problemy klokociny - strana 47
Počet nájdených inzerátov PROBLEMY KLOKOCINY
: 1000 - strana 47

mika fytoterapia 10,00
klimo všeobecné lekárstvo 1 7,00
klimo všeobecné lekárstvo 2 7,00
klimo všeobecné lekárstvo 3 7,00
klimo všeobecné lekárstvo 4 7,00
kamarýt filozofické problémy etologie 7,00
jung člověk a duše 8,00
kosidowski čo rozprávali proroci 5,00
kosidowski čo rozprávali evanjelisti 5,00
anand umění sexuální magie 7,00
anand umění sexuální extáze 7,00
len mail

Predám tento iMac v stave nového, som druhý majiteľ. Prvý majiteľ ho mal necelé 4 mesiace (devops práca, pripájanie na vzdialené prostredia), a od Vianoc 2021 sedí u mňa na stole. Pozeral som na ňom len pár videí na youtube a volal občas cez teams inak nič. Záruka do 19.08.2023. Neviem/nechcem si zvyknúť na MacOS, čo je aj dôvod predaja, inak to má krásny displej, ktorému sa nič nevyrovná, lebo 5K standalone nezoženiete za lepšiu cenu a aj tie LG samostatné majú svoje vlastné problémy. Ideálny displej pre fotografov alebo ľudí čo robia s videom prípadne textom kvôli vysokému PPI (všetko krásne jemné).
Bol kupovaný v m:zone v Žiline, faktúra je samozrejmosť (elektronická, papierový doklad nemal ani pôvodný majiteľ, lebo m:zone ho nepotrebuje), prípadne dodám aj mailovú komunikáciu s m:zone o jeho pôvode (keď som ho kupoval tak som to všetko overoval). V cene je samozrejme aj myš a klávesnica v slovenskej lokalizácii. Má to zväčšenú RAM o 32 GB (2 x 16 GB) s tým, že Vám samozrejme dám aj pôvodnú 2 x 4 GB, tie si môže budúci majiteľ pridať, teda spolu 40 GB. Novú RAM som prekontroloval niekoľkokrát cez memtest (bežalo to vždy okolo 10 hodín, free verzia viac testov už neobsahuje), môžem dodať fotky. Záruka na RAM je do 2.1.2024 (datacomp).
Na prepravu mám pôvodnú krabicu a mám aj pôvodnú handričku na čistenie. Špecifikácia ešte raz:
- Procesor: 6-jadrový procesor Intel Core i5
- RAM: 40 GB pamäte DDR4
- Disk: 256 GB SSD
- Grafická karta: Radeon Pro 5300 s 4 GB VRAM
- Displej: Retina 5K, rozlíšenie 5120x2880 pixelov
Iba osobný odber a seriózny záujem, ďakujem. Kontakt, fotky, otázky mailom a následne aj telefonicky.
Link na špecifikácie modelu 2020 celkovo .

Predám Seat Leon 2.0 TDI FR
r.v.: 2015, 1968cm3 (2l), 135kW, M6, Diesel, Euro 5, 3 dv., (5-miestne), 267xxxkm, Biela perleť, DSG Automat, Nová STK Emisná
Spotreba:
mesto- 5.5 l, mimo mesta- 3.9 l, kombinovaná- 4.6 l
Bezpečnosť:
ABS, Airbagy, ASR, Centrálne zamykanie, EBV, ESP, Imobilizér, Isofix, Deaktivácia airbagov ,Systém kontroly tlaku v pneumatikách (TPMS) , LED svetlomety
Komfort:
Autorádio, Diaľkové ovládanie zamykania, Dažďový senzor, Svetelný senzor, Elektrické zrkadlá, Lakťová opierka, Multifunkčný volant, Navigačný systém, Palubný počítač, Posilňovač riadenia, Vyhrievané sedačky, Vyhrievané zrkadlá, Klimatizovaná priehradka, Bluetooth handsfree, LED svietenie, Dotykový displej, Parkovacie senzory, Welcome light, Klimatizácia dvojzónová, Elektrické okná 2x, strešné okno
Ďalšia výbava:
Full LED Svetlomety, Príplatkové audio Seat SOUND, Airbag spolujazdca s deaktiváciou, Climatronic - automatická 2-zónová klimatizácia filter s aktívnym uhlím, Denné LED svetlá, Elektricky sklápateľné vonkajšie spätné zrkadlá s funkciou naklápania zrkadla na strane spolujazdca pri parkovaní, Kryty vonkajších spätných zrkadiel a kľučky vo farbe karosérie, Odkladacia schránka pod sedadlom vodiča a spolujazdca, Osvetlenie batožinového priestoru, Palubný počítač, Slnečné clony vpredu s make-up zrkadlami s osvetlením, Svetlomety s funkciou 'Comming home' a 'leaving home', Ukazovateľ vonkajšej teploty, Vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou, rezerva, kľúč na kolesa,
Boli menené rozvody pred 12000 km, olej a filtre. Je tam nová batéria a brzdy. Auto má dva problémy a to že SEAT Drive profile (voľba jazdného režimu Sport/Komfort/Eco) nefunguje kvôli nefunkčnému snímaču. A taktiež nefunguje tempomat.
Auto je ináč vo veľmi zachovalom stave, pravidelný servis. V Prípade, že nezdvíham píšte SMS.
PRI NORMÁLNOM A RÝCHLOM JEDNANÍ DOHODA MOŽNÁ.
[ octavia golf passat superb fabia skoda volkswagen audi vw ]

Predám telefón Xiaomi Redmi Note 9, podrobné informácie nájdete na fotkách. Dôvod je kúpa nového telefónu, neboli s ním žiadne problémy. Pri záujme viem poslať fotky aj videá pri jeho používaní. Ukazuje určité využitie úložiska pretože v ňom ešte mám aplikácie ale pred predajom bude telefón vo vývojarskej verzii. Cena sa dá zjednať.

Predám Toyota Corolla Verso 1.8 VVTi, 95kW, r.v. 2006, cca 173 000km. (BENZÍN, nie diesel D4D, ktorý mal u Toyot problémy so stretnutím piestov s ventilov)
LPG systém TARTARINI (aj s primazávaním) dorobené v auguste 2019 pri 122 494 km.
7-miestna, druhý majiteľ (dovoz z DE).
STK platná do 4/2023, EK do 12/2024,
Bledo-modrá metalíza. V aute sa nefajčí.
Cúvacie senzory aj kamera, tempomat, dažďový senzor, ťažné zariadenie.
Spojka (lamela, ložisko, tanier) menená v 4/2021 pri 150 220km.
Spotreba: 10 litrov plynu na 100 km
Automatická – robotická prevodovka MMT (5 stupňov). Má, žiaľ, chorobu tohto typu prevodovky, ktorá sa prejavuj tým, že nezaradí alebo vyradí rýchlosť a bliká N. Po výmene spojky sa situácia zlepšila (plánoval som zameniť prevodovku za manuálnu, mám komple všetky diely na to - dám k autu, treba výmenu zrealizovať).
2hý rad je trojica sedadiel, ktoré sú individuálne ovládané + 3tí rad menších sklápateľných sedadiel
Vymenené: brzdové platničky predné v 3/2019, zadné 2022, motorový olej a filter pravidelne, olej v prevodovke pri 150 220 km.
Chladiaca kvapalina menená cca 12/2021.
Iba seriózny záujem, AAA auto nekontaktovať!
Palivo:
ekonomické a ekologické LPG + benzín
Objem:
1794 cm³ (1.8 l)
Výkon:
95 kw (129 PS)
Prevodovka:
5-st. automatická, robotická
Karoséria:
MPV
Pohon:
Predný
OSTATNÉ ÚDAJE
Dvere:
5-dverové
Miest:
7-miestne
Farba:
bledomodrá metalíza
BEZPEČNOSŤ
ABS, ADS, ASR, Airbagy, brzdový asistent, imobilizér, parkovacia zadná aj predná kamera, cúvacie senzory
KOMFORT
tempomat
Diaľkové ovládanie zamykania,
Elektricky nastaviteľné zrkadlá,
Lakťové opierky
multifunkčný volant
navigačný systém
palubný počítač
posilňovač riadenia
samostmievacie spätné zrkadlo
sedadlá v druhom rade sú tri, každé je samostatne polohovateľné, v zadnom rade (v kufri) sú dve malé sedadlá
Klimatizácia automatická
všetky 4 okná elektrické
Rádio + CD
Hliníkové disky
Hmlovky
ťažné zariadenie
centrálne zamykanie
DALŠIA VÝBAVA
Dojazdové koleso, kožený volant, vonkajší teplomer,
Servisná knižka
Najazdené km: 173000

Toyota Sienna 2010 4WD, 3,5 V6 - 200 kW, ve výbavě a verzi LE - ocelová metalíza.
Nájezd 224 000 km, povinné ručení s bonusem u HVP 2 500 - 3 000,- Kč/ rok, STK 10/ 2024.
Výbava: LPG montováno 2020 - plnění v místě tankování paliva, tudíž žádný otvor v nárazníku ( nádrž pod auto + 7 500,-kč ), 7 míst - béžový kožený interiér, Isofix, 10 x airbag, palubní počítač, ABS, SRS, střešní ližiny, třízónová klimatizace, automatická převodovka s možností sekvenčního řazení ( 6 rychlosti ), el.okna a zrcátka s výhřevem, el.sedačka řidiče, komplet vyhřívané přední sedačky i opěradla, centrální zamykání na do, tempomat, multifunkční a polohovací volant v obou osách, ALU kola 18"", parkovací kamera, led osvětlení vpředu i vzadu, originál rádio s CD, el. ovládané boční dveře, integrované rolety v bočních a zadních dveřích, výklopná zadní okna, chromový paket originál Sienna a spousta dalších originál doplňků. Navíc stále plná nádrž benzínu za 2 500,- Kč.
Dlouhodobá garantovaná spotřeba 10,8 - 11,6 ( plynu 12 - 13 litrů - 2Kč/km - tedy jako 5 litrů benzínu - při dnešních cenách velmi příjemné). Při rychlosti 150 km/h se motor převaluje na hranici 2 500 otáček/minutu.
Vhodné pro někoho, kdo hledá maximálně spolehlivé, fantasticky a lehce ovladatelné, jednoduché a přitom dostatečně vybavené rodinné auto s velkou variabilitou a velkorysým prostorem ve všech ohledech, díky provozu na LPG malou spotřebou a výbornou až neuvěřitelně lehkou ovladatelností. Hlavní devíza je však v neskutečné spolehlivosti Sienny, komfortu cestování a díky pohonu 4x4 se s ní můžete pustit bez jediného problému tam, kde přední náhon již nestačí ( takové větší MPV TOYOTA LAND CRUISER ) - na sněhu i mimo něj drží díky pohonu 4wd jako přibitá - vážně neskutečná paráda a jistota držení stopy. Ne nadarmo ve všech směrech převálcovala Sienna všechny konkurenty v segmentu včetně Hondy Odyssey - mohu osobně potvrdit léty zkušeností a notnou porcí km nájezdu v zahraničí i v ČR.Jezdím těmito vozy společně s Toyota Highlander téměř 10 let od dob, kdy je v ČR znalo pouze pár nadšenců - mimo pravidelný servis nevíte, co to jsou problémy a opravy - neskutečné stroje.
Toyota je po všech stránkách ve velmi dobrém stavu. Jezdí i vypadá fantasticky - ocelová metalíza v kombinaci s chromovým paketem jí velmi sluší. Samozřejmostí je možnost prohlídky v autorizovaném servisu CK Toyota/Lexus Brno, po dohodě možná i jakkoli dlouhá zkušební jízda, např. Brno - Vídeň - Split - Dubrovnik..... Jsem prvním a jediným majitelem v ČR. Cena činí 17 900, na místě možné minimum 16 800 Euro. O další slevu proto prosím již nežádejte.
Toyotu můžete vidět kdykoli po tel. dohodě u nás doma v Brně.

7-zónový vysoko kvalitný matrac sa vyznačuje tým, že každá pružina je usporiadaná v samostatnej taštičke. Pružiny nie sú navzájom prepojené, čo spôsobí, že každá pracuje oddelene, nezávisle od druhej. To eliminuje ohýbanie veľkej plochy matraca s tlakom na malú plochu. Pri spaní na taštičkovom matraci nebudete cítiť pohyb a obracanie sa druhej osoby. Taštičkový matrac sa označuje aj ako tichý matrac, pretože pružiny sú umiestnené v samostatných taštičkách a tým pádom nevydávajú žiadne nežiadúce zvuky. Ľudské telo môžeme rozdeliť do siedmich zón, z ktorých každá vyžaduje inú podpornú silu počas ležania. Preto sme vytvorili matrac, ktorý perfektne kopíruje potreby tela. S cielom zabezpečiť vysoký komfort pri spánku sú pružiny rôznej výšky a tvrdosti. Všetky materiály použité pri výrobe matraca boli vybrané tak, aby v maximálnej miere eliminovali riziko alergie.
Zóny sú v podstate miesta s rozdielnou tuhosťou materiálu, ktoré poskytujú rozdielnu oporu. 7-Zón znamená rozdielna opora pre hlavu, krk, oblasť ramien, stredná časť tela a oblasť bedier, oblasť kolien, lýtka a chodidlá. Podľa počtu zón spoznáte, ako veľmi je matrac schopný kopírovať anatómiu vášho tela. Vďaka rozdeleniu matraca na niekoľko rôzne tuhých pásiem sa zabraňuje preležaninám v miestach najväčšej záťaže. Matrace so zónovaním sa odporúčajú ľuďom, ktorých trápia problémy s oporným aparátom a nekvalitným spánkom. Siahnuť po nich však môžu aj všetci tí, ktorí týmto problémom chcú predísť.
Obojstranný matrac - využiteľné obe strany matraca na každej strane rozdielnej tvrdosti (mäkšia tvrdšia strana). Obsahuje vlákno, ktoré poskytuje dostatočné vetranie matraca.
Hypoalergénny matrac. Konštrukcia matraca a materiály používané pri výrobe zabezpečujú úplnú absenciu alergénnych látok(ideálne pre alergikov).
Taštičkové pružiny vďaka bodovej elasticite zaručujú lepšie prispôsobenie matracu tvaru tela.
Matrac je dvojitej tuhosti.
T2, T3 - stredne mäkký a stredne tvrdý matrac
Poťah matraca : Medicott Silver matracový chránič vysoko kvalitný, striebrom ionizovaný povrch chrániča má antimikrobiálny účinok. Redukuje počet nebezpečných zárodkov a baktérií až o 99 %. Vrchná látka je antibakteriálna , vhodná pre alergikov. Priedušnosť a schopnosť vysokého absorbovania vlhkosti, ochrana z hygienického hľadiska. Je podšity klimatizačnou výplňou z antialergickeho dutého vlákna (PES) v gr. 300g/m2. Riešený zipsom pre jednoduché snímanie chrániča. Údržba praním v práčke na 60 stupňov.
Taštičkový matrac je vhodný najmä pre latkové rošty (pre penové matrace sú vhodnejšie lamelové rošty) . Odporúčame matrac pravidelne otáčať (horizontálne i vertikálne aspoň raz za mesiac), čím zaručíte jeho dlhú životnosť.
Pri prevoze je nutný vyrovnaný stav matraca, pri skrúteni matraca by sa mohli taštičky nenávratne polámať a už by neplnili svoj účel.
Doporučený rošt: latový
Nosnosť: 150 kg
Výška: až 25 cm
Šírka: 90 cm
Dĺžka: 200 cm
nový

Ponúkam na predaj plne funkčný, zabehnutý, celoročne využívaný podnikateľský objekt len 60 m od vstupu na termálne kúpalisko v rekreačnom areály Patince – kúpele.
V objekte je 8 komerčných apartmánov. Všetky apartmány majú zariadenú kuchynku so spotrebičmi a jedálenským kútom, sociálnym zariadenín s WC, dve samostatné izby – spálňu a obývačku s LCD TV so satelitným príjmom DIGI TV, Pred vstupom do apartmánu je kryté vonkajšie sedenie.
Súčasťou objektu je aj správcovský byt s technickou miestnosťou, kryté sedenie pre správcu a státie jeho auto, sklad.
Vo dvore objektu je v lete využívaný detský bazén 3m x 4m s hlbkou vody 80 cm, cerpadlo s foltraciou.
Objekt sa predáva s pozemkom 1360 m2, z toho zastavaná je plocha 450 m2. Na pozemku sa okrem budovy nachádza detské ihrisko, altánok, 11 parkovacích miest pre klientov. Je napojený na všetky siete, elektrika 240 V a 380 V, voda, kanalizácia a plyn, internet. Centrálne vykurovanie je plynom.
Kapacita komerčnej časti - 8 apartmánov je 32 pevných lôžok, v šiestich z nich je možnosť prístelky, teda max. kapacita je 38 lôžok.
Správcovský byt je celo klimatizovaný, samostatne použiteľný ako ďalší nadštandardný apartmán má na prízemí obývaciu časť s kuchynkou, sociálne zariadenie s masážnym sprchovým kútom, technickou miestnosťou (recepcia, sklad bielizne a kotolňa). V podkroví správcovského bytu sa nachádzajú dve veľké samostatné spálne.
V objekte je k dispozícii aj malá úžitková záhradka, ovocné stromky, vinič, sklad náradia a uzamykateľná garáž na náradie a bicykle. Prostredie pri apartmánoch skrášľuje kvetinová výsadba, tuje, ruže...
Objekt apartmánov MAJÁK bol kolaudovaný v roku 2007, je postavený z materiálu YTONG 300, celý je zateplený polystyrénom, strecha je kanadský šindeľ.
Objekt sa predáva aj s kompletným zariadením, s pozemkom a stálou klientelou. Podnikateľský objekt je v prevádzke celoročne. Dôvodom predaja sú moje zdravotné problémy. Jedná sa o jedinečnú ponuku, čo do pomeru cena / kapacita, technický stav, vybavenie, poloha, klientela.
Objekt predáva fyzická osoba - nie podnikateľ. Možné využitie aj ako malometrážne byty ( 38 m2) na trvalé bývanie.V každom apartmáne je vlastné meranie elektrickej energie. Možná aj výmena za dom v Žilinskom kraji s Vašim doplatkom doplatkom.
UPOZORNUJEM VÁŽNYCH ZAUJEMCOV,
ZE DO MIESTNEHO TERMALNEHO KÚPALISKA TOHO ROKU VSTUPUJE NOVY INVESTOR, renomovaný prevádkovatel kúlaiska z POPRADU a tym sa okolite nehnutelnosi vyrazne v buducnosti zhodnotia.
Právny servis pri predaji zabezpečený cez renomovanú realitnú spoločnosť.
Pri rýchlom jednaní je možna dohoda.
Pozrite si aj moje ostatne izeraty

Čaute mám na predaj svoj dron Eachine EX4
Dron nebol nikdy búraný, nemal som s ním žiadne problémy, vhodný pre začiatočníka
V balení je okrem dronu, baterka, taška, nabíjačka, ovládač a držiak na mobil
Dôvod predaja je, že ma to už prestalo baviť a iba mi doma zavadzia
Pôvodná cena bola 250€ moja cena je 180€
Možné je osobné predanie v Trnave alebo viem poslať aj pošotu po poslaní poštovného na môj bankový účet

Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur
Ďalšie produkty na:

Román od autorky bestselleru Stmívání.
Melanie Stryderová se odmítá vzdát.
Náš svět napadl neviditelný nepřítel. Lidé se pro tyto mimozemšťany mění na pouhé hostitelské tělo; jejich mozek ovládne vetřelec, ale tělo zůstává netknuté a zdánlivě beze změny pokračuje v předchozím životě. Obětí mimozemšťanů se rychle stane drtivá většina lidstva.
Když vetřelci dopadnou i Melanii, jednu z hrstky přežívajících „divokých“ lidí, dívka vůbec nepochybuje, že nastal její konec. „Poutnice“ - její vetřelecká „duše“ - která teď ovládla Melaniino tělo, dostala předem varování před problémy existence v člověku: změť pronikavých emocí, příliš mnoho smyslů, vypjatě živé vzpomínky. S jednou potíží však Poutnice nepočítá: předchozí obyvatelka těla se odmítá vzdát vlády nad svou myslí, i když tělo jí už nepatří.
Poutnice bádá v Melaniiných myšlenkách a doufá, že objeví příčinu nezdolného lidského vzdoru. Místo toho Melanie naopak zaplní mysl Poutnice vzpomínkami a podobou milovaného muže – Jareda, který se dosud někde skrývá před vetřelci. A jelikož Poutnice se nemůže oddělit od Melaniiny tělesné touhy, sama začne prahnout po muži, jehož má odhalit. Když vnější okolnosti přinutí Poutnici a Melanii, aby uzavřely nedobrovolné spojenectví, vydají se spolu na nebezpečnou a nejistou pouť za mužem, kterého obě milují.
Stephenie Meyerová patří k nejzajímavějším autorům současnosti. Ve svém Hostiteli nám předkládá strhující a nezapomenutelné dílo o vytrvalosti lásky a o samotné podstatě toho, co člověka dělá člověkem.
Autor: Stephenie Meyerová
Vydavateľstvo: Tatran
Jazyk: český
Počet strán: 616 str.
Väzba: pevná väzba
Rozmer: 15×23 cm
Hmotnosť: 820 g
Vydané: 2009
ISBN: 978-80-222-0564-1
EAN:

Motoricky v dobrom stave. Vyriešené všetky chronické problémy týchto áut ako sú studené štarty DPF, EGR, klapky v saní,to všetko je odstránené a vyladené individuálnym softwarom.emisnu kontrolu prešlo úplne bez problémov.motor nedymi štartuje aj v zime bez zaváhania. Súčasťou softu bol aj chip na 240hp/540nm.spotreba 7,6l/100km samozrejme pri normálnom jazdení. Nápravy pevné nič nebucha a nevrzga ako je to zvykom.vymenené ramená horné aj spodne, čapy,brzdy,ložiská, poloosi,tlmiče,struny, nove turbo,alternátor,čerpadlo, chystám sa vymeniť aj štartér.platna TK,EK ,hrdzavé prahy a zadný kufor, predný nárazník Brera ten by trebalo vymeniť za normálny na 159 no mne na kráse nezáležalo auto má vozilo.tapacir na vodicovych dverách je zlomený vhodný na výmenu ale dá sa stým žiť.najazdene skutočných 488000km ktoré pri ladení softu boli zistené a dal som ich zapísať naspäť keďže predošlí majitelia sa snažili auto omladiť o -200000.ak by mal niekto seriózny záujem som ochotný jednať o cene.auto jazdí denne 60km spoľahlivo možnost prísť vyskúšať dáme ho na zdvihák nepotrebujem nič zatajovať . Pridám aj nejaké náhradné diely subwoofer a čo k tomu mám. Dôvod predaja rozostavaný rally projekt ktorý je finančne náročný.

Softverová úprava riadiacej jednotky alebo
emulátor ADBLUE špecialne pre Mercedes Truck plus kompletná diagnostika vozidla.
Dalej ponúkam softverové zvýšenie výkonu odpojenie egr ventil a ine...
Actros euro 5-6
Atego euro 5-6
Axor euro 5-6
Antos euro 5-6
Arocs euro 5-6
Dalej ponúkam zvýšenie výkonu odpojenie eger ventil a ine.
POZOR aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ako (nefunguje,nejde to, urobilo skrat ,auto nemá výkon a pod.) emulátor NEPOSIELAM poštou.
Vy platíte len za to čo funguje a viete si to odskúšať ihneď po mojej diagnostike.
Po odskúšaní softverovej upravyalebo emulátora je potrebné vymazanie všetkých chybových hlásení z riadiacej jednotky vozidla. Plus diagnostika všetkých systémov v cene.
Diagnostika po dohode u mňa alebo u zákazníka.
Prípadný výjazd za vozidlom v núdzovom režime aj do zahraničia.
Koniec núdzového stavu vozidla a zníženého výkonu o 40% až 80%!!!
AdBlue emulátor pre deaktiváciu AdBlue systémov nákladných automobilov a simuláciu správnej funkcie tohto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na princípe deaktivácia originálneho AdBlue systému vozidla a následného zasielanie identických hodnôt do zbernice vozidla týmto emulátorom. AdBlue nie je do výfuku vstrekované, napriek tomu sa riadiacim jednotkám vozidlá javí, ako by všetko bolo v poriadku. Na palubnej doske nesvieti žiadne chyby, vozidle prejde aj emisnú kontrolu.
Ponúkam kvalitný SCR-emulátor v ORIGINÁLNEJ verzii.
Cena je od typu riadiacej jednotky Adblue.
Nehrozí VÁM POŠKODENIE SYSTÉMU VOZIDLA AKO u lacných KÓPIÍ, KTORÉ PRACUJÚ S univerzálnymi hodnotami!
Ponúkam opravu: """"""""spálených,vyskratovaných alebo nefunkčných"""""""" riadiacich jednotiek spojených s neodbornou montážou emulátora adblue.
Softverová úprava ridiacej jednotky alebo
emulátor sa inštaluje ak je:
porucha Adblue pumpy
porucha Adblue senzora
porucha senzora NOX
porucha tlaku v systéme adblue
nefunkčné (Zhorená) jednotka adblue
porucha plaváka v nádrži adblue
Softverovú úpravu alebo emulátor viem dodať aj do poľnohospodárskych strojov!!!
Cena je individuálna od stroja.
Pozor !!!: používanie emulátora adblue remove je nezákonné špeciálne v krajinách EU. Ja emulátory nemontujem na vozidla prevádzkované v EU!!! Používanie tohto zariadenia spôsobuje zvýšené emisie výfukových plynov. Keď ste začali používať emulátor adblue, vaše vozidlo nespĺňa normy euro4, euro5 a euro6. Moje zariadenie je pre krajiny, ktoré nemajú ekologické pravidlá 4/5/6 eur.Softverová úprava RJ alebo emulátora adblue, zastaví prietok kvapaliny DEF v systéme scr. Emulátor odstránenia Adblue sa predáva v krajinách, ktoré nemajú kvapalinu adblue a používajú ju na odstránenie chýb v systémoch adblue. Toto je osobné rozhodnutie o kúpe tohto zariadenia. Ja nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať e

Softverová úprava riadiacej jednotky alebo
emulátor ADBLUE špecialne pre Renault Truck plus kompletná diagnostika vozidla.
Dalej ponúkam softverové zvýšenie výkonu odpojenie egr ventil a ine...
serie C,D,K,T euro 4,5,6
Kerax euro 4,5,6
Midlum euro 4,5,6
Premium euro 4,5,6
POZOR aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ako (nefunguje,nejde to, urobilo skrat ,auto nemá výkon a pod.) emulátor NEPOSIELAM poštou.
Vy platíte len za to čo funguje a viete si to odskúšať ihneď po mojej diagnostike.
Po odskúšaní emulátora je potrebné vymazanie všetkých chybových hlásení z riadiacej jednotky vozidla. Plus diagnostika všetkých systémov v cene.
Diagnostika po dohode u mňa alebo u zákazníka.
Prípadný výjazd za vozidlom v núdzovom režime aj do zahraničia.
Koniec núdzového stavu vozidla a zníženého výkonu o 40% až 80%!!!
AdBlue emulátor pre deaktiváciu AdBlue systémov nákladných automobilov a simuláciu správnej funkcie tohto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na princípe deaktivácia originálneho AdBlue systému vozidla a následného zasielanie identických hodnôt do zbernice vozidla týmto emulátorom. AdBlue nie je do výfuku vstrekované, napriek tomu sa riadiacim jednotkám vozidlá javí, ako by všetko bolo v poriadku. Na palubnej doske nesvieti žiadne chyby, vozidle prejde aj emisnú kontrolu.
Ponúkam kvalitný SCR-emulátor v ORIGINÁLNEJ verzii.
Cena je od typu riadiacej jednotky Adblue.
Nehrozí VÁM POŠKODENIE SYSTÉMU VOZIDLA AKO u lacných KÓPIÍ, KTORÉ PRACUJÚ S univerzálnymi hodnotami!
Ponúkam opravu: """"""""spálených,vyskratovaných alebo nefunkčných"""""""" riadiacich jednotiek spojených s neodbornou montážou emulátora adblue.
Emulátor sa inštaluje ak je:
porucha Adblue pumpy
porucha Adblue senzora
porucha senzora NOX
porucha tlaku v systéme adblue
nefunkčné (Zhorená) jednotka adblue
porucha plaváka v nádrži adblue
Emulátor viem dodať aj do poľnohospodárskych strojov!!!
Cena je individuálna od stroja.
Pozor !!!: používanie emulátora adblue remove je nezákonné špeciálne v krajinách EU. Ja emulátory nemontujem na vozidla prevádzkované v EU!!! Používanie tohto zariadenia spôsobuje zvýšené emisie výfukových plynov. Keď ste začali používať emulátor adblue, vaše vozidlo nespĺňa normy euro4, euro5 a euro6. Moje zariadenie je pre krajiny, ktoré nemajú ekologické pravidlá 4/5/6 eur. Emulátor adblue, zastaví prietok kvapaliny DEF v systéme scr. Emulátor odstránenia Adblue sa predáva v krajinách, ktoré nemajú kvapalinu adblue a používajú ju na odstránenie chýb v systémoch adblue. Toto je osobné rozhodnutie o kúpe tohto zariadenia. Ja nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať emulátor v krajinách kde to nie je povolené!

Softverová úprava riadiacej jednotky alebo
emulátor ADBLUE špecialne pre Volvo Truck plus kompletná diagnostika vozidla.
Dalej ponúkam softverové zvýšenie výkonu odpojenie egr ventil a ine...
Volvo euro 5,5eev,6
FL,FM,FE,FH
Cena je od typu riadiacej jednotky Adblue.
POZOR aby sme predišli zbytočným nedorozumeniam ako (nefunguje,nejde to, urobilo skrat ,auto nemá výkon a pod.) emulátor NEPOSIELAM poštou.
Vy platíte len za to čo funguje a viete si to odskúšať ihneď po mojej diagnostike.
Po odskúšaní emulátora je potrebné vymazanie všetkých chybových hlásení z riadiacej jednotky vozidla. Plus diagnostika všetkých systémov v cene.
Diagnostika po dohode u mňa alebo u zákazníka.
Prípadný výjazd za vozidlom v núdzovom režime aj do zahraničia.
Koniec núdzového stavu vozidla a zníženého výkonu o 40% až 80%!!!
AdBlue emulátor pre deaktiváciu AdBlue systémov nákladných automobilov a simuláciu správnej funkcie tohto systému. Tento SCR-Emulátor funguje na princípe deaktivácia originálneho AdBlue systému vozidla a následného zasielanie identických hodnôt do zbernice vozidla týmto emulátorom. AdBlue nie je do výfuku vstrekované, napriek tomu sa riadiacim jednotkám vozidlá javí, ako by všetko bolo v poriadku. Na palubnej doske nesvieti žiadne chyby, vozidle prejde aj emisnú kontrolu.
Ponúkam kvalitný SCR-emulátor v ORIGINÁLNEJ verzii.
Nehrozí VÁM POŠKODENIE SYSTÉMU VOZIDLA AKO u lacných KÓPIÍ, KTORÉ PRACUJÚ S univerzálnymi hodnotami!
Ponúkam opravu: """"""""spálených,vyskratovaných alebo nefunkčných"""""""" riadiacich jednotiek spojených s neodbornou montážou emulátora adblue.
Emulátor sa inštaluje ak je:
porucha Adblue pumpy
porucha Adblue senzora
porucha senzora NOX
porucha tlaku v systéme adblue
nefunkčné (Zhorená) jednotka adblue
porucha plaváka v nádrži adblue
Emulátor viem dodať aj do poľnohospodárskych strojov!!!
Cena je individuálna od stroja.
Pozor !!!: používanie emulátora adblue remove je nezákonné špeciálne v krajinách EU. Ja emulátory nemontujem na vozidla prevádzkované v EU!!! Používanie tohto zariadenia spôsobuje zvýšené emisie výfukových plynov. Keď ste začali používať emulátor adblue, vaše vozidlo nespĺňa normy euro4, euro5 a euro6. Moje zariadenie je pre krajiny, ktoré nemajú ekologické pravidlá 4/5/6 eur. Emulátor adblue, zastaví prietok kvapaliny DEF v systéme scr. Emulátor odstránenia Adblue sa predáva v krajinách, ktoré nemajú kvapalinu adblue a používajú ju na odstránenie chýb v systémoch adblue. Toto je osobné rozhodnutie o kúpe tohto zariadenia. Ja nezodpovedám za žiadne právne problémy, ktoré vedú k Vášmu rozhodnutiu používať emulátor v krajinách kde to nie je povolené!

Hyundai ix35 2.0CRDi 4×4-2010
Objem valcov: 1995cm3
Výkon: 100kw
Prevodovka: 6-st. manuálna
Farba: Zelená metalíza tmavá
Pohon: 4×4
Rok výroby: 03/2010
Najazdených km:302222
Počet miest: 5
Palivo: Diesel
Bezpečnosť:ABS,Airbag,Alarm,Brzdový asistent,Centrálne zamykanie,ESP,Imobilizér,Systém kontroly tlaku v pnrumatikách,Deaktivácia airbagov
Výbava: Ťažné zariadenie,Klimatizácia,Lakťová opierka,Bluetooth handsfree,Autorádio,Tempomat,Elektrické zrkadlá, 4×Elektrické okná, 4×Vyhrievané sedačky,Bezkľúčové štartovanie,Palubný počítač,Parkovacie senzory,Diaľkové ovládanie zamykania,Automatické uzamknutie vozidla po rozjazde,Nastaviteľné sedadlá,Sklopné zadné sedačky,
STK A TK platná do 24.5.2023
Auto je pravidelne servisované,stačí iba sadnúť a jazdiť žiadne technické problémy.
V aute taktiež je preinvestovaných kopec peňazí ako je napr.:Výmena Spojky ,zotrvačníka,tlmiče predné a zadné,výmena brzdových tanierov,výmena pružín,kulových čepov,výmena tyčiek riadenia
K autu pridám sadu nových letných pneumatík
Najazdené km: 302000

Predám Audi A6C7 3.0tdi QUATTRO CRTE 160kw 2017
Motor: 3.0tdi
Výkon: 160kw
Kod motora: CRTE
Rok výroby: 2017
Pohon kolies: 4x4 quattro
Prevodovka: automat stronic 7st.
Naj.km: 219xxx a stále pribúdajú.
Hnedý kozenný interiér, bixenóny, led denne svietenie, čierna metalíza, elektrický kufor, bezklúčové štartovanie,BOSE audio, nové zimné pneu r20 plus zánovné letne pneu k autu, nový olej v motore aj v prevodovke.
Na aute robený servis:
Nové rozvody !!!!! Pri 208 000km
Nové vačkove hriadele všetky 4!!!!!!!Ktoré boli v tomto modeli A6 vadné ale nové sú už upravené čiže bezproblémove.
Repas mechatroniky v prevodovke
Komplet všetky náplne nové
Cena servisu bola 6000€ ciže to už nebude treba robiť.
Problémy na aute su:
Jeden parkovací senzor vpredu vadný
Na karosérii pár vad ale len na laku.
A je potrebná výmena spojky nakoľko auto je plne pojazdné jazdím na ňom každý ďen len niekedy prevodovka pri postáti na križovatke kopne ale inak auto radí jazdí bezproblémou samozrejme Opravu a všetky veci zohladním v cene auta.
Cena je 20500€ ale samozrejme s ceny spustim na opravu spojky a malickosti okolo co treba.
Najazdené km: 218700

Predám Volvo XC40 110kw diesel, rok 10/2018, kupované na Slovesnku, prvý majiteľ, veľmi zachovalé, servisované výhradne len v autorizovanom servise Auto štýl Trenčín, úplná servisná história, auto nebolo nikdy búrané, pred 800km robené rozvody a olejový servis,
Nájazd 194790km, jazdené prevažne len dlhé trasy ( ročná dial. známka)
Výbava: full led svetlomety s prepinaním diaľkových svetiel, cuvacie senzory vpredu aj vzadu, čierne prevedenie exteriéru,
Virtual cocpit, ukazovateľ dopravných značiek, asistent zjazdu z kopca, tempomat, multifunkčný volant, držanie v pruhoch, bezkľúčové štartovanie, tónované sklá, navigácia, brzdenie pred prekážkou, asistent rozjazdu do kopca atd..
Úplne nové zimné ako aj letné pneumatiky, nová STK, priestranné a bezpečné auto s vyšším posedom, spotreba 4,6l.
auto momentálne nevyžaduje žiaden servis. o auto sme sa vždy príkladne starali, tým že zväčša jazdilo len dlhé trasy. Cena nízka len koli vyššiemu nájazdu km. Dôvod predaja zdrav. problémy potrebujem automat.
Pri serióznom jednaní možná dohoda na cene.
Prípadne vymením za niečo iné s obojstranným doplatkom.

Zdravím,
Predám toto Volvo C70 Cabrio s motorom 2.4 D5 132kw a automatickou prevodovkou. Auto má najazdené 305 000km, r.v. 2007. Auto jazdí každý deň, pravidelne servisované, nikdy s ním neboli žiadne problémy, všetko funguje ako má vrátane strechy.
Výbava: koženné vyhrievané sedačky, tempomat, multifunkčný volant, xenónové svetlomety, telefón, aux atď.
Auto je momentálne na zimných elektrónoch R16 + letné R17
Auto sa nachádza v Úľanoch nad Žitavou.

Predám motorovú pílu Stihl ms 180 ✅
Používaná príležitostne ✅
Staráne bolo stále čo si aj vyžadovala ✅
Generálka píly bola každý rok ✅
Žiadne problémy s ňou neboli ide ako hodinky a všetko funkčné ✅
Iba vážny záujem ďakujem ❗❗❗
Dôvod predaja :
Mam dve motorové píly Stihl ms 180
Možná výmena aj za motorovú pílu Stihl za väčšiu ✅
❌Špekulanti nepisat ❌