatsie rodinnejsie SUV. Vzhľadom na kilometre bude treba časom vymeniť vstreky preto som dal cenu nižšiu. Rozvody su v poriadku nič neklepe. Verím že ak sa budete starať o auto tak este poslúži. V prípade záujmu volať dohoda možná na mieste. Najazdené km: 257000
Enduro/AM Cube Fritzz 160 HPA Pro
Dobrý deň, chcel by som posunúť ďalej svoj prvý celoodpružený bicykel. Bol prvý, je ťažké sa ho vzdať ale je čas sa posunúť ďalej. Dúfam že niekomu ešte pár rokov poslúži. Ja meriam 188cm, bol mi trochu malý ale slúžil 5 rokov . Myslím si že je vhodný na jazdca tak 175-180cm. Môj odhad. Nikdy som nejazdil nejakú divočinu, bike park iba raz. Oproti originálu som postupom času nejaké komponenty vymenil. Asi najdôležitejšia zmena bola upgrade na 1x11. Sada Sram GX, s kazetou Sram XG 1150, 11-42 zubov (kupovaná 8/22 faktúru priložím ). A potom brzdy boli vymené ( prehodil som ich z nového bicykla ktorý som si kúpil )za lepšie, momentálne sú tam Sram G2R 4 piestiky, 203mm kotúč vpredu a 180mm vzadu. A sedlovka Kind Shock Rage-i 31,6mm 170mm. A skoro by som zabudol, Zadné koleso : ráfik DT Swiss EX471 a náboj od menej známeho výrobcu Koozer xm490 zo 6 západkovým systémom a štyrmi priemyselnými ložiskami 142x12mm. Komponenty: Vidlica Rockshox Pike 160mm Solo Air ( pred dvoma rokmi robený upgrade na DebonAir) po malom servise, málo som jazdil minulý rok, max 750km 2/3 z toho cyklisták s manželkou ) Tlmič Manitou Radium Pro DC RL, 216x64mm, Rebound, Lockout Brzdy Sram G2R 4 ( zadná: nové doštičky, je potreba skrátiť hadičku ) Prehadzovačka/ radenie : Sram GX 1x11 Kolesá: Predné: CUBE EX 23.7, 584x23C rim, 32H, 27.5" s nábojom CUBE EX 23.7, 100x15mm priemyselné ložiská Zadné DT Swiss EX471 ,Koozer xm490 na oboch komplet nový výplet, minulý rok v lete Plášte: MAXXIS DHF vpredu, jazdený jednú sezónu, vzadu Maxxis High Roller II Exo TR 27,5x2,30 ( prerobené na bezduše ale ešte som ich v teréne neskúšal tak to neviem zhodnotiť ) Pridám aj nejaké diely ktoré som si nakúpil do zásoby , nejaké šrúby na zadnú stavbu, petku na prehadzovačku a tak, viď foto. Pri rýchlom jednaní je dohoda možná.
Jabra Elite active 75t - Nova.
Dostal som ho ako darček, no v čase preberania darčeka som si už kúpil rovnaký. Čisté z tohto dôvodu predavam. Keďže sám používam ten istý, môžem vám o ňom povedať všetko. Na slovenskom trhu je tento konkrétny model vypredaný. Pozrite (, Heureka a iné.) V Českej republike - - tu je Popis. Cena - 211 eur. Nezamieňajte si prosím „Jabra Elite active 75t“ s „Jabra Elite 75t“. Pretože „active“ je novej generácie a je určená hlavne pre ľudí, ktorí športujú alebo vedú aktívny životný štýl a cena je tiež iná. Slúchadlá s mikrofónom, štuple, uzatvorená konštrukcia, Bluetooth 5.0, podpora AAC SBC, NFC, prijímanie hovorov, pre pripojenie, hlasový asistent, frekvenčný rozsah 20Hz–2000 Hz, citlivosť 10 dB/mW, impedancia 16 dB/mW, výdrž batérie až 28h Výborná výdrž batérie Ľahké spárovanie s mobilom aj počítačom Stabilný zvuk vďaka BT 5.0 - aj na 20 metrov od zdroja Možnosti ekvalizeru Dobre sedia v usiach, veľké odhlučnenie. Ľahko sa vyberá z nabíjacieho púzdra, ktoré je celé pogumované Možnosť súčasného pripojenia k druhému zdroju (napr. telefónu a počítača) Používam spolu s iPhone 13, predtým som mal Airpods, tieto majú stabilitu zvuku (čo je super) a určite lepší zvuk, nevypadávajú z ucha ani pri športe, majú oveľa lepšiu výdrž batérie. Uvažoval som o Airpods Pro, no tieto Jabry sú o 80 eur lacnejšie a s cenou lepšie. JABRA je populárna značka dánskej spoločnosti, ktorá bola založená už v roku 1869. Sídlo spoločnosti sa nachádza v Dánsku v meste Ballerup. Dnes je značka Jabra známa po celej planéte najmä vďaka náhlavným súpravám a reproduktorom pre domáce a profesionálne použitie, ako aj komunikačným platformám pre podnikanie. A potom na konci devätnásteho storočia sa spoločnosť špecializovala na kladenie telegrafných liniek po celej Európe.
Prestavba na elektrobicykel Tongsheng
Dobrý deň, Predám tento úplne nový prestavbovy kit na bicykel. Motor je Tongsheng Tsdz2 48v / 750w 90 N.m Bateria je 48v / 12.5ah Prosím predtým ako budete čítať ďalej sa uistite že motor je kompatibilný s vaším bicyklom. To znamená že je potrebné zmerať šírku rámu medzi kľukami. Šírka rámu musí byť 68 - 72mm. Články batérie sú kvalitné buď Samsung LG alebo Panasonic. Batéria je osadená systémom BMS ktorý každý článok batérie nabíja osobitne a tak dochádza k nízkemu opotrebeniu článkov. Počet nabíjacích cyklov dodávateľ uvádza na 800 cyklov. Pokiaľ nebudete batériu vybíjať pod 20% tak batéria vydrží ešte dlhšie. Batérie viem dodať aj s vyššou kapacitou. Motor Tongsheng sa vyznačuje vysokým výkonom až 90 N.m. A torzným snímačom ktorý pri bežných elektobicykloch nájdete v cenových ponukách pri 3000€ a viac. Najväčšia výhoda motora oproti konkurenčným prestavbam je práve senzor krútiaceho momentu to znamená koľko slapnete na pedál toľko motor pomáha podľa stupňa asistencie. V praxi to znamená že bicykel nejde ani rýchlejšie ako šlapete a teda vám "neuteka" ale ani lenivo keď dosiahne nejakú rýchlosť. Je to najprirodzenejsi spôsob elektrobicyklovania. Samozrejme má aj akcelračnú páčku na prst. Režimy asistencie sú 4. Ja sám som používal tento motor a bol som maximálne spokojný. Na jedno nabitie pri maximálnej asistencií a po rovine prejde v pohode 120km s 15ah batériou pri nižších asistenciach aj ďaleko viac. Rýchlosť je obmedzená na 25km/h ale dá sa odblokovať v kľude podľa návodu bez žiadnych doplatkov. Motor po odblokovaní dokáže vyvinúť max 35km/h bez šľapania na akcelračnú páčku a so šlapanim 40-45km/h (s 8 prevodmi a veľkosťou kolies 29") kým som motor predal tak som na ňom najazdil 6500km bez jedinej závady. Dôvod predaja bol prechod na 1000w bafang nakoľko s Tongshengom nie je vhodné ťahať náklad za bicyklom ani voziť malé dieťa na bicykli do kopcov. Motor aj batéria sú úplne nové nepoužité zabalené v originál krabiciach od dodávateľa. Na objednávku od 4 do 7 dní. Doručujem to osobne po celej Slovenskej Republike. Záruka na motor je jeden rok odo dňa doručenia prestavby. Predávam aj motory Bafang: elektrobicykel, bafang, 250w, 500w, 700w, Bike, Ebike, E-bike, Elektro bicykel, 1000w, kit, mid, hub, drive
3D tlačiaren - Artillery GENIUS PRO
Predam pouzivanu tlačiaren genius PRO ultra ticha (menej ako moja druha prusa mini) Idealna pre zaciatocnikov aj pre pokrocilych, ma autoleveling sensor takze netreba pracne nastavovat vysku tlacovej dosky, staci nahrat subor a tlacit ;) Ma vymeneny heatbrake za bi-metal od BROOZL (30€), tvrdenu trysku - aby zvladal aj narocnejsie materialy /pridam aj dalsie trysky 2x0.4 1x tvrdena 0.4 a 1x 0.6, aj povodny heatbrake a povodne extruderove kolecka a tensioner (ktore som menil za kovove za 20€). Dokupoval som k tlaciarni aj originalnu podlozku PEI za 45€ /uplne nova/. Prihodim aj skrinku pre tlaciarnicku ak by bol zaujem, lepsie tlaci PETg a ABS material. Tlaciaren normalne tlaci, ale chcel by som ju vymenit za prusu MK4, par vytlacenych modelov je aj na poslednej fotke. Predtym som mal aj Ender 3 alebo Ender 3V2 ale tato Artillery je neporovnatelne lepsia, tichsia s integrovanym autolevelingom a svetielkom - lepsie vidite ako tlaci 1.vrstvu. Idealne osobne, ale mam aj povodnu krabicu. Kupovana bola minuly rok cez slovensky eshop.
Jabra Elite active 75t - Nova.
Zaslanie tovaru na akékoľvek miesto na moje náklady. Dostal som ho ako darček, ale v čase preberania darčeka som si už kúpil rovnaký. Čisté z tohto dôvodu predávam. Pretože sám používam ten istý, môžem vám o ňom povedať všetko. Na Slovenskom trhu je tento konkrétny model vypredaný. Pozrite (Alza, Heureka a iné.) V Českej republike - - tu je Popis. Povodňa Cena - 218 euro. Nezamieňajte prosím „Jabra Elite active 75t“ s „Jabra Elite 75t“. Pretože „active“ je novej generácie a je určená hlavne pre ľudí, ktorí športujú alebo vedú aktívny životný štýl a cena je tiež iná. Slúchadlá s mikrofónom, štuple, uzavretá konštrukcia, Bluetooth 5.0, podpora AAC SBC, NFC, prijímanie hovorov, pre pripojenie, hlasový asistent, frekvenčný rozsah 20Hz–2000 Hz, citlivosť 10 dB/mW, impedancia 16 dB/mW, výdrž batérií Výborná výdrž batérie Jednoduché spárovanie s mobilom aj počítačom Stabilný zvuk vďaka BT 5.0 - aj na 20 metrov od zdroja Možnosti ekvalizéra Dobre sedí v usiach, veľké odhlučnenie. Ľahko sa vyberá z nabíjacieho puzdra, ktoré je celé pogumované Možnosť súčasného pripojenia k druhému zdroju (napr. telefónu a počítača) Používam spolu s iPhone 13, predtým som mal Airpods, tieto majú stabilitu zvuku (čo je super) a určite lepší zvuk, nevypadávajú z ucha ani pri športe, majú oveľa lepšiu výdrž batérie. Uvažoval som o Airpods Pro, ale tieto Jabry sú o 80 eur lacnejšie as cenou lepšie. JABRA je populárna značka dánskej spoločnosti, ktorá bola založená už v roku 1869. Sídlo spoločnosti sa nachádza v Dánsku v meste Ballerup. Dnes je značka Jabra známa po celej planéte najmä vďaka náhlavným súpravám a reproduktorom na domáce a profesionálne použitie, ako aj komunikačným platformám pre podnikanie. A potom na konci devätnásteho storočia sa spoločnosť špecializovala na kladenie telegrafných liniek po celej Európe.
VW White Up, malý nájazd, perfektný stav
* Dobrý deň, predám svoje veľmi zachovalé a obľúbené auto VW Up! vo výbave White Up! Je to najvyššia možná výbava v tomto aute, je to ročník 2014 a aktuálne má najazdených niečo málo cez 83 000km. Súčasťou výbavy je: panoramatické strešné okno (funguje výborne), navigácia, tempomat, asistent núdzového brzdenia, vyhrievané čelné aj zadné sklo, vyhrievané a elektricky ovládateľné spätné zrkadlá, vyhrievané koženkové sedačky, výborný audiosystém a mnoho ďalšieho * História: 1. majiteľ - Volkswagen Group Services: auto bolo pôvodne kupované ako firemné auto, ktoré jazdilo po podniku VW Bratislava a rozvážalo zamestnancov v rámci závodu. Občas bolo využívané na krátke služobné cesty. O auto bolo veľmi starané, vždy kompletný servis (doložiteľné servisnou knižkou) Druhý majiteľ som ja, auto som kupoval, keď malo najazdených ~36 000km a odvtedy som na ňom najazdil necelých 50 000km od roku 2017. V tom čase som vypomáhal na autoumyvárke a preto bolo auto čistené niekoľkokrát týždenne. Som veľký pedant najmä na čisté auto a je to na aute aj vidno (treba vidieť naživo). Auto stále jazdím, keďže nové ešte nemám (dôvod predaja je potreba väčšieho - už rodinného auta, ináč by som toto auto určite nepredával). Rád posuniem do starostlivých rúk niekomu, komu hádam bude slúžiť ešte veľa rokov :) * Ešte niečo k autu: pre svoju dĺžku 3,5m je výborne ovládateľné, perfektne sa šoféruje, nehovoriac o parkovaní v meste a pri kľudnej nohe sa dá ľahko dostať na spotrebu pod 4l/100km. Auto má malý atmosférický 1.0 litrový trojvalec, ktorý je VEĽMI spoľahlivý a hravo zvládne aj pol milióna kilometrov (preto sa primárne využíva na rozvoz a donášku jedla v meste). Nie je to výkonné auto, no 55kW (75k) je na auto s hmotnosťou okolo 1 tony viac než postačujúce. Navyše má krásny zvuk ako malá formulka :) * Chyby: tak ako každé jazdené auto, tak aj toto ma nejaké chybičky krásy, ktoré sem tiež napíšem (nie je každé auto bezchybné a dokonalé ako všetci píšu v inzerátoch). Tak ako sa na 8-9 ročné patrí, vidno, že sa na aute jazdí. Z prednej strany je lak dostrieľaný od kamienkov (v podstate iba predná kapota), no pred predajom by som to chcel dať urobiť, nech to tak nebije do oka. Taktiež je prevalený podbeh na vodičovej strane (to urobil ešte niekto predo mnou, pretože to auto sa s tým už kúpilo - no nie je to moc vidno) - a taktiež to chcem dať pred predajom auta ešte opraviť. Ináč po technickej stránke je auto v bezchybnom stave - za čo ručím a interiér je rovnako veľmi zachovalý. K autu sú letné elektróny - biele na obrázku R16 a zimné R14, ktoré samozrejme k autu taktiež priložím.
WEBOVÁ STRÁNKA
### TVORBA PLNO RESPONZIVNEJ WEBOVEJ STRANKY NA MIERU................................... ### CENA DOHODOU, CENNIK VYPISANY NIZSIE........................................................... ### PROFESIONÁLNA PRÁCA PRE VÁS.......................................................................... .............. Ahoj! Volám sa Filip a som 17 ročný webový vývojár s niekoľko ročnými skúsenosťami v oblastiach HTML, PHP, JS a CSS. Vytváram plno responzívne stránky na mieru, s najnovšími technológiami, podľa dohody a s plnou úpravou vzhľadom na odozvu od vás. Som vývojár "na voľnej nohe", aktuálne študujem na strednej odbornej škole Spojená škola Kollárova 17 v Sečovciach, odbor informačné a sieťové technológie, takže som schopný komunikovať až v poobedňajších hodinách. Programovaniu sa venujem už od mala, konkrétne od mojich 10 rokov, kedy som začal programovať svoje prvé programy do hier ako je CS 1.6, Minecraft, FiveM atď... a k nim aj spomínané webové stránky. Už ako dieťa som si vedel zarobiť z týchto hier (nad 60€, čo vtedy bolo wow), takže som skúsený aj v oblasti marketingu, ale keďže v dnešnej dobe to je ťažšie, pretože tieto hry už pomaly ubúdajú na pozornosti, už také nerobím. Vo voľnom čase rád programujem, učím sa novým veciam a športujem. Najväčšie rozdiely v dobe dodania a cene webovej stránky určujú back-end požiadavky (tzn. prezenčnú webovú stránku naprogramujem skôr ako nejaké blogy/e-shopy) Cena webovej stránky je 40€, a 50€ za každú podstránku. Dĺžka dodania stránky závisí od vašich požiadaviek a od efektivity vašej komunikácie so mnou. ### ### POŽIADAVKY NA VYTVORENIE WEBOVEJ STRÁNKY ### - Klient si musí vybaviť webový hosting a doménu - Klient mi musí poslať aspoň 1 webovú stránku ktorou by som sa mohol inšpirovať - Klient mi musí napísať do wordu čo požaduje, aby stránka obsahovala a ako vyzerala. - Ak klient vyžaduje back-end služby, musí mi napísať a vysvetliť čo vyžaduje a ako by to malo fungovať. - Ak klient vyžaduje grafiku na svoju stránku, musí mi poslať obrázky, ktoré by rád videl na svojej stránke. - V prípade E-Shopu si klient sám zaobstará platobnú bránu a mail servery. Čo sa týka front-endu, viem vyhovieť hocijakým požiadavkám. Ak si klient vyžaduje back-end, proces výroby bude dlhší a zmení cenu webovej stránky. ### ### CENNÍK SLUŽIEB KTORÉ PONÚKAM ### - Webová stránka - 40€ - Za každú podstránku mimo úvodnej stránky - 50€ - Back-end systém - 60€ - Vytvorenie grafiky pre stránku - 10€ - Cena za vytvorenie a nastavenie hostingu - 10€ (Klient potom platí každý mesiac za udržiavanie webhostingu) - Cena za vytvorenie a nastavenie domény - CENA KONCOVEJ DOMENY(.sk, .cz, .com, .net)+8€ za nastavenie (Klient potom platí každý rok za udržiavanie domény) PRED KAŽDOU OBJEDNÁVKOU MI ZAVOLAJ
e-foil SURF - ZIMNA CENA
ELEKTRICKY SURF 2022. Elektrický surf pôvodom z USA. Surfovanie s EFOIL je jedným z najnovších a najvzrušujúcejších vodných športov. Hydrofoil SURF berie surfistov na predtým neznáme vlny a ponúka nezabudnuteľné stretnutia počas dní, ktoré sa predtým nedali jazdiť. Doska sa vznáša nad hladinou vody vďaka krídlu, ktoré vytvára vztlak podobný krídlu lietadla a teda nepotrebujete pritom žiaden vietor, vlny a dokonca ani more, stačí vodná hladina s hĺbkou aspoň 1,5 metra. E-Foil je surfová doska s elektrickou vrtuľou tesne nad vztlakovým krídlom, ktorá poháňa dosku aby sa pohybovala v akejkoľvek vode. E-Foil je poháňaný takmer tichým elektromotorom a nabíjateľnou batériou. Ovláda sa ručným bezdrôtovým diaľkovým ovládaním ktoré sa synchronizuje s eFoil cez Bluetooth. Jazdec eFoil nemusí pádlovať na vlnách alebo pumpovať nohami aby udržal dosku v pohybe. eFoil je v podstate najmenšie osobné motorové plavidlo na svete. Unikátny pohonný systém môže dosiahnuť rýchlosť až 40-50 km/h. Výdrž batérie je približne 70 minút, ale tento časový rámec sa môže líšiť v závislosti od veľkosti jazdca a rýchlosti, ktorou chcete jazdiť. Windsurf - Windsurfing foil na spôsob hydrofoil (kiteboard / kiteboarding),alebo takzvaný jet surf / JETSURF. Adrenalínovo zábavnejší ako paddleboard - SUP Surf, či nezmyselná nafukovacia hydro surfová doska pre windsurf alebo padlovacia - paddleboard doska. Rozmery dosky: Dĺžka: 190 cm. Objem: 150 l. Lítium-iónová batéria má výdrž od 60 do 90 min. podľa podmienok jazdy a vašej úrovne. Vlastnosti: 43 V/25 Ah. Čas nabíjania: 220 V = 3 h. 110 V = 4 h. Motor s výkonom 3 kW si nevyžaduje žiadny kapitánsky preukaz Veľmi stabilný surf umožňuje jednoduché zdvihnutie nad vodu. Dohoda Video
EFOIL SURF
Predam elektro SURF. Elektrický surf pôvodom z USA. Surfovanie s EFOIL je jedným z najnovších a najvzrušujúcejších vodných športov. Hydrofoil SURF berie surfistov na predtým neznáme vlny a ponúka nezabudnuteľné stretnutia počas dní, ktoré sa predtým nedali jazdiť. Doska sa vznáša nad hladinou vody vďaka krídlu, ktoré vytvára vztlak podobný krídlu lietadla a teda nepotrebujete pritom žiaden vietor, vlny a dokonca ani more, stačí vodná hladina s hĺbkou aspoň 1,5 metra. E-Foil je surfová doska s elektrickou vrtuľou tesne nad vztlakovým krídlom, ktorá poháňa dosku aby sa pohybovala v akejkoľvek vode. E-Foil je poháňaný takmer tichým elektromotorom a nabíjateľnou batériou. Ovláda sa ručným bezdrôtovým diaľkovým ovládaním ktoré sa synchronizuje s eFoil cez Bluetooth. Jazdec eFoil nemusí pádlovať na vlnách alebo pumpovať nohami aby udržal dosku v pohybe. eFoil je v podstate najmenšie osobné motorové plavidlo na svete. Unikátny pohonný systém môže dosiahnuť rýchlosť až 40-50 km/h. Výdrž batérie je približne 70 minút, ale tento časový rámec sa môže líšiť v závislosti od veľkosti jazdca a rýchlosti, ktorou chcete jazdiť. Windsurf - Windsurfing foil na spôsob hydrofoil (kiteboard / kiteboarding),alebo takzvaný jet surf / JETSURF. Adrenalínovo zábavnejší ako paddleboard - SUP Surf, či nezmyselná nafukovacia hydro surfová doska pre windsurf alebo padlovacia - paddleboard doska. Rozmery dosky: Dĺžka: 190 cm. Objem: 150 l. Lítium-iónová batéria má výdrž od 60 do 90 min. podľa podmienok jazdy a vašej úrovne. Vlastnosti: 43 V/25 Ah. Čas nabíjania: 220 V = 3 h. 110 V = 4 h. Motor s výkonom 3 kW si nevyžaduje žiadny kapitánsky preukaz Veľmi stabilný surf umožňuje jednoduché zdvihnutie nad vodu. Dohoda Video
e-Foil elektricky surf
Elektrický surf pôvodom z USA. Surfovanie s EFOIL je jedným z najnovších a najvzrušujúcejších vodných športov. Hydrofoil SURF berie surfistov na predtým neznáme vlny a ponúka nezabudnuteľné stretnutia počas dní, ktoré sa predtým nedali jazdiť. Doska sa vznáša nad hladinou vody vďaka krídlu, ktoré vytvára vztlak podobný krídlu lietadla a teda nepotrebujete pritom žiaden vietor, vlny a dokonca ani more, stačí vodná hladina s hĺbkou aspoň 1,5 metra. E-Foil je surfová doska s elektrickou vrtuľou tesne nad vztlakovým krídlom, ktorá poháňa dosku aby sa pohybovala v akejkoľvek vode. E-Foil je poháňaný takmer tichým elektromotorom a nabíjateľnou batériou. Ovláda sa ručným bezdrôtovým diaľkovým ovládaním ktoré sa synchronizuje s eFoil cez Bluetooth. Jazdec eFoil nemusí pádlovať na vlnách alebo pumpovať nohami aby udržal dosku v pohybe. eFoil je v podstate najmenšie osobné motorové plavidlo na svete. Unikátny pohonný systém môže dosiahnuť rýchlosť až 40-50 km/h. Výdrž batérie je približne 70 minút, ale tento časový rámec sa môže líšiť v závislosti od veľkosti jazdca a rýchlosti, ktorou chcete jazdiť. Windsurf - Windsurfing foil na spôsob hydrofoil (kiteboard / kiteboarding),alebo takzvaný jet surf / JETSURF. Adrenalínovo zábavnejší ako paddleboard - SUP Surf, či nezmyselná nafukovacia hydro surfová doska pre windsurf alebo padlovacia - paddleboard doska. Rozmery dosky: Dĺžka: 190 cm. Objem: 150 l. Lítium-iónová batéria má výdrž od 60 do 90 min. podľa podmienok jazdy a vašej úrovne. Vlastnosti: 43 V/25 Ah. Čas nabíjania: 220 V = 3 h. 110 V = 4 h. Motor s výkonom 3 kW si nevyžaduje žiadny kapitánsky preukaz Veľmi stabilný surf umožňuje jednoduché zdvihnutie nad vodu. Dohoda Video
ECO ELEKTRICKY SURF 2022
ECO ELEKTRICKY SURF 2022. Elektrický surf pôvodom z USA. Surfovanie s EFOIL je jedným z najnovších a najvzrušujúcejších vodných športov. Hydrofoil SURF berie surfistov na predtým neznáme vlny a ponúka nezabudnuteľné stretnutia počas dní, ktoré sa predtým nedali jazdiť. Doska sa vznáša nad hladinou vody vďaka krídlu, ktoré vytvára vztlak podobný krídlu lietadla a teda nepotrebujete pritom žiaden vietor, vlny a dokonca ani more, stačí vodná hladina s hĺbkou aspoň 1,5 metra. E-Foil je surfová doska s elektrickou vrtuľou tesne nad vztlakovým krídlom, ktorá poháňa dosku aby sa pohybovala v akejkoľvek vode. E-Foil je poháňaný takmer tichým elektromotorom a nabíjateľnou batériou. Ovláda sa ručným bezdrôtovým diaľkovým ovládaním ktoré sa synchronizuje s eFoil cez Bluetooth. Jazdec eFoil nemusí pádlovať na vlnách alebo pumpovať nohami aby udržal dosku v pohybe. eFoil je v podstate najmenšie osobné motorové plavidlo na svete. Unikátny pohonný systém môže dosiahnuť rýchlosť až 40-50 km/h. Výdrž batérie je približne 70 minút, ale tento časový rámec sa môže líšiť v závislosti od veľkosti jazdca a rýchlosti, ktorou chcete jazdiť. Windsurf - Windsurfing foil na spôsob hydrofoil (kiteboard / kiteboarding),alebo takzvaný jet surf / JETSURF. Adrenalínovo zábavnejší ako paddleboard - SUP Surf, či nezmyselná nafukovacia hydro surfová doska pre windsurf alebo padlovacia - paddleboard doska. Rozmery dosky: Dĺžka: 190 cm. Objem: 150 l. Lítium-iónová batéria má výdrž od 60 do 90 min. podľa podmienok jazdy a vašej úrovne. Vlastnosti: 43 V/25 Ah. Čas nabíjania: 220 V = 3 h. 110 V = 4 h. Motor s výkonom 3 kW si nevyžaduje žiadny kapitánsky preukaz Veľmi stabilný surf umožňuje jednoduché zdvihnutie nad vodu. Dohoda Video
Efoil  SURF - USA
E-foil SURF. Elektrický surf pôvodom z USA. Surfovanie s EFOIL je jedným z najnovších a najvzrušujúcejších vodných športov. Hydrofoil SURF berie surfistov na predtým neznáme vlny a ponúka nezabudnuteľné stretnutia počas dní, ktoré sa predtým nedali jazdiť. Doska sa vznáša nad hladinou vody vďaka krídlu, ktoré vytvára vztlak podobný krídlu lietadla a teda nepotrebujete pritom žiaden vietor, vlny a dokonca ani more, stačí vodná hladina s hĺbkou aspoň 1,5 metra. E-Foil je surfová doska s elektrickou vrtuľou tesne nad vztlakovým krídlom, ktorá poháňa dosku aby sa pohybovala v akejkoľvek vode. E-Foil je poháňaný takmer tichým elektromotorom a nabíjateľnou batériou. Ovláda sa ručným bezdrôtovým diaľkovým ovládaním ktoré sa synchronizuje s eFoil cez Bluetooth. Jazdec eFoil nemusí pádlovať na vlnách alebo pumpovať nohami aby udržal dosku v pohybe. eFoil je v podstate najmenšie osobné motorové plavidlo na svete. Unikátny pohonný systém môže dosiahnuť rýchlosť až 40-50 km/h. Výdrž batérie je približne 70 minút, ale tento časový rámec sa môže líšiť v závislosti od veľkosti jazdca a rýchlosti, ktorou chcete jazdiť. Windsurf - Windsurfing foil na spôsob hydrofoil (kiteboard / kiteboarding),alebo takzvaný jet surf / JETSURF. Adrenalínovo zábavnejší ako paddleboard - SUP Surf, či nezmyselná nafukovacia hydro surfová doska pre windsurf alebo padlovacia - paddleboard doska. Rozmery dosky: Dĺžka: 190 cm. Objem: 150 l. Lítium-iónová batéria má výdrž od 60 do 90 min. podľa podmienok jazdy a vašej úrovne. Vlastnosti: 43 V/25 Ah. Čas nabíjania: 220 V = 3 h. 110 V = 4 h. Motor s výkonom 3 kW si nevyžaduje žiadny kapitánsky preukaz Veľmi stabilný surf umožňuje jednoduché zdvihnutie nad vodu. Dohoda Video